MattM325 írta:
paleszb írta:
compact írta:
paleszb írta:
Sziasztok!
Tegnap meghuzattam (325 tds), de nem nagyon, éppen hogy elérte 5000-t. Hipp hopp dadogás, alapjárat időnként megszűnik, leáll. 6-ból 5 porlasztót kicseréltem már, de nem hiszem hogy ez a baj. Ma azért még kicserélem a 6-at is.
km: van vagy 300 000 benne az óra szerint. Az olaj: egy olajcsere alatt 2 l-t kell utántölteni.
Van valami ötletetek? Vagy csak computeren derül ki, hogy mi szállhatott el.
Az eset óta be tudtad indítani és jár normálisan a motor?
Mert ha hosszas indítózás után beindul és olyan mintha mi sem történt volna akkor nagy valószínüséggel elfogyott az üzemanyag /nem jutott az adagólóhoz annyi anyag amennyit szívott volna/ így belevegősödött.
Ez lehet az eltömődött üzemanyagszűrő miatt, vagy szimplán csak amiatt, hogy a tds motort nem 5.000-es fordulat környéki használatra tervezték.
Adagoló okosításkor ezért szokás nagyobb üzemanyagcsöveket behúzni, vagy ac, puffer stb.
Szia, pont ide jutottam én is. Be tudom indítani, de elég hosszasan kell indítózni. Jár rendesen utána, de lassan pörög fel. Elmentem egy bontós ismerőshöz, akivel megnéztük először hogy az AC termel e rendeesen. Nem, csak fél gőzzel. Volt nála másik, kicseréltük, sokkal jobban nyomta a naftát. De motor leállítás után visszalevegősödik az üzemanyagcső a szűrő és az adagoló között. Az adagolóra tippelek most már elég erősen, mert látszik, hogy onnan jönnek visszafelé a buborékok motor leállítás után. Igen, nem huzattam meg mióta megvan 5000-ig soha, max 4000 volt eddig. Most egyszer megtörtént, baj is lett belőle.
Tudtok jó adagolóst? Mert ez eddig elég jó volt. Pöcre indult hidegen, melegen mindig.
Budaörsön jó?
Köszi, ma nem tudtam belépni a fórumra, tegnap beszéltem valakivel, most úgy illik hogy akkor elviszem hozzá.
Viszont ma annyira szétszedtem, hogy levettem a szívósort, az egyik porlasztónál a visszatérő ág le volt lökődve. Most az összes ilyen rövid csövet leszedtem. Abban tudtok segíteni, hogy hol tudok szombaton ilyen csövet venni? Előzőleg vettem a 16 ker.-ben egy jónak mondott szövetes külsővel csövet, de amióta azt feltettem, az is kitágult, elég gyengének bizonyult. Pedig erősködött az eladó, hogy az jó. Az eredeti, azok sokkal masszívabbak, csak elöregedtek. Hol tudnék ilyen erősebb, kifejezetten BMW-re elég erős fajtát venni hétvégén?
Ettől még nem tudom hogy megjavul-e a problémám, utána elviszem ahhoz akivel már megbeszéltem, mert jó lenne már ha valaki computerrel is ránézne.
Azért köszi, priv-be elküldöd az elérhetőséged? Ki tudja mikor lesz rá szükségem. Most a 16-ba lakom, de Érd felé sűrűn járok.
Közben találtam boltot, ahol van résolajcső. Holnap kiderül...
Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2014. április 04. péntek, 19:18