Szzaassszzaaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Szzaassszzaaa

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. augusztus 05. kedd, 20:46


Prof írta:
Szzaassszzaaa írta: Sziasztok!SEGÍTSÉG!!!!!!egy hete voltam szerelőnél,és az injektorok vegen cserélt tűzgyürüket,mert mondtam neki h,ül a gazolaj a henger tetején az első porlasztónál engedett,kicserélte még az üzemanyagcsöveket ez igy 2 nap varakozas utan 30 000 ezer.mondtam neki hogy szól a turbom is es nem tetszik vmi baj lehet.meg merte nincs baj mondta.haza jöttem levettem a levegöszuröt es a turbot összekötő csövet levan daarálva a propellerek.tengely épp.ugy gondoltam lecserélem az olajat megyek még vele vmennyit aztan turbó csere ha mar nem lesz ereje.
MA mentem vele elöször a szerelő óta ugyan az a hiba kicsapja a gazolajat.az első porlasztonál és dől a füst.Elegem van sok barom szerelőből.
Szerintetek?????Átbasszot???



Az a gond hogy hogy ha ledarált lapáttal közlekedsz akkor annyira megsérül a turbina ház, hogy tényleg javíthatatlan lesz.

A szerelőről meg annyit hogy nem pancserekhez kell vinni. "hanem típus ismerettel megfelelően felvértezett szakihoz"




Sajnos ilyenek az itthoni szerelők,mindegyik el van szálva magától.kb ő volt a 15dik szerelő.
Na mindegy megbízható embert nem egyszerü találni,de köszi a hozzá szolast


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. augusztus 05. kedd, 19:42


Szzaassszzaaa írta: Sziasztok!SEGÍTSÉG!!!!!!egy hete voltam szerelőnél,és az injektorok vegen cserélt tűzgyürüket,mert mondtam neki h,ül a gazolaj a henger tetején az első porlasztónál engedett,kicserélte még az üzemanyagcsöveket ez igy 2 nap varakozas utan 30 000 ezer.mondtam neki hogy szól a turbom is es nem tetszik vmi baj lehet.meg merte nincs baj mondta.haza jöttem levettem a levegöszuröt es a turbot összekötő csövet levan daarálva a propellerek.tengely épp.ugy gondoltam lecserélem az olajat megyek még vele vmennyit aztan turbó csere ha mar nem lesz ereje.
MA mentem vele elöször a szerelő óta ugyan az a hiba kicsapja a gazolajat.az első porlasztonál és dől a füst.Elegem van sok barom szerelőből.
Szerintetek?????Átbasszot???


Rosszul húzta le a porlasztót azért csinálja ezt..ki kell venni új karika és újra összerakni figyelmesebben!

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. augusztus 05. kedd, 15:09


Szzaassszzaaa írta: Sziasztok!SEGÍTSÉG!!!!!!egy hete voltam szerelőnél,és az injektorok vegen cserélt tűzgyürüket,mert mondtam neki h,ül a gazolaj a henger tetején az első porlasztónál engedett,kicserélte még az üzemanyagcsöveket ez igy 2 nap varakozas utan 30 000 ezer.mondtam neki hogy szól a turbom is es nem tetszik vmi baj lehet.meg merte nincs baj mondta.haza jöttem levettem a levegöszuröt es a turbot összekötő csövet levan daarálva a propellerek.tengely épp.ugy gondoltam lecserélem az olajat megyek még vele vmennyit aztan turbó csere ha mar nem lesz ereje.
MA mentem vele elöször a szerelő óta ugyan az a hiba kicsapja a gazolajat.az első porlasztonál és dől a füst.Elegem van sok barom szerelőből.
Szerintetek?????Átbasszot???



Az a gond hogy hogy ha ledarált lapáttal közlekedsz akkor annyira megsérül a turbina ház, hogy tényleg javíthatatlan lesz.

A szerelőről meg annyit hogy nem pancserekhez kell vinni. "hanem típus ismerettel megfelelően felvértezett szakihoz"



Szzaassszzaaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Szzaassszzaaa

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. augusztus 05. kedd, 12:16


Sziasztok!SEGÍTSÉG!!!!!!egy hete voltam szerelőnél,és az injektorok vegen cserélt tűzgyürüket,mert mondtam neki h,ül a gazolaj a henger tetején az első porlasztónál engedett,kicserélte még az üzemanyagcsöveket ez igy 2 nap varakozas utan 30 000 ezer.mondtam neki hogy szól a turbom is es nem tetszik vmi baj lehet.meg merte nincs baj mondta.haza jöttem levettem a levegöszuröt es a turbot összekötő csövet levan daarálva a propellerek.tengely épp.ugy gondoltam lecserélem az olajat megyek még vele vmennyit aztan turbó csere ha mar nem lesz ereje.
MA mentem vele elöször a szerelő óta ugyan az a hiba kicsapja a gazolajat.az első porlasztonál és dől a füst.Elegem van sok barom szerelőből.
Szerintetek?????Átbasszot???

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2014. július 22. kedd, 18:39


andree írta: Sziasztok,
Tudja esetleg valaki hogy a jeladós porlasztó hiba esetén milyen jelenségek észlelhetőek, vagy milyeneknek kellene jelentkezni? (05-needle motion sensor hiba)

Köszönöm!


Üdv.





andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2014. július 22. kedd, 13:28


Sziasztok,
Tudja esetleg valaki hogy a jeladós porlasztó hiba esetén milyen jelenségek észlelhetőek, vagy milyeneknek kellene jelentkezni? (05-needle motion sensor hiba)

Köszönöm!


Üdv.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 22. kedd, 18:39

gyurigyuri
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz gyurigyuri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. június 07. szombat, 21:02


gyurigyuri írta: Üdv!

Gyors kérdés! Mi a véleményetek erről:

Xado spray diesel injector

Jó? Nem jó? Elszállhat tőle valamai? stb.....Esetleg valaki használt már ilyet vagy ehhez hasonlót?

Kösz...



Nem kierőszakolni akarom , de tényleg érdekelne a véleményetek....:


gyurigyuri
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz gyurigyuri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. június 06. péntek, 12:25


Üdv!

Gyors kérdés! Mi a véleményetek erről:

Xado spray diesel injector

Jó? Nem jó? Elszállhat tőle valamai? stb.....Esetleg valaki használt már ilyet vagy ehhez hasonlót?

Kösz...


adi84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz adi84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. június 01. vasárnap, 16:53


Üdv!
Amióta megvan az autó, olyan jelenséget tapasztalok, h mikor beindítom van h egyből, de van, h 1 perc után nagyon erősen kattogva jár a motor. Ha bemelegszik néha elcsendesedik és normális diesel hangja lesz, de van h marad ugyanolyan. Igen változó és nem tudom mitől lehet. Sztetek lehet valamelyik csúcs miatt? Levettem a burkolatot és a 2-es már cserélve volt, de nem tudom, h elektronikába beírták-e vagy sem...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Maistro2

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2014. május 27. kedd, 19:54


Sziasztok keresek egy olyan embert aki az 1 es henger porlasztóját felcserélné nekem a 2 essel és meg tudnánk nézni diaggal a korrekciós tényezőt mert az én autómban 2 éve a 2 es henger porlasztója 2.5 körül van. Ugyan akkor régebben elméletben a hantos ricsi kicserélte a porlasztót de az érték maradt ugyan úgy 2.5 körüli. Egy ár érdekelne engem és vélemények,hogy esetleg mitől lehet ez..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1999

státusz paleszb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. április 04. péntek, 18:25


MattM325 írta:
paleszb írta:
compact írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Tegnap meghuzattam (325 tds), de nem nagyon, éppen hogy elérte 5000-t. Hipp hopp dadogás, alapjárat időnként megszűnik, leáll. 6-ból 5 porlasztót kicseréltem már, de nem hiszem hogy ez a baj. Ma azért még kicserélem a 6-at is.
km: van vagy 300 000 benne az óra szerint. Az olaj: egy olajcsere alatt 2 l-t kell utántölteni.
Van valami ötletetek? Vagy csak computeren derül ki, hogy mi szállhatott el.


Az eset óta be tudtad indítani és jár normálisan a motor?
Mert ha hosszas indítózás után beindul és olyan mintha mi sem történt volna akkor nagy valószínüséggel elfogyott az üzemanyag /nem jutott az adagólóhoz annyi anyag amennyit szívott volna/ így belevegősödött.
Ez lehet az eltömődött üzemanyagszűrő miatt, vagy szimplán csak amiatt, hogy a tds motort nem 5.000-es fordulat környéki használatra tervezték.
Adagoló okosításkor ezért szokás nagyobb üzemanyagcsöveket behúzni, vagy ac, puffer stb.



Szia, pont ide jutottam én is. Be tudom indítani, de elég hosszasan kell indítózni. Jár rendesen utána, de lassan pörög fel. Elmentem egy bontós ismerőshöz, akivel megnéztük először hogy az AC termel e rendeesen. Nem, csak fél gőzzel. Volt nála másik, kicseréltük, sokkal jobban nyomta a naftát. De motor leállítás után visszalevegősödik az üzemanyagcső a szűrő és az adagoló között. Az adagolóra tippelek most már elég erősen, mert látszik, hogy onnan jönnek visszafelé a buborékok motor leállítás után. Igen, nem huzattam meg mióta megvan 5000-ig soha, max 4000 volt eddig. Most egyszer megtörtént, baj is lett belőle.

Tudtok jó adagolóst? Mert ez eddig elég jó volt. Pöcre indult hidegen, melegen mindig.



Budaörsön jó?


Köszi, ma nem tudtam belépni a fórumra, tegnap beszéltem valakivel, most úgy illik hogy akkor elviszem hozzá.

Viszont ma annyira szétszedtem, hogy levettem a szívósort, az egyik porlasztónál a visszatérő ág le volt lökődve. Most az összes ilyen rövid csövet leszedtem. Abban tudtok segíteni, hogy hol tudok szombaton ilyen csövet venni? Előzőleg vettem a 16 ker.-ben egy jónak mondott szövetes külsővel csövet, de amióta azt feltettem, az is kitágult, elég gyengének bizonyult. Pedig erősködött az eladó, hogy az jó. Az eredeti, azok sokkal masszívabbak, csak elöregedtek. Hol tudnék ilyen erősebb, kifejezetten BMW-re elég erős fajtát venni hétvégén?
Ettől még nem tudom hogy megjavul-e a problémám, utána elviszem ahhoz akivel már megbeszéltem, mert jó lenne már ha valaki computerrel is ránézne.
Azért köszi, priv-be elküldöd az elérhetőséged? Ki tudja mikor lesz rá szükségem. Most a 16-ba lakom, de Érd felé sűrűn járok.

Közben találtam boltot, ahol van résolajcső. Holnap kiderül...










Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2014. április 04. péntek, 19:18

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 22:24


paleszb írta:
compact írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Tegnap meghuzattam (325 tds), de nem nagyon, éppen hogy elérte 5000-t. Hipp hopp dadogás, alapjárat időnként megszűnik, leáll. 6-ból 5 porlasztót kicseréltem már, de nem hiszem hogy ez a baj. Ma azért még kicserélem a 6-at is.
km: van vagy 300 000 benne az óra szerint. Az olaj: egy olajcsere alatt 2 l-t kell utántölteni.
Van valami ötletetek? Vagy csak computeren derül ki, hogy mi szállhatott el.


Az eset óta be tudtad indítani és jár normálisan a motor?
Mert ha hosszas indítózás után beindul és olyan mintha mi sem történt volna akkor nagy valószínüséggel elfogyott az üzemanyag /nem jutott az adagólóhoz annyi anyag amennyit szívott volna/ így belevegősödött.
Ez lehet az eltömődött üzemanyagszűrő miatt, vagy szimplán csak amiatt, hogy a tds motort nem 5.000-es fordulat környéki használatra tervezték.
Adagoló okosításkor ezért szokás nagyobb üzemanyagcsöveket behúzni, vagy ac, puffer stb.



Szia, pont ide jutottam én is. Be tudom indítani, de elég hosszasan kell indítózni. Jár rendesen utána, de lassan pörög fel. Elmentem egy bontós ismerőshöz, akivel megnéztük először hogy az AC termel e rendeesen. Nem, csak fél gőzzel. Volt nála másik, kicseréltük, sokkal jobban nyomta a naftát. De motor leállítás után visszalevegősödik az üzemanyagcső a szűrő és az adagoló között. Az adagolóra tippelek most már elég erősen, mert látszik, hogy onnan jönnek visszafelé a buborékok motor leállítás után. Igen, nem huzattam meg mióta megvan 5000-ig soha, max 4000 volt eddig. Most egyszer megtörtént, baj is lett belőle.

Tudtok jó adagolóst? Mert ez eddig elég jó volt. Pöcre indult hidegen, melegen mindig.



Budaörsön jó?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1999

státusz paleszb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 18:59


compact írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Tegnap meghuzattam (325 tds), de nem nagyon, éppen hogy elérte 5000-t. Hipp hopp dadogás, alapjárat időnként megszűnik, leáll. 6-ból 5 porlasztót kicseréltem már, de nem hiszem hogy ez a baj. Ma azért még kicserélem a 6-at is.
km: van vagy 300 000 benne az óra szerint. Az olaj: egy olajcsere alatt 2 l-t kell utántölteni.
Van valami ötletetek? Vagy csak computeren derül ki, hogy mi szállhatott el.


Az eset óta be tudtad indítani és jár normálisan a motor?
Mert ha hosszas indítózás után beindul és olyan mintha mi sem történt volna akkor nagy valószínüséggel elfogyott az üzemanyag /nem jutott az adagólóhoz annyi anyag amennyit szívott volna/ így belevegősödött.
Ez lehet az eltömődött üzemanyagszűrő miatt, vagy szimplán csak amiatt, hogy a tds motort nem 5.000-es fordulat környéki használatra tervezték.
Adagoló okosításkor ezért szokás nagyobb üzemanyagcsöveket behúzni, vagy ac, puffer stb.



Szia, pont ide jutottam én is. Be tudom indítani, de elég hosszasan kell indítózni. Jár rendesen utána, de lassan pörög fel. Elmentem egy bontós ismerőshöz, akivel megnéztük először hogy az AC termel e rendeesen. Nem, csak fél gőzzel. Volt nála másik, kicseréltük, sokkal jobban nyomta a naftát. De motor leállítás után visszalevegősödik az üzemanyagcső a szűrő és az adagoló között. Az adagolóra tippelek most már elég erősen, mert látszik, hogy onnan jönnek visszafelé a buborékok motor leállítás után. Igen, nem huzattam meg mióta megvan 5000-ig soha, max 4000 volt eddig. Most egyszer megtörtént, baj is lett belőle.

Tudtok jó adagolóst? Mert ez eddig elég jó volt. Pöcre indult hidegen, melegen mindig.





Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. április 03. csütörtök, 19:04

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 18:55


paleszb írta: Sziasztok!

Tegnap meghuzattam (325 tds), de nem nagyon, éppen hogy elérte 5000-t. Hipp hopp dadogás, alapjárat időnként megszűnik, leáll. 6-ból 5 porlasztót kicseréltem már, de nem hiszem hogy ez a baj. Ma azért még kicserélem a 6-at is.
km: van vagy 300 000 benne az óra szerint. Az olaj: egy olajcsere alatt 2 l-t kell utántölteni.
Van valami ötletetek? Vagy csak computeren derül ki, hogy mi szállhatott el.


Az eset óta be tudtad indítani és jár normálisan a motor?
Mert ha hosszas indítózás után beindul és olyan mintha mi sem történt volna akkor nagy valószínüséggel elfogyott az üzemanyag /nem jutott az adagólóhoz annyi anyag amennyit szívott volna/ így belevegősödött.
Ez lehet az eltömődött üzemanyagszűrő miatt, vagy szimplán csak amiatt, hogy a tds motort nem 5.000-es fordulat környéki használatra tervezték.
Adagoló okosításkor ezért szokás nagyobb üzemanyagcsöveket behúzni, vagy ac, puffer stb.



m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 14:55


paleszb írta: Sziasztok!

Tegnap meghuzattam (325 tds), de nem nagyon, éppen hogy elérte 5000-t. Hipp hopp dadogás, alapjárat időnként megszűnik, leáll. 6-ból 5 porlasztót kicseréltem már, de nem hiszem hogy ez a baj. Ma azért még kicserélem a 6-at is.
km: van vagy 300 000 benne az óra szerint. Az olaj: egy olajcsere alatt 2 l-t kell utántölteni.
Van valami ötletetek? Vagy csak computeren derül ki, hogy mi szállhatott el.


elfogyott a gázolaj