Powerliqid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Powerliqid

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 22:23


Tano írta:
Powerliqid írta: Sziasztok!
Valaki tudna adni egy kis helpet?
A gondom a következő: E46, 320d automata 110Kw.
Főtengely ékszíj tárcsát kell cserélnem.
Be is szereztem egy újat, (CORTECO), van benne használati utasítás,hogy hogyan rögzítsd a főtengelyt, stb.
Emelés,has páncél le,alu is, stb.
Hol a rákba rögzítsem? Mert haljak meg nem találom.......
Vagy ennyire suta lennék?
Előre is köszi!!!


http://translate.googleusercon...w6BVp0xgbg
Ez a gyári leírás a cseréhez képekkel. A lendkeréknél kell rögzíteni, megakadályozandó az elfordulást. A blokk felőli oldalon van egy nyílás, amin bedugva egy megfelelően erős rudat tudod rögzíteni, a gyári spec szerszámok nélkül is.



Köszönöm szépen!!! Sikert arattam.........

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 20:25


Powerliqid írta: Sziasztok!
Valaki tudna adni egy kis helpet?
A gondom a következő: E46, 320d automata 110Kw.
Főtengely ékszíj tárcsát kell cserélnem.
Be is szereztem egy újat, (CORTECO), van benne használati utasítás,hogy hogyan rögzítsd a főtengelyt, stb.
Emelés,has páncél le,alu is, stb.
Hol a rákba rögzítsem? Mert haljak meg nem találom.......
Vagy ennyire suta lennék?
Előre is köszi!!!


http://translate.googleusercon...w6BVp0xgbg
Ez a gyári leírás a cseréhez képekkel. A lendkeréknél kell rögzíteni, megakadályozandó az elfordulást. A blokk felőli oldalon van egy nyílás, amin bedugva egy megfelelően erős rudat tudod rögzíteni, a gyári spec szerszámok nélkül is.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 08. szombat, 20:26

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 19:45


jrtom írta:
Powerliqid írta: THX,de meg kell csinálnom..... Légkulcs nem probléma,csak a meghúzásra is gondolnom kell.
100Nm+60°+60°+30° Szal...... tudod hol rögzítsem?

jrtom írta:
Powerliqid írta: Sziasztok!
Valaki tudna adni egy kis helpet?
A gondom a következő: E46, 320d automata 110Kw.
Főtengely ékszíj tárcsát kell cserélnem.
Be is szereztem egy újat, (CORTECO), van benne használati utasítás,hogy hogyan rögzítsd a főtengelyt, stb.
Emelés,has páncél le,alu is, stb.
Hol a rákba rögzítsem? Mert haljak meg nem találom.......
Vagy ennyire suta lennék?
Előre is köszi!!!


Szia.
Szerintem annak ne álj neki mert nagyon megvan húzva, minimum egy 3/4-es légkulcsra lesz szükséged!



Figyi, ha van légkulcs akkor nem kell a rögzítésen gondolkodni.


Hali
Én aknáról csináltam sima crova készlettel plusz egy méteres csövet hasznàltam erőkarnak.
Szerintem levettem az önindítót és valaki segített beékelni addig.De nem emlékszem pontosan volt vagy 4 éve.




jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 19:33


Powerliqid írta: THX,de meg kell csinálnom..... Légkulcs nem probléma,csak a meghúzásra is gondolnom kell.
100Nm+60°+60°+30° Szal...... tudod hol rögzítsem?

jrtom írta:
Powerliqid írta: Sziasztok!
Valaki tudna adni egy kis helpet?
A gondom a következő: E46, 320d automata 110Kw.
Főtengely ékszíj tárcsát kell cserélnem.
Be is szereztem egy újat, (CORTECO), van benne használati utasítás,hogy hogyan rögzítsd a főtengelyt, stb.
Emelés,has páncél le,alu is, stb.
Hol a rákba rögzítsem? Mert haljak meg nem találom.......
Vagy ennyire suta lennék?
Előre is köszi!!!


Szia.
Szerintem annak ne álj neki mert nagyon megvan húzva, minimum egy 3/4-es légkulcsra lesz szükséged!



Figyi, ha van légkulcs akkor nem kell a rögzítésen gondolkodni.

Powerliqid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Powerliqid

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 19:00


leroyclub írta:
Powerliqid írta: Sziasztok!
Valaki tudna adni egy kis helpet?
A gondom a következő: E46, 320d automata 110Kw.
Főtengely ékszíj tárcsát kell cserélnem.
Be is szereztem egy újat, (CORTECO), van benne használati utasítás,hogy hogyan rögzítsd a főtengelyt, stb.
Emelés,has páncél le,alu is, stb.
Hol a rákba rögzítsem? Mert haljak meg nem találom.......
Vagy ennyire suta lennék?
Előre is köszi!!!


Miért kell ahhoz rögzíteni a főtengelyt?


Hát gondolom a CORTECO nem véletlen mellékelte a rajzot......



Powerliqid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Powerliqid

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 18:57


THX,de meg kell csinálnom..... Légkulcs nem probléma,csak a meghúzásra is gondolnom kell.
100Nm+60°+60°+30° Szal...... tudod hol rögzítsem?

jrtom írta:
Powerliqid írta: Sziasztok!
Valaki tudna adni egy kis helpet?
A gondom a következő: E46, 320d automata 110Kw.
Főtengely ékszíj tárcsát kell cserélnem.
Be is szereztem egy újat, (CORTECO), van benne használati utasítás,hogy hogyan rögzítsd a főtengelyt, stb.
Emelés,has páncél le,alu is, stb.
Hol a rákba rögzítsem? Mert haljak meg nem találom.......
Vagy ennyire suta lennék?
Előre is köszi!!!


Szia.
Szerintem annak ne álj neki mert nagyon megvan húzva, minimum egy 3/4-es légkulcsra lesz szükséged!



leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 18:52


Powerliqid írta: Sziasztok!
Valaki tudna adni egy kis helpet?
A gondom a következő: E46, 320d automata 110Kw.
Főtengely ékszíj tárcsát kell cserélnem.
Be is szereztem egy újat, (CORTECO), van benne használati utasítás,hogy hogyan rögzítsd a főtengelyt, stb.
Emelés,has páncél le,alu is, stb.
Hol a rákba rögzítsem? Mert haljak meg nem találom.......
Vagy ennyire suta lennék?
Előre is köszi!!!


Miért kell ahhoz rögzíteni a főtengelyt?


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 18:42


Powerliqid írta: Sziasztok!
Valaki tudna adni egy kis helpet?
A gondom a következő: E46, 320d automata 110Kw.
Főtengely ékszíj tárcsát kell cserélnem.
Be is szereztem egy újat, (CORTECO), van benne használati utasítás,hogy hogyan rögzítsd a főtengelyt, stb.
Emelés,has páncél le,alu is, stb.
Hol a rákba rögzítsem? Mert haljak meg nem találom.......
Vagy ennyire suta lennék?
Előre is köszi!!!


Szia.
Szerintem annak ne álj neki mert nagyon megvan húzva, minimum egy 3/4-es légkulcsra lesz szükséged!

Powerliqid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Powerliqid

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 18:23


Sziasztok!
Valaki tudna adni egy kis helpet?
A gondom a következő: E46, 320d automata 110Kw.
Főtengely ékszíj tárcsát kell cserélnem.
Be is szereztem egy újat, (CORTECO), van benne használati utasítás,hogy hogyan rögzítsd a főtengelyt, stb.
Emelés,has páncél le,alu is, stb.
Hol a rákba rögzítsem? Mert haljak meg nem találom.......
Vagy ennyire suta lennék?
Előre is köszi!!!


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 523i
Évjárat: 1999

státusz kaosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 14:18


Sziasztok!
Van valakinek v.mi ötlete , hogy mi lehet a probléma?
A probléma a következő. Az auto nem indul. Ha ráadod a gyújtást miden világit,hallani hogy az ac pumpa müködik , elforditod teljesen a kulcsot de nem csinál semmit. Hangot sem ad ki. Olyan mintha a kulcs nem adná le az utolsó jelet. Gondoltuk ,hogy az öninditó , de ha a motortérből indijuk akkor pörög. De a motortérben nem jön benzin.
Az ötleteket előre is köszönjük!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz grofv6

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. november 02. vasárnap, 17:53


Sziasztok.
tudja valaki hol találhato a kartergáz szürö az e60 530d-be?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. szeptember 04. csütörtök, 20:05


Tano írta:
anubisz írta: Szoktál néha belenézni a motortérbe? Nem tűnik fel, hogy a venti a vízpumpán van amit ékszíj hajt meg? ( Már ha a tied nem elektromos ) szerinted azt hogy szabályozza elektronika? Ott max a viszkó szarhat be, ha nem pörög.
Könyörgöm tedd meg a kedvünkért, hogy megmondod melyik venti nem pörög, és melyik pörög,mert aztán ez igen zavaros.


Vagy inkább te nézz utána mielőtt lehordod, hogy a preFL 20d hogy is néz ki. Nem írt hülyeséget, neki egy elektromos ventije van a hűtőnél, semmi viszkós.


Szoktál néha belenézni a motortérbe? Nem tűnik fel, hogy a venti a vízpumpán van amit ékszíj hajt meg? ( Már ha a tied nem elektromos ) szerinted azt hogy szabályozza elektronika? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Talán olvasni is köllllllennne!!


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. szeptember 04. csütörtök, 20:05

seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2014. szeptember 04. csütörtök, 18:32


Sziasztok!
Ma egy elég gáz, halmozott probléma jött elő. Az autóhoz csak egy kulcsom van, és abban már rég meghalt az akksi, ezért tavaly elött kicseréltem egy gombelemre. Ez azomban pár hete lemerült, szal az autót csak "manuálisan", kulcselfordítással lehet nyitni.
Ám ma valszeg eltört a zárszerkezet mert ha nyitó irányba fordítom akkor minden ellenállás nélkül elfordul egy negyed fordulatot és ott is marad. Az auto természetesen nem nyílik. Záró irányba sztem működne mert onnan visszatolja a rugó, de az auto most is zárva van.
Az autón ez az egy darab kulcslyuk van. Vettem új elemet a kulcsba, de sztem elemcsere után újra kéne tanítani. Ehhez persze elöbb ki kéne nyitni...

Van esetleg vkinek ötlete h hogy tudnám kinyitni?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. szeptember 04. csütörtök, 18:21


david01 írta:
Tano írta:
david01 írta: Köszi akkor csak nem irtam le olyan nagy hülyeséget! Tudnál nekem segíteni csakhogy tisztán lássam a dolgot akkor az elektromos venti vezérlője ment tönkre ígyvan??
az csak motorral együtt cserés vagy külön is?


Itt a venti kapcsán ne gondolj nagy elektronikára. A ventin magán egy motor rész van, megkapja a testet-tápot és a motorvezérlő indítja és szabályozza a sebességét négyszögjellel. Tehát ha neked ez a három rácsatlakozás rendben van, akkor csak a venti marad mint hibaforrás. Sokat nem tudsz vele csinálni, csere újra vagy bontottra.


Kimentem ma délután és széthuztam a venti csatiját kicsit oxidosak voltak a lába megtakarítottam összedugtam és müködött egy darabig aztán megint nem kapcsolt be mikor kellett volna és a klima már csak meleg levegöt fújt attol félek hogy mikor a motornak kéne a hűtés akkor sem fog bekapcsolni Kérdésem lenne még hogy a venti műanyag házánák oldalára fel van rakva egy kocka alakú kütyü amibe megy egy csati aszem négy vezetékkel az mit vezérel vagy annak mi a feladata??




AUC sensor a klímához,ne kapcsolgasd így a klímát mert mikor meleg levegőt fúj már szökik felfelé a nyomás a rendszerben,ha nem kapcsolja le az ECU valamiért akkor,valahol ki fog lyukadni a rendszer a hűtés hiánya miatt!!!

david01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz david01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2014. szeptember 04. csütörtök, 17:25


Tano írta:
david01 írta: Köszi akkor csak nem irtam le olyan nagy hülyeséget! Tudnál nekem segíteni csakhogy tisztán lássam a dolgot akkor az elektromos venti vezérlője ment tönkre ígyvan??
az csak motorral együtt cserés vagy külön is?


Itt a venti kapcsán ne gondolj nagy elektronikára. A ventin magán egy motor rész van, megkapja a testet-tápot és a motorvezérlő indítja és szabályozza a sebességét négyszögjellel. Tehát ha neked ez a három rácsatlakozás rendben van, akkor csak a venti marad mint hibaforrás. Sokat nem tudsz vele csinálni, csere újra vagy bontottra.


Kimentem ma délután és széthuztam a venti csatiját kicsit oxidosak voltak a lába megtakarítottam összedugtam és müködött egy darabig aztán megint nem kapcsolt be mikor kellett volna és a klima már csak meleg levegöt fújt attol félek hogy mikor a motornak kéne a hűtés akkor sem fog bekapcsolni Kérdésem lenne még hogy a venti műanyag házánák oldalára fel van rakva egy kocka alakú kütyü amibe megy egy csati aszem négy vezetékkel az mit vezérel vagy annak mi a feladata??




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. szeptember 04. csütörtök, 17:37