marko93
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz marko93

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. január 01. szombat, 16:18


Üdv! bocsi hogy mégegyszer kiírom a kérdést de arra számítok hogy mivel így a kérdés a lista elejére kerül meglátja egy hozzáértő és segít nekem.
Hogyan lehet a BC kapcsolót ráprogramozni a BC nélküli autóra bekötési rajz megvan hozzá!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 19:50


woodstock írta: Sziasztok!

Ismerősöm 1-es bmw-jén amikor beteszed a kulcsot(azt az izét ami nem is kulcs) kijelez sárgán egy kormányt lakattal...és nem is indítózza a kocsit hiába nyomjuk a gombot de amúgy zárak nyílnak lámpa van minden van felhívta az assistance-t és azt mondták bikázza meg a kocsit az megoldja...de az okát nem mondták h ez miért van amúgy mélygarázsban van csak kanyarodva tudna kijönni de ugye megtolni sem tudjuk mert no kormány...terméyzetesen emiatt még a bikázás sem megoldható mer nem lehet mellé beállni és orral falnak van...szóval szívás a szitu!!! az akksi sarut lehúztuk hátha jó lesz de nem lett!!
Megoldás?


ELV hiba.

A kormányállítót oldjátok ki, hogy szabadon mozogjon a kormányoszlop, aztán a start gomb nyomása közben határozottan (!) rángassátok meg a kormányoszlopot.
Ha beindul, akkor egyenesen haza...

woodstock
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz woodstock

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 19:36


Sziasztok!

Ismerősöm 1-es bmw-jén amikor beteszed a kulcsot(azt az izét ami nem is kulcs) kijelez sárgán egy kormányt lakattal...és nem is indítózza a kocsit hiába nyomjuk a gombot de amúgy zárak nyílnak lámpa van minden van felhívta az assistance-t és azt mondták bikázza meg a kocsit az megoldja...de az okát nem mondták h ez miért van amúgy mélygarázsban van csak kanyarodva tudna kijönni de ugye megtolni sem tudjuk mert no kormány...terméyzetesen emiatt még a bikázás sem megoldható mer nem lehet mellé beállni és orral falnak van...szóval szívás a szitu!!! az akksi sarut lehúztuk hátha jó lesz de nem lett!!
Megoldás?


marko93
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz marko93

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2010. december 29. szerda, 18:21


Tano írta:
marko93 írta: Üdv! Lenne egy olyan kérdésem hogy a BC kapcsolót be lehetne -e kötni a BC nélküli autóba??? ha igen hogyan van hozzá valami bekötési rajz


Igen, be lehet. Kapcsolási rajzot megtalálod a WDS-ben.


NAAAAAGYON szépen köszönöm!! még abban szeretnék segítséget kérni hogy ezt hogy lehet ráprogramozni az autóra???

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. december 29. szerda, 16:47


marko93 írta: Üdv! Lenne egy olyan kérdésem hogy a BC kapcsolót be lehetne -e kötni a BC nélküli autóba??? ha igen hogyan van hozzá valami bekötési rajz


Igen, be lehet. Kapcsolási rajzot megtalálod a WDS-ben.

marko93
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz marko93

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2010. december 29. szerda, 13:50


Üdv! Lenne egy olyan kérdésem hogy a BC kapcsolót be lehetne -e kötni a BC nélküli autóba??? ha igen hogyan van hozzá valami bekötési rajz

woodstock
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz woodstock

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2010. december 28. kedd, 17:28


Sziasztok!

Ismét kérdéssel fordulnék hozzátok
Az érdekelne h szoktak-e felújítani generátort és ha igen mennyiért nem újratekercselés mert az horror, hanem esetleg csapágy vagy fesz szabályzó,szénkefék...nemtom mik vannak még?(tekercselés csak akkor kell ha leég vagy ilyesmi de akkor már akár újat is vehet az ember)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 28. kedd, 17:29


vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 21:21


Bero írta: Nem függ össze a torpanással! A kolléga pedig jól írta az árat


már ha bontottról beszélünk

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 21:12


Nem függ össze a torpanással! A kolléga pedig jól írta az árat

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 20:29


woodstock írta:
Bero írta: Üdv! Nem akarlak elkeseríteni,de nekem is ilyesmit produkált a verdám! 3-4x indítottam stb. Amikor ezt kezdte csinálni rá 3-4 hétre már nem is indult. Nekem AC pumpa volt


De menet közben semmi torpanást vagy lefulladást nem tapasztalok ha az lenne a baj akkor elvileg kéne valami jelének lenni h a motor nem kap elég naftát vagy nem?

Egyébbként ha esetleg az lenne a bajos akkor mibe fog nekem az fájni kb?

10-15ezer ft


woodstock
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz woodstock

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 20:11


Bero írta: Üdv! Nem akarlak elkeseríteni,de nekem is ilyesmit produkált a verdám! 3-4x indítottam stb. Amikor ezt kezdte csinálni rá 3-4 hétre már nem is indult. Nekem AC pumpa volt


De menet közben semmi torpanást vagy lefulladást nem tapasztalok ha az lenne a baj akkor elvileg kéne valami jelének lenni h a motor nem kap elég naftát vagy nem?

Egyébbként ha esetleg az lenne a bajos akkor mibe fog nekem az fájni kb?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 24. péntek, 20:20

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 19:53


Üdv! Nem akarlak elkeseríteni,de nekem is ilyesmit produkált a verdám! 3-4x indítottam stb. Amikor ezt kezdte csinálni rá 3-4 hétre már nem is indult. Nekem AC pumpa volt

woodstock
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz woodstock

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 16:43


Zolee írta:
woodstock írta:
Zolee írta:
woodstock írta: Boldog Karácsonyt!!!

Kaptam egy olyan tanácsot h lehet a benzinpumpa szarakodik és ezért produkált olyat a gép h hiába indítózom kb csak 4.re indult be de akkor meg pöccre ez lehetséges vagy valami inkább a gyújtással lesz?

Amúgy ez a kulcsos dolog érdekes én nem a gyári kulccsal használom az autót mert az elég kopott és volt már h simán elforgott a gyújtáskapcsoló viszont a másolt kulccsal ezt még nem produkálta...ez hogy lehet?? meg ezt a EWS dolgot sem értem mert akkor elvileg csak a gyári kulccsal tudna indulni a kocsi nem? akkor akár ez is lehet az oka h hiába indítóztam a kocsi nem indult csak forgatta az önindító

Kicsit össze vagyok zavarodva már



A helyedben - akár mennyire kopott is - egyelőre a gyári kulccsal tesztelnék. Ha azzal mindig indul, az EWS-t ki is zártad (max. be kell ruháznod egy új gyári kulcsra. Pápán egyébként van egy profi kulccal, stb. foglalkozó cég). Ha viszont a gyári kulccsal is produkálja, még mindig van két verzió:
1. a gyújtáskapcsolód már biztos h nem tutkó, hiszen elforog benn a gyári kulcs, én erősen elgondolkodnék a cseréjén (ezzel nem dobsz ki pénzt, így is - úgy is cserélni kellene).
2. valóban lehet AC is, az is tud érdekes dolgokat produkálni.



Értem és hol tudok venni gyujtáskapcsolót mert realoem-n nem találtam az istenért sem az alkatrészek között...ezek szerint csak felújított vagy használt gyújtáskapcsolók vannak?
ja és hol van pápán a kulcsos amit írtál?

Kapcsolóval kapcsolatban keresd M.Attila-t itt az oldalon, esetleg itt is rákérdezhetsz.
Használtba meg KaszaMestert, szintén fórumtag.
Pápai kulcsmesterek - nem olcsók, de profik.


Köszi a választ meg a linkeket...ma is mentem vele nem csinálta egyenlőre ez rejtély marad ha megint előjön akkor megy diagnosztikára hátha kiderül a turpisság a gyújtáskapcsoló dologra meg ráfekszek januárban a kulccsal együtt amúgy ha veszek egy kapcsolót akkor ahhoz kulcsot is adnak vagy jó lesz bele a régi?


Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 14:31


woodstock írta:
Zolee írta:
woodstock írta: Boldog Karácsonyt!!!

Kaptam egy olyan tanácsot h lehet a benzinpumpa szarakodik és ezért produkált olyat a gép h hiába indítózom kb csak 4.re indult be de akkor meg pöccre ez lehetséges vagy valami inkább a gyújtással lesz?

Amúgy ez a kulcsos dolog érdekes én nem a gyári kulccsal használom az autót mert az elég kopott és volt már h simán elforgott a gyújtáskapcsoló viszont a másolt kulccsal ezt még nem produkálta...ez hogy lehet?? meg ezt a EWS dolgot sem értem mert akkor elvileg csak a gyári kulccsal tudna indulni a kocsi nem? akkor akár ez is lehet az oka h hiába indítóztam a kocsi nem indult csak forgatta az önindító

Kicsit össze vagyok zavarodva már



A helyedben - akár mennyire kopott is - egyelőre a gyári kulccsal tesztelnék. Ha azzal mindig indul, az EWS-t ki is zártad (max. be kell ruháznod egy új gyári kulcsra. Pápán egyébként van egy profi kulccal, stb. foglalkozó cég). Ha viszont a gyári kulccsal is produkálja, még mindig van két verzió:
1. a gyújtáskapcsolód már biztos h nem tutkó, hiszen elforog benn a gyári kulcs, én erősen elgondolkodnék a cseréjén (ezzel nem dobsz ki pénzt, így is - úgy is cserélni kellene).
2. valóban lehet AC is, az is tud érdekes dolgokat produkálni.



Értem és hol tudok venni gyujtáskapcsolót mert realoem-n nem találtam az istenért sem az alkatrészek között...ezek szerint csak felújított vagy használt gyújtáskapcsolók vannak?
ja és hol van pápán a kulcsos amit írtál?

Kapcsolóval kapcsolatban keresd M.Attila-t itt az oldalon, esetleg itt is rákérdezhetsz.
Használtba meg KaszaMestert, szintén fórumtag.
Pápai kulcsmesterek - nem olcsók, de profik.


woodstock
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz woodstock

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 14:15


Zolee írta:
woodstock írta: Boldog Karácsonyt!!!

Kaptam egy olyan tanácsot h lehet a benzinpumpa szarakodik és ezért produkált olyat a gép h hiába indítózom kb csak 4.re indult be de akkor meg pöccre ez lehetséges vagy valami inkább a gyújtással lesz?

Amúgy ez a kulcsos dolog érdekes én nem a gyári kulccsal használom az autót mert az elég kopott és volt már h simán elforgott a gyújtáskapcsoló viszont a másolt kulccsal ezt még nem produkálta...ez hogy lehet?? meg ezt a EWS dolgot sem értem mert akkor elvileg csak a gyári kulccsal tudna indulni a kocsi nem? akkor akár ez is lehet az oka h hiába indítóztam a kocsi nem indult csak forgatta az önindító

Kicsit össze vagyok zavarodva már



A helyedben - akár mennyire kopott is - egyelőre a gyári kulccsal tesztelnék. Ha azzal mindig indul, az EWS-t ki is zártad (max. be kell ruháznod egy új gyári kulcsra. Pápán egyébként van egy profi kulccal, stb. foglalkozó cég). Ha viszont a gyári kulccsal is produkálja, még mindig van két verzió:
1. a gyújtáskapcsolód már biztos h nem tutkó, hiszen elforog benn a gyári kulcs, én erősen elgondolkodnék a cseréjén (ezzel nem dobsz ki pénzt, így is - úgy is cserélni kellene).
2. valóban lehet AC is, az is tud érdekes dolgokat produkálni.



Értem és hol tudok venni gyujtáskapcsolót mert realoem-n nem találtam az istenért sem az alkatrészek között...ezek szerint csak felújított vagy használt gyújtáskapcsolók vannak?
ja és hol van pápán a kulcsos amit írtál?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 24. péntek, 14:20