« előző123következő »

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. április 07. szombat, 21:17


Tudom hogy furcsa jelenség, de megvolt nekem is 2 éve. Akkor kivettem, feltöltöttem, visszaraktam reggel, minden ok. Aztán 1 hét múlva állt egy napot, és megint. Akkor cseréltem.

Ha ráteszed a másik kocsira kábellel, és úgy beindul, akkor nincs miért aggódni. Gondolom nem 2 hetes benne az akku.

státusz richiem

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2007. április 07. szombat, 21:13


De azt nem értem , hogy akkor miért próbál meg indítani 1 sec- ig, aztán megszakítás, aztán megint kattan egyett, aztán megszakítás....ez nem azért van mert vhol rövidrezár és leveszi a feszültséget?????

R.

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. április 07. szombat, 21:08


Bikázás után csak járó motornál szabad levenni a kábeleket! És járatni 15-20 percet.
Azért nem ment, mert gyorsan leállítottad, és nem tudott feltölteni.

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. április 07. szombat, 21:05



1,Fogj egy villáskulcsot.
2,Szedd le az akkusarukat.
3,Szedd le az akkleszorítót.
4,Vedd ki az akkut.
5, Dobd ki.
6, Vegyél egy másikat, és rakd be.


Nekem ugyanez volt, villogott, kattogott, hülyét kaptam. Aztán megmértük, 9-10V volt benne. Megpróbálhatod megbikázni, de jó nagy amperszámú akku kell hozzá, a környezetemben nem volt ekkora.
Na szép estét, lehet megnyugodni.

státusz richiem

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2007. április 07. szombat, 20:50


Sziasztok, Vki HELP please,

Ma akartam indítani a kocsit, és teljesen megbolondult, ahogy indításra fordítottam a kulcsot, elkezdett kattogni vmi elöl, lehet, hogy az indítómotor és a lámpa és párszor felvillant, aztán meg sem mozdult, közben lenullázta az órát, a napi számlálót...mindent, mintha az aksít lehúztam volna. Aztán megpróbáltam újra, de már annyi erõ sem maradt benne, hogy a computer újra letesztelje a kocsit, égve maradt az összes visszajeézõ lámpa, a digitklima kijelzõje pedig csak halványan világított. Aztán még próbáltam egyszer, erre az elsõ fényszórók elkezdtek felváltve villogni elég haloványan..aztán fel akartam húzni az ablakot, de már annyi erõ maradt csak benne, hogy kb 1-1,5 cm-ket felvigyen az ablakból, közben a jobb oldali meg annyit ment le, amennyit a bal fel(a jobb oldali magától). Aztán rátettem a másik kocsira bikakábelellel, új visszanyert mindent szúflát, elaludtam az visszajelzõ lámpák, megvolt az önteszt. Aztán ahogy lehúztam a másik kocsiról és indítani próbáltam megint kezdõdött, ( kerregés, számlálók nullázása, teljes aksi szuflavesztés) .

Nemtudom mi lehet, ilyet még nem halottam, biztosítékok OK. Olyan mintha vmi nagy áramfelvevõ leszívná az áramot, és mivel mindez indításnál történik, olyan mintha az önindító lenne ( meg asszem az a legnagyobb áramfelvevõ is és olyan mintha mikor áramot kap, hirtelen rövidre zár, és azért kattog..meg a lámpa is azért villog fel )

HELP Please!!

« előző123következő »