b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. július 11. szerda, 17:08


lorand007 írta:
Tiszteletem, es a pillangoszelepig sokmindent le kell meg bontanom? az egr mar megvolt, koszonom

Azért van ott pár dolog amire nem árt figyelni a szétszedésnél meg az összerakásnál is.

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. július 11. szerda, 16:59


Takiii írta:
lorand007 írta:
Takiii írta:
Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm


Szia!

Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!

Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.

Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.


Nagy meló megnézni?, vagy esetleg kiszedni? turbot meg egr fogok tisztitani már megvettem a tisztitót is csak még idöm nem volt, akkor ránéznék ara is, leirnád a menetét? köszönöm


Nem annyira kis meló, ugyanis le kell szedni a szívósort. Inkább ne engem kérj, hogy magyarázzam el a menetét, nem vagyok autószerelő, nekem egy ehhez sokkal jobban értő haver csinálta meg, én csak végignéztem.

http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf < itt találsz egy tömörebb leírást, de azért ne vedd szentírásnak, rengeteg lépés hiányzik belőle!

A kiszedéshez viszont nem elég szétszedni, vagy rendelned kell hozzá méretre gyártott dugót (én ezt tettem, bár tény, hogy ez a drágább megoldás), vagy van aki csavart-menetrögzítőt használ, szerintem ez kókány megoldás, de van akinek működik.


Üdv, értem. a dugórol nem tudnál egy képet, lehet letudom gyártani, gyártatni, köszönöm


http://www.swirlflaps.co.uk/buy-now.html


Mennyi volt a végösszege a 4db dugónak?


12 korul volt ugy emlekszem (szallitassal egyutt)!



Sziasztok,

Én magam szedtem ki a szelepeket, mégpedig azért mert az egyik pillangószelepet már kirágta a rögzítőcsavarja, ezért kikaptam mind a 4 (M47) szelepet, levágtam a szárát egy kivülről belehajtottam a tengely helyére egy durva menetes csavart , majd a végét elköszörültem ezzel meggátolva a kicsavarodást és az áramlási problémákat! Szerintem így tökéletesen megbízható lett! Amúgy már 4-5K Km-t belehajtottam az autóba és szerintem sem érezhető a hiánya teljesítményben. Emisszió és a zaj miatt rakta bele a gyár egyébként és lehetséges, hogy aki sokat városozik annak korábban keletkezik lerakódás, de én azért tolom neki, hogy ez ne fordulhasson elő!


Tisztelettem, en csak ki szeretnem takaritani, leirnad a menetet esetleg?vagy nem csinaltal kepeket amikro szetkaptad? koszonom a segitseget


Ezt a linket ajánlanám, de a motorburkolat levétele után ha leszeded a porlasztó csatlakozóit, akkor egyből jöhet le a szívósor 2*5 csavarral...
http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf

Amúgy leszedés után brigécióllal feláztatnám és utána gőzborotva kiszárítás és összerakás..
egyébként az EGR-t ne feledd már el ha leszeded.!

ÜDv

Tiszteletem, es a pillangoszelepig sokmindent le kell meg bontanom? az egr mar megvolt, koszonom

Takiii
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Takiii

Újonc

Elismertség: 9% (3 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2012. július 11. szerda, 11:06


lorand007 írta:
Takiii írta:
Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm


Szia!

Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!

Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.

Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.


Nagy meló megnézni?, vagy esetleg kiszedni? turbot meg egr fogok tisztitani már megvettem a tisztitót is csak még idöm nem volt, akkor ránéznék ara is, leirnád a menetét? köszönöm


Nem annyira kis meló, ugyanis le kell szedni a szívósort. Inkább ne engem kérj, hogy magyarázzam el a menetét, nem vagyok autószerelő, nekem egy ehhez sokkal jobban értő haver csinálta meg, én csak végignéztem.

http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf < itt találsz egy tömörebb leírást, de azért ne vedd szentírásnak, rengeteg lépés hiányzik belőle!

A kiszedéshez viszont nem elég szétszedni, vagy rendelned kell hozzá méretre gyártott dugót (én ezt tettem, bár tény, hogy ez a drágább megoldás), vagy van aki csavart-menetrögzítőt használ, szerintem ez kókány megoldás, de van akinek működik.


Üdv, értem. a dugórol nem tudnál egy képet, lehet letudom gyártani, gyártatni, köszönöm


http://www.swirlflaps.co.uk/buy-now.html


Mennyi volt a végösszege a 4db dugónak?


12 korul volt ugy emlekszem (szallitassal egyutt)!



Sziasztok,

Én magam szedtem ki a szelepeket, mégpedig azért mert az egyik pillangószelepet már kirágta a rögzítőcsavarja, ezért kikaptam mind a 4 (M47) szelepet, levágtam a szárát egy kivülről belehajtottam a tengely helyére egy durva menetes csavart , majd a végét elköszörültem ezzel meggátolva a kicsavarodást és az áramlási problémákat! Szerintem így tökéletesen megbízható lett! Amúgy már 4-5K Km-t belehajtottam az autóba és szerintem sem érezhető a hiánya teljesítményben. Emisszió és a zaj miatt rakta bele a gyár egyébként és lehetséges, hogy aki sokat városozik annak korábban keletkezik lerakódás, de én azért tolom neki, hogy ez ne fordulhasson elő!


Tisztelettem, en csak ki szeretnem takaritani, leirnad a menetet esetleg?vagy nem csinaltal kepeket amikro szetkaptad? koszonom a segitseget


Ezt a linket ajánlanám, de a motorburkolat levétele után ha leszeded a porlasztó csatlakozóit, akkor egyből jöhet le a szívósor 2*5 csavarral...
http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf

Amúgy leszedés után brigécióllal feláztatnám és utána gőzborotva kiszárítás és összerakás..
egyébként az EGR-t ne feledd már el ha leszeded.!

ÜDv

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. július 10. kedd, 16:58


Takiii írta:
Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm


Szia!

Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!

Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.

Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.


Nagy meló megnézni?, vagy esetleg kiszedni? turbot meg egr fogok tisztitani már megvettem a tisztitót is csak még idöm nem volt, akkor ránéznék ara is, leirnád a menetét? köszönöm


Nem annyira kis meló, ugyanis le kell szedni a szívósort. Inkább ne engem kérj, hogy magyarázzam el a menetét, nem vagyok autószerelő, nekem egy ehhez sokkal jobban értő haver csinálta meg, én csak végignéztem.

http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf < itt találsz egy tömörebb leírást, de azért ne vedd szentírásnak, rengeteg lépés hiányzik belőle!

A kiszedéshez viszont nem elég szétszedni, vagy rendelned kell hozzá méretre gyártott dugót (én ezt tettem, bár tény, hogy ez a drágább megoldás), vagy van aki csavart-menetrögzítőt használ, szerintem ez kókány megoldás, de van akinek működik.


Üdv, értem. a dugórol nem tudnál egy képet, lehet letudom gyártani, gyártatni, köszönöm


http://www.swirlflaps.co.uk/buy-now.html


Mennyi volt a végösszege a 4db dugónak?


12 korul volt ugy emlekszem (szallitassal egyutt)!



Sziasztok,

Én magam szedtem ki a szelepeket, mégpedig azért mert az egyik pillangószelepet már kirágta a rögzítőcsavarja, ezért kikaptam mind a 4 (M47) szelepet, levágtam a szárát egy kivülről belehajtottam a tengely helyére egy durva menetes csavart , majd a végét elköszörültem ezzel meggátolva a kicsavarodást és az áramlási problémákat! Szerintem így tökéletesen megbízható lett! Amúgy már 4-5K Km-t belehajtottam az autóba és szerintem sem érezhető a hiánya teljesítményben. Emisszió és a zaj miatt rakta bele a gyár egyébként és lehetséges, hogy aki sokat városozik annak korábban keletkezik lerakódás, de én azért tolom neki, hogy ez ne fordulhasson elő!


Tisztelettem, en csak ki szeretnem takaritani, leirnad a menetet esetleg?vagy nem csinaltal kepeket amikro szetkaptad? koszonom a segitseget

Takiii
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Takiii

Újonc

Elismertség: 9% (3 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2012. június 29. péntek, 11:22


Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm


Szia!

Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!

Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.

Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.


Nagy meló megnézni?, vagy esetleg kiszedni? turbot meg egr fogok tisztitani már megvettem a tisztitót is csak még idöm nem volt, akkor ránéznék ara is, leirnád a menetét? köszönöm


Nem annyira kis meló, ugyanis le kell szedni a szívósort. Inkább ne engem kérj, hogy magyarázzam el a menetét, nem vagyok autószerelő, nekem egy ehhez sokkal jobban értő haver csinálta meg, én csak végignéztem.

http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf < itt találsz egy tömörebb leírást, de azért ne vedd szentírásnak, rengeteg lépés hiányzik belőle!

A kiszedéshez viszont nem elég szétszedni, vagy rendelned kell hozzá méretre gyártott dugót (én ezt tettem, bár tény, hogy ez a drágább megoldás), vagy van aki csavart-menetrögzítőt használ, szerintem ez kókány megoldás, de van akinek működik.


Üdv, értem. a dugórol nem tudnál egy képet, lehet letudom gyártani, gyártatni, köszönöm


http://www.swirlflaps.co.uk/buy-now.html


Mennyi volt a végösszege a 4db dugónak?


12 korul volt ugy emlekszem (szallitassal egyutt)!



Sziasztok,

Én magam szedtem ki a szelepeket, mégpedig azért mert az egyik pillangószelepet már kirágta a rögzítőcsavarja, ezért kikaptam mind a 4 (M47) szelepet, levágtam a szárát egy kivülről belehajtottam a tengely helyére egy durva menetes csavart , majd a végét elköszörültem ezzel meggátolva a kicsavarodást és az áramlási problémákat! Szerintem így tökéletesen megbízható lett! Amúgy már 4-5K Km-t belehajtottam az autóba és szerintem sem érezhető a hiánya teljesítményben. Emisszió és a zaj miatt rakta bele a gyár egyébként és lehetséges, hogy aki sokat városozik annak korábban keletkezik lerakódás, de én azért tolom neki, hogy ez ne fordulhasson elő!

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 18:19


lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm


Szia!

Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!

Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.

Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.


Nagy meló megnézni?, vagy esetleg kiszedni? turbot meg egr fogok tisztitani már megvettem a tisztitót is csak még idöm nem volt, akkor ránéznék ara is, leirnád a menetét? köszönöm


Nem annyira kis meló, ugyanis le kell szedni a szívósort. Inkább ne engem kérj, hogy magyarázzam el a menetét, nem vagyok autószerelő, nekem egy ehhez sokkal jobban értő haver csinálta meg, én csak végignéztem.

http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf < itt találsz egy tömörebb leírást, de azért ne vedd szentírásnak, rengeteg lépés hiányzik belőle!

A kiszedéshez viszont nem elég szétszedni, vagy rendelned kell hozzá méretre gyártott dugót (én ezt tettem, bár tény, hogy ez a drágább megoldás), vagy van aki csavart-menetrögzítőt használ, szerintem ez kókány megoldás, de van akinek működik.


Üdv, értem. a dugórol nem tudnál egy képet, lehet letudom gyártani, gyártatni, köszönöm


http://www.swirlflaps.co.uk/buy-now.html


Mennyi volt a végösszege a 4db dugónak?


12 korul volt ugy emlekszem (szallitassal egyutt)!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 20. péntek, 18:20

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 16:22


Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm


Szia!

Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!

Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.

Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.


Nagy meló megnézni?, vagy esetleg kiszedni? turbot meg egr fogok tisztitani már megvettem a tisztitót is csak még idöm nem volt, akkor ránéznék ara is, leirnád a menetét? köszönöm


Nem annyira kis meló, ugyanis le kell szedni a szívósort. Inkább ne engem kérj, hogy magyarázzam el a menetét, nem vagyok autószerelő, nekem egy ehhez sokkal jobban értő haver csinálta meg, én csak végignéztem.

http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf < itt találsz egy tömörebb leírást, de azért ne vedd szentírásnak, rengeteg lépés hiányzik belőle!

A kiszedéshez viszont nem elég szétszedni, vagy rendelned kell hozzá méretre gyártott dugót (én ezt tettem, bár tény, hogy ez a drágább megoldás), vagy van aki csavart-menetrögzítőt használ, szerintem ez kókány megoldás, de van akinek működik.


Üdv, értem. a dugórol nem tudnál egy képet, lehet letudom gyártani, gyártatni, köszönöm


http://www.swirlflaps.co.uk/buy-now.html


Mennyi volt a végösszege a 4db dugónak?


Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 13:37


lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm


Szia!

Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!

Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.

Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.


Nagy meló megnézni?, vagy esetleg kiszedni? turbot meg egr fogok tisztitani már megvettem a tisztitót is csak még idöm nem volt, akkor ránéznék ara is, leirnád a menetét? köszönöm


Nem annyira kis meló, ugyanis le kell szedni a szívósort. Inkább ne engem kérj, hogy magyarázzam el a menetét, nem vagyok autószerelő, nekem egy ehhez sokkal jobban értő haver csinálta meg, én csak végignéztem.

http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf < itt találsz egy tömörebb leírást, de azért ne vedd szentírásnak, rengeteg lépés hiányzik belőle!

A kiszedéshez viszont nem elég szétszedni, vagy rendelned kell hozzá méretre gyártott dugót (én ezt tettem, bár tény, hogy ez a drágább megoldás), vagy van aki csavart-menetrögzítőt használ, szerintem ez kókány megoldás, de van akinek működik.


Üdv, értem. a dugórol nem tudnál egy képet, lehet letudom gyártani, gyártatni, köszönöm


http://www.swirlflaps.co.uk/buy-now.html

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 10:43


Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm


Szia!

Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!

Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.

Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.


Nagy meló megnézni?, vagy esetleg kiszedni? turbot meg egr fogok tisztitani már megvettem a tisztitót is csak még idöm nem volt, akkor ránéznék ara is, leirnád a menetét? köszönöm


Nem annyira kis meló, ugyanis le kell szedni a szívósort. Inkább ne engem kérj, hogy magyarázzam el a menetét, nem vagyok autószerelő, nekem egy ehhez sokkal jobban értő haver csinálta meg, én csak végignéztem.

http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf < itt találsz egy tömörebb leírást, de azért ne vedd szentírásnak, rengeteg lépés hiányzik belőle!

A kiszedéshez viszont nem elég szétszedni, vagy rendelned kell hozzá méretre gyártott dugót (én ezt tettem, bár tény, hogy ez a drágább megoldás), vagy van aki csavart-menetrögzítőt használ, szerintem ez kókány megoldás, de van akinek működik.


Üdv, értem. a dugórol nem tudnál egy képet, lehet letudom gyártani, gyártatni, köszönöm


Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 08:48


lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm


Szia!

Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!

Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.

Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.


Nagy meló megnézni?, vagy esetleg kiszedni? turbot meg egr fogok tisztitani már megvettem a tisztitót is csak még idöm nem volt, akkor ránéznék ara is, leirnád a menetét? köszönöm


Nem annyira kis meló, ugyanis le kell szedni a szívósort. Inkább ne engem kérj, hogy magyarázzam el a menetét, nem vagyok autószerelő, nekem egy ehhez sokkal jobban értő haver csinálta meg, én csak végignéztem.

http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf < itt találsz egy tömörebb leírást, de azért ne vedd szentírásnak, rengeteg lépés hiányzik belőle!

A kiszedéshez viszont nem elég szétszedni, vagy rendelned kell hozzá méretre gyártott dugót (én ezt tettem, bár tény, hogy ez a drágább megoldás), vagy van aki csavart-menetrögzítőt használ, szerintem ez kókány megoldás, de van akinek működik.

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 10:03


Alesi írta:
lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm


Szia!

Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!

Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.

Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.


Nagy meló megnézni?, vagy esetleg kiszedni? turbot meg egr fogok tisztitani már megvettem a tisztitót is csak még idöm nem volt, akkor ránéznék ara is, leirnád a menetét? köszönöm

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 08:35


lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm


Szia!

Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!

Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.

Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 21:27


Alesi írta: Vegre megtortent nalam is a pillangoszelepek kiherelese, ezzel a lendulettel tisztara is pucoltuk a teljes szivocsonkot, EGR szelepet (brigeciol + nagynyomasu). Az egyik pillango mar kicsit eresztette az olajat. Angliabol rendeltem dugot hozza, a kisebbik meret volt a tuti, nem volt olcso, de igy legalabb nyugodt vagyok, hogy szakszeru volt a mutet

Az auto viselkedeseben kulonbseget nem nagyon erzek, talan alapjarat kozeli fordulatokon mintha egy hangyanyit nyomatekszegenyebb lenne, de az is lehet, hogy ezt csak bekepzelem . A nyugalom mindent meger!



Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 21:21


Alesi írta: Vegre megtortent nalam is a pillangoszelepek kiherelese, ezzel a lendulettel tisztara is pucoltuk a teljes szivocsonkot, EGR szelepet (brigeciol + nagynyomasu). Az egyik pillango mar kicsit eresztette az olajat. Angliabol rendeltem dugot hozza, a kisebbik meret volt a tuti, nem volt olcso, de igy legalabb nyugodt vagyok, hogy szakszeru volt a mutet

Az auto viselkedeseben kulonbseget nem nagyon erzek, talan alapjarat kozeli fordulatokon mintha egy hangyanyit nyomatekszegenyebb lenne, de az is lehet, hogy ezt csak bekepzelem . A nyugalom mindent meger!



Tiszteletem, mi ez a pillangószelep, és miért kellet kiherélned? bocs ha hulyeséget kérdek.kösz



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 17. kedd, 21:22

Garaj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz Garaj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 64

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 21:07


Esetleg van valakinél elfekvőben egy pillangószelep mozgató elektronikus cucc(nem vákumos)? Egy 6 hengereshez 3.0d-hez, EU4-hez kellene sürgősen! Köszi előre is a segítő hozzászólásokat!