Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 23:01
Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 22:46
Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 22:14
szotakdavid írta:andree írta:anubisz írta:andree írta:szotakdavid írta:andree írta: Sziasztok
Van valakinek tapasztalata a viszonylag olcsón beszerezhető Möller márkájú krokodil emelővel kapcsolatban?
VAN rakjak képet róla?? autót ne nagyon emelgess vele,de futómű szerelés közben jól jön ENNYI
Szinte gondoltam hogy, valami kínai fos német fantázianévvel.
Mit ajánlasz?
itt nem úgy nézett ki mint valami fos, 27 ezerért. 1 éve és csak 1,5 tonnás
http://racing-bazar.hu/egyeb/s...elo_moller
Amit linkeltél az lehet hogy rendben van, viszont ehhez mit szólsz?
http://aprod.hu/hirdetes/molle...5ee3eb4de3
erre mondtam h futómű szereléshez max
Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:37
andree írta:anubisz írta:andree írta:szotakdavid írta:andree írta: Sziasztok
Van valakinek tapasztalata a viszonylag olcsón beszerezhető Möller márkájú krokodil emelővel kapcsolatban?
VAN rakjak képet róla?? autót ne nagyon emelgess vele,de futómű szerelés közben jól jön ENNYI
Szinte gondoltam hogy, valami kínai fos német fantázianévvel.
Mit ajánlasz?
itt nem úgy nézett ki mint valami fos, 27 ezerért. 1 éve és csak 1,5 tonnás
http://racing-bazar.hu/egyeb/s...elo_moller
Amit linkeltél az lehet hogy rendben van, viszont ehhez mit szólsz?
http://aprod.hu/hirdetes/molle...5ee3eb4de3
Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:37
anubisz írta: Ez tuti valami fos hamisítvány, már a kidolgozásán is látni. Amúgy nekem is valami tescós, praktikeres fos van, pár ezerért, eddig nem volt vele gond. Most akarok még egyet venni, hogy egy oldalt tudjak emelni vele 2 vel, mert nem szeretem ha tekeredik a kaszni, az olajemelő meg már nem megy alá az új rugók miatt. 2 már el fogja bírni biztos.
Ha meg alá feküdnék, úgy is kibakolom,lehet az még mese emelő is, akkor se bízok benne.
Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:33
Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:27
anubisz írta:andree írta:szotakdavid írta:andree írta: Sziasztok
Van valakinek tapasztalata a viszonylag olcsón beszerezhető Möller márkájú krokodil emelővel kapcsolatban?
VAN rakjak képet róla?? autót ne nagyon emelgess vele,de futómű szerelés közben jól jön ENNYI
Szinte gondoltam hogy, valami kínai fos német fantázianévvel.
Mit ajánlasz?
itt nem úgy nézett ki mint valami fos, 27 ezerért. 1 éve és csak 1,5 tonnás
http://racing-bazar.hu/egyeb/s...elo_moller
Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:25
szotakdavid írta:andree írta:szotakdavid írta:andree írta: Sziasztok
Van valakinek tapasztalata a viszonylag olcsón beszerezhető Möller márkájú krokodil emelővel kapcsolatban?
VAN rakjak képet róla?? autót ne nagyon emelgess vele,de futómű szerelés közben jól jön ENNYI
Szinte gondoltam hogy, valami kínai fos német fantázianévvel.
Mit ajánlasz?
Nem tudom,van még egy régi orosz olajos emelőm na az a fasza
Sokszor a gyári emelőt használom inkább,én szeretem.
Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:24
andree írta:szotakdavid írta:andree írta: Sziasztok
Van valakinek tapasztalata a viszonylag olcsón beszerezhető Möller márkájú krokodil emelővel kapcsolatban?
VAN rakjak képet róla?? autót ne nagyon emelgess vele,de futómű szerelés közben jól jön ENNYI
Szinte gondoltam hogy, valami kínai fos német fantázianévvel.
Mit ajánlasz?
Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:18
andree írta:szotakdavid írta:andree írta: Sziasztok
Van valakinek tapasztalata a viszonylag olcsón beszerezhető Möller márkájú krokodil emelővel kapcsolatban?
VAN rakjak képet róla?? autót ne nagyon emelgess vele,de futómű szerelés közben jól jön ENNYI
Szinte gondoltam hogy, valami kínai fos német fantázianévvel.
Mit ajánlasz?
Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:14
szotakdavid írta:andree írta: Sziasztok
Van valakinek tapasztalata a viszonylag olcsón beszerezhető Möller márkájú krokodil emelővel kapcsolatban?
VAN rakjak képet róla?? autót ne nagyon emelgess vele,de futómű szerelés közben jól jön ENNYI
Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:10
andree írta: Sziasztok
Van valakinek tapasztalata a viszonylag olcsón beszerezhető Möller márkájú krokodil emelővel kapcsolatban?
Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 21:08
Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 14:40
kempelen írta:Robin68 írta:kempelen írta:anubisz írta:Tano írta: Most már a korszerű benzinesek is szívhatják a fogukat: http://totalcar.hu/magazin/tec...4_tsi-nel/
80K alatt a mi dízeleinkben nincs ilyen lerakódás...
A mi benzineseink is közvetlen befecskendezésűek? E46 benzinesbe? esküszöm atom ilyen hibajelenséggel szívtam sokáig. Csak a hidegindítás utáni dúsítás fázisába, max 1 percig.
Most, hogy meg lett bontva a henger, azóta nem ír be kimaradást, de hidegen pár mp ig még mindig idegesen jár.
Gondolom nálunk másfajta a befecskendezés, nem értem ilyen pontosan hozzá
Nektek még a szelep elé fecskendez, így lemossa a karter által "visszaböfögött" cuccot, így nincs elméletben lerakódás...
Akkor ha jól értelmezem a kartergázzal visszakerült szmötyi a probléma forrása. Egyszer már volt itt téma és akkor a "jó magyar gányolálos" jelzőt is megkapta ez a kis okosság. Gondozást igényel az igaz, viszont cserébe rengeteg trutyit megfog.
Igen, a szívócsőbe visszakeveredett kartergáz rakódik le idővel a közvetlen befecskendezésű motoroknál. Mivel a befecskendezés a hengerbe történik, nincs ami lemossa a szelep köré rakódott szutykot.
Gondozást igényel valóban. a Kérdés már csak az, kellemes dolog-e 60-80 ezrenként szétborítani egy benzinest és megtisztítani a szutyoktól. Mert ezt a lerakódást nem távolítja el semmiféle csodaszer...
Állítólag vannak motortípusok, ahol korábban rájöttek erre a hibára és a szívócsőbe is szereltek befecskendezőszelepeket, melyek időközönként működve tisztán tartják a szelep környékét...
Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 13:44
Robin68 írta:kempelen írta:anubisz írta:Tano írta: Most már a korszerű benzinesek is szívhatják a fogukat: http://totalcar.hu/magazin/tec...4_tsi-nel/
80K alatt a mi dízeleinkben nincs ilyen lerakódás...
A mi benzineseink is közvetlen befecskendezésűek? E46 benzinesbe? esküszöm atom ilyen hibajelenséggel szívtam sokáig. Csak a hidegindítás utáni dúsítás fázisába, max 1 percig.
Most, hogy meg lett bontva a henger, azóta nem ír be kimaradást, de hidegen pár mp ig még mindig idegesen jár.
Gondolom nálunk másfajta a befecskendezés, nem értem ilyen pontosan hozzá
Nektek még a szelep elé fecskendez, így lemossa a karter által "visszaböfögött" cuccot, így nincs elméletben lerakódás...
Akkor ha jól értelmezem a kartergázzal visszakerült szmötyi a probléma forrása. Egyszer már volt itt téma és akkor a "jó magyar gányolálos" jelzőt is megkapta ez a kis okosság. Gondozást igényel az igaz, viszont cserébe rengeteg trutyit megfog.