SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. május 24. hétfő, 19:57


Votl mar szo a jovo evi KGFB-rol ?

Fasza, 150 loval epp 1 kategoriat ugrunk ( asszem hori mar szajkozta )

http://www.vezess.hu/biztosita...tas/24392/

Biztosításikategória-határok, szgk.
Jelenleg : 2011. 01. 01-től
1. kategória 850 cm3-ig (37 kW-ig (50 LE)

2. kategória 851-1150 cm3 (38-50 kW (52-68 LE)

3. kategória 1151-1500 cm3 (51-70 kW (69-95 LE)

4. kategória 1501-2000 cm3 (71-100 kW (96-136 LE)

5. kategória 2001-3000 cm3 (101-180 kW (137-245 LE)

6. kategória 3000 cm3 felett (180 kW felett (245 LE-től)








Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2010. május 24. hétfő, 20:00

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2010. május 24. hétfő, 10:46


Lacci írta: 10e/db árba nekem az Eibach PRO rugócsomag is belefért újan neten rendelve.(gyári éllettartam garival)
Ez pl feszesebb és és 25/30mm-es ültetést eredményez.

ez a 25/30 több, mint amennyit az m-es ültet? Utóbbi mennyi az alaphoz képest?

Lacci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Lacci

Fórumlakó

Elismertség: 5% (15 pont) | Hozzászólások: 288

Elküldve: 2010. május 24. hétfő, 01:32


Hori írta:
Lacci írta:
K_Gergo írta:
Lacci írta:
Kérdés mit akarsz a terepjáró gyári állapotot/puhább, vagy egy stabilabb, kicsit szebb, DE könyebben felakadó hasú járgányt.

gyárit, m-est se igazán... viszonylag keveset járok a hungaroringen a közúti használathoz képest. a "drága" útjaink meg olyanok, amilyenek, azt nem élmény érezni...


Én se ott lakom (ring), csak a nyílt napokon darálom le a gumikat.
És miután beleraktam a keményebb rugót, a Lágymányosi híd felhajtásnál csodálkoztam rá, hogy eddig szinte borultam, most meg meg se mozdult a kasztni.
Ugyanígy addig fékre szinte letérdelt a kocsi, új rugóval alig bólint, kevésbé leszek tengeribeteg

Persze a gumitól is erősen függ az összélmény, én továbbra is a "randa" 205/55 r16-os gumikkal járok és nemvészes, fekvőrendőrnél kell lassítani ill. padkára parkolni óvatosan.



majd ha veszel normális méretü kerekeket, akkor nem bizt hogy fogod értékelni a ring gumizabáló mivoltát


Azt ígyse értékelem, nagyon elférne egy pályaszett meg egy utcai gumi, hisz szinte fele van meg a gyári mintának a többi le van radírozva..
Az élményt értékelem, nem azt h amortizálja a járgányt.
Azért megyek általában a kicsik(<150LE) között, h az előzési élmény is meglegyen

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 22:52


Lacci írta:
K_Gergo írta:
Lacci írta:
Kérdés mit akarsz a terepjáró gyári állapotot/puhább, vagy egy stabilabb, kicsit szebb, DE könyebben felakadó hasú járgányt.

gyárit, m-est se igazán... viszonylag keveset járok a hungaroringen a közúti használathoz képest. a "drága" útjaink meg olyanok, amilyenek, azt nem élmény érezni...


Én se ott lakom (ring), csak a nyílt napokon darálom le a gumikat.
És miután beleraktam a keményebb rugót, a Lágymányosi híd felhajtásnál csodálkoztam rá, hogy eddig szinte borultam, most meg meg se mozdult a kasztni.
Ugyanígy addig fékre szinte letérdelt a kocsi, új rugóval alig bólint, kevésbé leszek tengeribeteg

Persze a gumitól is erősen függ az összélmény, én továbbra is a "randa" 205/55 r16-os gumikkal járok és nemvészes, fekvőrendőrnél kell lassítani ill. padkára parkolni óvatosan.






majd ha veszel normális méretü kerekeket, akkor nem bizt hogy fogod értékelni a ring gumizabáló mivoltát

Lacci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Lacci

Fórumlakó

Elismertség: 5% (15 pont) | Hozzászólások: 288

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 22:16


K_Gergo írta:
Lacci írta:
Kérdés mit akarsz a terepjáró gyári állapotot/puhább, vagy egy stabilabb, kicsit szebb, DE könyebben felakadó hasú járgányt.

gyárit, m-est se igazán... viszonylag keveset járok a hungaroringen a közúti használathoz képest. a "drága" útjaink meg olyanok, amilyenek, azt nem élmény érezni...


Én se ott lakom (ring), csak a nyílt napokon darálom le a gumikat.
És miután beleraktam a keményebb rugót, a Lágymányosi híd felhajtásnál csodálkoztam rá, hogy eddig szinte borultam, most meg meg se mozdult a kasztni.
Ugyanígy addig fékre szinte letérdelt a kocsi, új rugóval alig bólint, kevésbé leszek tengeribeteg

Persze a gumitól is erősen függ az összélmény, én továbbra is a "randa" 205/55 r16-os gumikkal járok és nemvészes, fekvőrendőrnél kell lassítani ill. padkára parkolni óvatosan.



K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 21:37


Lacci írta:
Kérdés mit akarsz a terepjáró gyári állapotot/puhább, vagy egy stabilabb, kicsit szebb, DE könyebben felakadó hasú járgányt.

gyárit, m-est se igazán... viszonylag keveset járok a hungaroringen a közúti használathoz képest. a "drága" útjaink meg olyanok, amilyenek, azt nem élmény érezni...

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 17:30


Hálaistennek többnyire a 11es úton járok, ami nem olyan rossz.


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 17:24


Tiba írta: Én pattogni szeretek a dőlés helyett. Így szoktam meg. Igaz, hogy nem olyan kényelmes, de így közvetlenebb a feeling


Jó is az, amíg egyenes az út



Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 17:20


Hori írta:
Tiba írta: Lacci avatarján látszik, miért is rosszabb a gyári magasság
Én már nagyon megszoktam, hogy ültetett a kocsi, eddig mind az volt.




pedig az enyémhez képest a tied egy jeep,
holnap kijössz ringre???


Én pattogni szeretek a dőlés helyett. Így szoktam meg. Igaz, hogy nem olyan kényelmes, de így közvetlenebb a feeling
Milyen jeep... ? az az egy centi nem olyan sok.
Eddig úgy van, hogy megyek Laccival, ha nem jön közbe valami.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 23. vasárnap, 17:21

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 16:24


Tiba írta: Lacci avatarján látszik, miért is rosszabb a gyári magasság
Én már nagyon megszoktam, hogy ültetett a kocsi, eddig mind az volt.




pedig az enyémhez képest a tied egy jeep,
holnap kijössz ringre???


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 16:24


Tiba írta: Lacci avatarján látszik, miért is rosszabb a gyári magasság


Ami másabb, az nem feltétlenül rosszabb
Jobb dőlni mint pattogni,+ közúton nem lehet kilinccsel előre kanyarodni


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 16:09


Lacci avatarján látszik, miért is rosszabb a gyári magasság
Én már nagyon megszoktam, hogy ültetett a kocsi, eddig mind az volt.


Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 15:08


Lacci írta:
K_Gergo írta: sziasztok,

kicsit belekeveredtem a fórumba, meg a sok alkatrészkeresésbe...valahol olvastam Nálatok, hogy az egyik cartárs utángyártott, német rugókat vett a kocsijába jó áron (10e/db asszem), de nem találom azt a hozzászólást se itt a beszélgetősben, se a futómű topikban, se a keresővel...annyira emlékszem, hogy valamelyikőtök válaszolt rá, hogy minek vett újat, Kasza Iminél van vagy egy konténernyi bontott.
elnézést az átmeneti gyengeelméjűségért, 1000 hála, ha valaki megtalálja, vennék én is.

üdv,
Gergő


Bontott rugóimat pont most vette meg egy fórumtárs ~10e/pár(120ezer km).
10e/db árba nekem az Eibach PRO rugócsomag is belefért újan neten rendelve.(gyári éllettartam garival)
Ez pl feszesebb és és 25/30mm-es ültetést eredményez.

Kérdés mit akarsz a terepjáró gyári állapotot/puhább, vagy egy stabilabb, kicsit szebb, DE könyebben felakadó hasú járgányt.


azért gyári állapotban sem terpjáró az utcánkban igyis ez a leglaposabb auto söt a másik autom teljesen lengedett állapotban kb ilyen magas.



Lacci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Lacci

Fórumlakó

Elismertség: 5% (15 pont) | Hozzászólások: 288

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 14:57


K_Gergo írta: sziasztok,

kicsit belekeveredtem a fórumba, meg a sok alkatrészkeresésbe...valahol olvastam Nálatok, hogy az egyik cartárs utángyártott, német rugókat vett a kocsijába jó áron (10e/db asszem), de nem találom azt a hozzászólást se itt a beszélgetősben, se a futómű topikban, se a keresővel...annyira emlékszem, hogy valamelyikőtök válaszolt rá, hogy minek vett újat, Kasza Iminél van vagy egy konténernyi bontott.
elnézést az átmeneti gyengeelméjűségért, 1000 hála, ha valaki megtalálja, vennék én is.

üdv,
Gergő


Bontott rugóimat pont most vette meg egy fórumtárs ~10e/pár(120ezer km).
10e/db árba nekem az Eibach PRO rugócsomag is belefért újan neten rendelve.(gyári éllettartam garival)
Ez pl feszesebb és és 25/30mm-es ültetést eredményez.

Kérdés mit akarsz a terepjáró gyári állapotot/puhább, vagy egy stabilabb, kicsit szebb, DE könyebben felakadó hasú járgányt.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 12:52


sziasztok,

kicsit belekeveredtem a fórumba, meg a sok alkatrészkeresésbe...valahol olvastam Nálatok, hogy az egyik cartárs utángyártott, német rugókat vett a kocsijába jó áron (10e/db asszem), de nem találom azt a hozzászólást se itt a beszélgetősben, se a futómű topikban, se a keresővel...annyira emlékszem, hogy valamelyikőtök válaszolt rá, hogy minek vett újat, Kasza Iminél van vagy egy konténernyi bontott.
elnézést az átmeneti gyengeelméjűségért, 1000 hála, ha valaki megtalálja, vennék én is.

üdv,
Gergő