Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 17:10
Még annyi, hogy pont egy hirtelen padlógázas előzés után lépett fel a hiba,akkor szált el. Lehet akkor szállt el a szabályozó, a magas fordulat miatt, mert utána 1 percre már nem volt töltésem.
Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 17:10
Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 17:04
hancurozo írta:anubisz írta:hancurozo írta:anubisz írta: Fesz szabályozóba vannak komponensek amiket lehet cserélni, vagy csak egybe megy a csere, mert ahogy nézem nem olcsó. 40 ropi körül van. azt hittem van vagy 20 ezer max.
18 ezer, rosszat néztem.
A keféket tudod cserélni. (ha csak az a hibája) Az csak néhány száz forint.
Fesz szabályozó volt, holnap hozhatom el, mert pont olyan nem volt neki. Mondta,más semmi gond nincs vele.
A feszültség szabályzó, vagy a feszültség szabályzó keféi?
Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 16:52
anubisz írta:hancurozo írta:anubisz írta: Fesz szabályozóba vannak komponensek amiket lehet cserélni, vagy csak egybe megy a csere, mert ahogy nézem nem olcsó. 40 ropi körül van. azt hittem van vagy 20 ezer max.
18 ezer, rosszat néztem.
A keféket tudod cserélni. (ha csak az a hibája) Az csak néhány száz forint.
Fesz szabályozó volt, holnap hozhatom el, mert pont olyan nem volt neki. Mondta,más semmi gond nincs vele.
Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 16:31
hancurozo írta:anubisz írta: Fesz szabályozóba vannak komponensek amiket lehet cserélni, vagy csak egybe megy a csere, mert ahogy nézem nem olcsó. 40 ropi körül van. azt hittem van vagy 20 ezer max.
18 ezer, rosszat néztem.
A keféket tudod cserélni. (ha csak az a hibája) Az csak néhány száz forint.
Elküldve: 2014. január 08. szerda, 18:16
anubisz írta: Fesz szabályozóba vannak komponensek amiket lehet cserélni, vagy csak egybe megy a csere, mert ahogy nézem nem olcsó. 40 ropi körül van. azt hittem van vagy 20 ezer max.
18 ezer, rosszat néztem.
Elküldve: 2014. január 08. szerda, 17:35
Elküldve: 2014. január 08. szerda, 17:21
hancurozo írta:anubisz írta: Nem látok rajta semmit, szaga sincs, semmi égés,szépen fut, kifújkáltam sűrített levegővel,aztán majd holnap a villamosságis megcsinálja. Azt mondta, ha leszedem és odaviszem pikk,pakk megvan, mert most kocsival nem tudok odaállni, mert van munka, max holnap délután. Remélem holnap du-ra már kész is lesz.
A szaki többet fog látni. (sem a feszültségszabályzó hibája, sem a dióda hiba nem látható)
Elküldve: 2014. január 08. szerda, 17:07
anubisz írta: Nem látok rajta semmit, szaga sincs, semmi égés,szépen fut, kifújkáltam sűrített levegővel,aztán majd holnap a villamosságis megcsinálja. Azt mondta, ha leszedem és odaviszem pikk,pakk megvan, mert most kocsival nem tudok odaállni, mert van munka, max holnap délután. Remélem holnap du-ra már kész is lesz.
Elküldve: 2014. január 08. szerda, 17:04
Elküldve: 2014. január 08. szerda, 15:44
anubisz írta:Neo954 írta:hancurozo írta:anubisz írta:hancurozo írta:anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.
Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)
Értem, most beszéltem a sráccal, azt mondta az lenne a legjobb, ha leszedném, mert akkor egyből meg tudják csinálni, mert alig van hely,akkor lehet neki állok és lekapom, még nem szedtem le generátort E46 on remélem nem lesz katasztrófa a vége
találtam is egy videót
YouTube videó
Fasza, kell oda láb is.
Nem a lábad fog fájni. A derekad és a hátad. De az nagyon.
Ne riaszd el a feladattól!
Amúgy ezért kerül egy 100 forintos alkatrész cseréje is több ezerbe, mert ki kell bányászni előtte, és utána visszatenni..
Aztán ott vannak a kényes dolgok műanyag patentek, csavarok, illesztések, és magyarázd meg egy szerelőnek akinek ott áll az udvaron még vagy 5-6 autó egy napra, hogy óvatosan mahináljon..
Ezzel a művelettel spórolsz egy csomó pénzt, és tudod, hogy nem tört el semmi, minden meg van húzva...
Üdv.:Neo
Már le is kaptam,nem rossz idő,hogy még sosem csináltam.
Elküldve: 2014. január 08. szerda, 15:14
Neo954 írta:hancurozo írta:anubisz írta:hancurozo írta:anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.
Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)
Értem, most beszéltem a sráccal, azt mondta az lenne a legjobb, ha leszedném, mert akkor egyből meg tudják csinálni, mert alig van hely,akkor lehet neki állok és lekapom, még nem szedtem le generátort E46 on remélem nem lesz katasztrófa a vége
találtam is egy videót
YouTube videó
Fasza, kell oda láb is.
Nem a lábad fog fájni. A derekad és a hátad. De az nagyon.
Ne riaszd el a feladattól!
Amúgy ezért kerül egy 100 forintos alkatrész cseréje is több ezerbe, mert ki kell bányászni előtte, és utána visszatenni..
Aztán ott vannak a kényes dolgok műanyag patentek, csavarok, illesztések, és magyarázd meg egy szerelőnek akinek ott áll az udvaron még vagy 5-6 autó egy napra, hogy óvatosan mahináljon..
Ezzel a művelettel spórolsz egy csomó pénzt, és tudod, hogy nem tört el semmi, minden meg van húzva...
Üdv.:Neo
Elküldve: 2014. január 08. szerda, 13:30
hancurozo írta:anubisz írta:hancurozo írta:anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.
Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)
Értem, most beszéltem a sráccal, azt mondta az lenne a legjobb, ha leszedném, mert akkor egyből meg tudják csinálni, mert alig van hely,akkor lehet neki állok és lekapom, még nem szedtem le generátort E46 on remélem nem lesz katasztrófa a vége
találtam is egy videót
YouTube videó
Fasza, kell oda láb is.
Nem a lábad fog fájni. A derekad és a hátad. De az nagyon.
Elküldve: 2014. január 08. szerda, 13:29
Neo954 írta:anubisz írta:hancurozo írta:anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.
Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)
Értem, most beszéltem a sráccal, azt mondta az lenne a legjobb, ha leszedném, mert akkor egyből meg tudják csinálni, mert alig van hely,akkor lehet neki állok és lekapom, még nem szedtem le generátort E46 on remélem nem lesz katasztrófa a vége
találtam is egy videót
YouTube videó
Fasza, kell oda láb is.
Nem olyan veszélyes!
Minden vezetéket amit le kötsz jelöld meg szigszalaggal vagy gyorskötözővel, hogy tudd hol volt, és ugyanoda tedd majd vissza. Ha kell írd fel egy füzetbe.
A bontási sorrendet is jegyezd fel, hogy építkezésnél meglegyen az is nehogy megcumiztasd magad.
Ennyi!
Sok sikert hozzá!
Üdv.:Neo
Elküldve: 2014. január 08. szerda, 13:16
anubisz írta:hancurozo írta:anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.
Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)
Értem, most beszéltem a sráccal, azt mondta az lenne a legjobb, ha leszedném, mert akkor egyből meg tudják csinálni, mert alig van hely,akkor lehet neki állok és lekapom, még nem szedtem le generátort E46 on remélem nem lesz katasztrófa a vége
találtam is egy videót
YouTube videó
Fasza, kell oda láb is.
Elküldve: 2014. január 08. szerda, 13:11
anubisz írta:hancurozo írta:anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.
Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)
Értem, most beszéltem a sráccal, azt mondta az lenne a legjobb, ha leszedném, mert akkor egyből meg tudják csinálni, mert alig van hely,akkor lehet neki állok és lekapom, még nem szedtem le generátort E46 on remélem nem lesz katasztrófa a vége
találtam is egy videót
YouTube videó
Fasza, kell oda láb is.