« előző12345következő »
Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 20:55


Akit nagyon érdekel a téma az eljön 1 talira és ott megbeszéljük részletesen mik a lehetõségek mi mennyit hoz és mi mennyibe fáj!

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 14:17


Robinson írta:
SoundkeY írta: a dizajnon kivul semmi


dehogynem. tuning huhogás


naja

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 13:27


SoundkeY írta: a dizajnon kivul semmi


dehogynem. tuning huhogás

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 13:25


Nekem lett egy sportkatalizator + sportdob, .....

A tortenet onnan indult hogy kirepedt a katalizator es gondoltam legyen vmi......dupla diszkret veggel.....a dizajnon kivul semmi

restart
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz restart

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 12:25


Hori írta: erröl a témárol tudnék pár oldalon keresztül mesélni mert az elözõ kicsiaimmal már végigjártam ezekt az utakat hogy nagyobb hibrid turbo, nagy cooler, nagyobb adagolóelemek, de a mostani 20d-nek még én sem álltam neki ötletek megvannak a megvalósítás sem lehetetlen csak sok idõ meg sok pénz


Én most akarom megcsináltatni az enyémet. Mire kell figyelni?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. július 21. kedd, 00:00


A nagyobb IC jobban fogja hûteni a töltõlevegõt, de ez csak nagyobb tempónál fog érvényesülni, vagyis gyorsabb tempónál lesz talán néhány plussz lóerõd.
Arra figyelj, hogy az össz térfogata az IC-nek ne sokat nõljön, mivel akkor a turbónak több idõ kell hogy felépítse a töltõnyomást, vagyis növekedni fog a turbólyuk. Ezért akkora IC-t rakj bele, aminek a homlokfelülete nagyobb, de a térfogata közel ugyanannyi.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. július 20. hétfő, 23:12


Kipuffogón mit szeretnél változtatni...?

Értelme a katalizátor kivételnek van, de az sem ad jelentõsen észrevehetõ teljesítményt....

Én csak a kicsi katalizátor vettem ki, a nagyot ami a turbó után van, szerintem nem fogom mert nem fog semmi sem változni, max a kocsinak jobb ún. turbóhangja lesz...


státusz attis320

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2009. július 20. hétfő, 22:45


Értelek!!De én igazából arra lennék kíváncsi hogy szerinted ha rátennék egy nagyobb kullerhûtõt /mint a srác az alattam lévõ linken/ akkor kicsivel megnõne e a teljesítmény??Már mint ekkor inkább nyomatékban várható egy kis javulás??!Mert ha minden összejönne én ugy gondoltam,hogy..elõször egy nagyobb hûtõ,majd egy jobb kipuff rendszer és a végén esetleg chip!!!
És akkor már lehet jobb lenne egy fokkal...

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. július 20. hétfő, 15:46


erröl a témárol tudnék pár oldalon keresztül mesélni mert az elözõ kicsiaimmal már végigjártam ezekt az utakat hogy nagyobb hibrid turbo, nagy cooler, nagyobb adagolóelemek, de a mostani 20d-nek még én sem álltam neki ötletek megvannak a megvalósítás sem lehetetlen csak sok idõ meg sok pénz

státusz attis320

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2009. július 20. hétfő, 12:38


Sziasztok!!Érdeklõdnék ebbe a témában/nagyobb kullerhûtõ/ hogy menyivel jobb ez mint a gyári???Már mint arra lennék kiváncsi,ha kicserélem én is/2000d/ akkor jobb lesz v.mivel a húzása????Esetleg v.mi adatnak is örülnék!!! mertelgondolkoztam rajta,hogy lehet megcsinálnám én is az enyémen!!

Az esetleges válaszokat elöre is köszöntem!!!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. július 10. csütörtök, 16:41


Eddig még nem láttam bömösön megvalósítását, de most ráakadtam erre.
Elég korrektül megcsinálta a srác, és még jól is néz ki. Ahogy néztem az ebayen 99 euróért vesztegetik ekkora méretben. Esetleg vkinek van tapasztalata a témában?

státusz Joker

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2008. június 10. kedd, 14:24


Sziasztok!

Én is egy 330d boldog tulajdonosa vagyok. Kérdezném: Milyen is ez a rendszer a verda alatt??? És mennyivel lett jobb?? Hangos??

státusz berko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2005. július 08. péntek, 08:39


Hasonló cipõben járok, csak annyi különbséggel, hogy nekem 204 lovas 330 d van és nem merik chippelni.

Egy kipuff rendszer már felkerült a gyári helyére, nem gondoltam volna hogy dieselnél ennyit jelent.

A nagy teljesítményemeléssel vigyázz, kuplung, váltó.

státusz Matador

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2005. június 23. csütörtök, 21:11


Üdv minden kísérletezõ kedvû E46 tulajdonosnak. Szerintem egy tuning nem állhat meg a chip-pelésnél! Merjünk nagyot álmodni!!! A téma címébõl is kiderül, hogy mire készülök: nagyobb turbo; nagyobb intercooler, módosított kipufogó rendszer; és persze egy csipetnyi chip! Egyesek szerint érdemes lenne nagyobb injektorokkal operálni - 330xd-rõl lévén szó nem tartom elképzelhetõnek. A sportlégszûrõt esetleg még támogatom. Valószínûleg a fékeket is meg kell erõsíteni, bár gyárilag komolyan túlméretezte a német.
Ha valakinek építõ jellegû javaslata van e téren, vagy intelmei vannak, az bátran tegye közkincsé - mielõtt késõ lenne!
Várom a tapasztalatokat és infókat a 330xd-vel kapcsolatban - gázos-e az összkerékhajtás, kényes típushibái vannak-e a 3 literes dízelnek, stb.
Elõre is köszönet!
-Matador-

« előző12345következő »