Pozsika írta:
Szia!
Ha olyan kocsit szeretnél, amit nem kell szerelõhöz vinni gyakran, akkor vegyél újat.
99-es...:S az már majdnem 10 éves....gondolod nem lesz vele gyakran probléma? :S
És valóban szervízigényes...mint minden más autó, csak drgábbak az alkatrészek.
Hátsókerékhajtást meg max tolatáskor fogod észrevenni...én köves, csúszós emelkedõkön nem tudok vele feltolatni 
Tipushibákra meg van egy másik topic.
Az a neve, h tipushibák. 
Szia,
hát, hogy szervizigényes mint minden autó, ez így eléggé tág.. mármint ok, szervizigényesek az autók, de pl. nekem most egy stilom van, amivel szinte minden hónapban szerelõnél vagyok. Mind a négy gyujtótrafó cserélve, lengõkarok, stabpálcák, szilentek, folytószelepház, klímakompresszor.. most szar a katalizátor..
A kopó alkalmatosságok természetesen minden kocsinál cserélendõk, fékbetétek, tárcsák, x idõ után biztos stabpálca is meg mit tudom én, de nyilván nem havi rutin a szerviz. Igazából erre lennék kiváncsi, hogy ezeknél az autóknál mekkora a hibafaktor, mennyire általános, hogy valami elromlik stb. Igen, új autó esetén biztos kevesebb, de én használtat vennék, nyilván megvannak a veszélyei, ezért is írtam ide, hogy hátha valaki normálisan le tudja írni, hogy mire kell specifikusan ennél a tipusnál odafigyelni. Az általad említett topic-ot nem találtam.
Kissé szúrós hatása volt a hsz-ednek, ugye csak én vagyok paranoiás? :]