státusz vaszarig

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 92

Elküldve: 2009. március 12. csütörtök, 13:26


rad2 írta:
Tano írta: Nincs feltétlenül szükséged a szenzorokra, és az új kapcsolómodulra. A régivel ugyanúgy tudod használni, manuális magasságállítással.


Csak lehet, hogy Safetycar lesz az autóból
Bár jól mutat amikor felváltva vakuzik a tompitott, aztán meg pirosan izzik

A lámpamosó pedig kötelezõ a xenonhoz, amihez hozzáteszem, hogy szerintem jó dolog ( csak ne zabálná meg az összes mosófolyadékot 1 nap alatt), én halogénhez is beszerelném.


Ez így van, mûszakin elvileg megvágnak, ha nincs autómata magasságállítód és lámpamosód xenon lámpához! Amúgy szerintem is nagyon jó dolog a lámpamosó, rajtam is segített már párszor. Más kérdés, hogy mostmár lassan egy polír is elférne a lámpabúrákra!
Egyébként én is a teljes gyári szettet raknám be, mint ahogy anno a TDS-embe is beraktam. Lehet ez csak az én rigolyám, de szeretem ha minden gyári!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz rad2

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2009. március 12. csütörtök, 12:12


Tano írta: Nincs feltétlenül szükséged a szenzorokra, és az új kapcsolómodulra. A régivel ugyanúgy tudod használni, manuális magasságállítással.


Csak lehet, hogy Safetycar lesz az autóból
Bár jól mutat amikor felváltva vakuzik a tompitott, aztán meg pirosan izzik

A lámpamosó pedig kötelezõ a xenonhoz, amihez hozzáteszem, hogy szerintem jó dolog ( csak ne zabálná meg az összes mosófolyadékot 1 nap alatt), én halogénhez is beszerelném.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. március 12. csütörtök, 11:57


Nincs feltétlenül szükséged a szenzorokra, és az új kapcsolómodulra. A régivel ugyanúgy tudod használni, manuális magasságállítással.

státusz attis320

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2009. március 12. csütörtök, 11:26


sziasztok!!hü....köszönöm ezt a sok választ
nah....ahogy kiveszem a szavaitokból,akkor az enyémbe nem lehet bi-xenon csak xenon!!ezt értem,de.....szóval,ha cserélni akarom a lámpákat akkor ugy lenne a legjobb,ha lámpacsere+a kapcsolója+magaságálító szenzorok/2db/????
mert ez az ismerõsöm,ez 130-ért csak a két gyári láppát mondta,+ a lámpakapcsolót!!
akkor ezek szerint még kell ho7zzá két külön magaságálító szenzor is????

és....még egy kérdés azt a szenzort belehet szerelni a gyári vezeték kötegbe v.hová???mert...erröl én még nem igazán hallotam hogy ez is kellene

Üdv...mindenkinek

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. március 11. szerda, 18:39


Oké, azt nem tudtam konkrétan rhantos mennyiért és mit ad, mert én nem érdeklõdtem nála, csak korábbról emlékeztem hogy árul vmi ilyesmit.
Én hagytam minden kütyü meg felkódolás nélkül, igaz így ha nincs felkapcsolva akkor jelez, de legalább könnyebben észreveszem ha lakott területen kívül elfelejetettem felkapcsolni. Amúgy meg 90%-ban amúgy is be van kapcsolva, mert hosszabb távra szoktam az autót használni. Nekem jó így.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz rad2

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2009. március 11. szerda, 14:59


SoundkeY írta: Na varjatok egy picit, nekem gyari xenon kerult be de utolagosan.
Nincs hibajelzes viszont neha mikor felkapcsolom es latom a falon valoban villan egyet, ritkan csinalja, es nem tudom eldonteni az angel eye ( helyzetjelzo ) vagy a xenon ........

A magassagot tudom allitani a gyari tekerovel.

Akkor nekem is vmi "kutyu" kerult be ami rovidit a trafo es / vagy fenyforras elettartamat ?


Igen, az van benne, attól villan néha. Valószínüleg kicsi a kondi.
A feszültség meg egyszerüen lemérhetõ, hogy mennyit emelt rajta.
Nekem is kütyüvel üzemelt, de miután másfél év alatt 2 garnitúra D2S-t kicseréltem, inkább megcsináltam gyárira és felkódoltattam. Ez közel 2 éve volt és azóta soha nem volt vele probléma, egyszer se villant fel.
A magasságállítás egyáltalán nem hiányzik, egyszer beállíttattam mûszeresen, azóta is tökéleteses látok vele és senkit nem vakít.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. március 11. szerda, 14:50


Neked is az a kütyü van, ami nekem. Rhantos csinálta.


SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. március 11. szerda, 14:46


Na varjatok egy picit, nekem gyari xenon kerult be de utolagosan.
Nincs hibajelzes viszont neha mikor felkapcsolom es latom a falon valoban villan egyet, ritkan csinalja, es nem tudom eldonteni az angel eye ( helyzetjelzo ) vagy a xenon ........

A magassagot tudom allitani a gyari tekerovel.

Akkor nekem is vmi "kutyu" kerult be ami rovidit a trafo es / vagy fenyforras elettartamat ?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz rad2

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2009. március 11. szerda, 13:28


Tano írta: Nem kell cserélni a kapcsolómodult, hacsak nem raksz be automatikus magasságállítást is. Igaz a mûszerfalon jelezni fog, hogy ha nincs felkapcsolva a xenon, de ebben az esetben megmarad a manuális magasságállítás. rhantos-nak van kis kütyüje, ami eltünteti a jelzést a mûszerfalon.
Vagy felkódoltatod a szervízben xenonosra, de ekkor a manuális állítás nem fog mûködni.
Szerintem érdemesebb az elsõ módszer.


Na ja: rhantos árul csodakütyüt tizenpárezerér, ami tényleg csak egy kondi + max egy dióda és ellenállás. Ezzel csak az a baj, hogy a kondi a stabil 12V négyszögjelbõl csinál 13,3-13,8V-ot amitõl a trafó és az égõ élettartama nagyjából a felére csökken. Ha bárki utánanéz, láthatja, hogy a csodakütyüs xenonok romlanak el gyakrabban.
Ha bárki kedvet kapna xenonbeépítéshez és nem akar kódoltatni és LWR potikat beszerelni, csak egyszerüen forrasszon fel oldalanként egy 4700uF-es kondit a lámpa elé és már nem is fog villogni és nem lesz hibajelzés se. Ez max 600 Ft-ból kivitelezhetõ.
Én a gyári megoldást javaslom.

státusz vaszarig

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 92

Elküldve: 2009. március 11. szerda, 07:58


Tano írta: ute107: rosszul értelmezted. A bixenonnál is a távolsági ugyanúgy halogén, de a tompított is világít távolsági refiként egy elhajló kis lemez segítségével. Ennyi a különbség a sima xenonhoz.

Robinson: szerintem vaszarig nem a HID-es xenonra gondolt, hanem a visszajelzés megoldásáról modulcsere nélkül.


Így van, köszi Tano!

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. március 10. kedd, 22:17


Tano írta: ute107: rosszul értelmezted. A bixenonnál is a távolsági ugyanúgy halogén, de a tompított is világít távolsági refiként egy elhajló kis lemez segítségével. Ennyi a különbség a sima xenonhoz.

Robinson: szerintem vaszarig nem a HID-es xenonra gondolt, hanem a visszajelzés megoldásáról modulcsere nélkül.


Valóban. Én is írok máris egy pü, mert érdekel a kondi is meg a magasságállító is

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. március 10. kedd, 22:16


Köszi Tano! Így már érthetõ...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. március 10. kedd, 22:11


ute107: rosszul értelmezted. A bixenonnál is a távolsági ugyanúgy halogén, de a tompított is világít távolsági refiként egy elhajló kis lemez segítségével. Ennyi a különbség a sima xenonhoz.

Robinson: szerintem vaszarig nem a HID-es xenonra gondolt, hanem a visszajelzés megoldásáról modulcsere nélkül.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. március 10. kedd, 21:32


vaszarig írta: Szia! Ha nem akarsz költeni még többet, akkor olcsóbb megoldást is tudunk neked ajánlani, mivel csak két kondit kell berakni a lámpához, ami azért nem egy horror ár. Viszont a leggjobb megoldás valóban a lámpa modul csere + a két magasság állító szenzor utólagos beépítése, ami szintén könnyen kivitelezhetõ. Ha gondolod keress meg PÜ-ben!


Nem értek vele egyet, hogy alap halogénos lámpába xenon. Ahhoz már nem csak egy kondi kell. Ha mégis ez lenne a döntés, nekem meg van egy xenon HID H7 szettem slim trafókkal, beleapplikálva foglalatba ügyesen, tehát csak be kell rakni. Privátban leárazzuk ha érdekel

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. március 10. kedd, 21:31


Robinson írta:
Woockie írta:
attis320 írta: hello!! köszönöm az infókat,már kezdem érteni a dolgokat
azért kérdeztem amugy,mert van egy ismerõs akinek vannak ilyen lámpái bontottan és ugy adná,hogy...a két gyári lámpa,gyári bi-xenonnal+a hozzá való lámpakapcsolóval együtt 130e!!
Szerintetek megér anyit a gyári cucc???????

A válaszokat elõre is köszönöm!!

Ha jol latom, 2000-es autod van, a bi-xenon pedig sajnos csak a faceliftesbe megy bele. Szoval vszeg a tiedbe nem lesz jo. En is ezen toprengek jo ideje, h alarom-e h faceliftes legyen az eleje, amikor a regebbi jobban tetszik... Er-e annyit a sima xenonnal szemben a bi-xenon...


így van, facelift elõttibe nincs bixenon, a sima xenonos meg ritka mint a fehér holló. Bár ebay-en van, de a forint miatt most horror az ára. Én vatera-n találtam egy arcot, akinek egy balosa volt, megbeszéltük, hogy tud rendelni mellé másikat is. Ha érdekel titeket, megkérdezem tõle, hogy tud-e még rendelni 1-2 párat. A két lámpa együtt 100e forintba lesz ha megjön a párja.

u.i.: Tano, köszi a segítséget az ebay-ezésben



Én most nem értek valamit, tudom én vok a hülye... fogalomzavarban szenvedek...
Szóval BMW ---> két lámpa... benne bixenon??? távolsági és tompított is xenon. Ez gyáriként hogyan mûködik!??? Please... vki mondja el, mert nem tudom felfogni!
Én úgy képzelem el:
tompított--> xenon projectorra,
távolsági-->foncsoros xenonnal, de olyannal, hogy ott az a speciális kis dolog ami normálisan veti a fényt...???!!!