Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. augusztus 29. hétfő, 13:07


szeda írta: Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)



Lehet szétment a hűtővíz szint érzékelőd!

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. augusztus 29. hétfő, 12:15


Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 29. hétfő, 12:16

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 28. vasárnap, 19:44


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta: Hát úgy azt nem tudom,hogy mükszik, mikor így kúton méred,mert biztos nem örülnek,hogy benzin megy a gépbe,vagy miegyébb, meg azért a burkolatot le kell csavarozni,na meg sok kúton eleven nem mér pontosan a gép.Nekem nemvolt levegőre kötve,csak úgy simán raktam rá. Nekem itt azt írták 3 Bár a normális nyomás,+,- 0.2,0,5 vagy mi,nem-tudom most pontosan,de az enyém az pont 3 Báron állt. Meg sem mozdult a mutató,tehát nem ingadozott a nyomás sem.




http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...73603#p116


Hancurozó meg 3 Bárt írt +/- 0.2 Bar nekem is 3-at mutatott,már terhelés alatt nem néztem,csak alapjáraton,nem akartam éjjel bőgetni a garázsba,


Köszi az infót! Nekem nincs motorburkolatom (így vettem) tehát egyszerű lenne a művelet! Megpróbáltam levenni ezt a szelepet de nekem nem akar lejönni! Ti hogy szedtétek le,hogy lemérjétek? Nagyon amatőr kérdés tudom,de nem akarom szétcs.szni! Mára tudok szerezni ilyen mérőt,úgyhogy kíváncsi vagyok,csak le kéne venni azt a rohadt szelepet Köszi a sok segítséget!


Van egy szelepsapka rajta,fémből,azt kel lecsavarni,az a méret mint a kerék szelepé,rá is megy.


Igen,fém ''bütyök'' van rajta,tehát akkor csavarni kell! jól van,köszönöm a segítséged ismét! Holnap meg is nézem! Esetleg,ha Szolnok felé jársz,írj és meghívlak valamire,annyit segítettél már


olyan mint egy fém szelepsapka,végül is az.Max,ha rá van szorulva fogj rá fogóval,úgy csavard le. Alatta rendes szelep van,mint a gumiba,úgy is néz ki.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. augusztus 28. vasárnap, 19:12


anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta: Hát úgy azt nem tudom,hogy mükszik, mikor így kúton méred,mert biztos nem örülnek,hogy benzin megy a gépbe,vagy miegyébb, meg azért a burkolatot le kell csavarozni,na meg sok kúton eleven nem mér pontosan a gép.Nekem nemvolt levegőre kötve,csak úgy simán raktam rá. Nekem itt azt írták 3 Bár a normális nyomás,+,- 0.2,0,5 vagy mi,nem-tudom most pontosan,de az enyém az pont 3 Báron állt. Meg sem mozdult a mutató,tehát nem ingadozott a nyomás sem.




http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...73603#p116


Hancurozó meg 3 Bárt írt +/- 0.2 Bar nekem is 3-at mutatott,már terhelés alatt nem néztem,csak alapjáraton,nem akartam éjjel bőgetni a garázsba,


Köszi az infót! Nekem nincs motorburkolatom (így vettem) tehát egyszerű lenne a művelet! Megpróbáltam levenni ezt a szelepet de nekem nem akar lejönni! Ti hogy szedtétek le,hogy lemérjétek? Nagyon amatőr kérdés tudom,de nem akarom szétcs.szni! Mára tudok szerezni ilyen mérőt,úgyhogy kíváncsi vagyok,csak le kéne venni azt a rohadt szelepet Köszi a sok segítséget!


Van egy szelepsapka rajta,fémből,azt kel lecsavarni,az a méret mint a kerék szelepé,rá is megy.


Igen,fém ''bütyök'' van rajta,tehát akkor csavarni kell! jól van,köszönöm a segítséged ismét! Holnap meg is nézem! Esetleg,ha Szolnok felé jársz,írj és meghívlak valamire,annyit segítettél már


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 28. vasárnap, 18:14


Bero írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta: Hát úgy azt nem tudom,hogy mükszik, mikor így kúton méred,mert biztos nem örülnek,hogy benzin megy a gépbe,vagy miegyébb, meg azért a burkolatot le kell csavarozni,na meg sok kúton eleven nem mér pontosan a gép.Nekem nemvolt levegőre kötve,csak úgy simán raktam rá. Nekem itt azt írták 3 Bár a normális nyomás,+,- 0.2,0,5 vagy mi,nem-tudom most pontosan,de az enyém az pont 3 Báron állt. Meg sem mozdult a mutató,tehát nem ingadozott a nyomás sem.




http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...73603#p116


Hancurozó meg 3 Bárt írt +/- 0.2 Bar nekem is 3-at mutatott,már terhelés alatt nem néztem,csak alapjáraton,nem akartam éjjel bőgetni a garázsba,


Köszi az infót! Nekem nincs motorburkolatom (így vettem) tehát egyszerű lenne a művelet! Megpróbáltam levenni ezt a szelepet de nekem nem akar lejönni! Ti hogy szedtétek le,hogy lemérjétek? Nagyon amatőr kérdés tudom,de nem akarom szétcs.szni! Mára tudok szerezni ilyen mérőt,úgyhogy kíváncsi vagyok,csak le kéne venni azt a rohadt szelepet Köszi a sok segítséget!


Van egy szelepsapka rajta,fémből,azt kel lecsavarni,az a méret mint a kerék szelepé,rá is megy.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. augusztus 28. vasárnap, 13:37


anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta: Hát úgy azt nem tudom,hogy mükszik, mikor így kúton méred,mert biztos nem örülnek,hogy benzin megy a gépbe,vagy miegyébb, meg azért a burkolatot le kell csavarozni,na meg sok kúton eleven nem mér pontosan a gép.Nekem nemvolt levegőre kötve,csak úgy simán raktam rá. Nekem itt azt írták 3 Bár a normális nyomás,+,- 0.2,0,5 vagy mi,nem-tudom most pontosan,de az enyém az pont 3 Báron állt. Meg sem mozdult a mutató,tehát nem ingadozott a nyomás sem.




http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...73603#p116


Hancurozó meg 3 Bárt írt +/- 0.2 Bar nekem is 3-at mutatott,már terhelés alatt nem néztem,csak alapjáraton,nem akartam éjjel bőgetni a garázsba,


Köszi az infót! Nekem nincs motorburkolatom (így vettem) tehát egyszerű lenne a művelet! Megpróbáltam levenni ezt a szelepet de nekem nem akar lejönni! Ti hogy szedtétek le,hogy lemérjétek? Nagyon amatőr kérdés tudom,de nem akarom szétcs.szni! Mára tudok szerezni ilyen mérőt,úgyhogy kíváncsi vagyok,csak le kéne venni azt a rohadt szelepet Köszi a sok segítséget!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 27. szombat, 18:04


bmw320d4 írta:
anubisz írta: Hát úgy azt nem tudom,hogy mükszik, mikor így kúton méred,mert biztos nem örülnek,hogy benzin megy a gépbe,vagy miegyébb, meg azért a burkolatot le kell csavarozni,na meg sok kúton eleven nem mér pontosan a gép.Nekem nemvolt levegőre kötve,csak úgy simán raktam rá. Nekem itt azt írták 3 Bár a normális nyomás,+,- 0.2,0,5 vagy mi,nem-tudom most pontosan,de az enyém az pont 3 Báron állt. Meg sem mozdult a mutató,tehát nem ingadozott a nyomás sem.




http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...73603#p116


Hancurozó meg 3 Bárt írt +/- 0.2 Bar nekem is 3-at mutatott,már terhelés alatt nem néztem,csak alapjáraton,nem akartam éjjel bőgetni a garázsba,


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. augusztus 27. szombat, 17:20


anubisz írta: Hát úgy azt nem tudom,hogy mükszik, mikor így kúton méred,mert biztos nem örülnek,hogy benzin megy a gépbe,vagy miegyébb, meg azért a burkolatot le kell csavarozni,na meg sok kúton eleven nem mér pontosan a gép.Nekem nemvolt levegőre kötve,csak úgy simán raktam rá. Nekem itt azt írták 3 Bár a normális nyomás,+,- 0.2,0,5 vagy mi,nem-tudom most pontosan,de az enyém az pont 3 Báron állt. Meg sem mozdult a mutató,tehát nem ingadozott a nyomás sem.




http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...73603#p116

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 27. szombat, 17:03


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
Bero írta: Hali! Segítség kéne,mégpedig azért,mert nem javult meg az autóm. A problémám az,hogy nem mindig indul el. Adok gyújtást neki,elalszanak a lámpák stb minden ok,indítom és nem megy. ''Köszörül'',erőlködik de nem mindig indul pöccre. Valamiért olyan mintha beakadna vagy valami ilyesmi! Észrevettem,hogy néha bejön az,hogy kis gázt adok és akkor elkapja a fordulatot. Mindig csinálja,hidegben-melegben,első vagy sokadik indításkor. Mivel kezdjek mit nézzek meg? Mi romolhatott el és mennyire nagy a baj? Segítsetek,mert sokszor elég ciki így indulni,hogy másodjára vagy harmadjára sikerül csak


Itt írtad, h köszörül. De ha az önindító a bibi, akkor nincs köszörülés!


Még mindig nem értem,megméretted már a benzinnyomásodat? addig minek találgatsz az AC re? Mondjuk az egyszerűbb,ha otthon gondolkodunk a szobába
Ott a képalbumomba,ha én megtudtam mérni magamnak,pedig most csináltam először.



Hogy mérted otthon?? Írd már le légy szíves! Csak,mert kíváncsi vagyok,mert a szerelőm azt mondta hogy nem a benzinnyomással van a baj! Azt hozzá kell tennem,hogy nála cseréltem kb 1 éve az AC pumpám és lehet nem akarja cserélni! Érdekelne,hogy kell ezt a mérést csinálni,mert lehet szépen átvert! Köszi a segítséged előre is!


Nekem van egy ilyen levegő kompresszor előtétem,rajta mérőórával
http://www.dino-power.com/hung...ztoly.html
levettem a motor burkolatot,a képen látni,és csak rá kel csatolni,mint az autógumira,ugyan az a kimenet,aztán indítani. utána a fogantyút megnyomod és ki is tudod engedni a benzint,a mérés végén,ami benne maradt,de simán le is veheted,csak tegyél rongyot köré,mert ugye valamennyi kijön belőle.
Tökéletesen mér,meg se mozdult a mutató. rajta is hagytam,hogy menyit ejt vissza a rendszer,egyáltalán nem eresztett sehol,mikor rácsatoltam.


Akkor tehát elmegyek az egyik benzinkútra ahol van kerékfújó amiben van mérő,rácsatolom körbe rongyal és már mérem is? Ez elég egyszerűen hangzik,jó ötlet! És ,ha ráindítok akkor 3 Bar nyomást kéne produkálnia ? Mennyi a normális mérték ? Anubisz,köszi a sok segítséget,már sokkal jövök neked!


Hát úgy azt nem tudom,hogy mükszik, mikor így kúton méred,mert biztos nem örülnek,hogy benzin megy a gépbe,vagy miegyébb, meg azért a burkolatot le kell csavarozni,na meg sok kúton eleven nem mér pontosan a gép.Nekem nemvolt levegőre kötve,csak úgy simán raktam rá. Nekem itt azt írták 3 Bár a normális nyomás,+,- 0.2,0,5 vagy mi,nem-tudom most pontosan,de az enyém az pont 3 Báron állt. Meg sem mozdult a mutató,tehát nem ingadozott a nyomás sem.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. augusztus 27. szombat, 13:30


anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
Bero írta: Hali! Segítség kéne,mégpedig azért,mert nem javult meg az autóm. A problémám az,hogy nem mindig indul el. Adok gyújtást neki,elalszanak a lámpák stb minden ok,indítom és nem megy. ''Köszörül'',erőlködik de nem mindig indul pöccre. Valamiért olyan mintha beakadna vagy valami ilyesmi! Észrevettem,hogy néha bejön az,hogy kis gázt adok és akkor elkapja a fordulatot. Mindig csinálja,hidegben-melegben,első vagy sokadik indításkor. Mivel kezdjek mit nézzek meg? Mi romolhatott el és mennyire nagy a baj? Segítsetek,mert sokszor elég ciki így indulni,hogy másodjára vagy harmadjára sikerül csak


Itt írtad, h köszörül. De ha az önindító a bibi, akkor nincs köszörülés!


Még mindig nem értem,megméretted már a benzinnyomásodat? addig minek találgatsz az AC re? Mondjuk az egyszerűbb,ha otthon gondolkodunk a szobába
Ott a képalbumomba,ha én megtudtam mérni magamnak,pedig most csináltam először.



Hogy mérted otthon?? Írd már le légy szíves! Csak,mert kíváncsi vagyok,mert a szerelőm azt mondta hogy nem a benzinnyomással van a baj! Azt hozzá kell tennem,hogy nála cseréltem kb 1 éve az AC pumpám és lehet nem akarja cserélni! Érdekelne,hogy kell ezt a mérést csinálni,mert lehet szépen átvert! Köszi a segítséged előre is!


Nekem van egy ilyen levegő kompresszor előtétem,rajta mérőórával
http://www.dino-power.com/hung...ztoly.html
levettem a motor burkolatot,a képen látni,és csak rá kel csatolni,mint az autógumira,ugyan az a kimenet,aztán indítani. utána a fogantyút megnyomod és ki is tudod engedni a benzint,a mérés végén,ami benne maradt,de simán le is veheted,csak tegyél rongyot köré,mert ugye valamennyi kijön belőle.
Tökéletesen mér,meg se mozdult a mutató. rajta is hagytam,hogy menyit ejt vissza a rendszer,egyáltalán nem eresztett sehol,mikor rácsatoltam.


Akkor tehát elmegyek az egyik benzinkútra ahol van kerékfújó amiben van mérő,rácsatolom körbe rongyal és már mérem is? Ez elég egyszerűen hangzik,jó ötlet! És ,ha ráindítok akkor 3 Bar nyomást kéne produkálnia ? Mennyi a normális mérték ? Anubisz,köszi a sok segítséget,már sokkal jövök neked!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 27. szombat, 01:09


Bero írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
Bero írta: Hali! Segítség kéne,mégpedig azért,mert nem javult meg az autóm. A problémám az,hogy nem mindig indul el. Adok gyújtást neki,elalszanak a lámpák stb minden ok,indítom és nem megy. ''Köszörül'',erőlködik de nem mindig indul pöccre. Valamiért olyan mintha beakadna vagy valami ilyesmi! Észrevettem,hogy néha bejön az,hogy kis gázt adok és akkor elkapja a fordulatot. Mindig csinálja,hidegben-melegben,első vagy sokadik indításkor. Mivel kezdjek mit nézzek meg? Mi romolhatott el és mennyire nagy a baj? Segítsetek,mert sokszor elég ciki így indulni,hogy másodjára vagy harmadjára sikerül csak


Itt írtad, h köszörül. De ha az önindító a bibi, akkor nincs köszörülés!


Még mindig nem értem,megméretted már a benzinnyomásodat? addig minek találgatsz az AC re? Mondjuk az egyszerűbb,ha otthon gondolkodunk a szobába
Ott a képalbumomba,ha én megtudtam mérni magamnak,pedig most csináltam először.



Hogy mérted otthon?? Írd már le légy szíves! Csak,mert kíváncsi vagyok,mert a szerelőm azt mondta hogy nem a benzinnyomással van a baj! Azt hozzá kell tennem,hogy nála cseréltem kb 1 éve az AC pumpám és lehet nem akarja cserélni! Érdekelne,hogy kell ezt a mérést csinálni,mert lehet szépen átvert! Köszi a segítséged előre is!


Nekem van egy ilyen levegő kompresszor előtétem,rajta mérőórával
http://www.dino-power.com/hung...ztoly.html
levettem a motor burkolatot,a képen látni,és csak rá kel csatolni,mint az autógumira,ugyan az a kimenet,aztán indítani. utána a fogantyút megnyomod és ki is tudod engedni a benzint,a mérés végén,ami benne maradt,de simán le is veheted,csak tegyél rongyot köré,mert ugye valamennyi kijön belőle.
Tökéletesen mér,meg se mozdult a mutató. rajta is hagytam,hogy menyit ejt vissza a rendszer,egyáltalán nem eresztett sehol,mikor rácsatoltam.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. augusztus 26. péntek, 21:41


anubisz írta:
InsectKiller írta:
Bero írta: Hali! Segítség kéne,mégpedig azért,mert nem javult meg az autóm. A problémám az,hogy nem mindig indul el. Adok gyújtást neki,elalszanak a lámpák stb minden ok,indítom és nem megy. ''Köszörül'',erőlködik de nem mindig indul pöccre. Valamiért olyan mintha beakadna vagy valami ilyesmi! Észrevettem,hogy néha bejön az,hogy kis gázt adok és akkor elkapja a fordulatot. Mindig csinálja,hidegben-melegben,első vagy sokadik indításkor. Mivel kezdjek mit nézzek meg? Mi romolhatott el és mennyire nagy a baj? Segítsetek,mert sokszor elég ciki így indulni,hogy másodjára vagy harmadjára sikerül csak


Itt írtad, h köszörül. De ha az önindító a bibi, akkor nincs köszörülés!


Még mindig nem értem,megméretted már a benzinnyomásodat? addig minek találgatsz az AC re? Mondjuk az egyszerűbb,ha otthon gondolkodunk a szobába
Ott a képalbumomba,ha én megtudtam mérni magamnak,pedig most csináltam először.



Hogy mérted otthon?? Írd már le légy szíves! Csak,mert kíváncsi vagyok,mert a szerelőm azt mondta hogy nem a benzinnyomással van a baj! Azt hozzá kell tennem,hogy nála cseréltem kb 1 éve az AC pumpám és lehet nem akarja cserélni! Érdekelne,hogy kell ezt a mérést csinálni,mert lehet szépen átvert! Köszi a segítséged előre is!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 26. péntek, 20:55


InsectKiller írta:
Bero írta: Hali! Segítség kéne,mégpedig azért,mert nem javult meg az autóm. A problémám az,hogy nem mindig indul el. Adok gyújtást neki,elalszanak a lámpák stb minden ok,indítom és nem megy. ''Köszörül'',erőlködik de nem mindig indul pöccre. Valamiért olyan mintha beakadna vagy valami ilyesmi! Észrevettem,hogy néha bejön az,hogy kis gázt adok és akkor elkapja a fordulatot. Mindig csinálja,hidegben-melegben,első vagy sokadik indításkor. Mivel kezdjek mit nézzek meg? Mi romolhatott el és mennyire nagy a baj? Segítsetek,mert sokszor elég ciki így indulni,hogy másodjára vagy harmadjára sikerül csak


Itt írtad, h köszörül. De ha az önindító a bibi, akkor nincs köszörülés!


Még mindig nem értem,megméretted már a benzinnyomásodat? addig minek találgatsz az AC re? Mondjuk az egyszerűbb,ha otthon gondolkodunk a szobába
Ott a képalbumomba,ha én megtudtam mérni magamnak,pedig most csináltam először.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 26. péntek, 20:57

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. augusztus 26. péntek, 20:52


InsectKiller írta:
Bero írta: Hali! Segítség kéne,mégpedig azért,mert nem javult meg az autóm. A problémám az,hogy nem mindig indul el. Adok gyújtást neki,elalszanak a lámpák stb minden ok,indítom és nem megy. ''Köszörül'',erőlködik de nem mindig indul pöccre. Valamiért olyan mintha beakadna vagy valami ilyesmi! Észrevettem,hogy néha bejön az,hogy kis gázt adok és akkor elkapja a fordulatot. Mindig csinálja,hidegben-melegben,első vagy sokadik indításkor. Mivel kezdjek mit nézzek meg? Mi romolhatott el és mennyire nagy a baj? Segítsetek,mert sokszor elég ciki így indulni,hogy másodjára vagy harmadjára sikerül csak


Itt írtad, h köszörül. De ha az önindító a bibi, akkor nincs köszörülés!


Hát akkor tényleg nem tudom mi lehet a baja! Már rohadtul idegesít,hogy a szerelő sem jön rá,csak ha ott hagyom egy hétig,és ''kikísérletezgeti'' F.sza... Azért köszi!

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. augusztus 26. péntek, 20:20


Bero írta: Hali! Segítség kéne,mégpedig azért,mert nem javult meg az autóm. A problémám az,hogy nem mindig indul el. Adok gyújtást neki,elalszanak a lámpák stb minden ok,indítom és nem megy. ''Köszörül'',erőlködik de nem mindig indul pöccre. Valamiért olyan mintha beakadna vagy valami ilyesmi! Észrevettem,hogy néha bejön az,hogy kis gázt adok és akkor elkapja a fordulatot. Mindig csinálja,hidegben-melegben,első vagy sokadik indításkor. Mivel kezdjek mit nézzek meg? Mi romolhatott el és mennyire nagy a baj? Segítsetek,mert sokszor elég ciki így indulni,hogy másodjára vagy harmadjára sikerül csak


Itt írtad, h köszörül. De ha az önindító a bibi, akkor nincs köszörülés!