Bero írta:
anubisz írta:
InsectKiller írta:
Bero írta:
Hali! Segítség kéne,mégpedig azért,mert nem javult meg az autóm. A problémám az,hogy nem mindig indul el. Adok gyújtást neki,elalszanak a lámpák stb minden ok,indítom és nem megy. ''Köszörül'',erőlködik de nem mindig indul pöccre. Valamiért olyan mintha beakadna vagy valami ilyesmi! Észrevettem,hogy néha bejön az,hogy kis gázt adok és akkor elkapja a fordulatot. Mindig csinálja,hidegben-melegben,első vagy sokadik indításkor. Mivel kezdjek mit nézzek meg? Mi romolhatott el és mennyire nagy a baj? Segítsetek,mert sokszor elég ciki így indulni,hogy másodjára vagy harmadjára sikerül csak
Itt írtad, h köszörül. De ha az önindító a bibi, akkor nincs köszörülés!
Még mindig nem értem,megméretted már a benzinnyomásodat? addig minek találgatsz az AC re? Mondjuk az egyszerűbb,ha otthon gondolkodunk a szobába
Ott a képalbumomba,ha én megtudtam mérni magamnak,pedig most csináltam először.
Hogy mérted otthon?? Írd már le légy szíves! Csak,mert kíváncsi vagyok,mert a szerelőm azt mondta hogy nem a benzinnyomással van a baj! Azt hozzá kell tennem,hogy nála cseréltem kb 1 éve az AC pumpám és lehet nem akarja cserélni! Érdekelne,hogy kell ezt a mérést csinálni,mert lehet szépen átvert! Köszi a segítséged előre is!
Nekem van egy ilyen levegő kompresszor előtétem,rajta mérőórával
http://www.dino-power.com/hung...ztoly.htmllevettem a motor burkolatot,a képen látni,és csak rá kel csatolni,mint az autógumira,ugyan az a kimenet,aztán indítani. utána a fogantyút megnyomod és ki is tudod engedni a benzint,a mérés végén,ami benne maradt,de simán le is veheted,csak tegyél rongyot köré,mert ugye valamennyi kijön belőle.
Tökéletesen mér,meg se mozdult a mutató. rajta is hagytam,hogy menyit ejt vissza a rendszer,egyáltalán nem eresztett sehol,mikor rácsatoltam.