Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 20:17


hil írta:
Bero írta:

Igen,nekem gyárilag volt benne tükörfűtés. Ez egy ''M3''-as tükör amit csak rá kellett dugni a gyári csatlakozóra és működik is. Ez jó is volt,mivel a tükröket tudom mozgatni elektronikusan,a tükörfűtés is működik,de csak a bal oldalon a jobb oldalon sajnos nem. Az ajtóba is csak rádugtam a csatit. Na majd mérővel megnézem mi a helyzet,meg ezt a 'tűs' megoldást! Köszönöm!


Küldtem a leírásokat az ablak emelő kiszedéséről, a ablakmozgatás esetleges hibájáról és a szokott, utólagos ajtó csatlakozó megoldásról.
Ha jól értem, akkor az a bal tükör soha nem működött. Azt írtad, hogy Neked a 3. verzió van, de az nem gyári. Nem lehet, hogy akár az előző tulaj csinálta az utólagos tükörfűtést és ugyan ott a kábelezés, de az ajtó csatlakozó az a megoldás, amit mailban küldtem?



Igen,megkaptam a mail-t,köszönöm! A jobb oldali nem működött Azt nem mondtam,hogy soha,én amikor megvettem a kocsit akkor valami gagyi tükör volt rajta (van kép a profilomba,első képek közt) abban nem volt se elektromos állítás,se fűtés. Lecseréltem,mert béna volt és nemrég raktam be a mostanit. Tehát nem tudom. A bal oldali szépen fűt,a jobb meg abszolút nem. Tehát,ez a manuális állítás nem gyári beállítás?? Ezt nem is tudtam,érdekes. A bal oldalon több kábelköteg van,de ott a kapcsoló is. A jobb oldalon csak egy csati van ami a tükörből jön és megy az ajtóba. Na passz,majd szétszedem,megmérem

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 20:07


Bero írta:

Igen,nekem gyárilag volt benne tükörfűtés. Ez egy ''M3''-as tükör amit csak rá kellett dugni a gyári csatlakozóra és működik is. Ez jó is volt,mivel a tükröket tudom mozgatni elektronikusan,a tükörfűtés is működik,de csak a bal oldalon a jobb oldalon sajnos nem. Az ajtóba is csak rádugtam a csatit. Na majd mérővel megnézem mi a helyzet,meg ezt a 'tűs' megoldást! Köszönöm!


Küldtem a leírásokat az ablak emelő kiszedéséről, a ablakmozgatás esetleges hibájáról és a szokott, utólagos ajtó csatlakozó megoldásról.
Ha jól értem, akkor az a bal tükör soha nem működött. Azt írtad, hogy Neked a 3. verzió van, de az nem gyári. Nem lehet, hogy akár az előző tulaj csinálta az utólagos tükörfűtést és ugyan ott a kábelezés, de az ajtó csatlakozó az a megoldás, amit mailban küldtem?



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 19:53


hil írta:
Bero írta:

Úgy emlékszem, a gyári tükörfűtés 1 verzió: mindig működik, 2 verzió: +4 fok alatt működik. Lehet az is, hogy berakáskor ment tönkre a tükörlapban a fűtőszál, esetleg már a megvásárláskor is rossz volt, vagy lecsúszott róla a csúszósaru. Első menetben mindenképpen feszültséget mérnék "potmérővel" a csatlakozó pontokon. Ha ott van villany, akkor a tükör a hibás.


Köszönöm! 3 verzió van. 2 amit leírtál és még egy ami nekem is van tehát manuális lehetőség. Nekem működik,ha bekapcsolom tehát nem itt lesz a gond. Úgyhogy,holnap kérek is valakitől mérőt és megnézem! Ha a tükör a hibás akkor mi a teendő? Csere? Csúszósaru? Ez mi is volna? Köszi!


Szia Bero!
Pirossal kiemeltem: a gyári szót. Nekem is a 3. verzió van, de én csináltam olyanra. Ha a tükörlap a hibás, akkor csere. A csúszósaru= Faston. Az a csatlakozó, amit rádugsz a tükörlap pucukájára. Ha nem gyári a tükörfűtés, akkor valószínűleg utólag lett beépítve és ha nem Te csináltad, akkor meg kéne nézni a csatlakozót ott az ajtónál. Lehet, hogy nem tű lett betéve a csatlakozóba, hanem csak nemes egyszerűséggel át lett ott tunkolva a kábel és az idők során a sok ajtó nyitás hatására eltört a vezeték. Ezt a módszert is meg lehet profin csinálni, hogy örök életű legyen, nem is fikázom.

[/quote]

Igen,nekem gyárilag volt benne tükörfűtés. Ez egy ''M3''-as tükör amit csak rá kellett dugni a gyári csatlakozóra és működik is. Ez jó is volt,mivel a tükröket tudom mozgatni elektronikusan,a tükörfűtés is működik,de csak a bal oldalon a jobb oldalon sajnos nem. Az ajtóba is csak rádugtam a csatit. Na majd mérővel megnézem mi a helyzet,meg ezt a 'tűs' megoldást! Köszönöm!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 19:51


Tano írta:
Bero írta: Ja,mi az itteni suliba így hívtuk az áram-ellenállás-feszültség mérőt A tükör fél éves és mostanában kapcsoltam csak be és láttam,hogy nem működik.


Mit kapcsoltál be Bero?


A tükörfűtést

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 19:21


Bero írta:

Úgy emlékszem, a gyári tükörfűtés 1 verzió: mindig működik, 2 verzió: +4 fok alatt működik. Lehet az is, hogy berakáskor ment tönkre a tükörlapban a fűtőszál, esetleg már a megvásárláskor is rossz volt, vagy lecsúszott róla a csúszósaru. Első menetben mindenképpen feszültséget mérnék "potmérővel" a csatlakozó pontokon. Ha ott van villany, akkor a tükör a hibás.


Köszönöm! 3 verzió van. 2 amit leírtál és még egy ami nekem is van tehát manuális lehetőség. Nekem működik,ha bekapcsolom tehát nem itt lesz a gond. Úgyhogy,holnap kérek is valakitől mérőt és megnézem! Ha a tükör a hibás akkor mi a teendő? Csere? Csúszósaru? Ez mi is volna? Köszi! [/quote]

Szia Bero!
Pirossal kiemeltem: a gyári szót. Nekem is a 3. verzió van, de én csináltam olyanra. Ha a tükörlap a hibás, akkor csere. A csúszósaru= Faston. Az a csatlakozó, amit rádugsz a tükörlap pucukájára. Ha nem gyári a tükörfűtés, akkor valószínűleg utólag lett beépítve és ha nem Te csináltad, akkor meg kéne nézni a csatlakozót ott az ajtónál. Lehet, hogy nem tű lett betéve a csatlakozóba, hanem csak nemes egyszerűséggel át lett ott tunkolva a kábel és az idők során a sok ajtó nyitás hatására eltört a vezeték. Ezt a módszert is meg lehet profin csinálni, hogy örök életű legyen, nem is fikázom.



gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 19:08


Bero írta:
gampetibor írta: Tegnap reggel hidegindításkor elég furcsa dolgot produkált a gép. Felvette a fordulatot majd esni kezdett vissza a normális inditás utáni 800 környékére és egyszercsak csönd lett megált az egész egy pillanatra mint ha leállitottam volna majd magátol ujraindult és azota is ok minden. Alapból is ingadozik néha az alapjáratom menet közben amikor lelassitok megállok egy lámpánál és kinyomott kuplungal állok kétszer háromszor leesik a fordulat 500 körülire aztán beáll normálra és minden ok. Ezt nagyon rendszertelenül csinálja van hogy napokig nem de van hogy naponta töbször is. De ilyen pillanatnyi leállás inditáskor még sosem volt. Hidegen amugy se csinálta sosem csak melegen. Pár hete volt olajcserém meg az összes szűrő is cserélve lett akkor több géppel is kiolvasták a komputert de semmi hiba minden érték tökéletes. Valakinek ötlete?


A gép lehet kidobta volna,de nekem is csinált hasonlót és akkor a légtömegmérőm volt a rossz. Kicseréltük és azóta nincs ilyen hiba. Persze ez nálam volt így,nálad lehet más a hiba,nekem ez volt a tapasztalatom!


a légtömegmérőm tavaly lett cserélve BMW szakszervizben gyári alkatrésszel két év garival de az a legmeglepőbb h semmi hibát nem irt be még eddig a kis hamis


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 19:07


hil írta:
Bero írta:
hil írta:
Bero írta:
SP_323i írta:
Bero írta: És akkor hogy lehet szétszedni? Egyszerűen pattintsam le a B oszlopnál a léceket?


Hali!

Az ablak keret felől kell kicsavarni 3 vagy 4 csavart ha jól emléxem. Azalatt a gumisín alatt vannak amiben az ablaküveg fut, utána csak le kell forgatni az ajtóról.


Hali! Ma szétszedtem az ajtót, (ablakemelő miatt),de ha már arra jártam megnéztem ezt a pár csavart. Vagyis néztem volna,mert nem találtam Hogy kezdjek neki,sehol se találtam a guminál csavarokat A másik: A bal oldali tükröm fűt,a jobb oldali nem. A tükrök állítása mind a két oldalon működik,csak a fűtés nem megy a jobb oldalon! Mi lehet a baj? A csatik,illeszkednek,kábelek okésak,nem tudom mi a baj. Ötlet? Potmérőm nincs most sajna Köszi!


Szia!
Mi az a "potmérő"??? Lehet, hogy szakadt a tükör fűtő szála, vagy az ajtónál a kábelezés. Inkább a tükörlap az esélyes.



Ja,mi az itteni suliba így hívtuk az áram-ellenállás-feszültség mérőt A tükör fél éves és mostanában kapcsoltam csak be és láttam,hogy nem működik. Hogy vegyem észre,ha sérült a fűtőszál? Gondolom csak mérővel ami most nekem nincs. Na,majd szerzek. Az autó kábelezésében van a hiba az nagy cumi,bárhol megtörhet,de pont csak a fűtés? Hisz a többi állítás az működik.



Úgy emlékszem, a gyári tükörfűtés 1 verzió: mindig működik, 2 verzió: +4 fok alatt működik. Lehet az is, hogy berakáskor ment tönkre a tükörlapban a fűtőszál, esetleg már a megvásárláskor is rossz volt, vagy lecsúszott róla a csúszósaru. Első menetben mindenképpen feszültséget mérnék "potmérővel" a csatlakozó pontokon. Ha ott van villany, akkor a tükör a hibás.


Köszönöm! 3 verzió van. 2 amit leírtál és még egy ami nekem is van tehát manuális lehetőség. Nekem működik,ha bekapcsolom tehát nem itt lesz a gond. Úgyhogy,holnap kérek is valakitől mérőt és megnézem! Ha a tükör a hibás akkor mi a teendő? Csere? Csúszósaru? Ez mi is volna? Köszi!


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 19:06


Bero írta: Ja,mi az itteni suliba így hívtuk az áram-ellenállás-feszültség mérőt A tükör fél éves és mostanában kapcsoltam csak be és láttam,hogy nem működik.


Mit kapcsoltál be Bero?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 19:03


Bero írta:
hil írta:
Bero írta:
SP_323i írta:
Bero írta: És akkor hogy lehet szétszedni? Egyszerűen pattintsam le a B oszlopnál a léceket?


Hali!

Az ablak keret felől kell kicsavarni 3 vagy 4 csavart ha jól emléxem. Azalatt a gumisín alatt vannak amiben az ablaküveg fut, utána csak le kell forgatni az ajtóról.


Hali! Ma szétszedtem az ajtót, (ablakemelő miatt),de ha már arra jártam megnéztem ezt a pár csavart. Vagyis néztem volna,mert nem találtam Hogy kezdjek neki,sehol se találtam a guminál csavarokat A másik: A bal oldali tükröm fűt,a jobb oldali nem. A tükrök állítása mind a két oldalon működik,csak a fűtés nem megy a jobb oldalon! Mi lehet a baj? A csatik,illeszkednek,kábelek okésak,nem tudom mi a baj. Ötlet? Potmérőm nincs most sajna Köszi!


Szia!
Mi az a "potmérő"??? Lehet, hogy szakadt a tükör fűtő szála, vagy az ajtónál a kábelezés. Inkább a tükörlap az esélyes.



Ja,mi az itteni suliba így hívtuk az áram-ellenállás-feszültség mérőt A tükör fél éves és mostanában kapcsoltam csak be és láttam,hogy nem működik. Hogy vegyem észre,ha sérült a fűtőszál? Gondolom csak mérővel ami most nekem nincs. Na,majd szerzek. Az autó kábelezésében van a hiba az nagy cumi,bárhol megtörhet,de pont csak a fűtés? Hisz a többi állítás az működik.



Úgy emlékszem, a gyári tükörfűtés 1 verzió: mindig működik, 2 verzió: +4 fok alatt működik. Lehet az is, hogy berakáskor ment tönkre a tükörlapban a fűtőszál, esetleg már a megvásárláskor is rossz volt, vagy lecsúszott róla a csúszósaru. Első menetben mindenképpen feszültséget mérnék "potmérővel" a csatlakozó pontokon. Ha ott van villany, akkor a tükör a hibás.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 19:03


gampetibor írta: Tegnap reggel hidegindításkor elég furcsa dolgot produkált a gép. Felvette a fordulatot majd esni kezdett vissza a normális inditás utáni 800 környékére és egyszercsak csönd lett megált az egész egy pillanatra mint ha leállitottam volna majd magátol ujraindult és azota is ok minden. Alapból is ingadozik néha az alapjáratom menet közben amikor lelassitok megállok egy lámpánál és kinyomott kuplungal állok kétszer háromszor leesik a fordulat 500 körülire aztán beáll normálra és minden ok. Ezt nagyon rendszertelenül csinálja van hogy napokig nem de van hogy naponta töbször is. De ilyen pillanatnyi leállás inditáskor még sosem volt. Hidegen amugy se csinálta sosem csak melegen. Pár hete volt olajcserém meg az összes szűrő is cserélve lett akkor több géppel is kiolvasták a komputert de semmi hiba minden érték tökéletes. Valakinek ötlete?


A gép lehet kidobta volna,de nekem is csinált hasonlót és akkor a légtömegmérőm volt a rossz. Kicseréltük és azóta nincs ilyen hiba. Persze ez nálam volt így,nálad lehet más a hiba,nekem ez volt a tapasztalatom!

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 19:01


Tegnap reggel hidegindításkor elég furcsa dolgot produkált a gép. Felvette a fordulatot majd esni kezdett vissza a normális inditás utáni 800 környékére és egyszercsak csönd lett megált az egész egy pillanatra mint ha leállitottam volna majd magátol ujraindult és azota is ok minden. Alapból is ingadozik néha az alapjáratom menet közben amikor lelassitok megállok egy lámpánál és kinyomott kuplungal állok kétszer háromszor leesik a fordulat 500 körülire aztán beáll normálra és minden ok. Ezt nagyon rendszertelenül csinálja van hogy napokig nem de van hogy naponta töbször is. De ilyen pillanatnyi leállás inditáskor még sosem volt. Hidegen amugy se csinálta sosem csak melegen. Pár hete volt olajcserém meg az összes szűrő is cserélve lett akkor több géppel is kiolvasták a komputert de semmi hiba minden érték tökéletes. Valakinek ötlete?


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 18:57


hil írta:
Bero írta:
SP_323i írta:
Bero írta: És akkor hogy lehet szétszedni? Egyszerűen pattintsam le a B oszlopnál a léceket?


Hali!

Az ablak keret felől kell kicsavarni 3 vagy 4 csavart ha jól emléxem. Azalatt a gumisín alatt vannak amiben az ablaküveg fut, utána csak le kell forgatni az ajtóról.


Hali! Ma szétszedtem az ajtót, (ablakemelő miatt),de ha már arra jártam megnéztem ezt a pár csavart. Vagyis néztem volna,mert nem találtam Hogy kezdjek neki,sehol se találtam a guminál csavarokat A másik: A bal oldali tükröm fűt,a jobb oldali nem. A tükrök állítása mind a két oldalon működik,csak a fűtés nem megy a jobb oldalon! Mi lehet a baj? A csatik,illeszkednek,kábelek okésak,nem tudom mi a baj. Ötlet? Potmérőm nincs most sajna Köszi!


Szia!
Mi az a "potmérő"??? Lehet, hogy szakadt a tükör fűtő szála, vagy az ajtónál a kábelezés. Inkább a tükörlap az esélyes.



Ja,mi az itteni suliba így hívtuk az áram-ellenállás-feszültség mérőt A tükör fél éves és mostanában kapcsoltam csak be és láttam,hogy nem működik. Hogy vegyem észre,ha sérült a fűtőszál? Gondolom csak mérővel ami most nekem nincs. Na,majd szerzek. Az autó kábelezésében van a hiba az nagy cumi,bárhol megtörhet,de pont csak a fűtés? Hisz a többi állítás az működik.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 03. kedd, 18:58

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 18:53


Bero írta:
SP_323i írta:
Bero írta: És akkor hogy lehet szétszedni? Egyszerűen pattintsam le a B oszlopnál a léceket?


Hali!

Az ablak keret felől kell kicsavarni 3 vagy 4 csavart ha jól emléxem. Azalatt a gumisín alatt vannak amiben az ablaküveg fut, utána csak le kell forgatni az ajtóról.


Hali! Ma szétszedtem az ajtót, (ablakemelő miatt),de ha már arra jártam megnéztem ezt a pár csavart. Vagyis néztem volna,mert nem találtam Hogy kezdjek neki,sehol se találtam a guminál csavarokat A másik: A bal oldali tükröm fűt,a jobb oldali nem. A tükrök állítása mind a két oldalon működik,csak a fűtés nem megy a jobb oldalon! Mi lehet a baj? A csatik,illeszkednek,kábelek okésak,nem tudom mi a baj. Ötlet? Potmérőm nincs most sajna Köszi!


Szia!
Mi az a "potmérő"??? Lehet, hogy szakadt a tükör fűtő szála, vagy az ajtónál a kábelezés. Inkább a tükörlap az esélyes.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 18:37


SP_323i írta:
Bero írta: És akkor hogy lehet szétszedni? Egyszerűen pattintsam le a B oszlopnál a léceket?


Hali!

Az ablak keret felől kell kicsavarni 3 vagy 4 csavart ha jól emléxem. Azalatt a gumisín alatt vannak amiben az ablaküveg fut, utána csak le kell forgatni az ajtóról.


Hali! Ma szétszedtem az ajtót, (ablakemelő miatt),de ha már arra jártam megnéztem ezt a pár csavart. Vagyis néztem volna,mert nem találtam Hogy kezdjek neki,sehol se találtam a guminál csavarokat A másik: A bal oldali tükröm fűt,a jobb oldali nem. A tükrök állítása mind a két oldalon működik,csak a fűtés nem megy a jobb oldalon! Mi lehet a baj? A csatik,illeszkednek,kábelek okésak,nem tudom mi a baj. Ötlet? Potmérőm nincs most sajna Köszi!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 29. csütörtök, 11:53


Bero írta:
SP_323i írta:
Bero írta: És akkor hogy lehet szétszedni? Egyszerűen pattintsam le a B oszlopnál a léceket?


Hali!

Az ablak keret felől kell kicsavarni 3 vagy 4 csavart ha jól emléxem. Azalatt a gumisín alatt vannak amiben az ablaküveg fut, utána csak le kell forgatni az ajtóról.


Köszönöm!


Azért mondtam,hogy látszik a rajzon,oldalt van 3,4 lyuk,csak nem tudtam,csavar,vagy patent.Még nem szedtem le.