![](http://static.bmwfanatics.hu/images/thx.gif)
Elküldve: 2011. július 30. szombat, 10:13
Üdv márkatársak, Bmw-s korszakomat követően Audi szerelővé képeztem ki magam, több féle gyári géppel, reneteg bontott alkatrésszel, és trükkel felvértezve ami még a márkaszervízeknek sem áll a rendelkezésére... No pont ezért, hogy íly betekintésem van arra, hogy mennyi dolog van amit hivatalosan nem tud meg az ember kérdezném itt, a hozzáértők táborától, hogy eme dolgokank milyen buktatói vannak. A konkrét dolgot egy e88-as cabrió 120-ason szeretném kivitelezni, ami műszakilag azonos az e90-esekkel, ha jól bogoztam.
A digit klíma retrofit, anno a e46-osomon viszonylag zökkenőmentesen sikerült, itt már más a helyzet? Esetleg komplett elpár boxot is kell cserélnem? Hogy működik itt az egyik autóból másik autóba történő alkatrész átépítés, itt is őrzi az előző alvázszámát, és csak márkaszervízben engedi feloldani?
Xenon lámpás átépítésnél rendelkezésemre állnak a lámpák vezérlőkkel, egy modul ami állítólag kell, lámpakapcsolók, magassági szintezők stb stb Itt milyen buktatóval kell számolnom??
És tervezem megtartani eme autót, és itt is szeretném magam felvértezni diagnosztikai programokkal, mit ajánlotok? Modicoláshoz mi kell? Stb stb
Köszönettel: S
Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. július 31. vasárnap, 12:25