autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz ans777

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2014. április 05. szombat, 21:11


szotakdavid írta:
ans777 írta: Na ismerősömmel megnéztük, amennyire tudtuk otthon.
Hátsó érzékelő mechanikus dolgai rendben voltak, finoman állítgatva a xenon utánaállított, így a hátsó szerintünk rendben van.
Maradt az első. Ott is külsőleg minden oké, viszont ott állítgatva a xenon nem állított utána, úgyh nagyon valószínű, h tényleg az első magasságállító szenzor halt meg.
Még van egy ismerősöm, akinél ennél is jobban bele tudunk menni az elektronikába, és ha ő is megerősíti ezt, akkor szenzor csere, és vége a történetnek.
Köszi amúgy a segítséget még egyszer.


Elég lenne egy normális Diag!


Ez alatt azt érted, h normális BMW-hez való szoftverrel megnézni van e hibakód?
(A Delphi univerzális nem mutatott ki hibakódot.)

A második ember akihez megyek, annak elvileg van normális BMW-s felszerelése ilyen téren.
Vagy pontosan mit jelent ez a diagnosztika?
Ha nem túl gáz, pár mondatban elmondhatná vki.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. április 05. szombat, 19:35


ans777 írta: Na ismerősömmel megnéztük, amennyire tudtuk otthon.
Hátsó érzékelő mechanikus dolgai rendben voltak, finoman állítgatva a xenon utánaállított, így a hátsó szerintünk rendben van.
Maradt az első. Ott is külsőleg minden oké, viszont ott állítgatva a xenon nem állított utána, úgyh nagyon valószínű, h tényleg az első magasságállító szenzor halt meg.
Még van egy ismerősöm, akinél ennél is jobban bele tudunk menni az elektronikába, és ha ő is megerősíti ezt, akkor szenzor csere, és vége a történetnek.
Köszi amúgy a segítséget még egyszer.


Elég lenne egy normális Diag!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz ans777

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2014. április 05. szombat, 15:46


Na ismerősömmel megnéztük, amennyire tudtuk otthon.
Hátsó érzékelő mechanikus dolgai rendben voltak, finoman állítgatva a xenon utánaállított, így a hátsó szerintünk rendben van.
Maradt az első. Ott is külsőleg minden oké, viszont ott állítgatva a xenon nem állított utána, úgyh nagyon valószínű, h tényleg az első magasságállító szenzor halt meg.
Még van egy ismerősöm, akinél ennél is jobban bele tudunk menni az elektronikába, és ha ő is megerősíti ezt, akkor szenzor csere, és vége a történetnek.
Köszi amúgy a segítséget még egyszer.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2014. április 01. kedd, 20:42


ans777 írta:
Tano írta: Hibakódod akkor lenne az érzékelőtől, ha valamilyen elektronikai problémája lenne, tehát szakadás/zárlat a vezetékelésében, vagy a potméterben. Ha mechanikus a gondja, tehát a rudazat vagy a poti (szét)akad stb., akkor nem lesz hibakódod, és a szolgáltatott hibás jelnek megfelelően lefelé állítja az LCM a lámpádat, mert az nem fogja tudni, hogy az autód nem lett megterhelve...


Hello, köszi a választ, értem.
Ez a mechanikus hiba, akkor beleillik a képbe, h hol jó, hol pedig rossz a magasságállító?


Nekem amikor a gépet rádugtuk,a poti küldött egy állandó jelet,tehát ebből gondoltuk,hogy mechanikus hiba van.És be is igazolódott...Azért gondolom,hogy neked is ez lehet a bibi,mert azért állítódik el a lámpa,mert a potméteren a kar egy-egy nagyobb döccenőnél megmozdul,és úgy érzékeli a rendszer,hogy állítani kell a lámpán...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. április 01. kedd, 10:42


ans777 írta: Hello, köszi a választ, értem.
Ez a mechanikus hiba, akkor beleillik a képbe, h hol jó, hol pedig rossz a magasságállító?


Mindenképp meg kell nézni, ez máshogy nem fog kiderülni. És lehetőleg olyan szerelőhöz vidd, aki szerint hátul is van szenzor.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz ans777

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2014. március 31. hétfő, 23:28


Tano írta: Hibakódod akkor lenne az érzékelőtől, ha valamilyen elektronikai problémája lenne, tehát szakadás/zárlat a vezetékelésében, vagy a potméterben. Ha mechanikus a gondja, tehát a rudazat vagy a poti (szét)akad stb., akkor nem lesz hibakódod, és a szolgáltatott hibás jelnek megfelelően lefelé állítja az LCM a lámpádat, mert az nem fogja tudni, hogy az autód nem lett megterhelve...


Hello, köszi a választ, értem.
Ez a mechanikus hiba, akkor beleillik a képbe, h hol jó, hol pedig rossz a magasságállító?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. március 31. hétfő, 23:23


Hibakódod akkor lenne az érzékelőtől, ha valamilyen elektronikai problémája lenne, tehát szakadás/zárlat a vezetékelésében, vagy a potméterben. Ha mechanikus a gondja, tehát a rudazat vagy a poti (szét)akad stb., akkor nem lesz hibakódod, és a szolgáltatott hibás jelnek megfelelően lefelé állítja az LCM a lámpádat, mert az nem fogja tudni, hogy az autód nem lett megterhelve...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz ans777

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2014. március 31. hétfő, 22:47


MattM325 írta:
ans777 írta:
ans777 írta:
MattM325 írta:
ans777 írta:
szicsu írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Üdv, xenon lámpával kapcsolatban lenne kérdésem.
Eléggé furán viselkedik mostanában. Mikor elindítom az autót, megvan a lentről felfele mozgatás és beáll a helyére a xenon, de azt veszem észre, h nagyon lefele világít.
Azonban ez nem állandó, van amikor teljesen jó a szög, és van amikor túlságosan lefele világít.
Itt találtam valakit, akinek pontosan ez a baja, elolvasva, mintha csak az én lámpámról beszélne..
http://www.bimmerwerkz.com/for...69301.html

Tudom, hogy felnyitva a motorháztetőt a lámpáknál van egy kis tekerő, amivel lehet szabályozni a lámpa fényének szögét. Meg is csináltam, beállítottam úgy, h jó legyen. Aztán elindulok és nemsokára azt veszem észre, h megint lefele világít, szemmel láthatóan lejjebb mászik, mint amit én állítottam be neki manuálisan.
Kerestem egy videót youtube-on, na kb. én is ezt látom, gondolom ez nem annyira normális.
https://www.youtube.com/watch?v=Fc94qZQRS2k

Ötlet/tanács, hogy mi lehet ez, hogy deríthetném ki, h miféle baja van?

Ja és még egy kérdés, azt a tekerőt lehet tekerni kézzel is, és lehet bele dugni csavarhúzót és azzal is állítani. Na most e két művelet között van bármiféle különbség?
Köszönöm előre!



nem azzal lesz probléma...
hanem van elől és hátul a lengőkarokon, egy szenzor, ami vezérli a magasságot. ha megpakolod az autót, akkor az érzékeli és lentebb állít. tehát valamelyik szenzor halt meg, vagy csúszott szét, stb.

Nekem is ue.volt a jelenség.Nem a potméter halt meg,csak ami a lengőkart összeköti a potival,az a rudazat hullott szét...


Köszi a válaszokat!
Segítenétek abban, h hogy derítsem ki, h most nekem mi a rossz? Valamint honnan tudnék hozzá rendelni alkatrészt, akár a szenzorról vagy amit Szicsu írt, h neki gond volt.
Köszönöm


Elsőnek állapítsd meg a hibát, jobb hátsó lengőkaron van egy szenzor, ott nézd meg nincs-e eltörve a pálca. Utána jobb első kerék leszed, lengőkarnál szintén ott a szenzor, ha ez sincs eltörve lekötöd a "stabpálcát" és felkapcsolt világítással finoman, fél centiket mozgasd meg le-föl. Ha nem szintez valószínű az a baja, de kábelszakadást mérd ki előtte.


Köszi!


Sziasztok, itt vagyok újra, még egy kis segítségért, tanácsért. Szóval ott hagytuk abba, hogy furcsán viselkedik a xenon lámpán, van amikor lefele világít. Nem játszottam vele túl sokat, inkább elvittem egy autó villamossági szereldébe. Ott közölték, h igen, láttak már ilyet, gyakori, típushiba stb stb. Rádugták számítógépre, konkréten ilyen hiba nem szerepelt benne, ami arra utalna, h rossz lenne bármi is a xenon szint érzékelőjével. Volt viszont egy csomó hiba, ami még az autó múltjáról maradt vissza, elektronikai hibakódok, ezeket mindet törölte. Megnézte az első szenzort, "szemre", azt mondta, h az szerinte rendben van. Azért sem ugrott neki túlságosan, mert azt mondta, h most annyit fog csinálni, h minden hibát töröl és ha ezek után is előjön a lefelé állító xenon jelenség, és akkor újra megnézik számítógéppel, h generált e bármilyen hibát.
Mondtam neki, h hátul is van érzékelő, de ő azt mondta, h az enyémben nincs. :
Szerintem ezt onnan mondhatta, h a számítógépén (Delphi DS 150E progival) nem látott semmi olyat, ami hátsó szenzorra utalna. Én kicsit erősködtem, majd értetlenkedve mondtam, h oké. Azt mondta, h használjam, utána tüzetesebben megvizsgálják, h mi lehet, de azt mondták láttak már olyat, h minden hiba törlés után, megjavult az ilyesmi dolog.

Na most, természetesen használtam, és sokáig tök jó is volt, örültem is neki, de egy 1 órás esti utam során, kb. 10km után újra azt vettem észre, h nem látok semmit előre, mert magam elé világítok. Remek. Másnap este újra beültem, a xenon tökéletes irányban előre világít, mentem velem 5-6km-t és igazából a hiba most nem nagyon jelentkezik. Tuti szivat engem, mert midig akkor romlik el, ha hosszabb távra kell mennem este.

Na, de a lényeg, h vissza fogom vinni, és miben segíthetek én nekik ebben, h minél előbb meglegyen az autó, valamint szerintetek, ha meghal valamelyik érzékelő, akkor annak benne kell lennie, mint hibakódnak? Bármilyen módon is megy tönkre?
Pl., amit írt Szicsu, h neki mi volt a baja, ("lengőkart összeköti a potival,az a rudazat hullott szét."), ilyen hibát jelezhet a szoftver? Csak mert nagyon fura nekem, h nagyon ritkán jön elő a hiba. Ezek tudatában (nem generált hibakódot és ritkán jön elő), van még vmi jó ötletetek?

Köszönöm szépen!





Szia!

Először is, ezt a helyet felejtsd el, főleg a Delphi maradjon a Renaultoknak.
Hibát nekem sem jelzett, általában akárhányszor emelőn volt az autó utána működött valamennyire egy darabig aztán megint kampo. Lesz ott hátul is egy, ne aggódj.
Egyébként milyen hibát akarnak törölni, mikor nem is volt hiba?
Ha mindenképp oda akarsz visszamenni, pl. haver vagy valami, akkor adj a kezükbe egy multimétert. A korábban leírtakat megcsinálhatnád TE magad is, leszeded a kereket, utána 2db 10-es csavar a hátsót ellenőrizheted aláfekve is, 40 percnél nem több, de ha cseréltél már kereket, akkor kényelmesen 25 perc.


Hello!

Köszi a választ! Azt mondták, h itt (Veszprém), hozzájuk érdemes vinni. (Milyen lehet akkor a többi?! )
Még körülnézek akkor, h hova lehetne vinni, akik tényleg odafigyelnek mindenre. Egyébként lehet, h ők sem ilyenek, mint ami most elsőre lejött, ráadásul nem is a nagyfejes nagyfőnök vizsgálta meg a problémámat (akit név szerint ajánlottak), hanem az egyik kis embere.
Hát én magam nem szívesen állnék neki, egyrészt semmi eszközöm nincs hozzá (multimeter), másrészt ismerem magam és inkább olyanra bízom, aki tényleg ért hozzá, így nem nekem kell az esetleges komplikációk miatt pánikba esnem.
Persze értem, minimális hozzáértés erősen ajánlott, főleg az ilyesmi hibák felderítésében, de ez kb. olyan, mint, hogy az internet világában, minimálisan mindenki értsen a weboldalak elemeinek inspectálásában és a DOM-ban kikeresni vagy kitörölni valamit, így elkerülhetőek lennének egy csomó vírus megosztások, stb. Sarkallatos hasonlat.
De köszönöm az infót és, h segítettél, megüzenem, h mi lett a történet vége!

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 31. hétfő, 22:08


ans777 írta:
ans777 írta:
MattM325 írta:
ans777 írta:
szicsu írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Üdv, xenon lámpával kapcsolatban lenne kérdésem.
Eléggé furán viselkedik mostanában. Mikor elindítom az autót, megvan a lentről felfele mozgatás és beáll a helyére a xenon, de azt veszem észre, h nagyon lefele világít.
Azonban ez nem állandó, van amikor teljesen jó a szög, és van amikor túlságosan lefele világít.
Itt találtam valakit, akinek pontosan ez a baja, elolvasva, mintha csak az én lámpámról beszélne..
http://www.bimmerwerkz.com/for...69301.html

Tudom, hogy felnyitva a motorháztetőt a lámpáknál van egy kis tekerő, amivel lehet szabályozni a lámpa fényének szögét. Meg is csináltam, beállítottam úgy, h jó legyen. Aztán elindulok és nemsokára azt veszem észre, h megint lefele világít, szemmel láthatóan lejjebb mászik, mint amit én állítottam be neki manuálisan.
Kerestem egy videót youtube-on, na kb. én is ezt látom, gondolom ez nem annyira normális.
https://www.youtube.com/watch?v=Fc94qZQRS2k

Ötlet/tanács, hogy mi lehet ez, hogy deríthetném ki, h miféle baja van?

Ja és még egy kérdés, azt a tekerőt lehet tekerni kézzel is, és lehet bele dugni csavarhúzót és azzal is állítani. Na most e két művelet között van bármiféle különbség?
Köszönöm előre!



nem azzal lesz probléma...
hanem van elől és hátul a lengőkarokon, egy szenzor, ami vezérli a magasságot. ha megpakolod az autót, akkor az érzékeli és lentebb állít. tehát valamelyik szenzor halt meg, vagy csúszott szét, stb.

Nekem is ue.volt a jelenség.Nem a potméter halt meg,csak ami a lengőkart összeköti a potival,az a rudazat hullott szét...


Köszi a válaszokat!
Segítenétek abban, h hogy derítsem ki, h most nekem mi a rossz? Valamint honnan tudnék hozzá rendelni alkatrészt, akár a szenzorról vagy amit Szicsu írt, h neki gond volt.
Köszönöm


Elsőnek állapítsd meg a hibát, jobb hátsó lengőkaron van egy szenzor, ott nézd meg nincs-e eltörve a pálca. Utána jobb első kerék leszed, lengőkarnál szintén ott a szenzor, ha ez sincs eltörve lekötöd a "stabpálcát" és felkapcsolt világítással finoman, fél centiket mozgasd meg le-föl. Ha nem szintez valószínű az a baja, de kábelszakadást mérd ki előtte.


Köszi!


Sziasztok, itt vagyok újra, még egy kis segítségért, tanácsért. Szóval ott hagytuk abba, hogy furcsán viselkedik a xenon lámpán, van amikor lefele világít. Nem játszottam vele túl sokat, inkább elvittem egy autó villamossági szereldébe. Ott közölték, h igen, láttak már ilyet, gyakori, típushiba stb stb. Rádugták számítógépre, konkréten ilyen hiba nem szerepelt benne, ami arra utalna, h rossz lenne bármi is a xenon szint érzékelőjével. Volt viszont egy csomó hiba, ami még az autó múltjáról maradt vissza, elektronikai hibakódok, ezeket mindet törölte. Megnézte az első szenzort, "szemre", azt mondta, h az szerinte rendben van. Azért sem ugrott neki túlságosan, mert azt mondta, h most annyit fog csinálni, h minden hibát töröl és ha ezek után is előjön a lefelé állító xenon jelenség, és akkor újra megnézik számítógéppel, h generált e bármilyen hibát.
Mondtam neki, h hátul is van érzékelő, de ő azt mondta, h az enyémben nincs. :
Szerintem ezt onnan mondhatta, h a számítógépén (Delphi DS 150E progival) nem látott semmi olyat, ami hátsó szenzorra utalna. Én kicsit erősködtem, majd értetlenkedve mondtam, h oké. Azt mondta, h használjam, utána tüzetesebben megvizsgálják, h mi lehet, de azt mondták láttak már olyat, h minden hiba törlés után, megjavult az ilyesmi dolog.

Na most, természetesen használtam, és sokáig tök jó is volt, örültem is neki, de egy 1 órás esti utam során, kb. 10km után újra azt vettem észre, h nem látok semmit előre, mert magam elé világítok. Remek. Másnap este újra beültem, a xenon tökéletes irányban előre világít, mentem velem 5-6km-t és igazából a hiba most nem nagyon jelentkezik. Tuti szivat engem, mert midig akkor romlik el, ha hosszabb távra kell mennem este.

Na, de a lényeg, h vissza fogom vinni, és miben segíthetek én nekik ebben, h minél előbb meglegyen az autó, valamint szerintetek, ha meghal valamelyik érzékelő, akkor annak benne kell lennie, mint hibakódnak? Bármilyen módon is megy tönkre?
Pl., amit írt Szicsu, h neki mi volt a baja, ("lengőkart összeköti a potival,az a rudazat hullott szét."), ilyen hibát jelezhet a szoftver? Csak mert nagyon fura nekem, h nagyon ritkán jön elő a hiba. Ezek tudatában (nem generált hibakódot és ritkán jön elő), van még vmi jó ötletetek?

Köszönöm szépen!





Szia!

Először is, ezt a helyet felejtsd el, főleg a Delphi maradjon a Renaultoknak.
Hibát nekem sem jelzett, általában akárhányszor emelőn volt az autó utána működött valamennyire egy darabig aztán megint kampo. Lesz ott hátul is egy, ne aggódj.
Egyébként milyen hibát akarnak törölni, mikor nem is volt hiba?
Ha mindenképp oda akarsz visszamenni, pl. haver vagy valami, akkor adj a kezükbe egy multimétert. A korábban leírtakat megcsinálhatnád TE magad is, leszeded a kereket, utána 2db 10-es csavar a hátsót ellenőrizheted aláfekve is, 40 percnél nem több, de ha cseréltél már kereket, akkor kényelmesen 25 perc.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz ans777

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2014. március 31. hétfő, 21:22


ans777 írta:
MattM325 írta:
ans777 írta:
szicsu írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Üdv, xenon lámpával kapcsolatban lenne kérdésem.
Eléggé furán viselkedik mostanában. Mikor elindítom az autót, megvan a lentről felfele mozgatás és beáll a helyére a xenon, de azt veszem észre, h nagyon lefele világít.
Azonban ez nem állandó, van amikor teljesen jó a szög, és van amikor túlságosan lefele világít.
Itt találtam valakit, akinek pontosan ez a baja, elolvasva, mintha csak az én lámpámról beszélne..
http://www.bimmerwerkz.com/for...69301.html

Tudom, hogy felnyitva a motorháztetőt a lámpáknál van egy kis tekerő, amivel lehet szabályozni a lámpa fényének szögét. Meg is csináltam, beállítottam úgy, h jó legyen. Aztán elindulok és nemsokára azt veszem észre, h megint lefele világít, szemmel láthatóan lejjebb mászik, mint amit én állítottam be neki manuálisan.
Kerestem egy videót youtube-on, na kb. én is ezt látom, gondolom ez nem annyira normális.
https://www.youtube.com/watch?v=Fc94qZQRS2k

Ötlet/tanács, hogy mi lehet ez, hogy deríthetném ki, h miféle baja van?

Ja és még egy kérdés, azt a tekerőt lehet tekerni kézzel is, és lehet bele dugni csavarhúzót és azzal is állítani. Na most e két művelet között van bármiféle különbség?
Köszönöm előre!



nem azzal lesz probléma...
hanem van elől és hátul a lengőkarokon, egy szenzor, ami vezérli a magasságot. ha megpakolod az autót, akkor az érzékeli és lentebb állít. tehát valamelyik szenzor halt meg, vagy csúszott szét, stb.

Nekem is ue.volt a jelenség.Nem a potméter halt meg,csak ami a lengőkart összeköti a potival,az a rudazat hullott szét...


Köszi a válaszokat!
Segítenétek abban, h hogy derítsem ki, h most nekem mi a rossz? Valamint honnan tudnék hozzá rendelni alkatrészt, akár a szenzorról vagy amit Szicsu írt, h neki gond volt.
Köszönöm


Elsőnek állapítsd meg a hibát, jobb hátsó lengőkaron van egy szenzor, ott nézd meg nincs-e eltörve a pálca. Utána jobb első kerék leszed, lengőkarnál szintén ott a szenzor, ha ez sincs eltörve lekötöd a "stabpálcát" és felkapcsolt világítással finoman, fél centiket mozgasd meg le-föl. Ha nem szintez valószínű az a baja, de kábelszakadást mérd ki előtte.


Köszi!


Sziasztok, itt vagyok újra, még egy kis segítségért, tanácsért. Szóval ott hagytuk abba, hogy furcsán viselkedik a xenon lámpán, van amikor lefele világít. Nem játszottam vele túl sokat, inkább elvittem egy autó villamossági szereldébe. Ott közölték, h igen, láttak már ilyet, gyakori, típushiba stb stb. Rádugták számítógépre, konkréten ilyen hiba nem szerepelt benne, ami arra utalna, h rossz lenne bármi is a xenon szint érzékelőjével. Volt viszont egy csomó hiba, ami még az autó múltjáról maradt vissza, elektronikai hibakódok, ezeket mindet törölte. Megnézte az első szenzort, "szemre", azt mondta, h az szerinte rendben van. Azért sem ugrott neki túlságosan, mert azt mondta, h most annyit fog csinálni, h minden hibát töröl és ha ezek után is előjön a lefelé állító xenon jelenség, és akkor újra megnézik számítógéppel, h generált e bármilyen hibát.
Mondtam neki, h hátul is van érzékelő, de ő azt mondta, h az enyémben nincs. :
Szerintem ezt onnan mondhatta, h a számítógépén (Delphi DS 150E progival) nem látott semmi olyat, ami hátsó szenzorra utalna. Én kicsit erősködtem, majd értetlenkedve mondtam, h oké. Azt mondta, h használjam, utána tüzetesebben megvizsgálják, h mi lehet, de azt mondták láttak már olyat, h minden hiba törlés után, megjavult az ilyesmi dolog.

Na most, természetesen használtam, és sokáig tök jó is volt, örültem is neki, de egy 1 órás esti utam során, kb. 10km után újra azt vettem észre, h nem látok semmit előre, mert magam elé világítok. Remek. Másnap este újra beültem, a xenon tökéletes irányban előre világít, mentem velem 5-6km-t és igazából a hiba most nem nagyon jelentkezik. Tuti szivat engem, mert midig akkor romlik el, ha hosszabb távra kell mennem este.

Na, de a lényeg, h vissza fogom vinni, és miben segíthetek én nekik ebben, h minél előbb meglegyen az autó, valamint szerintetek, ha meghal valamelyik érzékelő, akkor annak benne kell lennie, mint hibakódnak? Bármilyen módon is megy tönkre?
Pl., amit írt Szicsu, h neki mi volt a baja, ("lengőkart összeköti a potival,az a rudazat hullott szét."), ilyen hibát jelezhet a szoftver? Csak mert nagyon fura nekem, h nagyon ritkán jön elő a hiba. Ezek tudatában (nem generált hibakódot és ritkán jön elő), van még vmi jó ötletetek?

Köszönöm szépen!





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. március 31. hétfő, 21:24

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz ans777

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2014. március 24. hétfő, 08:40


MattM325 írta:
ans777 írta:
szicsu írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Üdv, xenon lámpával kapcsolatban lenne kérdésem.
Eléggé furán viselkedik mostanában. Mikor elindítom az autót, megvan a lentről felfele mozgatás és beáll a helyére a xenon, de azt veszem észre, h nagyon lefele világít.
Azonban ez nem állandó, van amikor teljesen jó a szög, és van amikor túlságosan lefele világít.
Itt találtam valakit, akinek pontosan ez a baja, elolvasva, mintha csak az én lámpámról beszélne..
http://www.bimmerwerkz.com/for...69301.html

Tudom, hogy felnyitva a motorháztetőt a lámpáknál van egy kis tekerő, amivel lehet szabályozni a lámpa fényének szögét. Meg is csináltam, beállítottam úgy, h jó legyen. Aztán elindulok és nemsokára azt veszem észre, h megint lefele világít, szemmel láthatóan lejjebb mászik, mint amit én állítottam be neki manuálisan.
Kerestem egy videót youtube-on, na kb. én is ezt látom, gondolom ez nem annyira normális.
https://www.youtube.com/watch?v=Fc94qZQRS2k

Ötlet/tanács, hogy mi lehet ez, hogy deríthetném ki, h miféle baja van?

Ja és még egy kérdés, azt a tekerőt lehet tekerni kézzel is, és lehet bele dugni csavarhúzót és azzal is állítani. Na most e két művelet között van bármiféle különbség?
Köszönöm előre!



nem azzal lesz probléma...
hanem van elől és hátul a lengőkarokon, egy szenzor, ami vezérli a magasságot. ha megpakolod az autót, akkor az érzékeli és lentebb állít. tehát valamelyik szenzor halt meg, vagy csúszott szét, stb.

Nekem is ue.volt a jelenség.Nem a potméter halt meg,csak ami a lengőkart összeköti a potival,az a rudazat hullott szét...


Köszi a válaszokat!
Segítenétek abban, h hogy derítsem ki, h most nekem mi a rossz? Valamint honnan tudnék hozzá rendelni alkatrészt, akár a szenzorról vagy amit Szicsu írt, h neki gond volt.
Köszönöm


Elsőnek állapítsd meg a hibát, jobb hátsó lengőkaron van egy szenzor, ott nézd meg nincs-e eltörve a pálca. Utána jobb első kerék leszed, lengőkarnál szintén ott a szenzor, ha ez sincs eltörve lekötöd a "stabpálcát" és felkapcsolt világítással finoman, fél centiket mozgasd meg le-föl. Ha nem szintez valószínű az a baja, de kábelszakadást mérd ki előtte.


Köszi!

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 24. hétfő, 08:35


ans777 írta:
szicsu írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Üdv, xenon lámpával kapcsolatban lenne kérdésem.
Eléggé furán viselkedik mostanában. Mikor elindítom az autót, megvan a lentről felfele mozgatás és beáll a helyére a xenon, de azt veszem észre, h nagyon lefele világít.
Azonban ez nem állandó, van amikor teljesen jó a szög, és van amikor túlságosan lefele világít.
Itt találtam valakit, akinek pontosan ez a baja, elolvasva, mintha csak az én lámpámról beszélne..
http://www.bimmerwerkz.com/for...69301.html

Tudom, hogy felnyitva a motorháztetőt a lámpáknál van egy kis tekerő, amivel lehet szabályozni a lámpa fényének szögét. Meg is csináltam, beállítottam úgy, h jó legyen. Aztán elindulok és nemsokára azt veszem észre, h megint lefele világít, szemmel láthatóan lejjebb mászik, mint amit én állítottam be neki manuálisan.
Kerestem egy videót youtube-on, na kb. én is ezt látom, gondolom ez nem annyira normális.
https://www.youtube.com/watch?v=Fc94qZQRS2k

Ötlet/tanács, hogy mi lehet ez, hogy deríthetném ki, h miféle baja van?

Ja és még egy kérdés, azt a tekerőt lehet tekerni kézzel is, és lehet bele dugni csavarhúzót és azzal is állítani. Na most e két művelet között van bármiféle különbség?
Köszönöm előre!



nem azzal lesz probléma...
hanem van elől és hátul a lengőkarokon, egy szenzor, ami vezérli a magasságot. ha megpakolod az autót, akkor az érzékeli és lentebb állít. tehát valamelyik szenzor halt meg, vagy csúszott szét, stb.

Nekem is ue.volt a jelenség.Nem a potméter halt meg,csak ami a lengőkart összeköti a potival,az a rudazat hullott szét...


Köszi a válaszokat!
Segítenétek abban, h hogy derítsem ki, h most nekem mi a rossz? Valamint honnan tudnék hozzá rendelni alkatrészt, akár a szenzorról vagy amit Szicsu írt, h neki gond volt.
Köszönöm


Elsőnek állapítsd meg a hibát, jobb hátsó lengőkaron van egy szenzor, ott nézd meg nincs-e eltörve a pálca. Utána jobb első kerék leszed, lengőkarnál szintén ott a szenzor, ha ez sincs eltörve lekötöd a "stabpálcát" és felkapcsolt világítással finoman, fél centiket mozgasd meg le-föl. Ha nem szintez valószínű az a baja, de kábelszakadást mérd ki előtte.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz ans777

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2014. március 24. hétfő, 08:26


szicsu írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Üdv, xenon lámpával kapcsolatban lenne kérdésem.
Eléggé furán viselkedik mostanában. Mikor elindítom az autót, megvan a lentről felfele mozgatás és beáll a helyére a xenon, de azt veszem észre, h nagyon lefele világít.
Azonban ez nem állandó, van amikor teljesen jó a szög, és van amikor túlságosan lefele világít.
Itt találtam valakit, akinek pontosan ez a baja, elolvasva, mintha csak az én lámpámról beszélne..
http://www.bimmerwerkz.com/for...69301.html

Tudom, hogy felnyitva a motorháztetőt a lámpáknál van egy kis tekerő, amivel lehet szabályozni a lámpa fényének szögét. Meg is csináltam, beállítottam úgy, h jó legyen. Aztán elindulok és nemsokára azt veszem észre, h megint lefele világít, szemmel láthatóan lejjebb mászik, mint amit én állítottam be neki manuálisan.
Kerestem egy videót youtube-on, na kb. én is ezt látom, gondolom ez nem annyira normális.
https://www.youtube.com/watch?v=Fc94qZQRS2k

Ötlet/tanács, hogy mi lehet ez, hogy deríthetném ki, h miféle baja van?

Ja és még egy kérdés, azt a tekerőt lehet tekerni kézzel is, és lehet bele dugni csavarhúzót és azzal is állítani. Na most e két művelet között van bármiféle különbség?
Köszönöm előre!



nem azzal lesz probléma...
hanem van elől és hátul a lengőkarokon, egy szenzor, ami vezérli a magasságot. ha megpakolod az autót, akkor az érzékeli és lentebb állít. tehát valamelyik szenzor halt meg, vagy csúszott szét, stb.

Nekem is ue.volt a jelenség.Nem a potméter halt meg,csak ami a lengőkart összeköti a potival,az a rudazat hullott szét...


Köszi a válaszokat!
Segítenétek abban, h hogy derítsem ki, h most nekem mi a rossz? Valamint honnan tudnék hozzá rendelni alkatrészt, akár a szenzorról vagy amit Szicsu írt, h neki gond volt.
Köszönöm

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 24. hétfő, 08:23


ans777 írta: Üdv, xenon lámpával kapcsolatban lenne kérdésem.
Eléggé furán viselkedik mostanában. Mikor elindítom az autót, megvan a lentről felfele mozgatás és beáll a helyére a xenon, de azt veszem észre, h nagyon lefele világít.
Azonban ez nem állandó, van amikor teljesen jó a szög, és van amikor túlságosan lefele világít.
Itt találtam valakit, akinek pontosan ez a baja, elolvasva, mintha csak az én lámpámról beszélne..
http://www.bimmerwerkz.com/for...69301.html

Tudom, hogy felnyitva a motorháztetőt a lámpáknál van egy kis tekerő, amivel lehet szabályozni a lámpa fényének szögét. Meg is csináltam, beállítottam úgy, h jó legyen. Aztán elindulok és nemsokára azt veszem észre, h megint lefele világít, szemmel láthatóan lejjebb mászik, mint amit én állítottam be neki manuálisan.
Kerestem egy videót youtube-on, na kb. én is ezt látom, gondolom ez nem annyira normális.
https://www.youtube.com/watch?v=Fc94qZQRS2k

Ötlet/tanács, hogy mi lehet ez, hogy deríthetném ki, h miféle baja van?

Ja és még egy kérdés, azt a tekerőt lehet tekerni kézzel is, és lehet bele dugni csavarhúzót és azzal is állítani. Na most e két művelet között van bármiféle különbség?
Köszönöm előre!



A tekerőhöz ne nyúlj semmiképp, egyébként mindegy mivel tekered, ugyan azt éred el vele.
A te esetedben valószínűleg a szenzor halt meg.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2014. március 24. hétfő, 06:53


YELLOW írta:
ans777 írta: Üdv, xenon lámpával kapcsolatban lenne kérdésem.
Eléggé furán viselkedik mostanában. Mikor elindítom az autót, megvan a lentről felfele mozgatás és beáll a helyére a xenon, de azt veszem észre, h nagyon lefele világít.
Azonban ez nem állandó, van amikor teljesen jó a szög, és van amikor túlságosan lefele világít.
Itt találtam valakit, akinek pontosan ez a baja, elolvasva, mintha csak az én lámpámról beszélne..
http://www.bimmerwerkz.com/for...69301.html

Tudom, hogy felnyitva a motorháztetőt a lámpáknál van egy kis tekerő, amivel lehet szabályozni a lámpa fényének szögét. Meg is csináltam, beállítottam úgy, h jó legyen. Aztán elindulok és nemsokára azt veszem észre, h megint lefele világít, szemmel láthatóan lejjebb mászik, mint amit én állítottam be neki manuálisan.
Kerestem egy videót youtube-on, na kb. én is ezt látom, gondolom ez nem annyira normális.
https://www.youtube.com/watch?v=Fc94qZQRS2k

Ötlet/tanács, hogy mi lehet ez, hogy deríthetném ki, h miféle baja van?

Ja és még egy kérdés, azt a tekerőt lehet tekerni kézzel is, és lehet bele dugni csavarhúzót és azzal is állítani. Na most e két művelet között van bármiféle különbség?
Köszönöm előre!



nem azzal lesz probléma...
hanem van elől és hátul a lengőkarokon, egy szenzor, ami vezérli a magasságot. ha megpakolod az autót, akkor az érzékeli és lentebb állít. tehát valamelyik szenzor halt meg, vagy csúszott szét, stb.

Nekem is ue.volt a jelenség.Nem a potméter halt meg,csak ami a lengőkart összeköti a potival,az a rudazat hullott szét...