A BMW a legsikeresebb autógyártó - Az év motorja 2010

2010. június 24. csütörtök 21:11, Robinson


Az Engine of the Year Awards (Engine Oscars) /Az év motorja díjak/ eredményei megszülettek. Bár nem a BMW kapta a nemzetközi év motorja díjat, 4 másik kategóriában kapta a legjobb helyezést, ezáltal a legtöbb díjat zsebelhette be egyúttal a többi autógyártóval szemben.

A BMW a legsikeresebb autógyártó - Az év motorja 2010

képek megtekintése

Egy liter alatt a Toyota szuperkönnyű ezres háromhengerese, 1 és 1,4 liter között a VW 1.4 TSI-je, 1,4 és 1,8 liter között a PSA-BMW 1,6 literes turbómotorja, 1,8 és 2 liter között a BMW kétliteres turbódízele találtatott a legjobbnak. 2 és 2,5 liter között az Audi TT-RS 2,5 literes, turbós öthengeresét, 2,5 és 3 liter között a BMW 3 literes ikerturbós hathengeresét, 3 és 4 liter között a BMW négyliteres V8-asát, 4 liter fölött pedig a már említett AMG nyolchengerest díjazták.

A legjobb motornak ismét az 1,4 literes TSI-t választották.

Az egyik zsűritag, Szécsényi Gábor az orosz Autoreview-tól a következőt mondta a Mini Cooper S legmagasabb pontszámott kapott motorjáról:

"Ez a motor könnyen kezelhető még a legerőteljesebb formájában is. Ez egy valóban kettő az egyben összeállítás: Rugalmas a mindennapokban, és szuper sportos a hosszabb távokra. Egy valóban nyerő kombináció."

A 2010-es Év motorja díjak:

# Legjobb új motor: Fiat 1.4-liter turbo MultiAir
A "legzöldebb": 1.8 liter Toyota Hybrid
A legjobb teljesítmény: Mercedes AMG 6.2 liter
1 liter alatt: Toyota 1.0 liter
1.0 és 1.4 között: 1.4 liter TSI VW
1.4 és 1.8 között: BMW-PSA 1.6-liter turbo
1.8 és 2.0 között: BMW 2.0-liter twin-turbo diesel
2.0 és 2.5 között: 2.5 liter Audi R5 Turbo
2.5 és 3.0 között: BMW 3.0-liter twin turbo
3.0 és 4.0 között: BMW 4.0 liter V8
4.0 liter fölött: Mercedes AMG 6.2 liter
Nemzetközi év motorja díj: Volkswagen 1.4 liter TSI


A BMW a legsikeresebb autógyártó - Az év motorja 2010 A BMW a legsikeresebb autógyártó - Az év motorja 2010


Komment írása



Még nincsenek kommentek ehhez a cikkhez.



Legfrissebb
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Exkluzív különkiadást kap a BMW 6-os sorozat
Az új BMW 5-ös Touring - képek, videók
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
BMW 530e iPerformance plug-in hibrid
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
BMW Dingolfing: Jöhet az új 5-ös sorozat
Íme a vadonatúj BMW M5 Competition Edition




További cikkeink
Újabb kémfotók a 2012-es BMW M5 (F10)-ről
Újabb kémfotók a 2012-es BMW M5 (F10)-ről

Ezúttal fehérben. Már ez is újdonság, eddig csak feketében láthattuk. Bár most is le vannak takarva a jellegzetes tarka matricákkal a számunkra legérdekesebb elemek, de valamivel mégis jobban kivehetőek az első és hátsó lökhárítók vonalai, amikről készült egy 3d-s modell is, hogy miként is mutathatnak igazából. tovább »


Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet

Idén a BMW által megálmodott karácsonyi képeslappal kívánunk minden BMW fanatikusnak békés Karácsonyt és sikerekben gazdag boldog új évet! Ez egyébként a világ leggyorsabb üdvözlőkártyája, melyet egy 560 pacis M5-ös anyósülésén alkotott Gavin Patterson illusztrátor, miközben Anneau Du Rhin versenypályán Urs Inauen jól megkergette a technikát. Video a cikkben :) tovább »


Ward's Auto Top 10 motorjai: BMW N55 twin-scroll motor
Ward's Auto Top 10 motorjai: BMW N55 twin-scroll motor

Az immár 17. évben megrendezett Ward's 10 legjobb motorja verseny fő célja, hogy megismertesse az új hajtásláncokat a saját gépjármű szegmensében. Már harmadik éve a BMW motorjai mindig a legjobb tíz között végeztek. 2007. - től 2009. - ig a BMW N54 jelzésű ikerturbóval szerelt motorjának bérelt helye volt az autóipar legjobb motorjai között. tovább »


BMW M Carbon Kerámia féktárcsák az M6 (F12/F13) modellekhez
BMW M Carbon Kerámia féktárcsák az M6 (F12/F13) modellekhez

Az új BMW M6 modell 2013-as megjelenésével együtt debütálnak a már rég várt M Carbon Kerámia Fékek is. Túl sok részletet még nem lehet tudni, de most itt vannak az ismert információk összefoglalva. Az M Carbon Kerámia fékek nagyobb átmérőjű tárcsával kerülnek az első tengelyre (410mm a 400mm-es helyett), ugyanakkor jelentősen csökkentik a rugózatlan tömeget és ellenállóak a fakulással szemben. Az M6 modellek alap féknyergei sötét metálkékre vannak festve, viszont a Carbon Kerámia féknyergek ragyogó arany árnyalatban pompáznak. tovább »