BMW M Carbon Kerámia féktárcsák az M6 (F12/F13) modellekhez

2012. március 04. vasárnap 01:14, gampetibor


Az új BMW M6 modell 2013-as megjelenésével együtt debütálnak a már rég várt M Carbon Kerámia Fékek is. Túl sok részletet még nem lehet tudni, de most itt vannak az ismert információk összefoglalva. Az M Carbon Kerámia fékek nagyobb átmérőjű tárcsával kerülnek az első tengelyre (410mm a 400mm-es helyett), ugyanakkor jelentősen csökkentik a rugózatlan tömeget és ellenállóak a fakulással szemben. Az M6 modellek alap féknyergei sötét metálkékre vannak festve, viszont a Carbon Kerámia féknyergek ragyogó arany árnyalatban pompáznak.

BMW M Carbon Kerámia féktárcsák az M6 (F12/F13) modellekhez

képek megtekintése

Az áráról még nem tudni semmit, de egész biztos, hogy nem lesz olcsó (opció kód: 2NK). Az M Carbon Kerámia fékek elérhetőek lesznek az M6 -júliusi gyártástól- és az F10 M5 modellekhez.

alapfelszereltség M Carbon Kerámia
Tárcsa: acél-aluminium összetétel szénszálas kerámia vegyület
Első fék: 6 dugattyús fix féknyereg 6 dugattyús fix féknyereg
Átmérő: 400x36mm hűtött 410xTBA hűtött
Hátsó fék: szimpla dugattyús úszó féknyereg szimpla dugattyús úszó féknyereg
Átmérő: 396x24mm hűtött 396x24mm hűtött
Szín: sötét metál kék színes M logo arany fehér M logo
Súlycsökkenés: 19,4kg

A legújabb összetételű nagyteljesítményű fék rendszer elképesztő fékező erőt biztosít a BMW M6 Coupe és Convertible modellek számára. Kiemelkedő funkciói közé tartozik továbbá,hogy kisebb a súlya és tökéletes fékerőt biztosít még extrém terhelés alatt is.

A belső hűtésű perforált féktárcsák átmérője az első tengelyen 400mm a hátsó tengelyen 396mm. 6 dugattyús fix féknyereg az első tengelyen. A féknyereg sötét metálkék színű, színes M logoval.

Az M Carbon Kerámia fékek először csak az új BMW M6 Coupe és Convertible modellek számára elérhetőek ( csakis 20" keréktárcsákkal együtt) és egy új szintre emelik majd az autók fékező erejét.

A féktárcsákaz első tengelyen 410mm a hátsó tengelyen 396mm átmérőjűek. Egy teljesen új carbon-kerámia ötvözetből készültek ezáltal rendkivől jól ellenálnak a hőhatásoknak. Az M Carbon Kerámia fékek 19.4kg-mal könyebbek mint az alapfelszereltséghez tartozó normál fékek és kopásállóságuk is rendkívül nagy ezálltal az élettartamuk is a többszöröse a normál fékekéhez képest.

Az M Carbon Kerámia fékek szintén 6 dugattyús fix féknyereggel szereltek az első tengelyen és szimpla úszó féknyereggel a hátsó tengelyen, viszont már a sajátos nemes arany fényezéssel készülnek.




Komment írása



gampetibor 2012. március 04. 09:02
Ez így van, de azért addigra lehet megfakul kicsit az a tárcsa meg kopottas lesz az aranyszínű féknyereg is és bizony ennek a pótlása - mert gondolom megfelelő minőségű után gyártott ilyenben nemigazán lesz ha egyáltalán lesz - 4-5 havi fizetésünkből meg is oldható. Persze csak ha ebben a 4-5 hónapban nem kapcsolod fel a villanyt, nem nyitod ki a csapot és nem eszel iszol semmit. Sima ügy
gampetibor
Robinson 2012. március 04. 01:19
ez amúgy olyan 8-10 év múlva minket is érinteni fog, mikor felvásároljuk a lelakott F12-ket
Robinson


Legfrissebb
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Exkluzív különkiadást kap a BMW 6-os sorozat
Az új BMW 5-ös Touring - képek, videók
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
BMW 530e iPerformance plug-in hibrid
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
BMW Dingolfing: Jöhet az új 5-ös sorozat
Íme a vadonatúj BMW M5 Competition Edition




További cikkeink
A BMW a legsikeresebb autógyártó - Az év motorja 2010
A BMW a legsikeresebb autógyártó - Az év motorja 2010

Az Engine of the Year Awards (Engine Oscars) /Az év motorja díjak/ eredményei megszülettek. Bár nem a BMW kapta a nemzetközi év motorja díjat, 4 másik kategóriában kapta a legjobb helyezést, ezáltal a legtöbb díjat zsebelhette be egyúttal a többi autógyártóval szemben. tovább »


Frankfurt IAA 2011: AC Schnitzer BMW 1M kupé
Frankfurt IAA 2011: AC Schnitzer BMW 1M kupé

A frankfurti nemzetközi autókiállításon (IAA) debütált az ACS által begorombított 1M kupé. A tuningcég komolyan hozzányúlt az autóhoz, aminek köszönhetően aerodinamika, teljesítmény és kezelhetőség szempontjából is egy teljesen új járműről beszélhetünk, ami az amúgy sem kevés 340 helyett immáron 400 lovat rejt a géptető alatt. Természetesen most is teleszórták a bömöst szénszálas cuccokkal, ezúttal sem úszta meg a karbonozást a diffuzor, az első koptató a hátsó szárny, a motorháztető diszkrét szellőzőnyílásai stb. tovább »


Újabb kémfotók a 2012-es BMW M5 (F10)-ről
Újabb kémfotók a 2012-es BMW M5 (F10)-ről

Ezúttal fehérben. Már ez is újdonság, eddig csak feketében láthattuk. Bár most is le vannak takarva a jellegzetes tarka matricákkal a számunkra legérdekesebb elemek, de valamivel mégis jobban kivehetőek az első és hátsó lökhárítók vonalai, amikről készült egy 3d-s modell is, hogy miként is mutathatnak igazából. tovább »


Sanyi morog. - újabb akció...
Sanyi morog. - újabb akció...

BMWfanatics.hu szervizhálózat? Sok maszekot ismerünk BMW-s körökből, akik durván vágják, mi fán terem a jó szaki. Sokan ismerjük Nagy Mikit is, aki az oldalunkon bmw320d4 néven fut már hosszú évek óta. Ő az, aki Nyíregyházán működik, de ennek ellenére az ország legnyugatibb sarkából is mennek hozzá az emberek. Ügyes gyerek, ezért a BMWfanatics.hu szerviz hálózat első hivatalos műhelyét nyitotta meg, és mint ilyen, 1st auto lett a cége neve. tovább »