BMW M Carbon Kerámia féktárcsák az M6 (F12/F13) modellekhez

2012. március 04. vasárnap 01:14, gampetibor


Az új BMW M6 modell 2013-as megjelenésével együtt debütálnak a már rég várt M Carbon Kerámia Fékek is. Túl sok részletet még nem lehet tudni, de most itt vannak az ismert információk összefoglalva. Az M Carbon Kerámia fékek nagyobb átmérőjű tárcsával kerülnek az első tengelyre (410mm a 400mm-es helyett), ugyanakkor jelentősen csökkentik a rugózatlan tömeget és ellenállóak a fakulással szemben. Az M6 modellek alap féknyergei sötét metálkékre vannak festve, viszont a Carbon Kerámia féknyergek ragyogó arany árnyalatban pompáznak.

BMW M Carbon Kerámia féktárcsák az M6 (F12/F13) modellekhez

képek megtekintése

Az áráról még nem tudni semmit, de egész biztos, hogy nem lesz olcsó (opció kód: 2NK). Az M Carbon Kerámia fékek elérhetőek lesznek az M6 -júliusi gyártástól- és az F10 M5 modellekhez.

alapfelszereltség M Carbon Kerámia
Tárcsa: acél-aluminium összetétel szénszálas kerámia vegyület
Első fék: 6 dugattyús fix féknyereg 6 dugattyús fix féknyereg
Átmérő: 400x36mm hűtött 410xTBA hűtött
Hátsó fék: szimpla dugattyús úszó féknyereg szimpla dugattyús úszó féknyereg
Átmérő: 396x24mm hűtött 396x24mm hűtött
Szín: sötét metál kék színes M logo arany fehér M logo
Súlycsökkenés: 19,4kg

A legújabb összetételű nagyteljesítményű fék rendszer elképesztő fékező erőt biztosít a BMW M6 Coupe és Convertible modellek számára. Kiemelkedő funkciói közé tartozik továbbá,hogy kisebb a súlya és tökéletes fékerőt biztosít még extrém terhelés alatt is.

A belső hűtésű perforált féktárcsák átmérője az első tengelyen 400mm a hátsó tengelyen 396mm. 6 dugattyús fix féknyereg az első tengelyen. A féknyereg sötét metálkék színű, színes M logoval.

Az M Carbon Kerámia fékek először csak az új BMW M6 Coupe és Convertible modellek számára elérhetőek ( csakis 20" keréktárcsákkal együtt) és egy új szintre emelik majd az autók fékező erejét.

A féktárcsákaz első tengelyen 410mm a hátsó tengelyen 396mm átmérőjűek. Egy teljesen új carbon-kerámia ötvözetből készültek ezáltal rendkivől jól ellenálnak a hőhatásoknak. Az M Carbon Kerámia fékek 19.4kg-mal könyebbek mint az alapfelszereltséghez tartozó normál fékek és kopásállóságuk is rendkívül nagy ezálltal az élettartamuk is a többszöröse a normál fékekéhez képest.

Az M Carbon Kerámia fékek szintén 6 dugattyús fix féknyereggel szereltek az első tengelyen és szimpla úszó féknyereggel a hátsó tengelyen, viszont már a sajátos nemes arany fényezéssel készülnek.




Komment írása



gampetibor 2012. március 04. 09:02
Ez így van, de azért addigra lehet megfakul kicsit az a tárcsa meg kopottas lesz az aranyszínű féknyereg is és bizony ennek a pótlása - mert gondolom megfelelő minőségű után gyártott ilyenben nemigazán lesz ha egyáltalán lesz - 4-5 havi fizetésünkből meg is oldható. Persze csak ha ebben a 4-5 hónapban nem kapcsolod fel a villanyt, nem nyitod ki a csapot és nem eszel iszol semmit. Sima ügy
gampetibor
Robinson 2012. március 04. 01:19
ez amúgy olyan 8-10 év múlva minket is érinteni fog, mikor felvásároljuk a lelakott F12-ket
Robinson


Legfrissebb
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Exkluzív különkiadást kap a BMW 6-os sorozat
Az új BMW 5-ös Touring - képek, videók
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
BMW 530e iPerformance plug-in hibrid
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
BMW Dingolfing: Jöhet az új 5-ös sorozat
Íme a vadonatúj BMW M5 Competition Edition




További cikkeink
Frankfurt IAA 2011: AC Schnitzer BMW 1M kupé
Frankfurt IAA 2011: AC Schnitzer BMW 1M kupé

A frankfurti nemzetközi autókiállításon (IAA) debütált az ACS által begorombított 1M kupé. A tuningcég komolyan hozzányúlt az autóhoz, aminek köszönhetően aerodinamika, teljesítmény és kezelhetőség szempontjából is egy teljesen új járműről beszélhetünk, ami az amúgy sem kevés 340 helyett immáron 400 lovat rejt a géptető alatt. Természetesen most is teleszórták a bömöst szénszálas cuccokkal, ezúttal sem úszta meg a karbonozást a diffuzor, az első koptató a hátsó szárny, a motorháztető diszkrét szellőzőnyílásai stb. tovább »


BMW motorokon a tűzoltók
BMW motorokon a tűzoltók

Szeptembertől BMW motorok segítik a tűzoltók munkáját Nagy-Britanniában. A kifejezetten erre a célra épült kétkerekűek vízzel és habbal is képesek oltani. A mentőknél már hazánkban is használnak motort, hogy a nehezen megközelíthető helyekre gyorsabban jusson segítség. tovább »


Izgalmas drift versenyek 2014-ben
Izgalmas drift versenyek 2014-ben

Izgalmas helyszínek, rengeteg külföldi pilóta és sok-sok meglepetés vár mindazokra, akik idén is ellátogatnak a Drifting.hu által szervezett drift versenyekre. A téli hónapok alatt sok fontos dolog történt: a három évre kötött MNASZ-megállapodástól kezdve az új bírói csapat összeállításán túl egy igen közeli meglepetéssel is köszönti a szurkolókat a Drifting.hu. tovább »


BMW e46 (M43TU motor) DISA szelep javítása
BMW e46 (M43TU motor) DISA szelep javítása

Hil nem először ír nekünk a csináld magad rovatba, és ezúttal is egy igen átlátható, könnyen megérthető útmutatót kaptunk tőle. Jelenség: Meleg motornál (motor hőmérő mutató középállás után kb 10-15 percel), főleg 5. sebesség fokozatban 1500-2000 fordulat közötti gyorsításkor csörgő hang hallható. tovább »