M3-al a jégen át. BMW vezetési tréning a havon.

2010. október 27. szerda 01:00, Robinson


Jön a tél, de a vezetés élménye nem múlik. A megfelelő előkészületekkel a vezetés a téli hónapokban is biztonságos maradhat, sőt, akár szórakoztató is. A "BMW Snow and Ice" tréning keretin belül, Sölden jeges útjain, ellenőrzött körülmények között, speciális járművezetői képzésben vehetünk részt.

M3-al a jégen át. BMW vezetési tréning a havon.

képek megtekintése

BMW vezetési tréning havas utakon
Megismerhetjük a fékezés és a kormányzás tudományát csúszós, havas utakon felfelé és lefelé egyaránt. Erre a legalkalmasabb hely Sölden, az osztrák síparadicsom legmagasabb pontján. Az oktatók felügyelete mellett kipróbálhatjuk gyakorlatban az összes olyan helyzetet, aminek a leküzdésére szükségünk lehet a téli hónapokban: vészfékezéstől a driftelésen át az off-road kalandozásig.

A több mint kétnapos képzés során, több modell volánja mögött is kipróbálhatják magukat a résztvevők, beleértve az új X3-ast, 5-ös sorozatot és a BMW M3-at.

Drift edzés a havon
Egy hátsókerekes autót vezetve könnyen előfordulhat, hogy egy bátrabb gázfröccs hatására a kocsi feneke megindul. Ezt is megtanulhatják a jelentkezők kontrollálni, ami nem csak szórakoztató egy 420 lóerős M3-at terelgetve, de igen hasznos is lehet a téli hónapokban. Kicsit fagyos, kicsit messze van, de gondoljunk csak bele. Egy olyan pályán, ahol tutira nem csinálhatunk galibát, hozzáértő szakik felügyelete mellett száguldani a jégen, és csapatni az M3-at....


Egy ilyen konvojnak a tagja lenni...
Prototípusok volánja mögött, közel a sarkkörhöz.
Arjeplog, 60 kilométernyire az északi sarkkörtől. Itt tesztelik a BMW mérnökei a prototípusokat szélsőséges téli körülmények között. A gyártó lehetőséget ad rá, hogy ezen a speciális tesztpályán is kipróbáljuk magunkat, és megtanuljuk, miként kell kordában tartani a lovakat extrém hideg környezetben a jégen. Szintén egy M3-at vezetve próbálhatjuk ki, milyen nagy sebességnél keresztbe vágni a kocsit, és hogyan kell ezt stabilan kontrollálni. A tanfolyam végeztével, minden résztvevő betekintést nyer a BMW teszt központjának kulisszái mögé. Megmutatják milyen teszteket, és milyen fejlesztéseket végeznek nap-mint-nap a jövő BMW-in.

A BMW tehát több helyszínen is kínál kurzusokat január és március között a publikumnak.

Bár ez a történet nem igazán a mi pénztárcánk vastagságához van szabva, mindenképpen érdemes tudni, hogy erre is van lehetőség. Én már most elkezdek gyűjtögetni, ki tudja, lehet, hogy pár év múlva azon veszem észre magam, hogy összejött az ára :D
Ha így lesz, mindenképpen készítek videót is, de ha Te jutsz ki előbb, Te se felejtsd itthon a kamerádat, és a felvételeket küldd el nekünk mindenképpen ;)

További információkat a www.bmw-drivertraining.com weboldalon találsz.


M3-al a jégen át. BMW vezetési tréning a havon. M3-al a jégen át. BMW vezetési tréning a havon. M3-al a jégen át. BMW vezetési tréning a havon. M3-al a jégen át. BMW vezetési tréning a havon.


Komment írása



Még nincsenek kommentek ehhez a cikkhez.



Legfrissebb
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Exkluzív különkiadást kap a BMW 6-os sorozat
Az új BMW 5-ös Touring - képek, videók
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
BMW 530e iPerformance plug-in hibrid
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
BMW Dingolfing: Jöhet az új 5-ös sorozat
Íme a vadonatúj BMW M5 Competition Edition




További cikkeink
BMW kényelmes maffiózóknak
BMW kényelmes maffiózóknak

Orosz tunerek munkája a BMW 760 kínai üzletembereknek szánt változatára épült XLI High Security. A több mint négytonnás, páncélozott autóról titkolni is kár, hogy az alvilág szereplőit célozzák meg vele. Az Armortech orosz tuningcég készítette ezt a nem mindennapi BMW-t. Az 5,21 méter hosszú XLi kialakításának köszönhetően 40-50 centiméter lábtér jut a hátul ülőknek. tovább »


Legyártották az utolsó X3-at is
Legyártották az utolsó X3-at is

Na persze ez így nem teljesen igaz. A jelenlegi verziót nem gyártják csak tovább, elérkezett a generációváltás ideje. A jelenlegi modellből 605.498 darabot gyártottak, ebből az utolsót a BMW osztrák partnerének, miközben dél-karolinai Spartanburgban már meg is kezdődött a következő generáció gyártása. tovább »


E46 Kerékfordulatszám-érzékelők tisztítása
E46 Kerékfordulatszám-érzékelők tisztítása

Ezúttal Robin68 küldött nekünk egy kitűnő képsorozatot arról, hogy hol is találjuk a kerékfordulatszám-érzékelőket az autónkban (legalábbis ha e46-ról van szó), és milyen mocskos tud lenni a drága, ami akár nagyobb problémát is okozhat, ha pont akkor nem üzemel megfelelően amikor kéne. tovább »


Álcázott BMW prototípus Magyarországon (Totalcar)
Álcázott BMW prototípus Magyarországon (Totalcar)

Lehet, hogy a Grossglockner szerpentinjein, vagy a Nürburgring közelében gyakori látványnak számítanak az agyonálcázott prototípusok, de itthon semmiképp. Ezeket a fotókat viszont itthon lőtte egyik olvasónk, egy budai irodaház udvarán tegnap. tovább »