Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel

2010. november 14. vasárnap 15:10, Robinson


A széria BMW X5 M 555 lova az átlag embernek több mint elég, de a Hamann természetesen ezzel sem éri be, így megszületett a Flash Evo M. A német tuner cég mint mindig, most is összeállított egy igen komoly body kit-et is a járgányhoz, amit 2 féle motortuninggal rendelhetünk meg, akár 670 lóerőig feldühítve a vasat.

Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel

képek megtekintése

Az amúgy se csúnya X5 M a Hamann-tól új első lököst kapott, amihez 2 vagy 4 LEDsort választhatunk nappali világításnak. A karbon motorháztető kapott néhány diszkrét nyílást, hogy a motor még több levegőhöz jusson futás közben. A küszöblécek alacsonyabbra kerültek, így abszolút szinkronba kerültek a hatalmas sárvédőívekkel.

A kipufogó rendszer sem úszta meg. A gyári rendszert leakasztották, és feldobtak egy dupla rendszert, melyet ezúttal hátul középen vezettek ki. A hátsó diffúzor ennek megfelelően módosított változata szintén nagyon jól sikerült. Ha már az autó hátsó traktusánál vagyunk, érdemes szemügyre venni a szintén karbon légterelőt és tetőszpojlert, amik ennél a kategóriánál már valóban rendelkeznek leszorítóerővel, és stabilizálják az autót nagy sebességnél.

Az összeállítást kérhetjük 22 vagy 23 colos kerekekkel, bár a cég a nagyobbat ajánlja, szerinte így sportosabb az összhatás. Én nem vitatkoznék velük :)

Mint írtam volt, két verziót kérhetünk a teljesítménynövelésből. Az első esetén oly módon optimalizálják az ECU-t, hogy megszüntetik a gyár által telepített 250 km/h sebességkorlátozást, a teljesítményt pedig megnövelik 610 lóerőre, amit 780 Nm nyomatékkal tudhatunk magunkénak.

Akik ennél többre vágynak, azoknak egy HM 670 nevű kitet pakolnak az autóra, amihez hozzá tartozik néhány sport kiegészítő a kipufogó rendszerhez, mint pl. a sport katalizátor is. A megnövelt teljesítmény így 670 lóerőt és 950 Nm-t fog jelenteni, gyakorlatilag 1500 és 5650 fordulaton egyaránt! Tejóég... Sajnos a 300 km/h sebességet még így sem tudjuk túllépni, de azért na. Gondolkodjunk már egy kicsit :D

Nyilván egyértelmű mindenki számára, hogy a nagyobb teljesítménnyel szállított autót meg is kell tudni állítani. Ennek érdekében a Hamann sportfutómű rendszert rak az autó alá, ami 30mm-el alacsonyabbra helyezi a technikát, elől 405 mm hátul 340 mm-es féktárcsákkal.

Ha szeretnénk kicsit látványosabbra faragni a belső teret, mint mindig, a Hamann most is kínál különböző módosításokat, mint pl. Hamann sportkormány, módosított kilométeróra (320 km/h-ra skálázva), különleges bőr ülések, alumínium pedálok, rozsdamentes acél küszöbök és megvilágított Hamann logók.


Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel


Komment írása



Még nincsenek kommentek ehhez a cikkhez.



Legfrissebb
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Exkluzív különkiadást kap a BMW 6-os sorozat
Az új BMW 5-ös Touring - képek, videók
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
BMW 530e iPerformance plug-in hibrid
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
BMW Dingolfing: Jöhet az új 5-ös sorozat
Íme a vadonatúj BMW M5 Competition Edition




További cikkeink
A britek szerint a BMW-sek a legbunkóbbak
A britek szerint a BMW-sek a legbunkóbbak

A britek szerint a BMW sofőrök a legagresszívabbak, mutatta ki egy felmérés, melyet a "The Sun" tett közzé. A britek véleménye, hogy a BMW-sek mindig csinálnak valamit, amivel kivívják a többiek ellenszenvét. tovább »


Parádsasvár - Vissza a Drift gyökereihez!
Parádsasvár - Vissza a Drift gyökereihez!

A Drift autósport a hazai szakágak közt komoly teret hódított el magának, egy-egy versenyre több ezer néző látogat el, és élvezi a drift által nyújtott egyedi látványvilágot. Sokan azonban nem tudják, hogy a drift gyökerei a japán hegyekből indult el hódító útjára az 1960-as években. Június 25-én a DriftGP Hungary és az Észak-Magyarországi TC sportegyesület visszatér a drift gyökereihez! Magyarországon először rendeznek legális hegyi drift versenyt a Mátrában! tovább »


Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast

2016. október 27-től pályázható az elektromos autók elterjedését ösztönző állami támogatás, melynek támogatói okiratát egy BMW i3-as modell kapta meg pénteken, az elsők között Magyarországon. Az első támogatói dokumentum ünnepélyes keretek között került átadásra a Nemzetgazdasági Minisztérium előtt, ahol Lepsényi István, gazdaságfejlesztésért és szabályozásért felelős államtitkár, Topa Jenőnek a Kígyó Patika 90 Bt. tulajdonosának adta át a BMW i3-as elektromos autó állami támogatásáról szóló okiratát. tovább »


De mi a tököm az a drift?
De mi a tököm az a drift?

Idén első alkalommal március 5-én szombaton lesheted meg testközelből Budapesten, hogy mi is a drift valójában. A Drifting.hu szervezésében ezúttal egy mélygarázsban fognak pörögni az események és persze az autók. Én nem tudom, de azt hiszem mélygarázsban sok betonoszlop is van. Driftelés, oszlopok, mélygarázs. Erre tényleg kiváncsi vagyok :) Az esemény promovideója is igazán egyedi lett, "de mi a tököm az a drift?" tovább »