Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel
2010. november 14. vasárnap 15:10, Robinson
A széria BMW X5 M 555 lova az átlag embernek több mint elég, de a Hamann természetesen ezzel sem éri be, így megszületett a Flash Evo M. A német tuner cég mint mindig, most is összeállított egy igen komoly body kit-et is a járgányhoz, amit 2 féle motortuninggal rendelhetünk meg, akár 670 lóerőig feldühítve a vasat.
Az amúgy se csúnya X5 M a Hamann-tól új első lököst kapott, amihez 2 vagy 4 LEDsort választhatunk nappali világításnak. A karbon motorháztető kapott néhány diszkrét nyílást, hogy a motor még több levegőhöz jusson futás közben. A küszöblécek alacsonyabbra kerültek, így abszolút szinkronba kerültek a hatalmas sárvédőívekkel.
A kipufogó rendszer sem úszta meg. A gyári rendszert leakasztották, és feldobtak egy dupla rendszert, melyet ezúttal hátul középen vezettek ki. A hátsó diffúzor ennek megfelelően módosított változata szintén nagyon jól sikerült. Ha már az autó hátsó traktusánál vagyunk, érdemes szemügyre venni a szintén karbon légterelőt és tetőszpojlert, amik ennél a kategóriánál már valóban rendelkeznek leszorítóerővel, és stabilizálják az autót nagy sebességnél.
Az összeállítást kérhetjük 22 vagy 23 colos kerekekkel, bár a cég a nagyobbat ajánlja, szerinte így sportosabb az összhatás. Én nem vitatkoznék velük :)
Mint írtam volt, két verziót kérhetünk a teljesítménynövelésből. Az első esetén oly módon optimalizálják az ECU-t, hogy megszüntetik a gyár által telepített 250 km/h sebességkorlátozást, a teljesítményt pedig megnövelik 610 lóerőre, amit 780 Nm nyomatékkal tudhatunk magunkénak.
Akik ennél többre vágynak, azoknak egy HM 670 nevű kitet pakolnak az autóra, amihez hozzá tartozik néhány sport kiegészítő a kipufogó rendszerhez, mint pl. a sport katalizátor is. A megnövelt teljesítmény így 670 lóerőt és 950 Nm-t fog jelenteni, gyakorlatilag 1500 és 5650 fordulaton egyaránt! Tejóég... Sajnos a 300 km/h sebességet még így sem tudjuk túllépni, de azért na. Gondolkodjunk már egy kicsit :D
Nyilván egyértelmű mindenki számára, hogy a nagyobb teljesítménnyel szállított autót meg is kell tudni állítani. Ennek érdekében a Hamann sportfutómű rendszert rak az autó alá, ami 30mm-el alacsonyabbra helyezi a technikát, elől 405 mm hátul 340 mm-es féktárcsákkal.
Ha szeretnénk kicsit látványosabbra faragni a belső teret, mint mindig, a Hamann most is kínál különböző módosításokat, mint pl. Hamann sportkormány, módosított kilométeróra (320 km/h-ra skálázva), különleges bőr ülések, alumínium pedálok, rozsdamentes acél küszöbök és megvilágított Hamann logók.
Komment írása
Még nincsenek kommentek ehhez a cikkhez.
Legfrissebb