Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


hahfg Elküldve: 2020-07-10 21:27 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.


Müszerfaltesztet nem tudok csinálni mivel a kijelző sem jön be, BMW scannerrel olvastam ott DME-ben Signal Can IKE van jelen, nem tudom merre keressem a hibát. Előtte a rádióm nem kapcsolt le csak ha levettem a gyújtást , most még menet közben is lekapcsol 30percenként, car/key memory beállítást hol lehet beállítani?

YELLOW Elküldve: 2020-07-10 19:40 Mi lehet a baj?

hahfg írta: ziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

Aksi sarut levettem majd visszaraktam és Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítom nem kapcsol be a rádió , és ha bekapcsolom a gombbal 30 percenként lekapcsol.
Biztosítékok rendben vannak, diag csak dme, abs-el kommunikál semmi mással nem.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi


a rádió amúgy is lekapcsol, de 15 vagy 20 perc után. a belső tér világítás és minden.
csinálni kellene műszerfaltesztet. titkos menüben a 2-es menüpont. neten van róla videó is, de a fórumon is többször le lett írva. ha ott sincs semmi, akkor a óracsoporttal lesz valami. ha ott van, akkor az motor ECU nem kommunikál az óracsoporttal.
hogy a rádió nem kapcsol be gyújtásra, az car/key memory beállítás, valószínű kinullázódtak ezek a dolgok.
akksi sarut leállítás után egyből sosem veszünk le. érdemes ezt a 15-30 percet megvárni, de az 5 perc minimum, hogy minden vezérlő lementse a dolgait.

feco7939 Elküldve: 2020-06-18 22:57 Akkumulátor

YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Az meg, hogy ez az autó miért dízel annak is megvan az oka ....de az már egy más téma. :D


lehet beszéltük már... :)


Egyrészt az ilyen átlagfogyasztási adat miatt is lett dízel :D
Békés-Mátraszentimre oda-vissza 437 km 4,9 l/100 km
Volt benne város, országút, némi autóút és hegyvidék :)



elmondom miért nem stimmel. ebből látszik, hogy kamu adatot mutat.
én az enyémet többször leellenőriztem, pontos. sosem mutatott még ilyen fogyasztásértéket, miközben ilyen tankállásnál, nekem volt már ennyi megtett km.
21,413L, elvileg ennyit kellett volna fogyasztanod a táv alatt. ha rátankoltál volna tele, akkor úgy belement volna 26 liter, mint a huzat. úgy már rögtön 5,95L lenne az átlagfogyasztás. :wink:


Nem tele tankkal indultunk (nem is írtam ilyet sehol) :) ....úgyhogy a számításod így nem helyes.


hát nekem az lett volna egyértelmű, mert úgy van még mihez viszonyítani. legközelebb akkor oda kell írni, mert nekem az következett az egészből. legalábbis jellemzően tankolás után nulláz az ember. ;)


Az aksicsere nullázott.

YELLOW Elküldve: 2020-06-18 22:07 Akkumulátor

feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Az meg, hogy ez az autó miért dízel annak is megvan az oka ....de az már egy más téma. :D


lehet beszéltük már... :)


Egyrészt az ilyen átlagfogyasztási adat miatt is lett dízel :D
Békés-Mátraszentimre oda-vissza 437 km 4,9 l/100 km
Volt benne város, országút, némi autóút és hegyvidék :)



elmondom miért nem stimmel. ebből látszik, hogy kamu adatot mutat.
én az enyémet többször leellenőriztem, pontos. sosem mutatott még ilyen fogyasztásértéket, miközben ilyen tankállásnál, nekem volt már ennyi megtett km.
21,413L, elvileg ennyit kellett volna fogyasztanod a táv alatt. ha rátankoltál volna tele, akkor úgy belement volna 26 liter, mint a huzat. úgy már rögtön 5,95L lenne az átlagfogyasztás. :wink:


Nem tele tankkal indultunk (nem is írtam ilyet sehol) :) ....úgyhogy a számításod így nem helyes.


hát nekem az lett volna egyértelmű, mert úgy van még mihez viszonyítani. legközelebb akkor oda kell írni, mert nekem az következett az egészből. legalábbis jellemzően tankolás után nulláz az ember. ;)

feco7939 Elküldve: 2020-06-18 21:44 Akkumulátor

YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Az meg, hogy ez az autó miért dízel annak is megvan az oka ....de az már egy más téma. :D


lehet beszéltük már... :)


Egyrészt az ilyen átlagfogyasztási adat miatt is lett dízel :D
Békés-Mátraszentimre oda-vissza 437 km 4,9 l/100 km
Volt benne város, országút, némi autóút és hegyvidék :)



elmondom miért nem stimmel. ebből látszik, hogy kamu adatot mutat.
én az enyémet többször leellenőriztem, pontos. sosem mutatott még ilyen fogyasztásértéket, miközben ilyen tankállásnál, nekem volt már ennyi megtett km.
21,413L, elvileg ennyit kellett volna fogyasztanod a táv alatt. ha rátankoltál volna tele, akkor úgy belement volna 26 liter, mint a huzat. úgy már rögtön 5,95L lenne az átlagfogyasztás. :wink:


Nem tele tankkal indultunk (nem is írtam ilyet sehol) :) ....úgyhogy a számításod így nem helyes.

YELLOW Elküldve: 2020-06-18 21:04 Akkumulátor

feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Az meg, hogy ez az autó miért dízel annak is megvan az oka ....de az már egy más téma. :D


lehet beszéltük már... :)


Egyrészt az ilyen átlagfogyasztási adat miatt is lett dízel :D
Békés-Mátraszentimre oda-vissza 437 km 4,9 l/100 km
Volt benne város, országút, némi autóút és hegyvidék :)



elmondom miért nem stimmel. ebből látszik, hogy kamu adatot mutat.
én az enyémet többször leellenőriztem, pontos. sosem mutatott még ilyen fogyasztásértéket, miközben ilyen tankállásnál, nekem volt már ennyi megtett km.
21,413L, elvileg ennyit kellett volna fogyasztanod a táv alatt. ha rátankoltál volna tele, akkor úgy belement volna 26 liter, mint a huzat. úgy már rögtön 5,95L lenne az átlagfogyasztás. :wink:

YELLOW Elküldve: 2020-05-06 22:26 Társalgó

BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta: Sziasztok,
Néhány éve nem jártam erre, de nem is változott semmi. Érdekes, hogy mennyire az E46 uralja továbbra is ezt a fórumot.


végül is annak indult ugye... de annyira nagy élet nincs... akik valamicskét is tudunk segíteni, E46-osok vagyunk...
de a Fb csoportban is van egy szavazás ott is az E46 vezet, de hát sokan nem is szavaznak, meg ott sem túl nagy az aktivitás.

veled mizu? autó jól szuperál, hol jársz km-ben és mik a tapasztalatok?


155e km-nél járok, és azt kell, hogy írjam, hogy az F32 egy jobb minőségű, tartósabb autó. Az E46-nál ilyen km-nél már megszámlálhatatlan alkatrészt cseréltem, az F32-ben pedig volt egy garis EGR szelepcsere, egy szilent meg a lambdaszonda, amihez nyúlni kellett. Ja, fékbetéteket, tárcsákat nem számolva, de az is tovább húzza.
Az E46-tal az a nagy baj, hogy jó részük nagykorú és a többségük olyan kezekben van, akik szigszalaggal meg dróttal remélik az elkerülhetetlen javításokat elvégezni. Van pár hobbyból tartott díszpéldány, meg százszor annyi rozsdás roncs az enyészet felé haladóban. Persze az F32 sokkal bonyolultabb is, millió lehetséges jövőbeli hibával és azon törpölök, hogy működik-e ezzel az autóval az a stratégia, amit az E46-nál használtam. Vagyis a 10 év/300e km-es elválás. Vagy még most cserélni egy újra, amíg nem kell túl sokat a szervízbe járogatni vele. Ezzel az utóbbi megoldással nem túlzottan szimpatizálok, mert sokallom az éves amortizációs veszteséget, de ezzel elkerülhető a szervízigényes rész. Ha viszont kihúznám a tervezett 10 évet komolyabb baj nélkül, akkor a 10 év végén minden fityóka ajándék, amit kapok érte.
Most olyan turbulencia van, hogy nem is tudom, mit kéne venni, elektromost? benzinest? Félek, ha sokat tökölök, nem lesz már igazi sorhatos motor, csak valami kiherélt szégyen, akár 3 hengerrel ....


én is az F30 szérián agyalok erőteljesen. F10 is érdekes, de problémásabb.
szerintem neked a hibrid jó lenne, egy G széria. városokban tudsz elektromosan járni, azon kívül meg benzin. mondjuk ebből a Merci dobott jót, mert nekik az elektromos egy dízel motor mellett van.
a kor miatt lassan költenem kell nekem is, azért a szilenteket eszi az idő, ha a km nem is. de ha ráköltenék egy komplett felújítást, akkor megint tartanám 10 évig. :D éppen nem is volna baj, de vágyom az újabbra.


A dízel hibrid Mercit én is nézegettem, amikor bejelentették, hogy lesz ilyen, de ugye van a 10 éves szisztémám, meg az elektromos dolgok akku oldalról nagyon gyérek még, úgyhogy egyenlőre nem lépek.
A kocsi kora igen durva dolgokat képes csinálni. Az első kocsim egy pözsó volt, aminek az összes gumicsöve - kartergáz vezetékek - szétporladt, ha hozzáértél, 10-12 éves korában. Szóval óvhatod, babusgathatod, de az idő okán szét fog esni. Épp most emlegette a szerelőma lambdaszonda cserénél nosztalgiával azt az alkalmat, amikor az E46 hátsó futóműben 17 db szilentet cseréltettem és egy teljes munkanapot dolgoztak rajta, reggel 8-tól este 8-ig.
Az F10-ről néha motorikusan hallani katasztrófális dolgokat, olyat tuti nem vennék, a G20 meg hogy néz má' ki a csipás szemével?! Most nincs a kínálatban olyan modell, amire ugranék kinézet alapján. A 8-as széria tetszik, de az nem rám van méretezve, talán ha enyém lesz a lotto 5-ös. De aki ma racionális autóvásárlói döntést akar hozni, az bizony vesz egy Suzuki Vitarát!


motorikusan ugye azért nem csak F10 a rizikós... hiszen azokat a motorokat más is kapta. nálam ha F30. akkor N20B20 vagy B48B20 de nagyon egyiket sem szeretném... tehát marad a 35i, ami 6 hengeres legalább. van egy új Duster-ünk, 2 éves lesz, 1.2TCe 4x4, nem rossz, nekem jobban okés mint a Vitara. van a családban Vitara, hát nem tudom. az új turbo-s motorjaitól félek. a Renault TCe motorja már bizonyított, de attól tartok ettől is. :D az a baj, mikor rendelve lett, azt mondták az 1.6-os szívó nem tudják mikor lesz. jó későn, mert kolléga is sokat várt rá. az 1.2-es is fél év volt. tisztára, mint a rendszerváltás előtt. :D na meg a legnagyobb felszereltség csak ezzel a motorral volt, még talán a dízelt sem lehetett kérni, de az nem is kellett volna... gondolhatod, tavaly az 1 éve szervizen 5600 vagy 5800km volt benne. :D viszont vagy üljek kellően lent, vagy magasan. A Vitara túl köztes nekem. még régebbi 2.3-as Z4-eken is agyalok, amikben a 2.5-ös sor6 van vagy a még korábbi Z4-en. de azon már rég. viszont akkor megtartanám ezt szerintem. az a baj, már nem annyira számít. öregszem. fanatikus vagyok, de annyi jó autó van, pl egy Alfa Giulia is mozgatja a fantáziám. de abban a benzines kicsi csak automata váltóval volt. a hátsó lámpája meg úgy lenne szép, ha a 2020-as Merci CLA hátsóját kapná meg. totál illene. szóval nem nagyon tudom...

BarG Elküldve: 2020-05-06 22:11 Társalgó

YELLOW írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta: Sziasztok,
Néhány éve nem jártam erre, de nem is változott semmi. Érdekes, hogy mennyire az E46 uralja továbbra is ezt a fórumot.


végül is annak indult ugye... de annyira nagy élet nincs... akik valamicskét is tudunk segíteni, E46-osok vagyunk...
de a Fb csoportban is van egy szavazás ott is az E46 vezet, de hát sokan nem is szavaznak, meg ott sem túl nagy az aktivitás.

veled mizu? autó jól szuperál, hol jársz km-ben és mik a tapasztalatok?


155e km-nél járok, és azt kell, hogy írjam, hogy az F32 egy jobb minőségű, tartósabb autó. Az E46-nál ilyen km-nél már megszámlálhatatlan alkatrészt cseréltem, az F32-ben pedig volt egy garis EGR szelepcsere, egy szilent meg a lambdaszonda, amihez nyúlni kellett. Ja, fékbetéteket, tárcsákat nem számolva, de az is tovább húzza.
Az E46-tal az a nagy baj, hogy jó részük nagykorú és a többségük olyan kezekben van, akik szigszalaggal meg dróttal remélik az elkerülhetetlen javításokat elvégezni. Van pár hobbyból tartott díszpéldány, meg százszor annyi rozsdás roncs az enyészet felé haladóban. Persze az F32 sokkal bonyolultabb is, millió lehetséges jövőbeli hibával és azon törpölök, hogy működik-e ezzel az autóval az a stratégia, amit az E46-nál használtam. Vagyis a 10 év/300e km-es elválás. Vagy még most cserélni egy újra, amíg nem kell túl sokat a szervízbe járogatni vele. Ezzel az utóbbi megoldással nem túlzottan szimpatizálok, mert sokallom az éves amortizációs veszteséget, de ezzel elkerülhető a szervízigényes rész. Ha viszont kihúznám a tervezett 10 évet komolyabb baj nélkül, akkor a 10 év végén minden fityóka ajándék, amit kapok érte.
Most olyan turbulencia van, hogy nem is tudom, mit kéne venni, elektromost? benzinest? Félek, ha sokat tökölök, nem lesz már igazi sorhatos motor, csak valami kiherélt szégyen, akár 3 hengerrel ....


én is az F30 szérián agyalok erőteljesen. F10 is érdekes, de problémásabb.
szerintem neked a hibrid jó lenne, egy G széria. városokban tudsz elektromosan járni, azon kívül meg benzin. mondjuk ebből a Merci dobott jót, mert nekik az elektromos egy dízel motor mellett van.
a kor miatt lassan költenem kell nekem is, azért a szilenteket eszi az idő, ha a km nem is. de ha ráköltenék egy komplett felújítást, akkor megint tartanám 10 évig. :D éppen nem is volna baj, de vágyom az újabbra.


A dízel hibrid Mercit én is nézegettem, amikor bejelentették, hogy lesz ilyen, de ugye van a 10 éves szisztémám, meg az elektromos dolgok akku oldalról nagyon gyérek még, úgyhogy egyenlőre nem lépek.
A kocsi kora igen durva dolgokat képes csinálni. Az első kocsim egy pözsó volt, aminek az összes gumicsöve - kartergáz vezetékek - szétporladt, ha hozzáértél, 10-12 éves korában. Szóval óvhatod, babusgathatod, de az idő okán szét fog esni. Épp most emlegette a szerelőma lambdaszonda cserénél nosztalgiával azt az alkalmat, amikor az E46 hátsó futóműben 17 db szilentet cseréltettem és egy teljes munkanapot dolgoztak rajta, reggel 8-tól este 8-ig.
Az F10-ről néha motorikusan hallani katasztrófális dolgokat, olyat tuti nem vennék, a G20 meg hogy néz má' ki a csipás szemével?! Most nincs a kínálatban olyan modell, amire ugranék kinézet alapján. A 8-as széria tetszik, de az nem rám van méretezve, talán ha enyém lesz a lotto 5-ös. De aki ma racionális autóvásárlói döntést akar hozni, az bizony vesz egy Suzuki Vitarát!

YELLOW Elküldve: 2020-05-05 21:23 Társalgó

BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta: Sziasztok,
Néhány éve nem jártam erre, de nem is változott semmi. Érdekes, hogy mennyire az E46 uralja továbbra is ezt a fórumot.


végül is annak indult ugye... de annyira nagy élet nincs... akik valamicskét is tudunk segíteni, E46-osok vagyunk...
de a Fb csoportban is van egy szavazás ott is az E46 vezet, de hát sokan nem is szavaznak, meg ott sem túl nagy az aktivitás.

veled mizu? autó jól szuperál, hol jársz km-ben és mik a tapasztalatok?


155e km-nél járok, és azt kell, hogy írjam, hogy az F32 egy jobb minőségű, tartósabb autó. Az E46-nál ilyen km-nél már megszámlálhatatlan alkatrészt cseréltem, az F32-ben pedig volt egy garis EGR szelepcsere, egy szilent meg a lambdaszonda, amihez nyúlni kellett. Ja, fékbetéteket, tárcsákat nem számolva, de az is tovább húzza.
Az E46-tal az a nagy baj, hogy jó részük nagykorú és a többségük olyan kezekben van, akik szigszalaggal meg dróttal remélik az elkerülhetetlen javításokat elvégezni. Van pár hobbyból tartott díszpéldány, meg százszor annyi rozsdás roncs az enyészet felé haladóban. Persze az F32 sokkal bonyolultabb is, millió lehetséges jövőbeli hibával és azon törpölök, hogy működik-e ezzel az autóval az a stratégia, amit az E46-nál használtam. Vagyis a 10 év/300e km-es elválás. Vagy még most cserélni egy újra, amíg nem kell túl sokat a szervízbe járogatni vele. Ezzel az utóbbi megoldással nem túlzottan szimpatizálok, mert sokallom az éves amortizációs veszteséget, de ezzel elkerülhető a szervízigényes rész. Ha viszont kihúznám a tervezett 10 évet komolyabb baj nélkül, akkor a 10 év végén minden fityóka ajándék, amit kapok érte.
Most olyan turbulencia van, hogy nem is tudom, mit kéne venni, elektromost? benzinest? Félek, ha sokat tökölök, nem lesz már igazi sorhatos motor, csak valami kiherélt szégyen, akár 3 hengerrel ....


én is az F30 szérián agyalok erőteljesen. F10 is érdekes, de problémásabb.
szerintem neked a hibrid jó lenne, egy G széria. városokban tudsz elektromosan járni, azon kívül meg benzin. mondjuk ebből a Merci dobott jót, mert nekik az elektromos egy dízel motor mellett van.
a kor miatt lassan költenem kell nekem is, azért a szilenteket eszi az idő, ha a km nem is. de ha ráköltenék egy komplett felújítást, akkor megint tartanám 10 évig. :D éppen nem is volna baj, de vágyom az újabbra.

BarG Elküldve: 2020-05-05 20:28 Társalgó

YELLOW írta:
BarG írta: Sziasztok,
Néhány éve nem jártam erre, de nem is változott semmi. Érdekes, hogy mennyire az E46 uralja továbbra is ezt a fórumot.


végül is annak indult ugye... de annyira nagy élet nincs... akik valamicskét is tudunk segíteni, E46-osok vagyunk...
de a Fb csoportban is van egy szavazás ott is az E46 vezet, de hát sokan nem is szavaznak, meg ott sem túl nagy az aktivitás.

veled mizu? autó jól szuperál, hol jársz km-ben és mik a tapasztalatok?


155e km-nél járok, és azt kell, hogy írjam, hogy az F32 egy jobb minőségű, tartósabb autó. Az E46-nál ilyen km-nél már megszámlálhatatlan alkatrészt cseréltem, az F32-ben pedig volt egy garis EGR szelepcsere, egy szilent meg a lambdaszonda, amihez nyúlni kellett. Ja, fékbetéteket, tárcsákat nem számolva, de az is tovább húzza.
Az E46-tal az a nagy baj, hogy jó részük nagykorú és a többségük olyan kezekben van, akik szigszalaggal meg dróttal remélik az elkerülhetetlen javításokat elvégezni. Van pár hobbyból tartott díszpéldány, meg százszor annyi rozsdás roncs az enyészet felé haladóban. Persze az F32 sokkal bonyolultabb is, millió lehetséges jövőbeli hibával és azon törpölök, hogy működik-e ezzel az autóval az a stratégia, amit az E46-nál használtam. Vagyis a 10 év/300e km-es elválás. Vagy még most cserélni egy újra, amíg nem kell túl sokat a szervízbe járogatni vele. Ezzel az utóbbi megoldással nem túlzottan szimpatizálok, mert sokallom az éves amortizációs veszteséget, de ezzel elkerülhető a szervízigényes rész. Ha viszont kihúznám a tervezett 10 évet komolyabb baj nélkül, akkor a 10 év végén minden fityóka ajándék, amit kapok érte.
Most olyan turbulencia van, hogy nem is tudom, mit kéne venni, elektromost? benzinest? Félek, ha sokat tökölök, nem lesz már igazi sorhatos motor, csak valami kiherélt szégyen, akár 3 hengerrel ....