Összesen 2901 találat
YELLOW
Elküldve: 2019-04-16 17:53 Remeg az autó
Marek44 írta:
Sziasztok!
Ma reggel a forgalomban az alábbi jelenséget tapasztaltam. Kb. félúton jártam a pesti rakparton, amikor az egyik piros lámpánál egyszer csak elkezdett remegni az autó. Amikor elindultam akkor még egy kicsit remegett, aztán egy „magasabb” átlagsebességnél elmúlt (40-50). Majd lassításnál ismét. A motor lámpa is bekapcsolt (sárga). Próbálgatva azt tapasztaltam, hogy alacsonyabb fordulatnál elkezd remegni.
Megálltam, N/R/P-be raktam, majd többször leállít és indít, de a remegés nem múlt el. Újraindítás után a motorlámpa kikapcsolt. Utána egy szakaszon kicsit megpörgettem magasabb fordulaton és a remegés elmúlt. A garázsban állva, meghallgattam a járó motort, de extra hangot nem hallottam. Pár perc után ismét elkezdett remegni és némi talán kattanó hangokat kiadni a motor.
Egy automata 325 xi-ről van szó (2006-os, 209 ezer km), természetesen jövő héten irány a szerviz, addig nem is használom csak ma hazaviszem, éppen az olaj és váltóolaj csere is esedékes. Valakinek volt már hasonló tapasztalata? A topicban a korábbi hozzászólásokban nem láttam. Némi olajszivárgást véltem felfedezni a motortérben, de olajfoltot nem hagy. Illetve korábbi tapasztalat volt, hogy álló helyzetben néha rúgott egyet a kocsi, de szervíz nem látott problémát ezért ezzel kapcsolatban abban maradtunk ősszel, hogy a váltóolaj csere után megnézzük.
Ha bárkinek van ötlete, azt megköszönöm!
Üdv!
mik a pontos gumi méretek az autón? ha egyforma a gumiméret elől-hátul, akkor nincs valamelyik jobban elkopva? mert az osztómű állítólag érzékeny erre és a tünetek olyanok. bár még mindig nem értem, hogy ezzel miért nem kalkulálnak a gyárban? pl. hogy 10-15mm teljes átmérőkülönbség ne okozzon gondot. mert a gyakorlatban úgy tűnik probléma. sőt a könyv tán írja is, hogy cserélgetni kell az első és hátsó tengelyek között a gumikat/kerekeket, amennyiben egy méretű és 4x4 az autó.
Marek44
Elküldve: 2019-04-16 13:24 Remeg az autó
Sziasztok!
Ma reggel a forgalomban az alábbi jelenséget tapasztaltam. Kb. félúton jártam a pesti rakparton, amikor az egyik piros lámpánál egyszer csak elkezdett remegni az autó. Amikor elindultam akkor még egy kicsit remegett, aztán egy „magasabb” átlagsebességnél elmúlt (40-50). Majd lassításnál ismét. A motor lámpa is bekapcsolt (sárga). Próbálgatva azt tapasztaltam, hogy alacsonyabb fordulatnál elkezd remegni.
Megálltam, N/R/P-be raktam, majd többször leállít és indít, de a remegés nem múlt el. Újraindítás után a motorlámpa kikapcsolt. Utána egy szakaszon kicsit megpörgettem magasabb fordulaton és a remegés elmúlt. A garázsban állva, meghallgattam a járó motort, de extra hangot nem hallottam. Pár perc után ismét elkezdett remegni és némi talán kattanó hangokat kiadni a motor.
Egy automata 325 xi-ről van szó (2006-os, 209 ezer km), természetesen jövő héten irány a szerviz, addig nem is használom csak ma hazaviszem, éppen az olaj és váltóolaj csere is esedékes. Valakinek volt már hasonló tapasztalata? A topicban a korábbi hozzászólásokban nem láttam. Némi olajszivárgást véltem felfedezni a motortérben, de olajfoltot nem hagy. Illetve korábbi tapasztalat volt, hogy álló helyzetben néha rúgott egyet a kocsi, de szervíz nem látott problémát ezért ezzel kapcsolatban abban maradtunk ősszel, hogy a váltóolaj csere után megnézzük.
Ha bárkinek van ötlete, azt megköszönöm!
Üdv!
YELLOW
Elküldve: 2019-04-11 21:49 Egyenetlen alapjárat
bd85 írta:
adams22 írta:
bd85 írta:
YELLOW írta:
bd85 írta:
Sziasztok!
Egy egy e90 lci N43B20A motorkódú 318i-vel kapcsolatban kérdeznék. 2 hónapja van meg az autó, az alapjárat 600, nem érezni alap esetben azt sem, hogy jár a motor. 1 hete nagyjából viszont azt tapasztalom, hogy kiszámíthatatlanul, se hideg se meleg motorhoz nem köthetően egy hajszálnyi (nincs 100rpm sem) alapjárat csökkenést tapasztalok és rázkódást a kormányon, féken, emellé olyan műanyagos kopogást, nyilván a rázkódástól. Aztán egyszer csak abba marad, majd újra csinálja, mikor neki kedve van. Ugyan úgy húz, nem rángat, csak a rázkódásos alapjáratról történő gyorsításnál mélyebb a motor hangja fordulaton is. Csak drága üzemanyagot kap. Volt már valakinek hasonló tünete?
Előre is köszi.
amikor csinálja van hibajel? ha igen rá kéne olvasni. ha nincs, akkor lehet csak egy üzemanyag szűrő probléma van. de jellemzően NOx szenzor hiba is szokott lenni. de azokról meg lesz valami hiba. az a baj sok minden lehet akár, ami miatt nem megfelelő a gyújtás. de a többség ír be hibát. és amit beír hibát, azt több minden okozhatja. nehéz így találgatni.
Nem ír hibát, de olvasva még nem volt, a napokban megyek. 2 hete voltam olajcserén, akkor hibakód mentes volt az autó, de mintha már akkor is éreztem volna 1x-1x ezt a rezgést, de azt gondoltam, hogy az én fülemmel van baj. Azért köszönöm, majd a szerviz kitalálja, csak felkészülten akartam érkezni.
Szia! Nekünk is van ilyen "problémánk" csak E87 N43B16A 116i az autó. Az az érdekes hogy miután megvettük 1 évig nem csinálta aztán elvittük vezérlés cserére és azóta csinálja. Hogy alapjáraton néha kicsit beremeg és a fordulat leesik ilyen nagyon minimálisan. Nekünk a Nox azóta sz*r amióta megvettük tehát nem gondolnám hogy amiatt de kitudja. Most akarom majd kénteleníteni nem tudom fogja-e tudni vagy már teljesen mindegy lesz neki mert tele van a "nox csapda". :D De remélem nem injektor hiba előjele lesz mert ezeknek az is tipushiba és ha egy injektor beszarik akkor fel-alá jár az alapjárat.
Hiába mi is mindig 100-as benzint tankolunk. Próbálnánk óvni.
Én gondolok még a szívó oldali kokszosodásra is a közvetlen befecskendezéses motorok nagyszerű velejárójára. Az is egyenletlen alapjáratot, esetleg teljesítmény csökkenést, rángatást okoz. Tisztítás: szétszedés, vegyszer, dióbél, ki tudja még mi... Ettől sem lennék boldog! 8O
hát igen.
bd85
Elküldve: 2019-04-11 20:50 Egyenetlen alapjárat
adams22 írta:
bd85 írta:
YELLOW írta:
bd85 írta:
Sziasztok!
Egy egy e90 lci N43B20A motorkódú 318i-vel kapcsolatban kérdeznék. 2 hónapja van meg az autó, az alapjárat 600, nem érezni alap esetben azt sem, hogy jár a motor. 1 hete nagyjából viszont azt tapasztalom, hogy kiszámíthatatlanul, se hideg se meleg motorhoz nem köthetően egy hajszálnyi (nincs 100rpm sem) alapjárat csökkenést tapasztalok és rázkódást a kormányon, féken, emellé olyan műanyagos kopogást, nyilván a rázkódástól. Aztán egyszer csak abba marad, majd újra csinálja, mikor neki kedve van. Ugyan úgy húz, nem rángat, csak a rázkódásos alapjáratról történő gyorsításnál mélyebb a motor hangja fordulaton is. Csak drága üzemanyagot kap. Volt már valakinek hasonló tünete?
Előre is köszi.
amikor csinálja van hibajel? ha igen rá kéne olvasni. ha nincs, akkor lehet csak egy üzemanyag szűrő probléma van. de jellemzően NOx szenzor hiba is szokott lenni. de azokról meg lesz valami hiba. az a baj sok minden lehet akár, ami miatt nem megfelelő a gyújtás. de a többség ír be hibát. és amit beír hibát, azt több minden okozhatja. nehéz így találgatni.
Nem ír hibát, de olvasva még nem volt, a napokban megyek. 2 hete voltam olajcserén, akkor hibakód mentes volt az autó, de mintha már akkor is éreztem volna 1x-1x ezt a rezgést, de azt gondoltam, hogy az én fülemmel van baj. Azért köszönöm, majd a szerviz kitalálja, csak felkészülten akartam érkezni.
Szia! Nekünk is van ilyen "problémánk" csak E87 N43B16A 116i az autó. Az az érdekes hogy miután megvettük 1 évig nem csinálta aztán elvittük vezérlés cserére és azóta csinálja. Hogy alapjáraton néha kicsit beremeg és a fordulat leesik ilyen nagyon minimálisan. Nekünk a Nox azóta sz*r amióta megvettük tehát nem gondolnám hogy amiatt de kitudja. Most akarom majd kénteleníteni nem tudom fogja-e tudni vagy már teljesen mindegy lesz neki mert tele van a "nox csapda". :D De remélem nem injektor hiba előjele lesz mert ezeknek az is tipushiba és ha egy injektor beszarik akkor fel-alá jár az alapjárat.
Hiába mi is mindig 100-as benzint tankolunk. Próbálnánk óvni.
Én gondolok még a szívó oldali kokszosodásra is a közvetlen befecskendezéses motorok nagyszerű velejárójára. Az is egyenletlen alapjáratot, esetleg teljesítmény csökkenést, rángatást okoz. Tisztítás: szétszedés, vegyszer, dióbél, ki tudja még mi... Ettől sem lennék boldog! 8O
adams22
Elküldve: 2019-04-11 09:59 Egyenetlen alapjárat
bd85 írta:
YELLOW írta:
bd85 írta:
Sziasztok!
Egy egy e90 lci N43B20A motorkódú 318i-vel kapcsolatban kérdeznék. 2 hónapja van meg az autó, az alapjárat 600, nem érezni alap esetben azt sem, hogy jár a motor. 1 hete nagyjából viszont azt tapasztalom, hogy kiszámíthatatlanul, se hideg se meleg motorhoz nem köthetően egy hajszálnyi (nincs 100rpm sem) alapjárat csökkenést tapasztalok és rázkódást a kormányon, féken, emellé olyan műanyagos kopogást, nyilván a rázkódástól. Aztán egyszer csak abba marad, majd újra csinálja, mikor neki kedve van. Ugyan úgy húz, nem rángat, csak a rázkódásos alapjáratról történő gyorsításnál mélyebb a motor hangja fordulaton is. Csak drága üzemanyagot kap. Volt már valakinek hasonló tünete?
Előre is köszi.
amikor csinálja van hibajel? ha igen rá kéne olvasni. ha nincs, akkor lehet csak egy üzemanyag szűrő probléma van. de jellemzően NOx szenzor hiba is szokott lenni. de azokról meg lesz valami hiba. az a baj sok minden lehet akár, ami miatt nem megfelelő a gyújtás. de a többség ír be hibát. és amit beír hibát, azt több minden okozhatja. nehéz így találgatni.
Nem ír hibát, de olvasva még nem volt, a napokban megyek. 2 hete voltam olajcserén, akkor hibakód mentes volt az autó, de mintha már akkor is éreztem volna 1x-1x ezt a rezgést, de azt gondoltam, hogy az én fülemmel van baj. Azért köszönöm, majd a szerviz kitalálja, csak felkészülten akartam érkezni.
Szia! Nekünk is van ilyen "problémánk" csak E87 N43B16A 116i az autó. Az az érdekes hogy miután megvettük 1 évig nem csinálta aztán elvittük vezérlés cserére és azóta csinálja. Hogy alapjáraton néha kicsit beremeg és a fordulat leesik ilyen nagyon minimálisan. Nekünk a Nox azóta sz*r amióta megvettük tehát nem gondolnám hogy amiatt de kitudja. Most akarom majd kénteleníteni nem tudom fogja-e tudni vagy már teljesen mindegy lesz neki mert tele van a "nox csapda". :D De remélem nem injektor hiba előjele lesz mert ezeknek az is tipushiba és ha egy injektor beszarik akkor fel-alá jár az alapjárat.
Hiába mi is mindig 100-as benzint tankolunk. Próbálnánk óvni.
bd85
Elküldve: 2019-04-10 08:07 Egyenetlen alapjárat
YELLOW írta:
bd85 írta:
Sziasztok!
Egy egy e90 lci N43B20A motorkódú 318i-vel kapcsolatban kérdeznék. 2 hónapja van meg az autó, az alapjárat 600, nem érezni alap esetben azt sem, hogy jár a motor. 1 hete nagyjából viszont azt tapasztalom, hogy kiszámíthatatlanul, se hideg se meleg motorhoz nem köthetően egy hajszálnyi (nincs 100rpm sem) alapjárat csökkenést tapasztalok és rázkódást a kormányon, féken, emellé olyan műanyagos kopogást, nyilván a rázkódástól. Aztán egyszer csak abba marad, majd újra csinálja, mikor neki kedve van. Ugyan úgy húz, nem rángat, csak a rázkódásos alapjáratról történő gyorsításnál mélyebb a motor hangja fordulaton is. Csak drága üzemanyagot kap. Volt már valakinek hasonló tünete?
Előre is köszi.
amikor csinálja van hibajel? ha igen rá kéne olvasni. ha nincs, akkor lehet csak egy üzemanyag szűrő probléma van. de jellemzően NOx szenzor hiba is szokott lenni. de azokról meg lesz valami hiba. az a baj sok minden lehet akár, ami miatt nem megfelelő a gyújtás. de a többség ír be hibát. és amit beír hibát, azt több minden okozhatja. nehéz így találgatni.
Nem ír hibát, de olvasva még nem volt, a napokban megyek. 2 hete voltam olajcserén, akkor hibakód mentes volt az autó, de mintha már akkor is éreztem volna 1x-1x ezt a rezgést, de azt gondoltam, hogy az én fülemmel van baj. Azért köszönöm, majd a szerviz kitalálja, csak felkészülten akartam érkezni.
YELLOW
Elküldve: 2019-04-09 22:21 Egyenetlen alapjárat
bd85 írta:
Sziasztok!
Egy egy e90 lci N43B20A motorkódú 318i-vel kapcsolatban kérdeznék. 2 hónapja van meg az autó, az alapjárat 600, nem érezni alap esetben azt sem, hogy jár a motor. 1 hete nagyjából viszont azt tapasztalom, hogy kiszámíthatatlanul, se hideg se meleg motorhoz nem köthetően egy hajszálnyi (nincs 100rpm sem) alapjárat csökkenést tapasztalok és rázkódást a kormányon, féken, emellé olyan műanyagos kopogást, nyilván a rázkódástól. Aztán egyszer csak abba marad, majd újra csinálja, mikor neki kedve van. Ugyan úgy húz, nem rángat, csak a rázkódásos alapjáratról történő gyorsításnál mélyebb a motor hangja fordulaton is. Csak drága üzemanyagot kap. Volt már valakinek hasonló tünete?
Előre is köszi.
amikor csinálja van hibajel? ha igen rá kéne olvasni. ha nincs, akkor lehet csak egy üzemanyag szűrő probléma van. de jellemzően NOx szenzor hiba is szokott lenni. de azokról meg lesz valami hiba. az a baj sok minden lehet akár, ami miatt nem megfelelő a gyújtás. de a többség ír be hibát. és amit beír hibát, azt több minden okozhatja. nehéz így találgatni.
Adriano98
Elküldve: 2019-03-17 21:15 Töltés hiány
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Pár hete vittem el olajcserére az E46-omat, mikor érte mentem, és beindítottam (volna), az indításkor be-ki kapcsolt a gyújtás többször, egymás után úgy fél másodpercenként. A szerelő szeint, bikázás után "kideült", hogy a szerelő szerint az akkuja rossz. Szerintetek ez tényleg véletlen lehet, hogy pont ekkor "romlott el" a gyári akku, majdnem 19 év után, vagy a szerelő csinált vele valamit? Megjegzem, az óta sem, 1500 km és 1 hónap után sem csinált hasonlót.
Én az óta is a szerelőre gyanakodok, de nem vagyok biztos... Szerintetek ez tényleg az akku lehetett, vagy a szerelő hazudott?:?:?
he 19 éves gyári akksid? azt nem hiszem. már akinek 11 éves volt is kérdőjeles erősen. max korábban ugyanúgy gyárit raktak bele.
ha meg valóban 19 éves,tedd össze a kezed. nekem már azt sem hiszik el, hogy MonBat akksim 6 évet kibírt. a gyárit is 7 évesen tettem ki. mondjuk nekem sok rövid van benne és sok indítás. a mostani is már legalább 3 éve benne van.
de mások örülnek, ha 2-3 évet kibír az akksijuk.
szóval akármi volt, az az akksi már cserés volt.
Köszi a javítást YELLOW! :) Akkor tuti, hogy nem eredeti gyári, de BMW matricával ellátott (ezek szerint az előző tulaj nem elégedett meg más márkával a gyárin kívül), az látni rajta. Csak furcsállom, hogy pont most. Elvileg a szerelő még ki tudott állni a kocsival a háza elé, de mikor alig egy órán belül érte mentem, már lemerült volt az aksi. De ha jól tudom, egy olajcsere annyira terheli meg az akksit, mint egy fejenállás Dél-Amerikába... Szóval nem tudom, hogy vagy csináltak valamit a kocsival (vagy akksival), vagy pont ebben a fél órában járt le az aksi "0. órája". Szóval ha nem is gyári, de nem értem.....világítás sem volt rajta, mikor elvileg lemerült. Az incidens után egyből feltöltöttem teljesen, valóban le volt merülve. Ma kb másfél órát hagytam gyújtáson, filmet néztem a navin, mégsem merült le. Szóval nekem magas, hogy alig fél óra semmit tevésben hogyan merülhetett le.....mert ahogyan a szerelő mondta, az elkövetkezendőkben is le fog merülni....de talán 1500 km és kb 130 indtás nem volt ekég ehhez? Már végképp nem értem...
figyi! egy gyenge akksi, ami már elöregedett, annak nagyon kevés terhelés is elég. pl odavitted. beindította beállt. majd beindította ki állt. vagy 2x átállt még vele, esetleg ment valami világítás rajta. vagy gyújtáson maradt és ment a venti.
nekem is az volt a gond, hogy tisztítottam habosan a klímát. közben gyújtáson fújattam a levegőt. szépen el is szívta. majd később beindult magától a venti egy éjszaka. egyik esetben sem tudta már a motort indítani. ez annyit kivett az akksiból, hogy utána hiába töltögettem, cserélni kellett, mert egy indítást bírt ki. 10 km menet sem volt elég egy következő indításra.
Köszi a tanácsot! :) Figyelek az akksira,...kulcsot a kezenbe nyomta, semmi rosszra nem gontoltam 25 ezer km után.....de akkor tényleg érdemes figyelni ezután az akksira. Bocsi a meg nem gondolt kérdésért, de hát ha ebből is tanul majd valaki :)
YELLOW
Elküldve: 2019-03-17 21:07 Töltés hiány
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Pár hete vittem el olajcserére az E46-omat, mikor érte mentem, és beindítottam (volna), az indításkor be-ki kapcsolt a gyújtás többször, egymás után úgy fél másodpercenként. A szerelő szeint, bikázás után "kideült", hogy a szerelő szerint az akkuja rossz. Szerintetek ez tényleg véletlen lehet, hogy pont ekkor "romlott el" a gyári akku, majdnem 19 év után, vagy a szerelő csinált vele valamit? Megjegzem, az óta sem, 1500 km és 1 hónap után sem csinált hasonlót.
Én az óta is a szerelőre gyanakodok, de nem vagyok biztos... Szerintetek ez tényleg az akku lehetett, vagy a szerelő hazudott?:?:?
he 19 éves gyári akksid? azt nem hiszem. már akinek 11 éves volt is kérdőjeles erősen. max korábban ugyanúgy gyárit raktak bele.
ha meg valóban 19 éves,tedd össze a kezed. nekem már azt sem hiszik el, hogy MonBat akksim 6 évet kibírt. a gyárit is 7 évesen tettem ki. mondjuk nekem sok rövid van benne és sok indítás. a mostani is már legalább 3 éve benne van.
de mások örülnek, ha 2-3 évet kibír az akksijuk.
szóval akármi volt, az az akksi már cserés volt.
Köszi a javítást YELLOW! :) Akkor tuti, hogy nem eredeti gyári, de BMW matricával ellátott (ezek szerint az előző tulaj nem elégedett meg más márkával a gyárin kívül), az látni rajta. Csak furcsállom, hogy pont most. Elvileg a szerelő még ki tudott állni a kocsival a háza elé, de mikor alig egy órán belül érte mentem, már lemerült volt az aksi. De ha jól tudom, egy olajcsere annyira terheli meg az akksit, mint egy fejenállás Dél-Amerikába... Szóval nem tudom, hogy vagy csináltak valamit a kocsival (vagy akksival), vagy pont ebben a fél órában járt le az aksi "0. órája". Szóval ha nem is gyári, de nem értem.....világítás sem volt rajta, mikor elvileg lemerült. Az incidens után egyből feltöltöttem teljesen, valóban le volt merülve. Ma kb másfél órát hagytam gyújtáson, filmet néztem a navin, mégsem merült le. Szóval nekem magas, hogy alig fél óra semmit tevésben hogyan merülhetett le.....mert ahogyan a szerelő mondta, az elkövetkezendőkben is le fog merülni....de talán 1500 km és kb 130 indtás nem volt ekég ehhez? Már végképp nem értem...
figyi! egy gyenge akksi, ami már elöregedett, annak nagyon kevés terhelés is elég. pl odavitted. beindította beállt. majd beindította ki állt. vagy 2x átállt még vele, esetleg ment valami világítás rajta. vagy gyújtáson maradt és ment a venti.
nekem is az volt a gond, hogy tisztítottam habosan a klímát. közben gyújtáson fújattam a levegőt. szépen el is szívta. majd később beindult magától a venti egy éjszaka. egyik esetben sem tudta már a motort indítani. ez annyit kivett az akksiból, hogy utána hiába töltögettem, cserélni kellett, mert egy indítást bírt ki. 10 km menet sem volt elég egy következő indításra.
Adriano98
Elküldve: 2019-03-17 20:44 Töltés hiány
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Pár hete vittem el olajcserére az E46-omat, mikor érte mentem, és beindítottam (volna), az indításkor be-ki kapcsolt a gyújtás többször, egymás után úgy fél másodpercenként. A szerelő szeint, bikázás után "kideült", hogy a szerelő szerint az akkuja rossz. Szerintetek ez tényleg véletlen lehet, hogy pont ekkor "romlott el" a gyári akku, majdnem 19 év után, vagy a szerelő csinált vele valamit? Megjegzem, az óta sem, 1500 km és 1 hónap után sem csinált hasonlót.
Én az óta is a szerelőre gyanakodok, de nem vagyok biztos... Szerintetek ez tényleg az akku lehetett, vagy a szerelő hazudott?:?:?
he 19 éves gyári akksid? azt nem hiszem. már akinek 11 éves volt is kérdőjeles erősen. max korábban ugyanúgy gyárit raktak bele.
ha meg valóban 19 éves,tedd össze a kezed. nekem már azt sem hiszik el, hogy MonBat akksim 6 évet kibírt. a gyárit is 7 évesen tettem ki. mondjuk nekem sok rövid van benne és sok indítás. a mostani is már legalább 3 éve benne van.
de mások örülnek, ha 2-3 évet kibír az akksijuk.
szóval akármi volt, az az akksi már cserés volt.
Köszi a javítást YELLOW! :) Akkor tuti, hogy nem eredeti gyári, de BMW matricával ellátott (ezek szerint az előző tulaj nem elégedett meg más márkával), azt látni rajta. Csak furcsállom, hogy pont most. Elvileg a szerelő még ki tudott állni a kocsival a háza elé, de mikor alig egy órán belül érte mentem, már lemerült volt az aksi. Hmmm....ennyi erővel talán lottót is nyertem volna....De ha jól tudom, egy olajcsere annyira terheli meg az akksimat, mint egy fejen állnék Dél-Amerikában... Szóval nem tudom, hogy vagy csináltak valamit a kocsival (vagy akksival), vagy pont ebben a fél órában járt le az aksi "0. órája". Szóval ha nem is gyári, de nem értem.....világítás sem volt rajta, mikor elvileg lemerült. Az incidens után egyből feltöltöttem teljesen, valóban le volt merülve. Ma kb másfél órát hagytam gyújtáson, filmet néztem a navin, mégsem merült le. Szóval nekem magas, hogy alig fél óra semmit tevésben hogyan merülhetett le.....mert ahogyan a szerelő mondta, az elkövetkezendőkben is le fog merülni....de talán 1500 km és kb 130 indtás nem volt ekég ehhez? Már végképp nem értem...