Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


YELLOW Elküldve: 2019-03-17 20:36 Töltés hiány

Adriano98 írta: Pár hete vittem el olajcserére az E46-omat, mikor érte mentem, és beindítottam (volna), az indításkor be-ki kapcsolt a gyújtás többször, egymás után úgy fél másodpercenként. A szerelő szeint, bikázás után "kideült", hogy a szerelő szerint az akkuja rossz. Szerintetek ez tényleg véletlen lehet, hogy pont ekkor "romlott el" a gyári akku, majdnem 19 év után, vagy a szerelő csinált vele valamit? Megjegzem, az óta sem, 1500 km és 1 hónap után sem csinált hasonlót.
Én az óta is a szerelőre gyanakodok, de nem vagyok biztos... Szerintetek ez tényleg az akku lehetett, vagy a szerelő hazudott?:?:?


he 19 éves gyári akksid? azt nem hiszem. már akinek 11 éves volt is kérdőjeles erősen. max korábban ugyanúgy gyárit raktak bele.
ha meg valóban 19 éves,tedd össze a kezed. nekem már azt sem hiszik el, hogy MonBat akksim 6 évet kibírt. a gyárit is 7 évesen tettem ki. mondjuk nekem sok rövid van benne és sok indítás. a mostani is már legalább 3 éve benne van.
de mások örülnek, ha 2-3 évet kibír az akksijuk.
szóval akármi volt, az az akksi már cserés volt.

Adriano98 Elküldve: 2019-03-17 20:15 Töltés hiány

Pár hete vittem el olajcserére az E46-omat, mikor érte mentem, és beindítottam (volna), az indításkor be-ki kapcsolt a gyújtás többször, egymás után úgy fél másodpercenként. A szerelő szeint, bikázás után "kideült", hogy a szerelő szerint az akkuja rossz. Szerintetek ez tényleg véletlen lehet, hogy pont ekkor "romlott el" a gyári akku, majdnem 19 év után, vagy a szerelő csinált vele valamit? Megjegzem, az óta sem, 1500 km és 1 hónap után sem csinált hasonlót.
Én az óta is a szerelőre gyanakodok, de nem vagyok biztos... Szerintetek ez tényleg az akku lehetett, vagy a szerelő hazudott?:?:?







hil Elküldve: 2019-02-23 20:12 Társalgó

YELLOW írta:
hil írta:
Adamyno írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta: Hellócső!
Boldog új évet! :D
Jó rég jártam már erre, de jó látni, hogy még megy a szekér!
:iszunkra:


beléd is! :D
ideje lenne visszarázódni.
szerencsére van pár új tag, akik megidézték egy picit a régmúltat, és kicsit pörgött a fórum. jó érzés volt.


:kiraly:
Kár, hogy a FB ennyire utat tört. A jó kis hagyományos fórummal nem tudja felvenni a versenyt a FB csoportok hsz-fonala, 2 nap után már vissza se tudod keresni mit láttál/olvastál és újfent érdekelne.
Szerintem.


hiába van ott a kereső is, nem olyan. de ugye a legtöbben ott élnek FB-n, aztán így egyszerűbb nekik. gondolom. pedig annyi csoport van, hogy követhetetlen.


Épp a napokban töröltem magam onnan. Pontosan azért mert kezdett eléggé átláthatatlan lenni az egész.

Az FB-n többnyire hülyének nézés megy, kérdésedre idétlen válaszokat is kapsz (többnyire), teljesen komolytalan


hát mondjuk néha amilyen kérdések vannak. heti 4x hűtővíz piktogram kérdés minimum.
de az a durva, hogy többség saját profillal trollkodik. még hozzá sokan durván. nem is sejtve, hogy esetleg milyen következménye lehet/lehetne. mondjuk ettől a nick név sem mentesít, csak FB sokkal könnyebb dolga van az embernek.

Talán azért van ott a sok ismétlődő kérdés, mert a régi posztokat és válaszokat szinte lehetetlen visszakeresni. Csak olvasgattam ott, már nem teszem és komolynak tűnő kérdésekre olyan kínos vicc válaszokat tettek, hogy az ember gyomra kifordult tőle.

YELLOW Elküldve: 2019-02-23 19:08 Társalgó

hil írta:
Adamyno írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta: Hellócső!
Boldog új évet! :D
Jó rég jártam már erre, de jó látni, hogy még megy a szekér!
:iszunkra:


beléd is! :D
ideje lenne visszarázódni.
szerencsére van pár új tag, akik megidézték egy picit a régmúltat, és kicsit pörgött a fórum. jó érzés volt.


:kiraly:
Kár, hogy a FB ennyire utat tört. A jó kis hagyományos fórummal nem tudja felvenni a versenyt a FB csoportok hsz-fonala, 2 nap után már vissza se tudod keresni mit láttál/olvastál és újfent érdekelne.
Szerintem.


hiába van ott a kereső is, nem olyan. de ugye a legtöbben ott élnek FB-n, aztán így egyszerűbb nekik. gondolom. pedig annyi csoport van, hogy követhetetlen.


Épp a napokban töröltem magam onnan. Pontosan azért mert kezdett eléggé átláthatatlan lenni az egész.

Az FB-n többnyire hülyének nézés megy, kérdésedre idétlen válaszokat is kapsz (többnyire), teljesen komolytalan


hát mondjuk néha amilyen kérdések vannak. heti 4x hűtővíz piktogram kérdés minimum.
de az a durva, hogy többség saját profillal trollkodik. még hozzá sokan durván. nem is sejtve, hogy esetleg milyen következménye lehet/lehetne. mondjuk ettől a nick név sem mentesít, csak FB sokkal könnyebb dolga van az embernek.

Adamyno Elküldve: 2019-02-07 16:31 Mi lehet a baj?_

viktoriaorosz írta: Sziasztok, valakivel történt e már hasonló illetve valaki tudna e tanácsot adni hogy mi lehet a baj? 2003as E46 compact 316ti-ről lenne szó. Sokszor menetközben kivillan a kézifék az ABS és a DSC visszajelzője majd pármásodpercen belül abba hagyja. Meg lettek tisztítva az ABS jeladók, egy ki is lett cserélve de nem oldódott meg. A mai nap útközben szintén kivillantak a visszajelzők azonban most nem maradt abba, mellé a légzsák visszajelzője is kivillant közben az autóban alig volt erő, épp esett az eső az ablaktörlő is erőltetetten működött majd nem mért se a fordulatszámmérő se a sebességmérő lámpánal elindulva pedig ahogy feltettem másodikba alig akart menni aztán vissza 1esbe de már ott se. Aztán hirtelen eltünt az összes kis lámpa a műszerfalon, az autó pedig úgy ment mintha semmi baja se lett volna.


Esélyes a kontakt hiba, de hogy kábel vagy csatlakozó az jó kérdés. Az ablaktörlőt tudomásom szerint a GM modul vezérli, a menetstabilizátort a mozorvezérlő, szóval ha szinte minden érintett akkor inkább a motorvezérlő környékén keresném a bajt. A kábeleket, csatlakozókat otthon is át lehet nézni ami hozzáférhetőbb helyen van. Javaslom, hogy alapjáraton mozgassatok át minden elérhető kábelkorbácsot és közben valaki figyelje, hogy előjön-e valami gond. Mi így többször is találtunk meg hasonló hibát de benne van a pakliban a vezérlő hibája is. Hogy az aztán javítható-e vagy cserés... bármi lehet. Elég komoly hiba ha ennyi mindent érint. Szervó, fékrásegítő nem ment el?

Krapulax6 Elküldve: 2018-12-05 11:14 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Sziasztok.Uj kérdés..szerintetek ezt tudják javítani?Röviden annyi történt,hogy felugrott egy daewoo a motorháztetőmre ,mert nem adott elsőbbséget egy ducattonak .Többek között sérült a torony is.

http://kep-feltoltes.info/?pm=PQ9L
A futómű érzésre nem mászott el és nem kapott a toronycsapágy ..

Jani69 Elküldve: 2018-10-21 20:34 Ablaktörlõ lapát

d1ne írta: Sziasztok!
Hasonló ablaktörlős hibám van nekem is. Bosch aerotwin lapátot használok, és a bal oldali középen lefele nem töröl rendesen, illetve valami oknál fogva karcolja is a szélvédőt. Kicseréltem már egyszer, és a műanyagot is kiszedtem a karból, amit anubisz írt, de nem oldódott meg a probléma. Valakinek valamiféle ötlete nincs ezzel kapcsolatban?



Szia! Én nem használok márkás ablaktörlő lapátokat,csak Bosoko gumis lapátok vannak már két éve a kocsin. Azt tudom tanácsolni,hogy évente tóbbször is fújd be szilikonnal,vagy gumiápolóval. Nekem bevált.

Hunya Elküldve: 2018-09-11 16:06 Hűtővíz..:S

Sziasztok!

Az autóm (E36 318i cabrio) hűtővize az alábbi tüneteket produkálja:
- nagy melegben túlmelegszik (többször le kellett már állnom vele az út szélén, hogy hűljön kicsit), főleg mikor huzamosabb ideig magas fordulaton jár a motor és utána meg áll (autópályán dugó pl.)
-túlmelegedés ellen segít, ha bekapcsolom a fűtést, ilyenkor visszaáll normál hőmérsékletre, de 35°C-ban nem a legkomfortosabb a max. fűtés :)
- hidegben nem melegszik fel (ha kb. 5°C alatt van a hőmérséklet, akkor bőven az alsó harmadban marad a mutató)

Ami eddig történt:
Tavaly nyáron eldurrant a hűtőcső, ki lett cserélve a ventilátorral és a burkolattal együtt.
Utána csöpögött a hűtővíz, az elöregedett csövek ki lettek cserélve, csöpögés, hűtővíz fogyás azóta nincs.

Van valakinek valami ötlete vagy tanácsa, hogy mi okozhatja ezt?

Köszi:
Hunya

notoriusbg Elküldve: 2018-08-31 12:07 Tolótetõ - Schiebedach

Sziasztok! Én is küzdöttem a napfénytető akadás problémájával, tegnap viszont sikerült megoldanom és gondoltam, leírom, nálam mi volt a gond.
Röviden: a zsírzás segített, szerintem fölöslegesen vettem meg a sok helyen javasolt javítókészletet.
A készlet 2db tartóelemből és a hozzájuk tartozó csavarokból állt (bő 10 ezer forintért). Persze biztosan nem véletlenül írják ennek a cseréjét sok helyen, valószínűleg tényleg el tudnak kopni, de nálam hibátlanak tűntek az eredetiek is.
A probléma nálam is az volt, hogy amikor elhúzott állapotból akartam visszahúzni, 10-15 cm-re a vége előtt megakadt és visszaugrott, általában csak többszöri próbálkozásra sikerült behúznom.
Miután kivettem a napfénytetőt és kicseréltem a tartóelemeket (youtube-on lehet találni erről videót, nem bonyolult), azt láttam, hogy akkor akad meg a szerkezet, amikor a napvédő rolónak ütközik, ahogy elhúzott állapotból húzná visszafele azt is. Kézzel simán vissza tudtam húzni a rolót, bár kicsit nehézkesen járt, ezért a napvédő roló sínjeit - meg ha már ott jártam, minden csúszófelületet - zsíroztam be alaposan, egy papírdarabbal tudtam beügyeskedni az anyagot a hátulsó, már majdnam a tető alatti részekre is. Az utas oldali rész volt a kritikus, ezen a részen "akadt meg" a roló, amikor a vezető oldalon a szerkezet csúszkája "elkapta volna", miközben zárta be a tetőt.
Zsírzás után szépen működik, egyből csukódik.

Remélem, hasznosnak találjátok a fentieket! :kiraly:
















Bitu79 Elküldve: 2018-08-27 04:26 Kuplung

BMW_Noob83 írta: Üdv!
Hát sok válsz nem érkezett, de mostanra egyre valószínűbb, hogy valóban kuplung hiba.
Jövő év elején megcsináltatom, akkor kiderül biztosra. :):)
BMWblk írta: Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy 318i-s E46-osom, és egy elég rejtélyes hibajelensége van. Kb. fél óra dugóban való andalgás után szokott eljönni, ha sokat kell váltogatni, kuplungozni. Névleg az történik, hogy 1-es, 2-es fokozatban, ahogy engedem fel a kuplungot, az autó hátuljából (legalábbis én onnét vélem hallani) iszonyatos csattogás jön elő, mintha légkalapáccsal vernék a hátsó tengelyt. Tam-tam-tam-tam-tam. De tényleg nagyon hangos, nem ilyen finom vibráció, vagy halk hang, hanem istenes hangos.
Rövid távokon, illetve, ha pályán megyek vele, ahol nem kell sokat váltani, ott nem jön elő. Ami még érdekes, amikor egyesbe rakom a kocsit (de még nem indulok el, állok a kuplungon, csak sebességbe rakom) néha ad egy halkabb koppanás szerű hangot.
Szerelőnél már többször járt a kocsi, kicserélték a diffit, a hátsó felfüggesztés tartóit, valami Z kart, vagy mit, fékeket, és hardy tárcsákat, de a hibajelenség okára nem jönnek rá, mert pont akkor nem jelentkezik soha, amikor náluk van a kocsi.
Szerintetek ez lehet kuplung, vagy kettős tömegű lendkerék hiba??
Előre is köszi a segítséget!
Difi tartó szilent.De sokaknál a csere után is megmaradt a hang.Az enyém is kopog kicsit,ha rondán váltok... Difi kopogás