Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


hil Elküldve: 2018-02-26 20:27 Mi lehet a baj?

Rush írta: Sziasztok!

Kocsi típus: 2004, BMW 316ti Compact (E46)

Ma délután úgy jártam, hogy hazafele menet piroslámpánál lefulladt a motor.
Megpróbáltam beindítani többször, a motor be is indult, de kb 500-700 fordulatszám között "röfögött". Gázpedál lenyomására nem reagált. Kuplung engedésnél nyilván azonnal lefulladt.

Leállítottam, beindítottam párszor. Kb. 30 másodpercem keresztül próbálkoztam, azután beindult.
Viszont! Ugyan hibajelzésem nincsen, de a motor teljesítménye nagyon érezhetően visszaesett. Feltételezem vészüzemmódba kapcsolt.
Nulláson hazafele jövet 100-110et alig tudtam megütni. Hiába nyomom padlóig a gázt, 3000rpm fölé nem nagyon pörög. Emelkedőn alig tud kúszni.

Hazaértem, járattam a motort, próbáltam keresni valami szembeötlő hibát, de semmi.
Ki-be indítottam, pöccre indult, furcsa hangja sincsen neki, nem 3 hengerezik. Vezérműlánc se csörög.

Elviszem szervizbe, ahogy lehet, de ha tudtok esetleg valami mélyebb rálátást adni, hogy ez mi lehetett, azért hálás lennék. Állítólag, ha csak egyszeri hiba volt, ez a vészüzemmód is megszűnik... :) De ez majd kiderül. Eléggé szomorú így vezetni, hogy nincs kakaó.

Köszi a válaszokat!


Szia,
megnézném a tüzelőanyag nyomását, A szívósoron van egy szelep úgy mint a gumikon és a gumihoz használatos nyomásmérővel meg lehet mérni a nyomást. Lehet, hogy haldoklik a tüza. szivattyú, vagy valahol dugulás van, pl. tüza szűrőnél.

Rush Elküldve: 2018-02-26 19:22 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Kocsi típus: 2004, BMW 316ti Compact (E46)

Ma délután úgy jártam, hogy hazafele menet piroslámpánál lefulladt a motor.
Megpróbáltam beindítani többször, a motor be is indult, de kb 500-700 fordulatszám között "röfögött". Gázpedál lenyomására nem reagált. Kuplung engedésnél nyilván azonnal lefulladt.

Leállítottam, beindítottam párszor. Kb. 30 másodpercem keresztül próbálkoztam, azután beindult.
Viszont! Ugyan hibajelzésem nincsen, de a motor teljesítménye nagyon érezhetően visszaesett. Feltételezem vészüzemmódba kapcsolt.
Nulláson hazafele jövet 100-110et alig tudtam megütni. Hiába nyomom padlóig a gázt, 3000rpm fölé nem nagyon pörög. Emelkedőn alig tud kúszni.

Hazaértem, járattam a motort, próbáltam keresni valami szembeötlő hibát, de semmi.
Ki-be indítottam, pöccre indult, furcsa hangja sincsen neki, nem 3 hengerezik. Vezérműlánc se csörög.

Elviszem szervizbe, ahogy lehet, de ha tudtok esetleg valami mélyebb rálátást adni, hogy ez mi lehetett, azért hálás lennék. Állítólag, ha csak egyszeri hiba volt, ez a vészüzemmód is megszűnik... :) De ez majd kiderül. Eléggé szomorú így vezetni, hogy nincs kakaó.

Köszi a válaszokat!

Jani69 Elküldve: 2018-02-03 23:01 Hûtõvíz

John írta:
Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta: Sziasztok!

BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem

A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.

A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?


szerintem jól csináltad ám érdemes többször a légtelenítésre ránézni, kitekerni a szelepet.
108°C még közép állás, talán picivel van felette.
azt sosem néztem, hogy leállítás után merre megy a hőfok, de lehetséges fizikailag, hogy felfelé megy. hisz nincs keringés, meg hűtés sem, de a blokk még meleg. minimális áramlás még van.


Én úgy hallottam hogy a légtelenítőcsavart nem szabad többször kitekerni mert megszűnik a vákum.
Illetve amit írtam az normális hogy fűtés mellett hideg az alsó cső?
Ha ki kell még tekernem a csavart akkor hogyan csináljam? Járjon a motor vagy hidegen? Kupak legyen rajta?


nem szoktam tapogatni, de azt tudom elég lassan légtelenedett le nekem is. szelepet lehet nyitni, betöltő sapkát már nem kell, de a motor járjon és legyen üzem meleg.


Köszi a választ, egyébként üzemmelegen ( 108c ) ha kitekerem a légtelenítő csavart akkor spriccel össze vissza.

Szia,nekem termosztát csere után csinálja ugyanezt,mi volt a megoldás?


Sziasztok! Én kicseréltem mindkét termosztátot a 330 d-n. Utána teletöltöttem a kiegyenlítőtartályt,majd motor beindít,fűtés bekapcsol,légtelenítő csavarokat kitekertem, közben öntöttem utána a fagyállót és amikor elkezdett folyni a hűtővíz becsavartam őket és kész. Kiegyenlítőtartály feltöltöttem szintre. Még kb. kétszer kellett a szintet utánatölteni és minden hibátlanul működik.

John Elküldve: 2018-02-01 10:39 Hûtõvíz

Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta: Sziasztok!

BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem

A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.

A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?


szerintem jól csináltad ám érdemes többször a légtelenítésre ránézni, kitekerni a szelepet.
108°C még közép állás, talán picivel van felette.
azt sosem néztem, hogy leállítás után merre megy a hőfok, de lehetséges fizikailag, hogy felfelé megy. hisz nincs keringés, meg hűtés sem, de a blokk még meleg. minimális áramlás még van.


Én úgy hallottam hogy a légtelenítőcsavart nem szabad többször kitekerni mert megszűnik a vákum.
Illetve amit írtam az normális hogy fűtés mellett hideg az alsó cső?
Ha ki kell még tekernem a csavart akkor hogyan csináljam? Járjon a motor vagy hidegen? Kupak legyen rajta?


nem szoktam tapogatni, de azt tudom elég lassan légtelenedett le nekem is. szelepet lehet nyitni, betöltő sapkát már nem kell, de a motor járjon és legyen üzem meleg.


Köszi a választ, egyébként üzemmelegen ( 108c ) ha kitekerem a légtelenítő csavart akkor spriccel össze vissza.

Szia,nekem termosztát csere után csinálja ugyanezt,mi volt a megoldás?

Jani69 Elküldve: 2018-01-27 19:47 Mi lehet a baj?_

Sziasztok! Egyszerre több bajom is akadt,de szerencsére nem súlyos.
Nem mindig csinálja de néha kicsit hullámzik az alapjáratom. Ilyenkor be van kapcsolva a fűtés és a világítás is rajta van de ha kikapcsolom a fűtést kisimul az alapjárat. Okozhatja a problémát a fűtőmotor ellenállása,vagy a generátorom szórakozik.Töltést már többször is mértem nem változik. Diag nem mutatott ki semmit!
Segítségeteket köszönöm.

Adriano98 Elküldve: 2017-12-26 10:34 Ablaktörlõ

YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Van egy olyan probléma az első ablaktörlőmnél (a hátsó valószínűleg programozva ki van kapcsolva), hogy ritkán előjön egy olyan szokása, hogy eltérően működik a megszokottól.

Szóval ilyenkor a használati utasításban lévő ábra alapján:
0 - kikapcsolt állapot
1 - szakaszos törlés
2 - szakaszos törlés
3 - folyamatos törlés

és a gyors folyamatos ilyenkor nincs, helyette 2 szakaszos.
Még én sem tudom, hogy mikor vagy mitől jön elő, de kb. 100 használatból egyszer csinálja ezt.
De olyan is van, hogy ha használom az ablakmosót, legtöbbször nem, de néha magától töröl hármat. Gondolom itt is valami rossz programozás van a háttérben, vagy van esetleg más ötletetek is?:D


képet nem így linkelünk, ki akartam javítani, de törölted a feltöltést. mindegy pont láttam mikor feltetted, szinte tudtam mi lesz a kérdés. :D

az ablaktörlőn van egy tekerő gomb.
- ha van esőszenzor, akkor az a szerepe, hogy annak érzékenységét állítja. ez csak 1-es állásban működik, tehát akkor aktív az esőszenzor, amennyiben van. itt lehet az, hogy nem adott időközönként töröl. hanem ahogy érzékel.
- ha nincs esőszenzor, akkor az a tekerő a szakaszos törlés idejét állítja, tehát változtathatod a törlések között mennyi idő legyen. ez szintén csak 1-es állásban van.


Szia!

Nincs esőszenzor a kocsiban. Igen, ezt én is tudom, csak ezt az (1-es) funkciót néha, nagyon ritkán beteszi a folyamatos törlés (2-es) helyére is, szóval két állásban tudom ilyenkor a szakaszosat állítgatni.
Tehát ez van alapból E46-ban:
0 - kikapcsolva
1 - szakaszok (görgővel tudom álltani a törlések közötti időtartamot)
2 - folyamatos törlés
3 - gyors folyamatos törlés

És néha nálam átrakja ebbe:
0 - kikapcsolva
1 - szakaszok (görgővel tudom álltani a törlések közötti időtartamot)
2 - szakaszok (görgővel tudom álltani a törlések közötti időtartamot)
3 - folyamatos törlés

Igen a képet levettem, mert hát gondoltam anélkül is le tudom írni :D:D


igen értelek már. hát amit mondtam annó is. kb biztos, hogy GM-et cseréltek benne. így valami sedan, vagy coupe-ét kapta meg + lehetséges esőszenzorosét. mivel a GM-ben az van, hogy esőszenzor, és közben nem érzékeli, emiatt működhet szerintem rosszul.


Igen, tuti más GM okozza ezeket a hibákat.

Igazad volt, jobban utána olvastam a kézikönyvébe, és esőszenzoros kocsihoz írja azt a törlési formát, amelyben néha működik nálam.

YELLOW Elküldve: 2017-12-26 09:56 Ablaktörlõ

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Van egy olyan probléma az első ablaktörlőmnél (a hátsó valószínűleg programozva ki van kapcsolva), hogy ritkán előjön egy olyan szokása, hogy eltérően működik a megszokottól.

Szóval ilyenkor a használati utasításban lévő ábra alapján:
0 - kikapcsolt állapot
1 - szakaszos törlés
2 - szakaszos törlés
3 - folyamatos törlés

és a gyors folyamatos ilyenkor nincs, helyette 2 szakaszos.
Még én sem tudom, hogy mikor vagy mitől jön elő, de kb. 100 használatból egyszer csinálja ezt.
De olyan is van, hogy ha használom az ablakmosót, legtöbbször nem, de néha magától töröl hármat. Gondolom itt is valami rossz programozás van a háttérben, vagy van esetleg más ötletetek is?:D


képet nem így linkelünk, ki akartam javítani, de törölted a feltöltést. mindegy pont láttam mikor feltetted, szinte tudtam mi lesz a kérdés. :D

az ablaktörlőn van egy tekerő gomb.
- ha van esőszenzor, akkor az a szerepe, hogy annak érzékenységét állítja. ez csak 1-es állásban működik, tehát akkor aktív az esőszenzor, amennyiben van. itt lehet az, hogy nem adott időközönként töröl. hanem ahogy érzékel.
- ha nincs esőszenzor, akkor az a tekerő a szakaszos törlés idejét állítja, tehát változtathatod a törlések között mennyi idő legyen. ez szintén csak 1-es állásban van.


Szia!

Nincs esőszenzor a kocsiban. Igen, ezt én is tudom, csak ezt az (1-es) funkciót néha, nagyon ritkán beteszi a folyamatos törlés (2-es) helyére is, szóval két állásban tudom ilyenkor a szakaszosat állítgatni.
Tehát ez van alapból E46-ban:
0 - kikapcsolva
1 - szakaszok (görgővel tudom álltani a törlések közötti időtartamot)
2 - folyamatos törlés
3 - gyors folyamatos törlés

És néha nálam átrakja ebbe:
0 - kikapcsolva
1 - szakaszok (görgővel tudom álltani a törlések közötti időtartamot)
2 - szakaszok (görgővel tudom álltani a törlések közötti időtartamot)
3 - folyamatos törlés

Igen a képet levettem, mert hát gondoltam anélkül is le tudom írni :D:D


igen értelek már. hát amit mondtam annó is. kb biztos, hogy GM-et cseréltek benne. így valami sedan, vagy coupe-ét kapta meg + lehetséges esőszenzorosét. mivel a GM-ben az van, hogy esőszenzor, és közben nem érzékeli, emiatt működhet szerintem rosszul.

Adriano98 Elküldve: 2017-12-25 23:38 Ablaktörlõ

YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Van egy olyan probléma az első ablaktörlőmnél (a hátsó valószínűleg programozva ki van kapcsolva), hogy ritkán előjön egy olyan szokása, hogy eltérően működik a megszokottól.

Szóval ilyenkor a használati utasításban lévő ábra alapján:
0 - kikapcsolt állapot
1 - szakaszos törlés
2 - szakaszos törlés
3 - folyamatos törlés

és a gyors folyamatos ilyenkor nincs, helyette 2 szakaszos.
Még én sem tudom, hogy mikor vagy mitől jön elő, de kb. 100 használatból egyszer csinálja ezt.
De olyan is van, hogy ha használom az ablakmosót, legtöbbször nem, de néha magától töröl hármat. Gondolom itt is valami rossz programozás van a háttérben, vagy van esetleg más ötletetek is?:D


képet nem így linkelünk, ki akartam javítani, de törölted a feltöltést. mindegy pont láttam mikor feltetted, szinte tudtam mi lesz a kérdés. :D

az ablaktörlőn van egy tekerő gomb.
- ha van esőszenzor, akkor az a szerepe, hogy annak érzékenységét állítja. ez csak 1-es állásban működik, tehát akkor aktív az esőszenzor, amennyiben van. itt lehet az, hogy nem adott időközönként töröl. hanem ahogy érzékel.
- ha nincs esőszenzor, akkor az a tekerő a szakaszos törlés idejét állítja, tehát változtathatod a törlések között mennyi idő legyen. ez szintén csak 1-es állásban van.


Szia!

Nincs esőszenzor a kocsiban. Igen, ezt én is tudom, csak ezt az (1-es) funkciót néha, nagyon ritkán beteszi a folyamatos törlés (2-es) helyére is, szóval két állásban tudom ilyenkor a szakaszosat állítgatni.
Tehát ez van alapból E46-ban:
0 - kikapcsolva
1 - szakaszok (görgővel tudom álltani a törlések közötti időtartamot)
2 - folyamatos törlés
3 - gyors folyamatos törlés

És néha nálam átrakja ebbe:
0 - kikapcsolva
1 - szakaszok (görgővel tudom álltani a törlések közötti időtartamot)
2 - szakaszok (görgővel tudom álltani a törlések közötti időtartamot)
3 - folyamatos törlés


Igen a képet levettem, mert hát gondoltam anélkül is le tudom írni :D:D







Adriano98 Elküldve: 2017-12-25 23:05 Ablaktörlõ

Tano írta:
Adriano98 írta: ...
De olyan is van, hogy ha használom az ablakmosót, legtöbbször nem, de néha magától töröl hármat. Gondolom itt is valami rossz programozás van a háttérben, vagy van esetleg más ötletetek is?:D


Ha használod kellő ideig a mosót, akkor az a normális rendje, hogy töröl 3-at. Ez így okés.


Igen, ebben én is biztos voltam. Csak a másik dologban nem.

Tano Elküldve: 2017-12-25 22:37 Ablaktörlõ

Adriano98 írta: ...
De olyan is van, hogy ha használom az ablakmosót, legtöbbször nem, de néha magától töröl hármat. Gondolom itt is valami rossz programozás van a háttérben, vagy van esetleg más ötletetek is?:D


Ha használod kellő ideig a mosót, akkor az a normális rendje, hogy töröl 3-at. Ez így okés.