hil Elküldve: 2018-02-26 20:27 Mi lehet a baj?
Rush írta: Sziasztok!
Kocsi típus: 2004, BMW 316ti Compact (E46)
Ma délután úgy jártam, hogy hazafele menet piroslámpánál lefulladt a motor.
Megpróbáltam beindítani többször, a motor be is indult, de kb 500-700 fordulatszám között "röfögött". Gázpedál lenyomására nem reagált. Kuplung engedésnél nyilván azonnal lefulladt.
Leállítottam, beindítottam párszor. Kb. 30 másodpercem keresztül próbálkoztam, azután beindult.
Viszont! Ugyan hibajelzésem nincsen, de a motor teljesítménye nagyon érezhetően visszaesett. Feltételezem vészüzemmódba kapcsolt.
Nulláson hazafele jövet 100-110et alig tudtam megütni. Hiába nyomom padlóig a gázt, 3000rpm fölé nem nagyon pörög. Emelkedőn alig tud kúszni.
Hazaértem, járattam a motort, próbáltam keresni valami szembeötlő hibát, de semmi.
Ki-be indítottam, pöccre indult, furcsa hangja sincsen neki, nem 3 hengerezik. Vezérműlánc se csörög.
Elviszem szervizbe, ahogy lehet, de ha tudtok esetleg valami mélyebb rálátást adni, hogy ez mi lehetett, azért hálás lennék. Állítólag, ha csak egyszeri hiba volt, ez a vészüzemmód is megszűnik... :) De ez majd kiderül. Eléggé szomorú így vezetni, hogy nincs kakaó.
Köszi a válaszokat!
Szia,
megnézném a tüzelőanyag nyomását, A szívósoron van egy szelep úgy mint a gumikon és a gumihoz használatos nyomásmérővel meg lehet mérni a nyomást. Lehet, hogy haldoklik a tüza. szivattyú, vagy valahol dugulás van, pl. tüza szűrőnél.