Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


YELLOW Elküldve: 2017-12-25 22:26 Ablaktörlõ

Adriano98 írta: Sziasztok!

Van egy olyan probléma az első ablaktörlőmnél (a hátsó valószínűleg programozva ki van kapcsolva), hogy ritkán előjön egy olyan szokása, hogy eltérően működik a megszokottól.

Szóval ilyenkor a használati utasításban lévő ábra alapján:
0 - kikapcsolt állapot
1 - szakaszos törlés
2 - szakaszos törlés
3 - folyamatos törlés

és a gyors folyamatos ilyenkor nincs, helyette 2 szakaszos.
Még én sem tudom, hogy mikor vagy mitől jön elő, de kb. 100 használatból egyszer csinálja ezt.
De olyan is van, hogy ha használom az ablakmosót, legtöbbször nem, de néha magától töröl hármat. Gondolom itt is valami rossz programozás van a háttérben, vagy van esetleg más ötletetek is?:D


képet nem így linkelünk, ki akartam javítani, de törölted a feltöltést. mindegy pont láttam mikor feltetted, szinte tudtam mi lesz a kérdés. :D

az ablaktörlőn van egy tekerő gomb.
- ha van esőszenzor, akkor az a szerepe, hogy annak érzékenységét állítja. ez csak 1-es állásban működik, tehát akkor aktív az esőszenzor, amennyiben van. itt lehet az, hogy nem adott időközönként töröl. hanem ahogy érzékel.
- ha nincs esőszenzor, akkor az a tekerő a szakaszos törlés idejét állítja, tehát változtathatod a törlések között mennyi idő legyen. ez szintén csak 1-es állásban van.

Adriano98 Elküldve: 2017-12-25 22:17 Ablaktörlõ

Sziasztok!

Van egy olyan probléma az első ablaktörlőmnél (a hátsó valószínűleg programozva ki van kapcsolva), hogy ritkán előjön egy olyan szokása, hogy eltérően működik a megszokottól.


Szóval ilyenkor a használati utasításban lévő ábra alapján:
0 - kikapcsolt állapot
1 - szakaszos törlés
2 - szakaszos törlés
3 - folyamatos törlés

és a gyors folyamatos ilyenkor nincs, helyette 2 szakaszos.
Még én sem tudom, hogy mikor vagy mitől jön elő, de kb. 100 használatból egyszer csinálja ezt.
De olyan is van, hogy ha használom az ablakmosót, legtöbbször nem, de néha magától töröl hármat. Gondolom itt is valami rossz programozás van a háttérben, vagy van esetleg más ötletetek is?:D





YELLOW Elküldve: 2017-12-21 23:33 Fûtés - Klíma

Keoma írta: Szervusztok!
(E46 320i 2003)
Segítséget kérnék. A fűtés azt a problémát produkálja, hogy pulzálva fújja a levegőt, főleg erősebbre állításnál....elmúlt napokban egyre többször. Az is rendszerint előfordul mostanában, hogy hiába van a szélvédőre irányítva a fújás, azt elfelejtve, nem működik, bár a motor forog, működik, búg. Újraindítás után rendszerint rendbe jön egy darabig. Mi lehet a hiba? Mit kell cserélni?
Válaszokat előre is köszönöm!


a pulzáló levegő befújásért a ventillátor előtét ellenállás (süni) a felelős, azt kell cserélni.

Keoma Elküldve: 2017-12-21 22:27 Fûtés - Klíma

Szervusztok!
(E46 320i 2003)
Segítséget kérnék. A fűtés azt a problémát produkálja, hogy pulzálva fújja a levegőt, főleg erősebbre állításnál....elmúlt napokban egyre többször. Az is rendszerint előfordul mostanában, hogy hiába van a szélvédőre irányítva a fújás, azt elfelejtve, nem működik, bár a motor forog, működik, búg. Újraindítás után rendszerint rendbe jön egy darabig. Mi lehet a hiba? Mit kell cserélni?
Válaszokat előre is köszönöm!

Krapulax6 Elküldve: 2017-12-19 21:34 Mi lehet a baj?

legendz írta: Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy kb. 2-3 fok vagy az alá csökken a hőmérséklet, akkor gyújtásnál nincs az a "búgó" hang, ilyenkor nem is indul az autó, többszöri gyújtás ráadásnál megjelenik a hang, majdhogynem pöccre indul az autó. Üzemanyagszivattyút cseréltettem benne, remélve, hogy az okozza a gondot, de a probléma ugyanúgy fennáll..ma reggel -4 fokban 20 percen keresztül szórakoztam vele mire sikerült beindítani. Mi lehet a baj? Köszi



Hali.
Ugyan ilyen tunet miatt az ac pumpa relejet csereltem ki...
Proba keppen a duda relejevel csereltem fel es atment a hiba :lol: "filleres " tetel..
A kesztyutarto mogott vannak a relek.azt hiszem zold szinu relek.
Egy probat meger.


Anno csinaltam videot is rola :

https://youtu.be/tebbZOPxYAM

legendz Elküldve: 2017-12-19 21:20 Mi lehet a baj?

Tano írta:
legendz írta: Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy kb. 2-3 fok vagy az alá csökken a hőmérséklet, akkor gyújtásnál nincs az a "búgó" hang, ilyenkor nem is indul az autó, többszöri gyújtás ráadásnál megjelenik a hang, majdhogynem pöccre indul az autó. Üzemanyagszivattyút cseréltettem benne, remélve, hogy az okozza a gondot, de a probléma ugyanúgy fennáll..ma reggel -4 fokban 20 percen keresztül szórakoztam vele mire sikerült beindítani. Mi lehet a baj? Köszi


És melyik szivattyút cseréltetted benne?
Izzítás rendben van egyébként?


Konkrétan ez lett cserélve, cikkszámot tudok mondani: ERA775055
Nem tudok róla, hogy az izzítással gond lenne.

Tano Elküldve: 2017-12-19 20:37 Mi lehet a baj?

legendz írta: Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy kb. 2-3 fok vagy az alá csökken a hőmérséklet, akkor gyújtásnál nincs az a "búgó" hang, ilyenkor nem is indul az autó, többszöri gyújtás ráadásnál megjelenik a hang, majdhogynem pöccre indul az autó. Üzemanyagszivattyút cseréltettem benne, remélve, hogy az okozza a gondot, de a probléma ugyanúgy fennáll..ma reggel -4 fokban 20 percen keresztül szórakoztam vele mire sikerült beindítani. Mi lehet a baj? Köszi


És melyik szivattyút cseréltetted benne?
Izzítás rendben van egyébként?

legendz Elküldve: 2017-12-19 15:23 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy kb. 2-3 fok vagy az alá csökken a hőmérséklet, akkor gyújtásnál nincs az a "búgó" hang, ilyenkor nem is indul az autó, többszöri gyújtás ráadásnál megjelenik a hang, majdhogynem pöccre indul az autó. Üzemanyagszivattyút cseréltettem benne, remélve, hogy az okozza a gondot, de a probléma ugyanúgy fennáll..ma reggel -4 fokban 20 percen keresztül szórakoztam vele mire sikerült beindítani. Mi lehet a baj? Köszi

Tibo Elküldve: 2017-12-16 20:16 Hûtõvíz

YELLOW írta:
Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta: Sziasztok!

BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem

A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.

A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?


szerintem jól csináltad ám érdemes többször a légtelenítésre ránézni, kitekerni a szelepet.
108°C még közép állás, talán picivel van felette.
azt sosem néztem, hogy leállítás után merre megy a hőfok, de lehetséges fizikailag, hogy felfelé megy. hisz nincs keringés, meg hűtés sem, de a blokk még meleg. minimális áramlás még van.


Én úgy hallottam hogy a légtelenítőcsavart nem szabad többször kitekerni mert megszűnik a vákum.
Illetve amit írtam az normális hogy fűtés mellett hideg az alsó cső?
Ha ki kell még tekernem a csavart akkor hogyan csináljam? Járjon a motor vagy hidegen? Kupak legyen rajta?


nem szoktam tapogatni, de azt tudom elég lassan légtelenedett le nekem is. szelepet lehet nyitni, betöltő sapkát már nem kell, de a motor járjon és legyen üzem meleg.


Köszi a választ, egyébként üzemmelegen ( 108c ) ha kitekerem a légtelenítő csavart akkor spriccel össze vissza.

YELLOW Elküldve: 2017-12-16 19:12 Hûtõvíz

Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta: Sziasztok!

BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem

A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.

A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?


szerintem jól csináltad ám érdemes többször a légtelenítésre ránézni, kitekerni a szelepet.
108°C még közép állás, talán picivel van felette.
azt sosem néztem, hogy leállítás után merre megy a hőfok, de lehetséges fizikailag, hogy felfelé megy. hisz nincs keringés, meg hűtés sem, de a blokk még meleg. minimális áramlás még van.


Én úgy hallottam hogy a légtelenítőcsavart nem szabad többször kitekerni mert megszűnik a vákum.
Illetve amit írtam az normális hogy fűtés mellett hideg az alsó cső?
Ha ki kell még tekernem a csavart akkor hogyan csináljam? Járjon a motor vagy hidegen? Kupak legyen rajta?


nem szoktam tapogatni, de azt tudom elég lassan légtelenedett le nekem is. szelepet lehet nyitni, betöltő sapkát már nem kell, de a motor járjon és legyen üzem meleg.