Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


John Elküldve: 2017-08-18 00:42 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Apropó miért van ilyen sok E46?

anno itt sem sok volt, pedig ez egy gazdag város elvileg! enyémen kívül 1 vagy 2.
miért van ilyen sok? mert a legtöbbet kint leadták a méhbe, a kóklerek meg hordják be mint a szemetet. itt már az utolsó rézbőrűnek is az van, mert annyira olcsón adják, hogy segélyből is fizetni tudja a személyi hitelt. javítani nem, így az állapotuk csak rosszabb lesz. ezek villognak a FB-on a csoportokban. full gáz már néha.

Igen ez igaz szóljon mellettem az hogy én sose adom fel ha életre akarok kelteni egy autót annak élnie kell.A Tds-em egyszer ki gyulladt és azt mondták hogy mivel kiégett a motortér ez már nsm menthető de nem adtam fel és életde keltettem egyébként ma éjfélkor jár le a Tds műszakija azt hogy vizsgáztatják le ha nem irattâk át....?

Adásvételi szerződéssel igazolhatja a tulajdonjogát a csaj szerintem.

Nem a csaj,a veje vette meg a Tds-t annak jár le ma éjfélkor a műszakija,na meg annak a küszöbei hogy vizsgáznak.. :D

Akkor nincs is neki uj törzskönyve sem ugye?A biztosítást hogy fizeti?Te ugye már lemondtad...És miért nem lett átiratva a nevére a kocsi?Szerintem így nem is viheti vizsgára.Lehet téged akar ezzel cumiztatni,hogy nincs átiratva a kocsi a nevére...De az okmányirodában te már elintézted gondolom a lejelentést a tulajdonos változásról(adásvételi bemutatását)Bonyolult dolog,ilyen tapasztalatom nincs.Ha te lejelentetted az okmányirodába az autó eladást,meg a biztosítónál is,akkor neked ebből bajod nem lehet szerintem.


Nem íratták át mert a (csak üzembentartó voltam a Tds-nek)tulajhoz nem mentek el a tulaj várt rájuk,adásvételit én nem is írhattam viszont idén is jött a nevemre súlyadó és az óta vagy 4 ember kezén át folyt a kocsi,Decemberben hallottam róla utoljára akkor Ózdon hírdették... Tulaj elvileg senkinek nem írt adásvételit mert a 4 ember kezén amikor át folyt egyik se kereste fel... A kisebbség meg tud árat kitalálni rá úgy tűnik a vérükben van am messze nem ér ennyit...



Ha üzembentartó voltál,akkor nem is a tiéd volt a kocsi.Akkor hogy adtad el?Eladni csak a tulaj tudja ugye...

Úgy adtam el hogy megbeszéltem a tulajjal hogy eladhatom-e és azt mondta igen (mivel én is pénzért vettem tőle..)és annyi volt hogy a vevő jelenjen meg nála és a számát is megadtam de baszták felhívni...


Közben utánaolvastama neten.Így olcsóbb az átírási költség például.Bevallom öszintén nekem egy kicsit homályos ez a dolog...Eladáskor a tulaj ugye ír szerződést,és abban te mint üzembentartó lemondasz az üzembentartói jogodról.Az adásvételi szerződésben ezt h. oldják meg?Hogy írják bele? :D Vagy nem is írnak olyankor ?De az meg illegális...De hogy vásárolsz üzembentartóival autót?Jogilag akkor is a tulajé marad,vagy mi?Ez nekem magas.Családtagok között van ilyen,meg max gondolom közeli ismerősöknél...Ha eladok valamit,akkor ugye nem én vagyok a tulajdonos onnantól fogva.De mit jelent ez az üzembentartóival eladott dolog?Olyan majdnem,mintha bérelnék egy kocsit....Mindegy is...Ez úgysem az a topik.Szerintem pont ezért nem jó ez a dolog,mert több a hátulütője,mint a haszna ahogy nézem...Ez egy jogi kiskapunak tűnik.Okmányirodába kell bevinni az igazolást az üzembentartói változásról.Ha ez megvolt,akkor nem tudom mi a fenének küldik neked a csekket :D Jó nagy marhaság ez a szabályozás amúgy...A gazsik biztos kenik-vágják a dolgot.Az az egy jó ebben,hogy olcsóbb az átírás,de a többi dolog inkább hátrány...

Átírás idézőjelben,ami annyit tesz a tulajé jogilag az autó de te használhatod külön engedély nélkül mint amikor írsz egy használati engedélyt hogy más vezetheti a kocsid csak itt annyi a különbség hogy nincs időkorlát és kb csak a forgalmit (amibe be kerül a neved de mint üzembentartó és nem tulajdonos) meg az illetéket kell kifizetni meg kötelezőt kötni ami jóval olcsóbb mert a Tds 2500-as mocival az átírás kb 90.000 ft lett volna így megúsztam mit tom én egy 20-asból kötelezővel együtt asszem.Hátulütője hogy üzembentartó nem írhat adásvételit azt csak a tulaj írhatja alá és csakis ő,a másik hogy a kötelező,a súlyadó,parkolóbírság,gyorshajtás az üzembentartó nevére kerül...De a feketét nyugi egyből tulajdonosként írattam a nevemre,el is kellett utaznunk a tulajcsajjal Szegedre a törzskönyvért... :D

Bitu79 Elküldve: 2017-08-18 00:30 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Apropó miért van ilyen sok E46?

anno itt sem sok volt, pedig ez egy gazdag város elvileg! enyémen kívül 1 vagy 2.
miért van ilyen sok? mert a legtöbbet kint leadták a méhbe, a kóklerek meg hordják be mint a szemetet. itt már az utolsó rézbőrűnek is az van, mert annyira olcsón adják, hogy segélyből is fizetni tudja a személyi hitelt. javítani nem, így az állapotuk csak rosszabb lesz. ezek villognak a FB-on a csoportokban. full gáz már néha.

Igen ez igaz szóljon mellettem az hogy én sose adom fel ha életre akarok kelteni egy autót annak élnie kell.A Tds-em egyszer ki gyulladt és azt mondták hogy mivel kiégett a motortér ez már nsm menthető de nem adtam fel és életde keltettem egyébként ma éjfélkor jár le a Tds műszakija azt hogy vizsgáztatják le ha nem irattâk át....?

Adásvételi szerződéssel igazolhatja a tulajdonjogát a csaj szerintem.

Nem a csaj,a veje vette meg a Tds-t annak jár le ma éjfélkor a műszakija,na meg annak a küszöbei hogy vizsgáznak.. :D

Akkor nincs is neki uj törzskönyve sem ugye?A biztosítást hogy fizeti?Te ugye már lemondtad...És miért nem lett átiratva a nevére a kocsi?Szerintem így nem is viheti vizsgára.Lehet téged akar ezzel cumiztatni,hogy nincs átiratva a kocsi a nevére...De az okmányirodában te már elintézted gondolom a lejelentést a tulajdonos változásról(adásvételi bemutatását)Bonyolult dolog,ilyen tapasztalatom nincs.Ha te lejelentetted az okmányirodába az autó eladást,meg a biztosítónál is,akkor neked ebből bajod nem lehet szerintem.


Nem íratták át mert a (csak üzembentartó voltam a Tds-nek)tulajhoz nem mentek el a tulaj várt rájuk,adásvételit én nem is írhattam viszont idén is jött a nevemre súlyadó és az óta vagy 4 ember kezén át folyt a kocsi,Decemberben hallottam róla utoljára akkor Ózdon hírdették... Tulaj elvileg senkinek nem írt adásvételit mert a 4 ember kezén amikor át folyt egyik se kereste fel... A kisebbség meg tud árat kitalálni rá úgy tűnik a vérükben van am messze nem ér ennyit...



Ha üzembentartó voltál,akkor nem is a tiéd volt a kocsi.Akkor hogy adtad el?Eladni csak a tulaj tudja ugye...

Úgy adtam el hogy megbeszéltem a tulajjal hogy eladhatom-e és azt mondta igen (mivel én is pénzért vettem tőle..)és annyi volt hogy a vevő jelenjen meg nála és a számát is megadtam de baszták felhívni...


Közben utánaolvastama neten.Így olcsóbb az átírási költség például.Bevallom öszintén nekem egy kicsit homályos ez a dolog...Eladáskor a tulaj ugye ír szerződést,és abban te mint üzembentartó lemondasz az üzembentartói jogodról.Az adásvételi szerződésben ezt h. oldják meg?Hogy írják bele? :D Vagy nem is írnak olyankor ?De az meg illegális...De hogy vásárolsz üzembentartóival autót?Jogilag akkor is a tulajé marad,vagy mi?Ez nekem magas.Családtagok között van ilyen,meg max gondolom közeli ismerősöknél...Ha eladok valamit,akkor ugye nem én vagyok a tulajdonos onnantól fogva.De mit jelent ez az üzembentartóival eladott dolog?Olyan majdnem,mintha bérelnék egy kocsit....Mindegy is...Ez úgysem az a topik.Szerintem pont ezért nem jó ez a dolog,mert több a hátulütője,mint a haszna ahogy nézem...Ez egy jogi kiskapunak tűnik.Okmányirodába kell bevinni az igazolást az üzembentartói változásról.Ha ez megvolt,akkor nem tudom mi a fenének küldik neked a csekket :D Jó nagy marhaság ez a szabályozás amúgy...A "partnerek" biztos kenik-vágják a dolgot.Az az egy jó ebben,hogy olcsóbb az átírás,de a többi dolog inkább hátrány...

John Elküldve: 2017-08-17 23:53 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Apropó miért van ilyen sok E46?

anno itt sem sok volt, pedig ez egy gazdag város elvileg! enyémen kívül 1 vagy 2.
miért van ilyen sok? mert a legtöbbet kint leadták a méhbe, a kóklerek meg hordják be mint a szemetet. itt már az utolsó rézbőrűnek is az van, mert annyira olcsón adják, hogy segélyből is fizetni tudja a személyi hitelt. javítani nem, így az állapotuk csak rosszabb lesz. ezek villognak a FB-on a csoportokban. full gáz már néha.

Igen ez igaz szóljon mellettem az hogy én sose adom fel ha életre akarok kelteni egy autót annak élnie kell.A Tds-em egyszer ki gyulladt és azt mondták hogy mivel kiégett a motortér ez már nsm menthető de nem adtam fel és életde keltettem egyébként ma éjfélkor jár le a Tds műszakija azt hogy vizsgáztatják le ha nem irattâk át....?

Adásvételi szerződéssel igazolhatja a tulajdonjogát a csaj szerintem.

Nem a csaj,a veje vette meg a Tds-t annak jár le ma éjfélkor a műszakija,na meg annak a küszöbei hogy vizsgáznak.. :D

Akkor nincs is neki uj törzskönyve sem ugye?A biztosítást hogy fizeti?Te ugye már lemondtad...És miért nem lett átiratva a nevére a kocsi?Szerintem így nem is viheti vizsgára.Lehet téged akar ezzel cumiztatni,hogy nincs átiratva a kocsi a nevére...De az okmányirodában te már elintézted gondolom a lejelentést a tulajdonos változásról(adásvételi bemutatását)Bonyolult dolog,ilyen tapasztalatom nincs.Ha te lejelentetted az okmányirodába az autó eladást,meg a biztosítónál is,akkor neked ebből bajod nem lehet szerintem.


Nem íratták át mert a (csak üzembentartó voltam a Tds-nek)tulajhoz nem mentek el a tulaj várt rájuk,adásvételit én nem is írhattam viszont idén is jött a nevemre súlyadó és az óta vagy 4 ember kezén át folyt a kocsi,Decemberben hallottam róla utoljára akkor Ózdon hírdették... Tulaj elvileg senkinek nem írt adásvételit mert a 4 ember kezén amikor át folyt egyik se kereste fel... A kisebbség meg tud árat kitalálni rá úgy tűnik a vérükben van am messze nem ér ennyit...



Ha üzembentartó voltál,akkor nem is a tiéd volt a kocsi.Akkor hogy adtad el?Eladni csak a tulaj tudja ugye...

Úgy adtam el hogy megbeszéltem a tulajjal hogy eladhatom-e és azt mondta igen (mivel én is pénzért vettem tőle..)és annyi volt hogy a vevő jelenjen meg nála és a számát is megadtam de baszták felhívni...

Bitu79 Elküldve: 2017-08-17 23:50 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Apropó miért van ilyen sok E46?

anno itt sem sok volt, pedig ez egy gazdag város elvileg! enyémen kívül 1 vagy 2.
miért van ilyen sok? mert a legtöbbet kint leadták a méhbe, a kóklerek meg hordják be mint a szemetet. itt már az utolsó rézbőrűnek is az van, mert annyira olcsón adják, hogy segélyből is fizetni tudja a személyi hitelt. javítani nem, így az állapotuk csak rosszabb lesz. ezek villognak a FB-on a csoportokban. full gáz már néha.

Igen ez igaz szóljon mellettem az hogy én sose adom fel ha életre akarok kelteni egy autót annak élnie kell.A Tds-em egyszer ki gyulladt és azt mondták hogy mivel kiégett a motortér ez már nsm menthető de nem adtam fel és életde keltettem egyébként ma éjfélkor jár le a Tds műszakija azt hogy vizsgáztatják le ha nem irattâk át....?

Adásvételi szerződéssel igazolhatja a tulajdonjogát a csaj szerintem.

Nem a csaj,a veje vette meg a Tds-t annak jár le ma éjfélkor a műszakija,na meg annak a küszöbei hogy vizsgáznak.. :D

Akkor nincs is neki uj törzskönyve sem ugye?A biztosítást hogy fizeti?Te ugye már lemondtad...És miért nem lett átiratva a nevére a kocsi?Szerintem így nem is viheti vizsgára.Lehet téged akar ezzel cumiztatni,hogy nincs átiratva a kocsi a nevére...De az okmányirodában te már elintézted gondolom a lejelentést a tulajdonos változásról(adásvételi bemutatását)Bonyolult dolog,ilyen tapasztalatom nincs.Ha te lejelentetted az okmányirodába az autó eladást,meg a biztosítónál is,akkor neked ebből bajod nem lehet szerintem.


Nem íratták át mert a (csak üzembentartó voltam a Tds-nek)tulajhoz nem mentek el a tulaj várt rájuk,adásvételit én nem is írhattam viszont idén is jött a nevemre súlyadó és az óta vagy 4 ember kezén át folyt a kocsi,Decemberben hallottam róla utoljára akkor Ózdon hírdették... Tulaj elvileg senkinek nem írt adásvételit mert a 4 ember kezén amikor át folyt egyik se kereste fel... A kisebbség meg tud árat kitalálni rá úgy tűnik a vérükben van am messze nem ér ennyit...



Ha üzembentartó voltál,akkor nem is a tiéd volt a kocsi.Akkor hogy adtad el?Eladni csak a tulaj tudja ugye...

John Elküldve: 2017-08-17 23:35 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Apropó miért van ilyen sok E46?

anno itt sem sok volt, pedig ez egy gazdag város elvileg! enyémen kívül 1 vagy 2.
miért van ilyen sok? mert a legtöbbet kint leadták a méhbe, a kóklerek meg hordják be mint a szemetet. itt már az utolsó rézbőrűnek is az van, mert annyira olcsón adják, hogy segélyből is fizetni tudja a személyi hitelt. javítani nem, így az állapotuk csak rosszabb lesz. ezek villognak a FB-on a csoportokban. full gáz már néha.

Igen ez igaz szóljon mellettem az hogy én sose adom fel ha életre akarok kelteni egy autót annak élnie kell.A Tds-em egyszer ki gyulladt és azt mondták hogy mivel kiégett a motortér ez már nsm menthető de nem adtam fel és életde keltettem egyébként ma éjfélkor jár le a Tds műszakija azt hogy vizsgáztatják le ha nem irattâk át....?

Adásvételi szerződéssel igazolhatja a tulajdonjogát a csaj szerintem.

Nem a csaj,a veje vette meg a Tds-t annak jár le ma éjfélkor a műszakija,na meg annak a küszöbei hogy vizsgáznak.. :D

Akkor nincs is neki uj törzskönyve sem ugye?A biztosítást hogy fizeti?Te ugye már lemondtad...És miért nem lett átiratva a nevére a kocsi?Szerintem így nem is viheti vizsgára.Lehet téged akar ezzel cumiztatni,hogy nincs átiratva a kocsi a nevére...De az okmányirodában te már elintézted gondolom a lejelentést a tulajdonos változásról(adásvételi bemutatását)Bonyolult dolog,ilyen tapasztalatom nincs.Ha te lejelentetted az okmányirodába az autó eladást,meg a biztosítónál is,akkor neked ebből bajod nem lehet szerintem.


Nem íratták át mert a (csak üzembentartó voltam a Tds-nek)tulajhoz nem mentek el a tulaj várt rájuk,adásvételit én nem is írhattam viszont idén is jött a nevemre súlyadó és az óta vagy 4 ember kezén át folyt a kocsi,Decemberben hallottam róla utoljára akkor Ózdon hírdették... Tulaj elvileg senkinek nem írt adásvételit mert a 4 ember kezén amikor át folyt egyik se kereste fel... A kisebbség meg tud árat kitalálni rá úgy tűnik a vérükben van am messze nem ér ennyit...

Sparta Elküldve: 2017-08-03 20:17 kormány

YELLOW írta:
Sparta írta:
Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: Márkatársak segítsetek, hogyan lehet vagy lehet-e egy indítós légzsák helyére 2 indítós légzsákot bekötni??
vagy van-e valakinek egy indítós körlégzsákja???


említettem az eladónak is, akitől vennéd a kormányt, hogy körlégzsákból nincs 1 indítós, csak 2. viszont az betehető. az 1 csati, ami a kormányoszlopról jön, csak egyikbe tudod beledugni, azt hiszem zöld a színe, de lehet fekete. ha jól emlékszem a duda is azon keresztül van.
fordított esetben, ha a légzsák 1 indítós és az autó 2-est kezel, akkor lehet a légzsák vezérlőben kellene módosítani, hogy egyfokozatú, hogy ne érzékeljen a nem csatlakoztatott kábel hibát. de ez nem biztos.


Köszi a választ!
Szóval nekem 1 inditos van.Akkor annyi az egész hogy az én 1 kábelemet beledugom a körlégzsák zöld csatijába és kész,ugyanúgy fog működni?A másik csatlakozó csupaszon marad?Az mit vezérel?
Biztosra akarok menni,nem szeretnék senki életével játszani ha esetleg nem jó igy


???


már most nem értem miről beszélsz, milyen szabad csatlakozóról? ami a légzsákon szabadon marad azzal ne foglalkozz. azt a kábelt használd, ami az eredetihez volt, és a légzsákon abba dugd bele, amibe belemegy.
ettől többet nem tudok. esetleg olvass vissza, többször felmerült már ez a kérdés.


Rendben, köszi a választ!

YELLOW Elküldve: 2017-08-03 20:01 kormány

Sparta írta:
Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: Márkatársak segítsetek, hogyan lehet vagy lehet-e egy indítós légzsák helyére 2 indítós légzsákot bekötni??
vagy van-e valakinek egy indítós körlégzsákja???


említettem az eladónak is, akitől vennéd a kormányt, hogy körlégzsákból nincs 1 indítós, csak 2. viszont az betehető. az 1 csati, ami a kormányoszlopról jön, csak egyikbe tudod beledugni, azt hiszem zöld a színe, de lehet fekete. ha jól emlékszem a duda is azon keresztül van.
fordított esetben, ha a légzsák 1 indítós és az autó 2-est kezel, akkor lehet a légzsák vezérlőben kellene módosítani, hogy egyfokozatú, hogy ne érzékeljen a nem csatlakoztatott kábel hibát. de ez nem biztos.


Köszi a választ!
Szóval nekem 1 inditos van.Akkor annyi az egész hogy az én 1 kábelemet beledugom a körlégzsák zöld csatijába és kész,ugyanúgy fog működni?A másik csatlakozó csupaszon marad?Az mit vezérel?
Biztosra akarok menni,nem szeretnék senki életével játszani ha esetleg nem jó igy


???


már most nem értem miről beszélsz, milyen szabad csatlakozóról? ami a légzsákon szabadon marad azzal ne foglalkozz. azt a kábelt használd, ami az eredetihez volt, és a légzsákon abba dugd bele, amibe belemegy.
ettől többet nem tudok. esetleg olvass vissza, többször felmerült már ez a kérdés.

YELLOW Elküldve: 2017-08-03 13:32 Nem tudom mi a baja az autómnak

redmanus írta:
YELLOW írta:
redmanus írta: Sziasztok,

2003-as évjáratú 318i az autóm, és elég érdekes dolgokat produkál:
- hidegen nagyjából elindul (bár néha itt is ugrál az alapjárat, de beindul)
- melegen mindig beindul pöcc-röff
- ha például leparkolok vele, és 3-4 óra múlva próbálom elindítani tehát még kvázi langyos a motor, akkor ritmusosan ingadozik az alapjárat majd lefullad, ezt meg kell ismételni körülbelül 3-10! alkalommal, aztán beindul és megy mintha mi se történt volna.
Menet közben soha nem ugrál a fordulatszám, soha nem fullad le.
A jelenséget minden nap előadja, általában úgy zajlik a napunk, hogy reggel bemegyünk dolgozni, elsőre indul (picit ingázik a fordulat de beindul)
eltelik 4 óra mennék ebédelni mondjuk, akkor jön a 3-10 indítás, de például ha 8 órát bent vagyok, és nem megyek ebédelni, akkor délutánra már általában nem csinálja.
:oops:

Erre szeretnék ötleteket, mert már 3 szervízben voltam (többször is), és nem találták meg a hibát.

Előre is köszönöm,

P


normális szervizbe kell elvinni. ahol az adott esetben élőadatokkal, megfelelő műszerekkel méréseket tudnak csinálni, amikor is produkálja.
így csak találgatni, tippelgetni lehet. ez lehet több mindentől így hirtelen.
azért nem írok ettől többet, mert véletlenül sem szeretnélek félre vezetni.


Péntekre van időpontom márkaszervízbe... Majd beírom ha lesz eredmény, köszi!


nem feltétlen a márkaszervizt értem a normális szerviz alatt :D hiába van meg esetleg az eszközük, ha nem értenek hozzá, és nem tudják mikor melyik eszközt kell használni, vagy hogyan kell azt használni. de bizakodjunk.

redmanus Elküldve: 2017-08-03 12:45 Nem tudom mi a baja az autómnak

Péntekre van időpontom márkaszervízbe... Majd beírom ha lesz eredmény, köszi!

YELLOW írta:
redmanus írta: Sziasztok,

2003-as évjáratú 318i az autóm, és elég érdekes dolgokat produkál:
- hidegen nagyjából elindul (bár néha itt is ugrál az alapjárat, de beindul)
- melegen mindig beindul pöcc-röff
- ha például leparkolok vele, és 3-4 óra múlva próbálom elindítani tehát még kvázi langyos a motor, akkor ritmusosan ingadozik az alapjárat majd lefullad, ezt meg kell ismételni körülbelül 3-10! alkalommal, aztán beindul és megy mintha mi se történt volna.
Menet közben soha nem ugrál a fordulatszám, soha nem fullad le.
A jelenséget minden nap előadja, általában úgy zajlik a napunk, hogy reggel bemegyünk dolgozni, elsőre indul (picit ingázik a fordulat de beindul)
eltelik 4 óra mennék ebédelni mondjuk, akkor jön a 3-10 indítás, de például ha 8 órát bent vagyok, és nem megyek ebédelni, akkor délutánra már általában nem csinálja.
:oops:

Erre szeretnék ötleteket, mert már 3 szervízben voltam (többször is), és nem találták meg a hibát.

Előre is köszönöm,

P


normális szervizbe kell elvinni. ahol az adott esetben élőadatokkal, megfelelő műszerekkel méréseket tudnak csinálni, amikor is produkálja.
így csak találgatni, tippelgetni lehet. ez lehet több mindentől így hirtelen.
azért nem írok ettől többet, mert véletlenül sem szeretnélek félre vezetni.


YELLOW Elküldve: 2017-08-02 12:28 Nem tudom mi a baja az autómnak

redmanus írta: Sziasztok,

2003-as évjáratú 318i az autóm, és elég érdekes dolgokat produkál:
- hidegen nagyjából elindul (bár néha itt is ugrál az alapjárat, de beindul)
- melegen mindig beindul pöcc-röff
- ha például leparkolok vele, és 3-4 óra múlva próbálom elindítani tehát még kvázi langyos a motor, akkor ritmusosan ingadozik az alapjárat majd lefullad, ezt meg kell ismételni körülbelül 3-10! alkalommal, aztán beindul és megy mintha mi se történt volna.
Menet közben soha nem ugrál a fordulatszám, soha nem fullad le.
A jelenséget minden nap előadja, általában úgy zajlik a napunk, hogy reggel bemegyünk dolgozni, elsőre indul (picit ingázik a fordulat de beindul)
eltelik 4 óra mennék ebédelni mondjuk, akkor jön a 3-10 indítás, de például ha 8 órát bent vagyok, és nem megyek ebédelni, akkor délutánra már általában nem csinálja.
:oops:

Erre szeretnék ötleteket, mert már 3 szervízben voltam (többször is), és nem találták meg a hibát.

Előre is köszönöm,

P


normális szervizbe kell elvinni. ahol az adott esetben élőadatokkal, megfelelő műszerekkel méréseket tudnak csinálni, amikor is produkálja.
így csak találgatni, tippelgetni lehet. ez lehet több mindentől így hirtelen.
azért nem írok ettől többet, mert véletlenül sem szeretnélek félre vezetni.