Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


YELLOW Elküldve: 2017-07-24 17:44 Mi lehet a baj?_

Benyo89 írta: Sziasztok!

Van egy olyan problémám hogy az autó nem indul. Forgatja, néha ugyan felpörög de egyből le is áll. Hibakódom nincs... Van valakinek valami ötlet? n42b18 motorkód.
Köszönöm!


ha nincs hibakód, akkor így elsőre azt mondanám, hogy üzemanyag ellátási probléma van. szűrő dugult, vagy rossz a pumpa.
esetleg adj rá többször gyújtást, de ne indíts, csak kb a 4-5. gyújtás ráadás után.

YELLOW Elküldve: 2017-07-20 16:04 Mi lehet a baj?_

Elek írta:
YELLOW írta:
Elek írta: Sziasztok! 320i touringon az utóbbi napokban a következő hiba jelenséggel találkoztam! Amikor ráadom a gyújtást furcsa hang jön valahonnan (mintha valamilyen motor szorulna)! Nem mindig csinálja van, hogy többszöri indításkor sem jön elő, de van amikor többször is hallani! Szerintetek mi okozhatja?


a klímaboxban mozognak a csappantyúk. normális.
ha leveszed a ventit, hogy a klímapanel ne világítson, akkor legközelebbi gyújtásnál nem fogod hallani. (persze ez beállítás függő, hogy indításkor az előző állapot, vagy mindig működő klímavezérlővel induljon)


Köszönöm a gyors választ! Kipróbáltam de sajnos így is lehetett hallani! Igaz már nem annyira!


akkor egy dolog lehet még, a klímapanelben van egy kis venti. ahol kicsi rács van. annak is szokik hangja lenni, akkor is, ha nincs bekapcsolva a klímapanel.
vagy a másik, hogy az üzemanyag pumpának hallod a hangját. bizonyos mértékig normális.

Elek Elküldve: 2017-07-20 15:15 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
Elek írta: Sziasztok! 320i touringon az utóbbi napokban a következő hiba jelenséggel találkoztam! Amikor ráadom a gyújtást furcsa hang jön valahonnan (mintha valamilyen motor szorulna)! Nem mindig csinálja van, hogy többszöri indításkor sem jön elő, de van amikor többször is hallani! Szerintetek mi okozhatja?


a klímaboxban mozognak a csappantyúk. normális.
ha leveszed a ventit, hogy a klímapanel ne világítson, akkor legközelebbi gyújtásnál nem fogod hallani. (persze ez beállítás függő, hogy indításkor az előző állapot, vagy mindig működő klímavezérlővel induljon)


Köszönöm a gyors választ! Kipróbáltam de sajnos így is lehetett hallani! Igaz már nem annyira!

YELLOW Elküldve: 2017-07-20 14:10 Mi lehet a baj?_

Elek írta: Sziasztok! 320i touringon az utóbbi napokban a következő hiba jelenséggel találkoztam! Amikor ráadom a gyújtást furcsa hang jön valahonnan (mintha valamilyen motor szorulna)! Nem mindig csinálja van, hogy többszöri indításkor sem jön elő, de van amikor többször is hallani! Szerintetek mi okozhatja?


a klímaboxban mozognak a csappantyúk. normális.
ha leveszed a ventit, hogy a klímapanel ne világítson, akkor legközelebbi gyújtásnál nem fogod hallani. (persze ez beállítás függő, hogy indításkor az előző állapot, vagy mindig működő klímavezérlővel induljon)

Elek Elküldve: 2017-07-20 12:54 Mi lehet a baj?_

Sziasztok! 320i touringon az utóbbi napokban a következő hiba jelenséggel találkoztam! Amikor ráadom a gyújtást furcsa hang jön valahonnan (mintha valamilyen motor szorulna)! Nem mindig csinálja van, hogy többszöri indításkor sem jön elő, de van amikor többször is hallani! Szerintetek mi okozhatja?

Bitu79 Elküldve: 2017-07-12 21:56 klíma tisztítás

YELLOW írta:
YELLOW írta: a probléma az, hogy a szerekre is az van írva, hogy a pollenszűrő felől kell befújni. ezért csinálja a fószer is úgy a videjóban.
csak ez E46-nál marhára nem jó. mert teljesen más a kialakítása a boxnak, mint sok más autónál, vagy akár E34, E36-nál.
én tőlem mindneki fújja, onnan ahonnan akarja. én inkább kitekerek 6db torx-ot a kesztyűtartóból és kb 2-3 másikat a süninek, minthogy még1x a ventire menjen.
egyébként vannak olyan videók, sőt talán a totalcar-on is volt, aikor a habokat tisztítókat tesztelik, hogy a hőcserélőre fújja közvetlen, majd vízzel öblíti.
egyszerűbb beépítésnél, sok helyen ki is szerelik a hőcserélőt. sajnos az E46 ebből a szempontből többszörösen sz*póág.
még nem tudom, mert nem próbáltam ki, de talán a lefolyón kerezstül felnyomva a habot is eljut a klíma hőcserélőig is. ezt lehet a nyitott csappantyúk mellett is figyelni, csak a venti ne menjen. vagy épp a süni felől.
http://totalcar.hu/magazin/tec...s_hazilag/

szerk.: én egyébként ilyet használtam régen is, most is akciósan év elején vettem kettőt magamnak egyet kollégának. Motip. elég jó szer.


amúgy hülye vagyok :D
hát az első láb befúvókon keresztül is közvetlen a hőcserélőkhöz jut el a cucc. csak elég tekervényes ott az út, legalább is az endoszkóppal elég macerás volt belesni onnan. de még talán innen támadható a legjobban bontás nélkül.


A legjobban úgy lehet megpucolni a hőcserélőt,hogy a motortér felől ki kell kapni a fűtőmotort,telibefújni habbal a hőcserélőt utána,és leöblíteni sprickából deszt. vízzel,vagy ioncserélt vízzel.A kesztyűtartós módszerrel a párologtató negyedét éred el körülbelül,ami kábé annyit ér,mint mikor csak úgy csinálod,ahogy a videóban mutatja az ember.Ha full pucolást akar valaki,akkor nem ússza meg a fűtőmotor kiszedése nélkül,ami elég macerás,és időigényes.Egyedül így tudod befujni a hőcserélő teljes felületét rendesen,ha kiszeded a fűtőmotort...

Angol fórumon is ezt a módszert említik:

http://www.bimmerfest.com/foru...p?t=817897

Google fordítóval teljesen jól érthető.


YELLOW Elküldve: 2017-07-12 21:23 klíma tisztítás

YELLOW írta: a probléma az, hogy a szerekre is az van írva, hogy a pollenszűrő felől kell befújni. ezért csinálja a fószer is úgy a videjóban.
csak ez E46-nál marhára nem jó. mert teljesen más a kialakítása a boxnak, mint sok más autónál, vagy akár E34, E36-nál.
én tőlem mindneki fújja, onnan ahonnan akarja. én inkább kitekerek 6db torx-ot a kesztyűtartóból és kb 2-3 másikat a süninek, minthogy még1x a ventire menjen.
egyébként vannak olyan videók, sőt talán a totalcar-on is volt, aikor a habokat tisztítókat tesztelik, hogy a hőcserélőre fújja közvetlen, majd vízzel öblíti.
egyszerűbb beépítésnél, sok helyen ki is szerelik a hőcserélőt. sajnos az E46 ebből a szempontből többszörösen sz*póág.
még nem tudom, mert nem próbáltam ki, de talán a lefolyón kerezstül felnyomva a habot is eljut a klíma hőcserélőig is. ezt lehet a nyitott csappantyúk mellett is figyelni, csak a venti ne menjen. vagy épp a süni felől.
http://totalcar.hu/magazin/tec...s_hazilag/

szerk.: én egyébként ilyet használtam régen is, most is akciósan év elején vettem kettőt magamnak egyet kollégának. Motip. elég jó szer.


amúgy hülye vagyok :D
hát az első láb befúvókon keresztül is közvetlen a hőcserélőkhöz jut el a cucc. csak elég tekervényes ott az út, legalább is az endoszkóppal elég macerás volt belesni onnan. de még talán innen támadható a legjobban bontás nélkül.

YELLOW Elküldve: 2017-07-12 21:04 klíma tisztítás

a probléma az, hogy a szerekre is az van írva, hogy a pollenszűrő felől kell befújni. ezért csinálja a fószer is úgy a videjóban.
csak ez E46-nál marhára nem jó. mert teljesen más a kialakítása a boxnak, mint sok más autónál, vagy akár E34, E36-nál.
én tőlem mindneki fújja, onnan ahonnan akarja. én inkább kitekerek 6db torx-ot a kesztyűtartóból és kb 2-3 másikat a süninek, minthogy még1x a ventire menjen.
egyébként vannak olyan videók, sőt talán a totalcar-on is volt, aikor a habokat tisztítókat tesztelik, hogy a hőcserélőre fújja közvetlen, majd vízzel öblíti.
egyszerűbb beépítésnél, sok helyen ki is szerelik a hőcserélőt. sajnos az E46 ebből a szempontből többszörösen sz*póág.
még nem tudom, mert nem próbáltam ki, de talán a lefolyón kerezstül felnyomva a habot is eljut a klíma hőcserélőig is. ezt lehet a nyitott csappantyúk mellett is figyelni, csak a venti ne menjen. vagy épp a süni felől.
http://totalcar.hu/magazin/tec...s_hazilag/

szerk.: én egyébként ilyet használtam régen is, most is akciósan év elején vettem kettőt magamnak egyet kollégának. Motip. elég jó szer.

attila1984 Elküldve: 2017-07-05 21:46 Remeg az autó

Nem tudom igazbol milyen ez a remeges de az en autom ugymond remeget mert a dtc beavatkozott.Persze lehet teljesen mas a problema adott esettben mire sikerult kikuszobolni a hibat eleg sokba volt de a lengescsillapito csere oldotta meg a problemat. http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...53452#p392
aadaaz írta:
KermanN írta:
YELLOW írta:
KermanN írta:
YELLOW írta:
KermanN írta:
YELLOW írta:
KermanN írta: Szia! Sajnos hasonlóval küzdöm egy ideje, 2011'E91LCI automata 318D.
120-nál indul, és felette többé kevésbé folyamatosan remeg, ráz az autó.
Néha annyira, hogy az anyósülés fejtámlája szemmel láthatóan mozog, napellenzőkkel egyetemben, de néha csak annyira, hogy rajtam kívül más nem is érzi.
Folyamatos autópálya sebességen tartva(130) hol előjön, hol elmúlik.

Jelenleg 18"-os BMW M-es felnik vannak fent (nem replika).
Amiket eddig csináltam, és NEM segített:
- többszöri, több helyen való centírozás
- futómű állítás többször, több helyen
- vadi új nyári + téli garnítúra, Bridgestone, Goodyear
- szakadt váltó tartó bakok cseréje
- a gyári 16"-os felniket visszarakattam
- sebességfokozattól független a remegés intenzitása, üresben szintén nem változik
Amik meg lettek nézve, és *elvileg* rendben vannak:
- motor tartó bakok, futómű alkatrészek, kardán, difi

Több mint egy évnyi szenvedés alatt az tűnt fel, hogy minden egyes kerékcsere után változik a remegés intenzitása, és némileg az a tartomány is ahol előjön. Pl. 120-140 között intenzív remegés, 140-160 nagyon enyhe vagy semmi, 160felett megint erősebb.

Szerelők tanácstalanok...csak úgy mint én. BMW szakszervíz (Szombathely) visszaadta az autót, hogy nem tudták reprodukálni a hibát (értsd. szerintük nem remeg :D ),hozzam vissza ha rosszabb lesz. A helyi maszek BMW specialista állítása szerint mindent átnézett, nem talált hibát, de aláírta, hogy remeg az autó. Ha valakinek van tippje, hogy hova lehetne elvinni az autót ahol kinyomozzák a jelenség okát, legyen kedves megosztani, mert már olyannyira felb*sz a dolog, hogy legszívesebben felgyújtanám az autót.

Köszi előre is, üdv!


- megnézném a kerékcsavarok hosszát... nem-e túl hosszúak
- oké, hogy M-es felni, de azon belül? nem lehet hogy más típusra való és nagyobb a középső furat, és a felni nem fekszik fel a tehermentesítőre, csak a csavarok fogják, emiatt nem központos, azaz üt a kerék. mondjuk ezt észre kellett volna venniük. de a kerékcserék alkalmával változó dolog is erre következtet.
- beragadó féknyereg. ezeknél nem jellemző, de régebbi típusoknál előfordul sokszor.


Szia! Köszi a választ!
A szóban forgó M-es felni Doppelspeiche 135 ( 36117896470 ), míg a gyári felnim Vielspeiche 282 ( 36116783628 ).
Én is arra gondoltam, lehet hogy nem központos...
Mivel az ET szám nem stimmel, H&R nyomtávszélesítővel vannak fenn (40/60mm).
Nyilván mindenki már 0. körben a nyomtávszélesítőket nevezte meg mint hibaforrás, de amikor levettük, és felraktuk a gyári 16-os kerekeket távtartók nélkül, akkor is rázott, igaz enyhébben.

Arra gondolok még, hogy lehet valami enyhe alaphiba, amit a nagyobb(+nehezebb!) felnik és a nyomtávszélesítők csak felerősítenek. Gondolom az sem segít, hogy a gyári felnik súlyánál felninként 2-2,4kg-al többet nyomnak az M-es felnik, ezáltal nő a rugózatlan tömeg? (remélem nem írtam túl nagy hülyeséget, csak hangosan gondolkodom)

A féknyerget, és a csavarokat megnézetem, köszi!
Üdv.


ugye a stylin 135 volt E46-ra való is illetve Z4-re ET47 és ET50-es méretben. ET20 pedig E60-ra. én úgy tudom annak még nagyobb a közepe. viszont ha nyomtáv van fent, akkor gyanítom az E90 esetében, akkor pedig ET47-50 lehet neked, mert E90, ha minden igaz ET30-35 a gyári vagy e körüli. tehát indokolt a nyomtáv.
viszont ha a gyári styling 282 is olyan, akkor nem tudom.
honnan érezni jobban a rezgést? előlről vagy hátulról? lehet kardán, féltengely ütés is.


Hátulról érezni, leginkább az ülések "mozognak" alattad. A kormány nem remeg.
Ha kardán lenne, az folyamatosan fenn állna, nem csak 120 felett, nem?
Féltengelyt hogy lehetne kiszűrni?


az attól függ milyen ütése van a tengelynek.
én úgy szűrném ki, hogy:

1. kardántengely: a fordulatszámot kell nézni. ha mondjuk 130-nál jelentkezik 5.-ben, akkor megnézed a fordulatszámot. ugyanezt a fordulatot megnézed, 3-4. fokozatban is. a sebesség alacsonyabb lesz, de a fordulat azonos. ugyanazoknál a fordulatnál jelentkezik, akkor kardán.
2. féltengely: na ez sebességfüggő. ha 130-nál rezeg, akkor nézd meg 4. fokozatban is 130-nál. ha annál a sebességnél kezdi mindkét fokozatban, akkor féltengely.

illetve még eszembe jutott a hátsó lengőkar szilent, ami a kasztni szélső oldalához csatlakozik be, ugye a hossz lengőkarra gondolok, ilyen kacskaringós. az a szilent is okozhat ilyet.
de ha biztosra átnézték az egészet, akkor feltűnt volna nekik egy szilent probléma, futómű kiszakadás.


Azt gondolom, hogy fordulatszámtól független a dolog. Kipróbáltam, azonos sebességet tartottam autópályán (pl. 130km/h), miközben visszaváltogattam 6-ból 5-be, 4-be, és nem múlt el a remegés. Amint 120 km/h alá lassultam, elmúlt.

Egyébként az autó bal hátulja sérült volt, lehet hogy ennek a hozománya ez a szarság, el tudom képzelni, hogy a bal féltengely is kapott :-/


Szia, nekem is ugyan ez a problémám e90 318D-nél. Neked sikerült esetleg megoldani a gondot?


aadaaz Elküldve: 2017-07-05 07:58 Remeg az autó

KermanN írta:
YELLOW írta:
KermanN írta:
YELLOW írta:
KermanN írta:
YELLOW írta:
KermanN írta: Szia! Sajnos hasonlóval küzdöm egy ideje, 2011'E91LCI automata 318D.
120-nál indul, és felette többé kevésbé folyamatosan remeg, ráz az autó.
Néha annyira, hogy az anyósülés fejtámlája szemmel láthatóan mozog, napellenzőkkel egyetemben, de néha csak annyira, hogy rajtam kívül más nem is érzi.
Folyamatos autópálya sebességen tartva(130) hol előjön, hol elmúlik.

Jelenleg 18"-os BMW M-es felnik vannak fent (nem replika).
Amiket eddig csináltam, és NEM segített:
- többszöri, több helyen való centírozás
- futómű állítás többször, több helyen
- vadi új nyári + téli garnítúra, Bridgestone, Goodyear
- szakadt váltó tartó bakok cseréje
- a gyári 16"-os felniket visszarakattam
- sebességfokozattól független a remegés intenzitása, üresben szintén nem változik
Amik meg lettek nézve, és *elvileg* rendben vannak:
- motor tartó bakok, futómű alkatrészek, kardán, difi

Több mint egy évnyi szenvedés alatt az tűnt fel, hogy minden egyes kerékcsere után változik a remegés intenzitása, és némileg az a tartomány is ahol előjön. Pl. 120-140 között intenzív remegés, 140-160 nagyon enyhe vagy semmi, 160felett megint erősebb.

Szerelők tanácstalanok...csak úgy mint én. BMW szakszervíz (Szombathely) visszaadta az autót, hogy nem tudták reprodukálni a hibát (értsd. szerintük nem remeg :D ),hozzam vissza ha rosszabb lesz. A helyi maszek BMW specialista állítása szerint mindent átnézett, nem talált hibát, de aláírta, hogy remeg az autó. Ha valakinek van tippje, hogy hova lehetne elvinni az autót ahol kinyomozzák a jelenség okát, legyen kedves megosztani, mert már olyannyira felb*sz a dolog, hogy legszívesebben felgyújtanám az autót.

Köszi előre is, üdv!


- megnézném a kerékcsavarok hosszát... nem-e túl hosszúak
- oké, hogy M-es felni, de azon belül? nem lehet hogy más típusra való és nagyobb a középső furat, és a felni nem fekszik fel a tehermentesítőre, csak a csavarok fogják, emiatt nem központos, azaz üt a kerék. mondjuk ezt észre kellett volna venniük. de a kerékcserék alkalmával változó dolog is erre következtet.
- beragadó féknyereg. ezeknél nem jellemző, de régebbi típusoknál előfordul sokszor.


Szia! Köszi a választ!
A szóban forgó M-es felni Doppelspeiche 135 ( 36117896470 ), míg a gyári felnim Vielspeiche 282 ( 36116783628 ).
Én is arra gondoltam, lehet hogy nem központos...
Mivel az ET szám nem stimmel, H&R nyomtávszélesítővel vannak fenn (40/60mm).
Nyilván mindenki már 0. körben a nyomtávszélesítőket nevezte meg mint hibaforrás, de amikor levettük, és felraktuk a gyári 16-os kerekeket távtartók nélkül, akkor is rázott, igaz enyhébben.

Arra gondolok még, hogy lehet valami enyhe alaphiba, amit a nagyobb(+nehezebb!) felnik és a nyomtávszélesítők csak felerősítenek. Gondolom az sem segít, hogy a gyári felnik súlyánál felninként 2-2,4kg-al többet nyomnak az M-es felnik, ezáltal nő a rugózatlan tömeg? (remélem nem írtam túl nagy hülyeséget, csak hangosan gondolkodom)

A féknyerget, és a csavarokat megnézetem, köszi!
Üdv.


ugye a stylin 135 volt E46-ra való is illetve Z4-re ET47 és ET50-es méretben. ET20 pedig E60-ra. én úgy tudom annak még nagyobb a közepe. viszont ha nyomtáv van fent, akkor gyanítom az E90 esetében, akkor pedig ET47-50 lehet neked, mert E90, ha minden igaz ET30-35 a gyári vagy e körüli. tehát indokolt a nyomtáv.
viszont ha a gyári styling 282 is olyan, akkor nem tudom.
honnan érezni jobban a rezgést? előlről vagy hátulról? lehet kardán, féltengely ütés is.


Hátulról érezni, leginkább az ülések "mozognak" alattad. A kormány nem remeg.
Ha kardán lenne, az folyamatosan fenn állna, nem csak 120 felett, nem?
Féltengelyt hogy lehetne kiszűrni?


az attól függ milyen ütése van a tengelynek.
én úgy szűrném ki, hogy:

1. kardántengely: a fordulatszámot kell nézni. ha mondjuk 130-nál jelentkezik 5.-ben, akkor megnézed a fordulatszámot. ugyanezt a fordulatot megnézed, 3-4. fokozatban is. a sebesség alacsonyabb lesz, de a fordulat azonos. ugyanazoknál a fordulatnál jelentkezik, akkor kardán.
2. féltengely: na ez sebességfüggő. ha 130-nál rezeg, akkor nézd meg 4. fokozatban is 130-nál. ha annál a sebességnél kezdi mindkét fokozatban, akkor féltengely.

illetve még eszembe jutott a hátsó lengőkar szilent, ami a kasztni szélső oldalához csatlakozik be, ugye a hossz lengőkarra gondolok, ilyen kacskaringós. az a szilent is okozhat ilyet.
de ha biztosra átnézték az egészet, akkor feltűnt volna nekik egy szilent probléma, futómű kiszakadás.


Azt gondolom, hogy fordulatszámtól független a dolog. Kipróbáltam, azonos sebességet tartottam autópályán (pl. 130km/h), miközben visszaváltogattam 6-ból 5-be, 4-be, és nem múlt el a remegés. Amint 120 km/h alá lassultam, elmúlt.

Egyébként az autó bal hátulja sérült volt, lehet hogy ennek a hozománya ez a szarság, el tudom képzelni, hogy a bal féltengely is kapott :-/


Szia, nekem is ugyan ez a problémám e90 318D-nél. Neked sikerült esetleg megoldani a gondot?