Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


wizzaerr Elküldve: 2017-06-25 20:18 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

gairgus írta:
YELLOW írta:
gairgus írta: Sziasztok,

Új vagyok még itt, és csak hétvége óta vagyok autó/BMW tulajdonos, szóval lehet, hogy a jövőben sokszor/sok témában fogok kérdezősködni, hogy az (egyébként jó állapotú) autóból egy még jobb gépet varázsoljak.
Először is, köszöntök minden fórumozót.

Sajnos a mai napon mindjárt belefutottam egy kellemetlen hibába. Az autót (2004 E46 Compact)a hétvégén vettem, 2 immos gyári kulccsal (rombusz) + a műanyag póttal. Minden kulcs hibátlanul működött. Délelőtt használtam az autót, a kulcs rendben volt. Délután indulás, ajtó távval kinyit, még rendben, gyújtást ráadom, meg sem nyekken. Többszöri próbálkozás után semmi, a másik kulccsal azonban minden működik.

Van esetleg ötlete valakinek, mi lehet a gond? Lehetőleg nem szeretnék mindjárt az elején 1 kulccsal maradni.

Köszönöm


a tisztánlátás végett a kis műanyag kulcsban is benne van az "immochip".
a kérdés, hogy amelyik nem indít, azt ejtetted le? mert eshet olyan szerencsétlenül, hogy belül error lesz.
a másik, hogy amikor próbáltad a kulcsokat és indított mindegyik, akkor 1 karikára voltak felhúzva. mert előfordulhat, hogy a most rossz kulcs azért indított, mert egy karikán volt a jó kulccsak és még éppen érzékelte az immo gyűrű a gyújtáskapcsolónál. szóval lehet már korábban sem volt jó a kulcs.
ehhez elemnek nincs köze, ami a kulcsban van.
ha a fenti dolgot tisztáztuk, és úgy van ahogy sejtem, akkor lehet csak a nem működő kulcsot fel kell kódolni az autóhoz. ehhez laptop kell, programmal, hozzáértő ember.
ha rossz a sejtésem, akkor a kulcsban pattant meg valami. mert az sem jellemző, hogy az EWS elfelejti a kulcsot.


Szia,

Kicsit elmaradtam a válasszal, először is köszönöm válaszodat. Nem foglalkoztam azóta a problémával, de azóta is fennáll. A kulcs külön volt, nem a másik mellett, és szerencsére nem ejtettem le. Egyik óráról a másikra meghülyült, mindenféle behatás nélkül. (nyilván, mint minden elektronikai eszköznél, itt is simán előfordulhat :)).
Szóval azt javaslod vigyem el szervízbe, akik újra tudják kódolni?


Szia!

Néha nekem is van, hogy a 2 kulcs közül az egyik nem indítja.(mindig ugyanaz) ilyenkor kocogtasd többször a kulcs műanyag házát valami kemény felülethez(pl. kormány) és az megoldja, hetekig nem lesz gond vele. Tudom, elég hihetetlenül hangzik... Ha újra előjön ismételd meg a műveletet:)
(valami EWS hibát minden rossz kísérletnél eltárol a számítógép, de hiába keresel rá a neten, semmi érdemlegeset nem találni)

Remélem segítettem.

üdv

gairgus Elküldve: 2017-06-25 17:50 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

YELLOW írta:
gairgus írta: Sziasztok,

Új vagyok még itt, és csak hétvége óta vagyok autó/BMW tulajdonos, szóval lehet, hogy a jövőben sokszor/sok témában fogok kérdezősködni, hogy az (egyébként jó állapotú) autóból egy még jobb gépet varázsoljak.
Először is, köszöntök minden fórumozót.

Sajnos a mai napon mindjárt belefutottam egy kellemetlen hibába. Az autót (2004 E46 Compact)a hétvégén vettem, 2 immos gyári kulccsal (rombusz) + a műanyag póttal. Minden kulcs hibátlanul működött. Délelőtt használtam az autót, a kulcs rendben volt. Délután indulás, ajtó távval kinyit, még rendben, gyújtást ráadom, meg sem nyekken. Többszöri próbálkozás után semmi, a másik kulccsal azonban minden működik.

Van esetleg ötlete valakinek, mi lehet a gond? Lehetőleg nem szeretnék mindjárt az elején 1 kulccsal maradni.

Köszönöm


a tisztánlátás végett a kis műanyag kulcsban is benne van az "immochip".
a kérdés, hogy amelyik nem indít, azt ejtetted le? mert eshet olyan szerencsétlenül, hogy belül error lesz.
a másik, hogy amikor próbáltad a kulcsokat és indított mindegyik, akkor 1 karikára voltak felhúzva. mert előfordulhat, hogy a most rossz kulcs azért indított, mert egy karikán volt a jó kulccsak és még éppen érzékelte az immo gyűrű a gyújtáskapcsolónál. szóval lehet már korábban sem volt jó a kulcs.
ehhez elemnek nincs köze, ami a kulcsban van.
ha a fenti dolgot tisztáztuk, és úgy van ahogy sejtem, akkor lehet csak a nem működő kulcsot fel kell kódolni az autóhoz. ehhez laptop kell, programmal, hozzáértő ember.
ha rossz a sejtésem, akkor a kulcsban pattant meg valami. mert az sem jellemző, hogy az EWS elfelejti a kulcsot.


Szia,

Kicsit elmaradtam a válasszal, először is köszönöm válaszodat. Nem foglalkoztam azóta a problémával, de azóta is fennáll. A kulcs külön volt, nem a másik mellett, és szerencsére nem ejtettem le. Egyik óráról a másikra meghülyült, mindenféle behatás nélkül. (nyilván, mint minden elektronikai eszköznél, itt is simán előfordulhat :)).
Szóval azt javaslod vigyem el szervízbe, akik újra tudják kódolni?

YELLOW Elküldve: 2017-06-22 21:51 világításmodul programozása

Nekem-8 írta:
YELLOW írta: Scanner-hez olyan kábel kell. tehát ami INPA-hoz jó, az ehhez nem. :wink:


agyonütném aki ennyi féle szart kitalál .... miért nem lehet 1 és az mindenhez jó ...


van olyan, csak azt nem úszod meg ennyiből, hanem többszöröse, akár milliós nagyságrendű.
más protokollok, meg ilyesmi, más progik. ezért kell ennyiféle.

John Elküldve: 2017-06-22 20:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Még 1 kérdés,van ez a lehetőség hogy:" US STYLE " amikor az index világít,ezt fl előtti is tudja Lsz-ben,ha nem xenon-os? Ha igen a Rendőr vagy a műszakis nem szól érte? :)


én most megyek műszakira, de visszaállítom. nem kérdeztem mit szól. rendőrök egyszer sem szóltak, pedig alkalom lett volna rá többször, még csak húsvétkor sem állítottak meg.
műszakin azt az infót kaptam, hogy a piros rugó az nem jó. mondom ha sárga lenne jobb volna? azért nem fekete, mert a gyári rugó törik. mondom ez az autó 10 éve így vizsgázik, sosem fizettem egy fillérrel sem többet, mint a hivatalos vizsga, sőt volt, amikor ellenőrzéskor az én autómat hívták be. mondjuk egyik sem volt olyan állapotban az udvaron, mint az enyém :D na meg mikor jött az ellenőr épp hígítóval tisztítottam az üveget, ahogy leszedtem a sötétítést elölről. eddig 3 különböző helyszínen vizsgáztattam, sehol nem mondtak egy rossz szót sem. ide is most vinném harmadjára, de akárhányszor viszem, mindig más van.

kis kitérő után, be lehet állítani, de nem biztos :D tapasztalat :D nem mindegyik modul tudja, vagy úgy működik, hogy csak DRL-el együtt és tompított mellett is világít. ami azért feltűnőbb sötétben, lehet jobban felfigyelnek rá.
Mi a pontos beállítás lsz-ben hogy az index is világítson ha tud ilyet? :)


én eddig ahány modult láttam, annyi féle volt... :D fejből nem tudom. a sajátomat tudom, de FL előtti modult néztem, abba másképp van a nagyja.
Akkor hagyom,azt hittem egy pipa mint a Strobi Warnblinker-nél,vagy feladom vagy bele ásom magam hogy kell,bár annyira nem fontos :D

Sikerült :D

John Elküldve: 2017-06-21 21:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Még 1 kérdés,van ez a lehetőség hogy:" US STYLE " amikor az index világít,ezt fl előtti is tudja Lsz-ben,ha nem xenon-os? Ha igen a Rendőr vagy a műszakis nem szól érte? :)


én most megyek műszakira, de visszaállítom. nem kérdeztem mit szól. rendőrök egyszer sem szóltak, pedig alkalom lett volna rá többször, még csak húsvétkor sem állítottak meg.
műszakin azt az infót kaptam, hogy a piros rugó az nem jó. mondom ha sárga lenne jobb volna? azért nem fekete, mert a gyári rugó törik. mondom ez az autó 10 éve így vizsgázik, sosem fizettem egy fillérrel sem többet, mint a hivatalos vizsga, sőt volt, amikor ellenőrzéskor az én autómat hívták be. mondjuk egyik sem volt olyan állapotban az udvaron, mint az enyém :D na meg mikor jött az ellenőr épp hígítóval tisztítottam az üveget, ahogy leszedtem a sötétítést elölről. eddig 3 különböző helyszínen vizsgáztattam, sehol nem mondtak egy rossz szót sem. ide is most vinném harmadjára, de akárhányszor viszem, mindig más van.

kis kitérő után, be lehet állítani, de nem biztos :D tapasztalat :D nem mindegyik modul tudja, vagy úgy működik, hogy csak DRL-el együtt és tompított mellett is világít. ami azért feltűnőbb sötétben, lehet jobban felfigyelnek rá.
Mi a pontos beállítás lsz-ben hogy az index is világítson ha tud ilyet? :)


én eddig ahány modult láttam, annyi féle volt... :D fejből nem tudom. a sajátomat tudom, de FL előtti modult néztem, abba másképp van a nagyja.
Akkor hagyom,azt hittem egy pipa mint a Strobi Warnblinker-nél,vagy feladom vagy bele ásom magam hogy kell,bár annyira nem fontos :D

YELLOW Elküldve: 2017-06-21 20:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Még 1 kérdés,van ez a lehetőség hogy:" US STYLE " amikor az index világít,ezt fl előtti is tudja Lsz-ben,ha nem xenon-os? Ha igen a Rendőr vagy a műszakis nem szól érte? :)


én most megyek műszakira, de visszaállítom. nem kérdeztem mit szól. rendőrök egyszer sem szóltak, pedig alkalom lett volna rá többször, még csak húsvétkor sem állítottak meg.
műszakin azt az infót kaptam, hogy a piros rugó az nem jó. mondom ha sárga lenne jobb volna? azért nem fekete, mert a gyári rugó törik. mondom ez az autó 10 éve így vizsgázik, sosem fizettem egy fillérrel sem többet, mint a hivatalos vizsga, sőt volt, amikor ellenőrzéskor az én autómat hívták be. mondjuk egyik sem volt olyan állapotban az udvaron, mint az enyém :D na meg mikor jött az ellenőr épp hígítóval tisztítottam az üveget, ahogy leszedtem a sötétítést elölről. eddig 3 különböző helyszínen vizsgáztattam, sehol nem mondtak egy rossz szót sem. ide is most vinném harmadjára, de akárhányszor viszem, mindig más van.

kis kitérő után, be lehet állítani, de nem biztos :D tapasztalat :D nem mindegyik modul tudja, vagy úgy működik, hogy csak DRL-el együtt és tompított mellett is világít. ami azért feltűnőbb sötétben, lehet jobban felfigyelnek rá.
Mi a pontos beállítás lsz-ben hogy az index is világítson ha tud ilyet? :)


én eddig ahány modult láttam, annyi féle volt... :D fejből nem tudom. a sajátomat tudom, de FL előtti modult néztem, abba másképp van a nagyja.

John Elküldve: 2017-06-21 20:19 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta: Még 1 kérdés,van ez a lehetőség hogy:" US STYLE " amikor az index világít,ezt fl előtti is tudja Lsz-ben,ha nem xenon-os? Ha igen a Rendőr vagy a műszakis nem szól érte? :)


én most megyek műszakira, de visszaállítom. nem kérdeztem mit szól. rendőrök egyszer sem szóltak, pedig alkalom lett volna rá többször, még csak húsvétkor sem állítottak meg.
műszakin azt az infót kaptam, hogy a piros rugó az nem jó. mondom ha sárga lenne jobb volna? azért nem fekete, mert a gyári rugó törik. mondom ez az autó 10 éve így vizsgázik, sosem fizettem egy fillérrel sem többet, mint a hivatalos vizsga, sőt volt, amikor ellenőrzéskor az én autómat hívták be. mondjuk egyik sem volt olyan állapotban az udvaron, mint az enyém :D na meg mikor jött az ellenőr épp hígítóval tisztítottam az üveget, ahogy leszedtem a sötétítést elölről. eddig 3 különböző helyszínen vizsgáztattam, sehol nem mondtak egy rossz szót sem. ide is most vinném harmadjára, de akárhányszor viszem, mindig más van.

kis kitérő után, be lehet állítani, de nem biztos :D tapasztalat :D nem mindegyik modul tudja, vagy úgy működik, hogy csak DRL-el együtt és tompított mellett is világít. ami azért feltűnőbb sötétben, lehet jobban felfigyelnek rá.
Mi a pontos beállítás lsz-ben hogy az index is világítson ha tud ilyet? :)

YELLOW Elküldve: 2017-06-21 19:05 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta: Még 1 kérdés,van ez a lehetőség hogy:" US STYLE " amikor az index világít,ezt fl előtti is tudja Lsz-ben,ha nem xenon-os? Ha igen a Rendőr vagy a műszakis nem szól érte? :)


én most megyek műszakira, de visszaállítom. nem kérdeztem mit szól. rendőrök egyszer sem szóltak, pedig alkalom lett volna rá többször, még csak húsvétkor sem állítottak meg.
műszakin azt az infót kaptam, hogy a piros rugó az nem jó. mondom ha sárga lenne jobb volna? azért nem fekete, mert a gyári rugó törik. mondom ez az autó 10 éve így vizsgázik, sosem fizettem egy fillérrel sem többet, mint a hivatalos vizsga, sőt volt, amikor ellenőrzéskor az én autómat hívták be. mondjuk egyik sem volt olyan állapotban az udvaron, mint az enyém :D na meg mikor jött az ellenőr épp hígítóval tisztítottam az üveget, ahogy leszedtem a sötétítést elölről. eddig 3 különböző helyszínen vizsgáztattam, sehol nem mondtak egy rossz szót sem. ide is most vinném harmadjára, de akárhányszor viszem, mindig más van.

kis kitérő után, be lehet állítani, de nem biztos :D tapasztalat :D nem mindegyik modul tudja, vagy úgy működik, hogy csak DRL-el együtt és tompított mellett is világít. ami azért feltűnőbb sötétben, lehet jobban felfigyelnek rá.

b_imi Elküldve: 2017-06-15 15:26 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
tusi_ írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: nekem ma volt egy 200km-es szakasz, oda-vissza, oda-vissza szakasszal, többszöri indítással, megállással. olyan 95-től nem mentem gyorsabban. nem full nagypapás gyorsítással.
5,4 l/100km-es érték jött ki.


Gondolom,hogy ez szinte sík terep volt(nagyobb emelkedő nélkül),és egyenletesen tudtál haladni.
Én ezt az értéket csak 50-70-es sebességgel tudtam produkálni...
90-100-as tempóval nálam 6-6.5 litert eszik a 316-os országúton általában.
Holnap mondjuk írok majd fogyasztást,mert megyek kocsikat nézegetni ide-oda.


azért kis emelkedők voltak. és sajnos a saját tempómat sem tudtam, mert egy barom Volvo terepjárós szarozott előttem, az út nem túl fényes volt, de még én is nagyobb tempóval akartam menni. de nem tudott vezetni az biztos, mert néha úgy a fékbe taposott, hogy simán nem kellett volna, főleg olyan géppel. meg vásár is volt, szóval bizonyos szakaszok sem kedveztek. na meg ahol tudtam tempomattal mentem. már most arra is rászoktam, hogy városban, vagy bizonyos településeken 50-nél 4. fokozatban megyek, korábban 5-ben nyomtam. de azt vetem észre nem fogyaszt többet, hisz nem erőlködik úgy a motor, de a fordulat bőven 2000 alatt van. szóval ideális.


Én is mostanában szoktam rá a 4. fokozatra 50-nél.Ugyanezek miatt.
1600-2000-es fordulaton amúgy nincs semmi hanga a kocsinak.Mintha villanyautó lenne :)



Hat itt jon ki a benzines szepsege. Enyem automata, 55 korul huzza neki az 5 .et. ha 50 el megyek 4 ben van es baromi randa hangja van. Viszont 58 korul 5.ben csendes es eszik kb 3 litert.


most 5. fokozatban 60-nál nekem is 4 litert mutat. ez tényleg a benzines szépsége. :D


20d 225-ös gumi, klíma, 150km/h, 5,5l-es fogyasztás. Ez a diesel szépsége :kiraly:

YELLOW Elküldve: 2017-06-15 09:26 Üzemanyag fogyasztás

tusi_ írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: nekem ma volt egy 200km-es szakasz, oda-vissza, oda-vissza szakasszal, többszöri indítással, megállással. olyan 95-től nem mentem gyorsabban. nem full nagypapás gyorsítással.
5,4 l/100km-es érték jött ki.


Gondolom,hogy ez szinte sík terep volt(nagyobb emelkedő nélkül),és egyenletesen tudtál haladni.
Én ezt az értéket csak 50-70-es sebességgel tudtam produkálni...
90-100-as tempóval nálam 6-6.5 litert eszik a 316-os országúton általában.
Holnap mondjuk írok majd fogyasztást,mert megyek kocsikat nézegetni ide-oda.


azért kis emelkedők voltak. és sajnos a saját tempómat sem tudtam, mert egy barom Volvo terepjárós szarozott előttem, az út nem túl fényes volt, de még én is nagyobb tempóval akartam menni. de nem tudott vezetni az biztos, mert néha úgy a fékbe taposott, hogy simán nem kellett volna, főleg olyan géppel. meg vásár is volt, szóval bizonyos szakaszok sem kedveztek. na meg ahol tudtam tempomattal mentem. már most arra is rászoktam, hogy városban, vagy bizonyos településeken 50-nél 4. fokozatban megyek, korábban 5-ben nyomtam. de azt vetem észre nem fogyaszt többet, hisz nem erőlködik úgy a motor, de a fordulat bőven 2000 alatt van. szóval ideális.


Én is mostanában szoktam rá a 4. fokozatra 50-nél.Ugyanezek miatt.
1600-2000-es fordulaton amúgy nincs semmi hanga a kocsinak.Mintha villanyautó lenne :)



Hat itt jon ki a benzines szepsege. Enyem automata, 55 korul huzza neki az 5 .et. ha 50 el megyek 4 ben van es baromi randa hangja van. Viszont 58 korul 5.ben csendes es eszik kb 3 litert.


most 5. fokozatban 60-nál nekem is 4 litert mutat. ez tényleg a benzines szépsége. :D