Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


YELLOW Elküldve: 2017-03-19 22:27 Fûtõventillátor

kacsorjanika írta:
kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta: Sziasztok!

2002. e46 320D Ma egyszerűen megállt a ventilátor, már jó ideje pulzálva dolgozott. Igy hogy megállt a süni adta meg végleg magát?


valószínű... ha a bizti rendben. a pulzálás már eleve süni probléma.


Igen a bizti rendben. Köszönöm a megerősítést. :)


Na a sünit kiszedtem, milyet érdemes bele vennem a rövid és sűrű tüskéset? Esetleg tud valaki segíteni jó árban? Sajnos nem tudok visszalapozni mert hibát ír az oldal...
Ez a szám van rajta.: BMW 64.11-8 383 835


rövid, sűrű. Behr.
nem hiszem, hogy nincs olyan ismerősöd, akinek lenne olyan ismerőse aki tud kedvezménnyel aktarészt szerezni. nekem több is van, ne mond, hogy neked nincs egy sem.
privátban adok egy elérhetőséget, nem tudom, hogy a legolcsóbb-e, de korrekt, én többször rendeltem tőle. és mellé nem reklámozok más FB csoportokat sem.

YELLOW Elküldve: 2017-03-13 21:02 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

gairgus írta: Sziasztok,

Új vagyok még itt, és csak hétvége óta vagyok autó/BMW tulajdonos, szóval lehet, hogy a jövőben sokszor/sok témában fogok kérdezősködni, hogy az (egyébként jó állapotú) autóból egy még jobb gépet varázsoljak.
Először is, köszöntök minden fórumozót.

Sajnos a mai napon mindjárt belefutottam egy kellemetlen hibába. Az autót (2004 E46 Compact)a hétvégén vettem, 2 immos gyári kulccsal (rombusz) + a műanyag póttal. Minden kulcs hibátlanul működött. Délelőtt használtam az autót, a kulcs rendben volt. Délután indulás, ajtó távval kinyit, még rendben, gyújtást ráadom, meg sem nyekken. Többszöri próbálkozás után semmi, a másik kulccsal azonban minden működik.

Van esetleg ötlete valakinek, mi lehet a gond? Lehetőleg nem szeretnék mindjárt az elején 1 kulccsal maradni.

Köszönöm


a tisztánlátás végett a kis műanyag kulcsban is benne van az "immochip".
a kérdés, hogy amelyik nem indít, azt ejtetted le? mert eshet olyan szerencsétlenül, hogy belül error lesz.
a másik, hogy amikor próbáltad a kulcsokat és indított mindegyik, akkor 1 karikára voltak felhúzva. mert előfordulhat, hogy a most rossz kulcs azért indított, mert egy karikán volt a jó kulccsak és még éppen érzékelte az immo gyűrű a gyújtáskapcsolónál. szóval lehet már korábban sem volt jó a kulcs.
ehhez elemnek nincs köze, ami a kulcsban van.
ha a fenti dolgot tisztáztuk, és úgy van ahogy sejtem, akkor lehet csak a nem működő kulcsot fel kell kódolni az autóhoz. ehhez laptop kell, programmal, hozzáértő ember.
ha rossz a sejtésem, akkor a kulcsban pattant meg valami. mert az sem jellemző, hogy az EWS elfelejti a kulcsot.

gairgus Elküldve: 2017-03-13 18:24 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

Sziasztok,

Új vagyok még itt, és csak hétvége óta vagyok autó/BMW tulajdonos, szóval lehet, hogy a jövőben sokszor/sok témában fogok kérdezősködni, hogy az (egyébként jó állapotú) autóból egy még jobb gépet varázsoljak.
Először is, köszöntök minden fórumozót.

Sajnos a mai napon mindjárt belefutottam egy kellemetlen hibába. Az autót (2004 E46 Compact)a hétvégén vettem, 2 immos gyári kulccsal (rombusz) + a műanyag póttal. Minden kulcs hibátlanul működött. Délelőtt használtam az autót, a kulcs rendben volt. Délután indulás, ajtó távval kinyit, még rendben, gyújtást ráadom, meg sem nyekken. Többszöri próbálkozás után semmi, a másik kulccsal azonban minden működik.

Van esetleg ötlete valakinek, mi lehet a gond? Lehetőleg nem szeretnék mindjárt az elején 1 kulccsal maradni.

Köszönöm

moonday75 Elküldve: 2017-03-02 20:21 Menet közben leálló motor

jamborj írta:
moonday75 írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
moonday75 írta: Üdv.
Egy olyan hibával szembesültem,hogy menet közben már többször leállt az autóm.A hibajelenség úgy kezdődött,hogy kb 2x láttam bevillanni a töltésjelzőt.Pár napra rá minden előzmény nélkül menet közben leállt.Félreáll,újraindít,leáll.Ez kb 4x,utána semmi baja.De mostmár napjában többször eljátsza sajnos.Hibakód nincs Sajnos közben azt is észrevettem,hogy látványosan kezdi fogyasztani az olajat.(ez már a hibajelenség előtt volt) nem látom füstölni az autót de kb 3/4 liter ráment az utolsó 1000km en.
Ha van tapasztalat és ezt megosztanátok velem megköszönném.A jótanácsokat is szívesen fogadom.
Köszönettel:Moonday

A motor N42B18 316i 225ekm


általában leállás menet közben, vagy indítás után vezérműtengely avgy főtengely jeladó miatt szokott. de arra a legtöbb esetben ír hibát.
mivel neked a töltésjelző felvillan, lehet a töltésszabályzó rosszalkodik. aztán lehet valami... de úgy gondolom erre is kellene hibajelzésnek lennie.
az olajfogyasztás állítólag típushiba ennél a motornál. én nem tapasztaltam még.
szelepszár szimmeringnél szokta csípni, de ez túl sok. lehet a gyűrűk sem jók, vagy hengerfejtömítés, esetleg kartergáz szűrőnél is lehet gond.


Valami a csillagok állásával lehet, mert nekem tegnap 3x állt meg ugyanígy (nem szoktam hajtani a járgányt, de tegnap sietnem kellett, s eléggé gyilkoltam - belátom, de csak már meleg motornál), utána semmi, ment mint a kisangyal. De elég ijesztő. Ha lesz hibaok kérem a megosztást, természetesen én is ezt teszem, ha meg lesz. A motor N42B20AB 318i ~180ekm

Rátettük most műszerre.Mind a 2 jeladót hozta sajnos hibànak.8OKár volt rátenni,12 hiba van az autón.A külsőhőmérséklet érzékelő...stb.A jeladókat ki tudom cserélni házilag?Vagy azért összetettebb feladat?





Nem nagy dolog, egy csavar fogja kb, csati le...
szerintem nem nagy ügy ,ki tudod cserélni


Ez a nem nagy dolog egy kicsit enyhe kifejezés8O. A főtengely jeladó csere igencsak megizzasztott.A fél kocsit le kell bontani miatta.Ezt nem kìvánom senkinek.

fricsi75 Elküldve: 2017-03-01 07:04 Mi lehet a baj?_

Laza írta:
CsAttila írta: Sziasztok !
Szinte megoldhatatlan problémával küzdök.... ( hozzáértő BMW szerelő hiányában)

Van egy csodálatos 2001-es E39 benzines BMW-m egy éve vagyok tuljadonosa... azóta folyamatosan ugyan azt produkálja .... az autószerelőm megoldása hogy kiüti a hibakódot "majd máskor megnézzük mert sok minden lehet vele..." most itt tartok.
Probléma: : - motor hibakód sárgán világít ( Többnyire 1,2, 6 hengert ír ki illetve hogy valahol levegőt kap a rendszer...) Legtöbbször akkor kezdi ha alapjáraton megy kb 5 percet az autó (melegítem a ház előtt a gyermekeim végett) De van hogy hosszú úton is belöki a jelzést. Nagy ritkán elalszik majd vissza...
-gyertya lett cserélve azóta jobban megy de a jel beugrott ismét.
Az autó jól megy talán alapjáraton rázkodik egy kicsit hidegen...

Nagyon zavar ez az egész mivel nagyon makulátlan autóról van szó...

Köszönöm !!!


Légtömegmérő lett nézve? Gyuktótrafók?


szia nem vagyok szerelö és nekem 4 hengeres van 318i a fötengely jeladó nem ir ki hibát nekem az volt a baj és azóta ok a kocsi , szar helyen van sok a bontás a cseréhez ezért nem akarják a szerelök beválalni nagy részt ,3 óra a munka kb ott voltam végig néztem. ne add fel ez lesz a ludas !

John Elküldve: 2017-02-20 18:38 Termosztát

John írta: Sziasztok.Nekem is max 80 fokig melegszik be plusz 2 fokban,kérdésem,nekem csak 1 termosztátom van és nincs az egr-nek igaz? 4-km alatt csak 60 ig megy fel (olyankor még hideg a termosztát vízcsöve) és 9 km-után áll be középre de max 80 ig (kb 70 körül már langyosodik a termosz vízcső)Ez hideg időben normális vagy mennyinek kéne minimum lennie 2 fokban? Légtelenítés-t csak egyszer kell vagy mi a trükk? (állítólag többször is kell..) Kéziváltós M43b16
Szóval jó ez így vagy csereérett a termosztátom? :)

John Elküldve: 2017-02-20 15:32 Termosztát

Sziasztok.Nekem is max 80 fokig melegszik be plusz 2 fokban,kérdésem,nekem csak 1 termosztátom van és nincs az egr-nek igaz? 4-km alatt csak 60 ig megy fel (olyankor még hideg a termosztát vízcsöve) és 9 km-után áll be középre de max 80 ig (kb 70 körül már langyosodik a termosz vízcső)Ez hideg időben normális vagy mennyinek kéne minimum lennie 2 fokban? Légtelenítés-t csak egyszer kell vagy mi a trükk? (állítólag többször is kell..) Kéziváltós M43b16

Laza Elküldve: 2017-02-20 13:34 Mi lehet a baj?_

CsAttila írta: Sziasztok !
Szinte megoldhatatlan problémával küzdök.... ( hozzáértő BMW szerelő hiányában)

Van egy csodálatos 2001-es E39 benzines BMW-m egy éve vagyok tuljadonosa... azóta folyamatosan ugyan azt produkálja .... az autószerelőm megoldása hogy kiüti a hibakódot "majd máskor megnézzük mert sok minden lehet vele..." most itt tartok.
Probléma: : - motor hibakód sárgán világít ( Többnyire 1,2, 6 hengert ír ki illetve hogy valahol levegőt kap a rendszer...) Legtöbbször akkor kezdi ha alapjáraton megy kb 5 percet az autó (melegítem a ház előtt a gyermekeim végett) De van hogy hosszú úton is belöki a jelzést. Nagy ritkán elalszik majd vissza...
-gyertya lett cserélve azóta jobban megy de a jel beugrott ismét.
Az autó jól megy talán alapjáraton rázkodik egy kicsit hidegen...

Nagyon zavar ez az egész mivel nagyon makulátlan autóról van szó...

Köszönöm !!!


Légtömegmérő lett nézve? Gyuktótrafók?

CsAttila Elküldve: 2017-02-20 10:29 Mi lehet a baj?_

Sziasztok !
Szinte megoldhatatlan problémával küzdök.... ( hozzáértő BMW szerelő hiányában)

Van egy csodálatos 2001-es E39 benzines BMW-m egy éve vagyok tuljadonosa... azóta folyamatosan ugyan azt produkálja .... az autószerelőm megoldása hogy kiüti a hibakódot "majd máskor megnézzük mert sok minden lehet vele..." most itt tartok.
Probléma: : - motor hibakód sárgán világít ( Többnyire 1,2, 6 hengert ír ki illetve hogy valahol levegőt kap a rendszer...) Legtöbbször akkor kezdi ha alapjáraton megy kb 5 percet az autó (melegítem a ház előtt a gyermekeim végett) De van hogy hosszú úton is belöki a jelzést. Nagy ritkán elalszik majd vissza...
-gyertya lett cserélve azóta jobban megy de a jel beugrott ismét.
Az autó jól megy talán alapjáraton rázkodik egy kicsit hidegen...

Nagyon zavar ez az egész mivel nagyon makulátlan autóról van szó...

Köszönöm !!!

CsAttila Elküldve: 2017-02-19 20:10 Motor-váltó

Sziasztok !
Szinte megoldhatatlan problémával küzdök.... ( hozzáértő BMW szerelő hiányában)

Van egy csodálatos 2001-es E39 benzines BMW-m egy éve vagyok tuljadonosa... azóta folyamatosan ugyan azt produkálja .... az autószerelőm megoldása hogy kiüti a hibakódot "majd máskor megnézzük mert sok minden lehet vele..." most itt tartok.
Probléma: : - motor hibakód sárgán világít ( Többnyire 1,2, 6 hengert ír ki illetve hogy valahol levegőt kap a rendszer...) Legtöbbször akkor kezdi ha alapjáraton megy kb 5 percet az autó (melegítem a ház előtt a gyermekeim végett) De van hogy hosszú úton is belöki a jelzést. Nagy ritkán elalszik majd vissza...
-gyertya lett cserélve azóta jobban megy de a jel beugrott ismét.
Az autó jól megy talán alapjáraton rázkodik egy kicsit hidegen...

Nagyon zavar ez az egész mivel nagyon makulátlan autóról van szó...

Köszönöm !!!