Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


micky777 Elküldve: 2017-02-18 12:36 Piros olaj lámpa!!

Pocses írta:
micky777 írta: Sziasztok! Kb. 1 hónapja szert tettem egy 116i-re (N43)150.000 km-rel az órában. Egyenlőre csak ismerkedünk, de a megtett kb. 700km után máris bedobott nekem egy piros olajnyomás figyelmeztetést. Hidegen minden rendben van a lámpa is hamar kialszik. Olajszint a komputer szerint félig van. 30km-es folyamatos haladás után megállva bejött a hibaüzenet. Leállítottam majd kb. fel óra után indítva már el is tűnt. 30km visszaút dombon megállás és megint hibaüzenet. Hol kezdjem a hibakeresést? Próbálkozzak először olajcserével? Hogy tudom megállapítani, hogy a szint jelző jól működik (nívópálca meg ugye nincs)? Van-e valakinek Győr környékén BMW specialistája? Segítségeteket előre is köszönöm.


Szia!

Lendvai Attila
Tel.: 20/669-9441 legtöbbször Szabolcs veszi fel, ő telefonos "kisasszony" alkatrészbeszerző, tesztpilóta stb. :)
Csak ővelük szervizeltetem az autóm, a barátom és a neje autóit is ők szervizelik. :kiraly:

Szia! Köszönöm a telefonszámot. Egyenlőre időpontra várok náluk. Nagyon elvannak havazva. A problémám sajnos továbbra is fennáll. Olajcserénél 6 liternyi jött le az autóból. Olajszint jeledót cseréltem már, az sem volt jó. Üdv!

gueszka Elküldve: 2017-02-13 21:58 Autóvásárlás

YELLOW írta:
juhaszadika írta:
lalada írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

A következő autó keltette fel az érdeklődésemet:

https://www.hasznaltauto.hu/au...k-10954859

Az E90 320Dről elég sok információt lehet olvasni.Nyilván nagyon fontos az előélet,,,
DE ez a 325d,197 Le mennyire bevált konstrukció motorikusan?

Köszönöm!


a BMW egyik legjobb dízelmotorja a korszakból.. amíg el nem szakad a lánc..sajnos előfordulhat, ha olyanja van. az én kocsimban is ez a motor van, van akinek 180-nél van akinek 400e-nél szakadt el.. ha folyamatosan karban van tarva, nem lehet gond, de ugye nem újként veszed.


Sztem elég hihetetlen h évi 17 e km-t használták. Inkább a duplája lehet benne.


ha nekem dízelem lenne sem mennék többet. de mivel nem is megyek, ezért nincs dízelem. :D
most lehet éppen olyan, aki a dízelt szereti, mert a karaktere fekszik, aztán sosem hozza be az előnyét.
de nem a hajtóanyag típusa határozza meg a futást.
bár abban igazad van, hogy többségében azért dízellel sokat szoktak menni. ha autópályáztak vele, azért a 400ezer sem sok, nem lesz kevésbé kopott a beltere sem, mint egy városi 150ezresnek..


Akkor valamilyen szinten mégis van korreláció a hajtóanyag és a futásteljesítmény között:D ...ha statisztikailag kimutatható, hogy a dízelek többett futottak... Bár én is ismerek olyat aki dízelt vett, pedig nem is megy sokat, plusz van aki nem megy sokat, de azt legalább pályán, gondolom az a legjobb scenario... hétvégente vagy heti 1x2

Whole01 írta: A lánc az tényleg rizikó, én lecseréltettem amikor megvettem. Úgy tudom az N47-ből a N47D20A/B verziók rizikósabbak 2008Q1-ig, nekem C-van, de szakad az is... első kerekeknél hidegindítás után lehet hallani a csattogást, neten van fent elég sok video... EGR szelep, DPF lehet még rizikó ha sokat városoztak... utóbbit lehet takarítani előbbi viszont csere... Én kicsit bánom hogy nem E46-ot vettem, egy 30i-t :(

YELLOW Elküldve: 2017-02-13 15:22 Autóvásárlás

juhaszadika írta:
lalada írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

A következő autó keltette fel az érdeklődésemet:

https://www.hasznaltauto.hu/au...k-10954859

Az E90 320Dről elég sok információt lehet olvasni.Nyilván nagyon fontos az előélet,,,
DE ez a 325d,197 Le mennyire bevált konstrukció motorikusan?

Köszönöm!


a BMW egyik legjobb dízelmotorja a korszakból.. amíg el nem szakad a lánc..sajnos előfordulhat, ha olyanja van. az én kocsimban is ez a motor van, van akinek 180-nél van akinek 400e-nél szakadt el.. ha folyamatosan karban van tarva, nem lehet gond, de ugye nem újként veszed.


Sztem elég hihetetlen h évi 17 e km-t használták. Inkább a duplája lehet benne.


ha nekem dízelem lenne sem mennék többet. de mivel nem is megyek, ezért nincs dízelem. :D
most lehet éppen olyan, aki a dízelt szereti, mert a karaktere fekszik, aztán sosem hozza be az előnyét.
de nem a hajtóanyag típusa határozza meg a futást.
bár abban igazad van, hogy többségében azért dízellel sokat szoktak menni. ha autópályáztak vele, azért a 400ezer sem sok, nem lesz kevésbé kopott a beltere sem, mint egy városi 150ezresnek..

jamborj Elküldve: 2017-02-11 17:22 Menet közben leálló motor

moonday75 írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
moonday75 írta: Üdv.
Egy olyan hibával szembesültem,hogy menet közben már többször leállt az autóm.A hibajelenség úgy kezdődött,hogy kb 2x láttam bevillanni a töltésjelzőt.Pár napra rá minden előzmény nélkül menet közben leállt.Félreáll,újraindít,leáll.Ez kb 4x,utána semmi baja.De mostmár napjában többször eljátsza sajnos.Hibakód nincs Sajnos közben azt is észrevettem,hogy látványosan kezdi fogyasztani az olajat.(ez már a hibajelenség előtt volt) nem látom füstölni az autót de kb 3/4 liter ráment az utolsó 1000km en.
Ha van tapasztalat és ezt megosztanátok velem megköszönném.A jótanácsokat is szívesen fogadom.
Köszönettel:Moonday

A motor N42B18 316i 225ekm


általában leállás menet közben, vagy indítás után vezérműtengely avgy főtengely jeladó miatt szokott. de arra a legtöbb esetben ír hibát.
mivel neked a töltésjelző felvillan, lehet a töltésszabályzó rosszalkodik. aztán lehet valami... de úgy gondolom erre is kellene hibajelzésnek lennie.
az olajfogyasztás állítólag típushiba ennél a motornál. én nem tapasztaltam még.
szelepszár szimmeringnél szokta csípni, de ez túl sok. lehet a gyűrűk sem jók, vagy hengerfejtömítés, esetleg kartergáz szűrőnél is lehet gond.


Valami a csillagok állásával lehet, mert nekem tegnap 3x állt meg ugyanígy (nem szoktam hajtani a járgányt, de tegnap sietnem kellett, s eléggé gyilkoltam - belátom, de csak már meleg motornál), utána semmi, ment mint a kisangyal. De elég ijesztő. Ha lesz hibaok kérem a megosztást, természetesen én is ezt teszem, ha meg lesz. A motor N42B20AB 318i ~180ekm

Rátettük most műszerre.Mind a 2 jeladót hozta sajnos hibànak.8OKár volt rátenni,12 hiba van az autón.A külsőhőmérséklet érzékelő...stb.A jeladókat ki tudom cserélni házilag?Vagy azért összetettebb feladat?





Nem nagy dolog, egy csavar fogja kb, csati le...
szerintem nem nagy ügy ,ki tudod cserélni

moonday75 Elküldve: 2017-02-11 12:37 Menet közben leálló motor

borbelyi írta:
YELLOW írta:
moonday75 írta: Üdv.
Egy olyan hibával szembesültem,hogy menet közben már többször leállt az autóm.A hibajelenség úgy kezdődött,hogy kb 2x láttam bevillanni a töltésjelzőt.Pár napra rá minden előzmény nélkül menet közben leállt.Félreáll,újraindít,leáll.Ez kb 4x,utána semmi baja.De mostmár napjában többször eljátsza sajnos.Hibakód nincs Sajnos közben azt is észrevettem,hogy látványosan kezdi fogyasztani az olajat.(ez már a hibajelenség előtt volt) nem látom füstölni az autót de kb 3/4 liter ráment az utolsó 1000km en.
Ha van tapasztalat és ezt megosztanátok velem megköszönném.A jótanácsokat is szívesen fogadom.
Köszönettel:Moonday

A motor N42B18 316i 225ekm


általában leállás menet közben, vagy indítás után vezérműtengely avgy főtengely jeladó miatt szokott. de arra a legtöbb esetben ír hibát.
mivel neked a töltésjelző felvillan, lehet a töltésszabályzó rosszalkodik. aztán lehet valami... de úgy gondolom erre is kellene hibajelzésnek lennie.
az olajfogyasztás állítólag típushiba ennél a motornál. én nem tapasztaltam még.
szelepszár szimmeringnél szokta csípni, de ez túl sok. lehet a gyűrűk sem jók, vagy hengerfejtömítés, esetleg kartergáz szűrőnél is lehet gond.


Valami a csillagok állásával lehet, mert nekem tegnap 3x állt meg ugyanígy (nem szoktam hajtani a járgányt, de tegnap sietnem kellett, s eléggé gyilkoltam - belátom, de csak már meleg motornál), utána semmi, ment mint a kisangyal. De elég ijesztő. Ha lesz hibaok kérem a megosztást, természetesen én is ezt teszem, ha meg lesz. A motor N42B20AB 318i ~180ekm

Rátettük most műszerre.Mind a 2 jeladót hozta sajnos hibànak.8OKár volt rátenni,12 hiba van az autón.A külsőhőmérséklet érzékelő...stb.A jeladókat ki tudom cserélni házilag?Vagy azért összetettebb feladat?



borbelyi Elküldve: 2017-02-11 11:52 Menet közben leálló motor

YELLOW írta:
moonday75 írta: Üdv.
Egy olyan hibával szembesültem,hogy menet közben már többször leállt az autóm.A hibajelenség úgy kezdődött,hogy kb 2x láttam bevillanni a töltésjelzőt.Pár napra rá minden előzmény nélkül menet közben leállt.Félreáll,újraindít,leáll.Ez kb 4x,utána semmi baja.De mostmár napjában többször eljátsza sajnos.Hibakód nincs Sajnos közben azt is észrevettem,hogy látványosan kezdi fogyasztani az olajat.(ez már a hibajelenség előtt volt) nem látom füstölni az autót de kb 3/4 liter ráment az utolsó 1000km en.
Ha van tapasztalat és ezt megosztanátok velem megköszönném.A jótanácsokat is szívesen fogadom.
Köszönettel:Moonday

A motor N42B18 316i 225ekm


általában leállás menet közben, vagy indítás után vezérműtengely avgy főtengely jeladó miatt szokott. de arra a legtöbb esetben ír hibát.
mivel neked a töltésjelző felvillan, lehet a töltésszabályzó rosszalkodik. aztán lehet valami... de úgy gondolom erre is kellene hibajelzésnek lennie.
az olajfogyasztás állítólag típushiba ennél a motornál. én nem tapasztaltam még.
szelepszár szimmeringnél szokta csípni, de ez túl sok. lehet a gyűrűk sem jók, vagy hengerfejtömítés, esetleg kartergáz szűrőnél is lehet gond.


Valami a csillagok állásával lehet, mert nekem tegnap 3x állt meg ugyanígy (nem szoktam hajtani a járgányt, de tegnap sietnem kellett, s eléggé gyilkoltam - belátom, de csak már meleg motornál), utána semmi, ment mint a kisangyal. De elég ijesztő. Ha lesz hibaok kérem a megosztást, természetesen én is ezt teszem, ha meg lesz. A motor N42B20AB 318i ~180ekm


YELLOW Elküldve: 2017-02-11 09:00 Menet közben leálló motor

moonday75 írta: Üdv.
Egy olyan hibával szembesültem,hogy menet közben már többször leállt az autóm.A hibajelenség úgy kezdődött,hogy kb 2x láttam bevillanni a töltésjelzőt.Pár napra rá minden előzmény nélkül menet közben leállt.Félreáll,újraindít,leáll.Ez kb 4x,utána semmi baja.De mostmár napjában többször eljátsza sajnos.Hibakód nincs Sajnos közben azt is észrevettem,hogy látványosan kezdi fogyasztani az olajat.(ez már a hibajelenség előtt volt) nem látom füstölni az autót de kb 3/4 liter ráment az utolsó 1000km en.
Ha van tapasztalat és ezt megosztanátok velem megköszönném.A jótanácsokat is szívesen fogadom.
Köszönettel:Moonday

A motor N42B18 316i 225ekm


általában leállás menet közben, vagy indítás után vezérműtengely avgy főtengely jeladó miatt szokott. de arra a legtöbb esetben ír hibát.
mivel neked a töltésjelző felvillan, lehet a töltésszabályzó rosszalkodik. aztán lehet valami... de úgy gondolom erre is kellene hibajelzésnek lennie.
az olajfogyasztás állítólag típushiba ennél a motornál. én nem tapasztaltam még.
szelepszár szimmeringnél szokta csípni, de ez túl sok. lehet a gyűrűk sem jók, vagy hengerfejtömítés, esetleg kartergáz szűrőnél is lehet gond.

moonday75 Elküldve: 2017-02-11 07:51 Menet közben leálló motor

Üdv.
Egy olyan hibával szembesültem,hogy menet közben már többször leállt az autóm.A hibajelenség úgy kezdődött,hogy kb 2x láttam bevillanni a töltésjelzőt.Pár napra rá minden előzmény nélkül menet közben leállt.Félreáll,újraindít,leáll.Ez kb 4x,utána semmi baja.De mostmár napjában többször eljátsza sajnos.Hibakód nincs Sajnos közben azt is észrevettem,hogy látványosan kezdi fogyasztani az olajat.(ez már a hibajelenség előtt volt) nem látom füstölni az autót de kb 3/4 liter ráment az utolsó 1000km en.
Ha van tapasztalat és ezt megosztanátok velem megköszönném.A jótanácsokat is szívesen fogadom.
Köszönettel:Moonday

A motor N42B18 316i 225ekm

YELLOW Elküldve: 2017-02-02 07:15 BMW318i E46

ZsoltR írta: Sziasztok
Egy BMW 318 e46 2.0 143 lovas 2001 van . Az a kérdésem lenne hogy miért eszik sok olajat. Én amit észrevettem hogy fent az olaj sarkánál és lentebb a motor tiszta olaj. Körülbelül 10.000km alatt 2-2.5L eszik meg. Mi lehet az oka?
Köszönöm előre is a választ.:D


azért, mert ez egy ilyen sz@r motor. mindegyik eszi.
az enyém nem. hmm... biztos azért, mert csak 1.8-as és mert nem használom :D
alapvetően a 10ezer alatt 2-2,5L olaj nem sok, hisz újabb motoroknál, más márkáknál a kézikönyve azt írják, hogy 1000km (ezer)/ 1 liter elfogadott. LOL :fetreng:
ezzel védve vannak. nem tudom nekem 12ezer alatt is 1-2 decit fogyasztott el.
a lényeg. sajnos kitudja korábban milyen olajat használtak, sűrűbben cserélték-e mint a hivatalos intervallum. hogyan használták az autót.
általában elmondható, hogy a szelepszár szimmeringnél csípi el az olajat. kikeményednek. cserélni kell őket. a fent felsorolt lehetőségek miatt, amikről lehet nem tudni sokat, elkoptak a gyűrűk a dugókon. (km mennyi?). másik tipikus úgymond a kartergázszűrő/lecsapató/szellőztető (kinek, hogy tetszik) hibájából is lehet.
ha kéken főstől, akkor bármi lehet "elégetlen" olaj kerül ki az égéstérből.
szerintem a 2,5 liter 10ezer alatt sok, ha az enyémhez visszonyítom, hiába védekezik a cég. ami 1000km alatt 1 litert megeszik az régen rossz és nem normális.
na és persze el ne felejtsem az olajtól is függ. bár nekem a 0w-30-at sem eszi. pedig többször is volt benne. ha pedig gagyi márkát használsz, vagy nem biztos forrásból van, akkor bármi lehet benne.

mrdani Elküldve: 2017-01-30 16:47 Mi lehet a baj?

mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok!

Olyan problemam adodott a kocsival hogy olyan hangja van mint egybdieselesnek, az ereje meg mintha megszunne ha megyek vele.
A hiba elott en csinaltam hulyeseget :hulyevagyok: mert a fure kivittuk megforgatni es 5-10percig tartott igaz tiltasig. Nem hideg motorral forgattuk!

Jelenleg szerelonel van es talalgat. egyenlore a vezermulanc vizpumpa fotengelyfogaskerek lesz cserelve de sztem ez szelephang.
Igaz szandekomba allt cserelni ezeket, de csak tavasszal.

Valaki tudna valami konkretabbat mondani, mert mar lassan 2.5 hete nala van...

Delutan toltok fel rola videot is.

elore is koszonom a valaszokat!


nem lehet, hogy egy henger nem megy? (bár ha erre nem jött rá a szerelő, akkor gyorsan hozd el onnan)


Sikerult feltolteni egy rovid videot.

https://www.youtube.com/watch?v=kWMwaHej1RI


úgy tűnik megy minden henger.
de hidrotőke nem hiszem, hogy okozna olyat, hogy nem pörög, és erőtlen. ahhoz nagyon hidrotőkének rossznak kellene lenni, esetleg úgy tudom elképzelni. de az egy felpörgetéstől nem áll be.
viszont először diag. vagy levenném a szelepfedelet megnézni a vezérműtengely bütykeit. mert az lehet hogy hogy nem kapott kenést és a magas fordulaton kidarált volna belőle. nem hiszem, hogy ez lenne, de el tudom képzelni. vagy laza volt a lánc (ami nem jellemző erre a típusra) és mondjuk ugrott egyet.
nem tudom amúgy. pedig többször meghallgattam.



Koszi a velemenyt, amint lesz info irok! koszi megegyszer!



Sziasztok!

megszuletett a vegeredmeny. allitolag repedt vagy torott a dugattyu szoknya,az olaj tekno tele volt femreszelekkel.

Ket dolog johet szoba. vagy egy masik motor vagy kotlok ra. Mennyibe van egy bontott motor vagy erdemesebb erre kolteni?

Tanacstalan vagyok...