Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


Bero Elküldve: 2016-12-05 19:20 Nem tudom mi a baja az autómnak

Kennymayer írta: Sziasztok! Lenne egy kis gondom az autóval! Szóval tegnap este leállítás után egyszer csak nem indult el....addig minden oké...az önindító teker de nem indul...többszöri gyújtás ráadás után egyszercsak elindult mintha nem történt volna semmi...annyi volt észlelhtő amíg nem indult h világított a DSC és a kézifék lámpa sárgán...utána az is eltűnt..olaj és folyadék szintek rendben.. ma újra próba...minden rendben volt ma délután normálisan indult semmi gond..aztán egy rövid út után ismét ugyanazt csinálta mint a fennt leírtak...nem indul majd többszöri próbára indult..amit még észleltem h az üzemanyag szivattyú amíg nem indult addig nem búgott fel gyújtáskor és a relé sem kattan a kesztyűtartó mögött..diagnosztika nem hozott hibakódot..esetleg a relé lehet szar vagy a szivattyú döglött meg? 8O:hulyevagyok: Valaki esetleg tud hasonló helyzetről?
Ja és egy 1.8 benzin E46-ról van szó :-)
Köszönöm előre is!


Hali. Benzinpumpának tűnik. Teszteljétek le a szivattyút,ott van a hátsó ülés alatt a jobb oldalon. A dsc és kézifék lámpa a feszültség leesés miatt villant fel amíg önindítóztál.

Kennymayer Elküldve: 2016-12-05 17:31 Nem tudom mi a baja az autómnak

Sziasztok! Lenne egy kis gondom az autóval! Szóval tegnap este leállítás után egyszer csak nem indult el....addig minden oké...az önindító teker de nem indul...többszöri gyújtás ráadás után egyszercsak elindult mintha nem történt volna semmi...annyi volt észlelhtő amíg nem indult h világított a DSC és a kézifék lámpa sárgán...utána az is eltűnt..olaj és folyadék szintek rendben.. ma újra próba...minden rendben volt ma délután normálisan indult semmi gond..aztán egy rövid út után ismét ugyanazt csinálta mint a fennt leírtak...nem indul majd többszöri próbára indult..amit még észleltem h az üzemanyag szivattyú amíg nem indult addig nem búgott fel gyújtáskor és a relé sem kattan a kesztyűtartó mögött..diagnosztika nem hozott hibakódot..esetleg a relé lehet szar vagy a szivattyú döglött meg? 8O:hulyevagyok: Valaki esetleg tud hasonló helyzetről?
Ja és egy 1.8 benzin E46-ról van szó :-)
Köszönöm előre is!

tusi_ Elküldve: 2016-11-23 14:49 E90 Csamgter zar

Tano írta: A témánál maradva.
Nézd meg külön kinyitva az ajtót, hogy működik-e a zárnyitás rendesen. Kézzel be tudod akasztani a zárt helyzetbe, és nézni többször, hogy mindig nyit-e. Ha igen, akkor valószínű a zár ellenoldali kis fülét, amibe belekattan a zár kellene újrapozícionálni, mert feszül zárt állapotban, és lehet ezért nem nyílik ha maga a zár jó. Az ütközéstől elmozdulhatott annyit a karosszéria. A rögzítőcsavarjait meglazítva lehet bizonyos mértékig mozgatni és pozícionálni rajta.
A 3-as elemre gondolok.


Köszönöm. Murphy törvenye, akartam mutatni a palinak, hogy mi a baj, persze most tokeletesen nyit zar, semmi gnd. Megnezte a tartokat alul, amik merevitik a lokost, semmi torzulas.
Baromi erdekes.

YELLOW Elküldve: 2016-11-23 14:43 E90 Csamgter zar

hil írta:
Szia,
már megbocsáss, de kifakadásod Y ellen nem igazán jogos. Igaza van az új topik nyitás terén, mert mostanra ez az oldal olyan összekuszált, hogy szinte használhatatlan. Példa: van kettő "mi lehet a baj" topik, kérdezem: miért? Csak, mert valaki nyitotta. Őszintén, szerinted jól van ez így? Ezek miatt is van, hogy régóta nem írogatok már semmit.
barátilag: hil


Laci hagyjuk! volt remény valami új fórumra. nekem kellett volna rendet tenni a topic témában. nem kicsi meló lett volna, főleg amikor közölték velem a számokat. egy részben kilátásban volt valami külföldi téma, ezért sem vállaltam el, illetve azért sem, mert előtte csak ígérgették a moderátori jogot, mire nagy nehezen megkaptam. én elhiszem, hogy az illetőnek nem volt ideje, vagy voltak fontosabb dolgok is. kértem, hogy adjon engedélyt, hogy gyomláljak. olyan topic-ok törlését akartam, amik hirdetésekhez köthetőek, vagy 1-2 komment van bennük, értelmetlen a címük, sosem ékezett semmi válasz a feltett kérdésekre. mert azok így valóban csak helyet foglaltak. próbáltam javasolni, miket kellene, gondolok itt arra, hogy ne 10 komment után lehessen topic-ot nyitni, hanem minimum 25 után. többször kértem. vagy a kereső kibővítését, egy új keresőmotorral, ami mielőtt létrehozódik egy topic, előtte arra a címre felajánl oylanokat, amik már léteznek és szerepel bennük valamelyik szó. hogy hátha van olyan topic ami megfelel a kedves nyitónak, a már meglévők közül.
nem vagyok programozó, de nem hiszem, hogy nagy meló lett volna.
kértem, hogy a moderációs gombok legyen elkülönítve, mert össze voltak zsúfolva a többivel. nem egyszer kattintottam mellé. szerencsére feldob egy ablakot a moderáció előtt. egyszer nagyon megijedtem, hogy töröltem egy topic-ot, amit nem akartam. nagyon bepánikoltam. rá se mertem frissíteni az oldalra, mondom hátha még visszafejthető. szerencsére csak túlparáztam, de vissza adtam a jogot.
hasonló esetek miatt jó lenne, de hiába kérem.
mindegy én úgy veszem észre, hogy mást sem izgat a dolog, hogy valami javulás legyen, vagy fejlesztés, csak megy így a fórum, amíg megy. akkor mit erőlködjek rajta? csak nehéz megállni. de ha legalább a topic nyitás több kommenthez lenne kötve, vagy a moderációs felület el lenne különítve, esetleg a topicnyitásnál lenne egy kereső, amit írtam, már sokkal előrébb lennénk. így viszont csak egyre rosszabb lesz ez tény.
ezeket csak az veszi észre, aki rendszeresen itt van. van aki le tudja sz@rni, van aki nem.
inkább megpróbálok elszámolni 10-ig aztán tojni bele. :(

Tano Elküldve: 2016-11-23 14:36 E90 Csamgter zar

A témánál maradva.
Nézd meg külön kinyitva az ajtót, hogy működik-e a zárnyitás rendesen. Kézzel be tudod akasztani a zárt helyzetbe, és nézni többször, hogy mindig nyit-e. Ha igen, akkor valószínű a zár ellenoldali kis fülét, amibe belekattan a zár kellene újrapozícionálni, mert feszül zárt állapotban, és lehet ezért nem nyílik ha maga a zár jó. Az ütközéstől elmozdulhatott annyit a karosszéria. A rögzítőcsavarjait meglazítva lehet bizonyos mértékig mozgatni és pozícionálni rajta.
A 3-as elemre gondolok.

tusi_ Elküldve: 2016-11-23 14:16 E90 Csamgter zar

YELLOW írta:
tusi_ írta:
Engem CSAK az bosszant, hogy a helyszinen, amikor kipattantam a kocsibol, akkor szinte felterdre ereszkedett es ugy kert bocsanatot. Aztan meg kesobb ram b..a a telefont es nem valaszol az sms/emailokra sem.


mintha magyarba lettél volna... (vagy itt volt? erre nem emlékszem írtad-e)
nem tudom fizikumra mekkora volt a diffi, de lehet megijedt, aztán jó szokás szerint, elkezdett hitegetni esedezni, aztán ahogy eltűnt a képből, már már nem is érdekli.
élőben és pl a TotalCar-on is olvastam ilyen eseteket.
mondjuk nem tudom kint ha balesetet okozó valaki, akkor hogyan változik a biztosítása később, de lehet drasztikusan. aztán elhitette majd rendezi zsebből.
apám is ment bele valakibe, "rossz követési távolság", még ha a paraszt az utolsó pillanatban rakta ki az indexet és taposott a fékbe. neki lett a lökösön egy kis fényezési probléma, meg talán picit elrepedt. apám is úgy volt vele, majd kifizeti zsebbe. aztán a biztosítós mondta, sz@rja le, visszaesik 2 bónuszt, ami kb évi 1500ft-os drágulást jelent. még jó, hogy nem kezdett el neki ajánlgatni, mert a majom, egy komplett lököscserét intéztetett valahogy, vagy 150ezres értékben. holott biztos nem lett az kicserélve. mondom ehhez odament volna 20-30ezres ajánlattal :D nekünk meg lökös egy lámpa összetört, meg egy sárvédő. no mind1.
majd írd meg akkor, hogy mi volt.


Itt tortent kint Munchenben. En 105 kilo vagyok es 187cm, o kb ugyanilyen magas de ugy 70 kilo.
Mivel kiugrottam a kocsibol, gondolom megijedt, de egy pillanatra sem tunt ugy, hogy szarozni akarna. Elismerte, tobbszor elnezest kert...
Ceges autoval jott nekem, a biztositasaban van 3-4 engedett eset, amitol nem emelkedik a dijteteluk. En rendort akartam hivni, de ezt itt "bagatell serules"nek nevezik, 3e€ alatt nem jonnek ki a rendorok.
Most volt itt a kerbecslo, kb 1000€ ra besculte a kart. Kifizetik, amennyiben lezarul az ugy, de a kocsim nem balesetmentes tobbe, mert 800€ feletti serules keletkezett rajta. Most mar csak azon kell izgulnom, hogy ne tagadja le, mert akkor hogy bizonyitom, hogy o jott nekem? A fenykepek nem egyertelmuek, mert le kellett hajtani az utrol, hogy ne akadalyozzuk a forgalmat.
Valahogy csak megoldodik :)

tusi_ Elküldve: 2016-11-23 10:15 E90 Csamgter zar

YELLOW írta:
tusi_ írta:
Hogy nem lehet rakeresni, az igaz. A problema nem az, hogy "zorog a motor, mitol"?, aminek ezer oka lehet, hanem hogy a zar tobbszor kattan, mire kinyilik. Ez gondolom nem annyira összetett, mint egy motorterbol jovo csorges.
Nem, nem idgesit az eset, mert vagy a masik biztositoja fizet, vagy elviszem es EURO+-ra megcsinaltatom, vagy visszaviszem oda, ahol vettem a kocsit es megcsinaltatom ott, van meg fel ev jotallas.
A problema az, hogy a ko..og nem jelentette az esetet a biztositonal, nekem kellett az o fa..agat jelentenem es szakertoi velemenyt kernem. Mivel nem vagyok biztos benne, hogy a baleset miatt van ez a fenomen, de furcsa mod azota jelentkezik, ezert mertem itt megkerdezni, hogy lehet-e ettol, vagy valami baromi nagy veletlen folytan most adta meg ,magat az elektromotor.
Nem akarom porgetni a topikot, csak egy velemenyt szerettem volna hozzaertotol, vagy csak egyszeruen egy olyantol, akinek mar volt ilyenje.


hát, engem attól bosszantana, de ugye nem vagyunk egyformák.
mivel úgy látom, az illetékes csak nem törölte a dolgokat, holott kértem, ha tudja javítani a címet, akkor a felesleges szájtépést törölje. egyik sem valósult meg.
mindegy én leírom mit gondolok, aztán...
szerintem a balesethez lesz köze. hisz előtte nem csinálta. konkrétan nem látom a sérülést, de valamit feszíthet, ezért sz@rakszik a zár. de az is lehet valami vezetéket is összenyomott. én a kárpitot leszedném, és alatta néznék szét.
na de most olvasom újra, hogy csak a lökös sérült enyhén.
pedig ez tipikus esete annak, amikor a motor nem bír nyitni. ugye ilyen E46 esetében előfordulhat, ha a GM-en lévő relék kontaktjai már nem adnak elég áramot. nekem az dereng, mintha E90 esetében már nem így van megoldva. de lehet a csomagtérajtó átvezetőnél lesz valami.
én itt E90 esetében, de talán más típus esetében csomagtérajtóra nem olvastam még ilyen hibát.
én a zártól kezdeném és méregetnék. nem tudom neked mi a szakmád, milyen eszközeid vannak. de mint írtam is, ez is olyan hiba, hogy több lehetőség is lehet.
esetleg ahova bezár alul, ott nem nyomta-e meg, és ott feszül neki a zár.

ui.: igazad van, többször megfogadtam, hogy bele sz@rok az ilyenekbe, mert ha azt nem érdekli, akit kellene, hogy érdekeljen, akkor én minek túráztassam rajta magam? csak az utóbbi időben sok ilyen volt, aztán eldurrant. :iszunkra: el kell fogadnom, hogy változás itt már nem lesz.


Engem CSAK az bosszant, hogy a helyszinen, amikor kipattantam a kocsibol, akkor szinte felterdre ereszkedett es ugy kert bocsanatot. Aztan meg kesobb ram b..a a telefont es nem valaszol az sms/emailokra sem.

A serules olyan kicsi, hogy en is lehetetlennek tartom, hogy attol lenne, de megis csak azota jelentkezik.

Szakmam halozati mernok, felszerelesem egy rakat laptop, meg router, switch, tuzfal de ebben az esetben ezekkel sokra nem megyek. Nem is nyulnek hozza, se helyem, se idom, se szakertelmem. Erre vannak a szerelok, ok ertik mit csinalnak, en csak tapogatozom. Raadasul a garit is buknam, ha neki allok reszelgetni es valamit elb..ok

Szerintem tartsd is be, hogy nem huzod fel magad ilyeneken. Nekem van egy rakat teher a vallamon, nem veszek fel meg egy ujabbat, ha nem szukseges. De ez en vagyok.
Koszi, hogy szoltal az adminnak, tolem torolheti is. Nemsoka jon a figura, elmondom neki, hogy mi a tapasztalat, aztan azt ir a papirra, amit akar. Visszacsinalni nem tudom, rahagyatkozom, amit felmernek. :iszunkra:

YELLOW Elküldve: 2016-11-23 08:25 E90 Csamgter zar

tusi_ írta:
Hogy nem lehet rakeresni, az igaz. A problema nem az, hogy "zorog a motor, mitol"?, aminek ezer oka lehet, hanem hogy a zar tobbszor kattan, mire kinyilik. Ez gondolom nem annyira összetett, mint egy motorterbol jovo csorges.
Nem, nem idgesit az eset, mert vagy a masik biztositoja fizet, vagy elviszem es EURO+-ra megcsinaltatom, vagy visszaviszem oda, ahol vettem a kocsit es megcsinaltatom ott, van meg fel ev jotallas.
A problema az, hogy a ko..og nem jelentette az esetet a biztositonal, nekem kellett az o fa..agat jelentenem es szakertoi velemenyt kernem. Mivel nem vagyok biztos benne, hogy a baleset miatt van ez a fenomen, de furcsa mod azota jelentkezik, ezert mertem itt megkerdezni, hogy lehet-e ettol, vagy valami baromi nagy veletlen folytan most adta meg ,magat az elektromotor.
Nem akarom porgetni a topikot, csak egy velemenyt szerettem volna hozzaertotol, vagy csak egyszeruen egy olyantol, akinek mar volt ilyenje.


hát, engem attól bosszantana, de ugye nem vagyunk egyformák.
mivel úgy látom, az illetékes csak nem törölte a dolgokat, holott kértem, ha tudja javítani a címet, akkor a felesleges szájtépést törölje. egyik sem valósult meg.
mindegy én leírom mit gondolok, aztán...
szerintem a balesethez lesz köze. hisz előtte nem csinálta. konkrétan nem látom a sérülést, de valamit feszíthet, ezért sz@rakszik a zár. de az is lehet valami vezetéket is összenyomott. én a kárpitot leszedném, és alatta néznék szét.
na de most olvasom újra, hogy csak a lökös sérült enyhén.
pedig ez tipikus esete annak, amikor a motor nem bír nyitni. ugye ilyen E46 esetében előfordulhat, ha a GM-en lévő relék kontaktjai már nem adnak elég áramot. nekem az dereng, mintha E90 esetében már nem így van megoldva. de lehet a csomagtérajtó átvezetőnél lesz valami.
én itt E90 esetében, de talán más típus esetében csomagtérajtóra nem olvastam még ilyen hibát.
én a zártól kezdeném és méregetnék. nem tudom neked mi a szakmád, milyen eszközeid vannak. de mint írtam is, ez is olyan hiba, hogy több lehetőség is lehet.
esetleg ahova bezár alul, ott nem nyomta-e meg, és ott feszül neki a zár.

ui.: igazad van, többször megfogadtam, hogy bele sz@rok az ilyenekbe, mert ha azt nem érdekli, akit kellene, hogy érdekeljen, akkor én minek túráztassam rajta magam? csak az utóbbi időben sok ilyen volt, aztán eldurrant. :iszunkra: el kell fogadnom, hogy változás itt már nem lesz.

tusi_ Elküldve: 2016-11-23 08:08 E90 Csamgter zar

YELLOW írta:
tusi_ írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta:
YELLOW írta: gratulálok a nyitásért, és a tökéletes címért.
mi a brontnak kell nyitni topic-ot ha a címét nem tudod helyesen leírni?
simán elfért volna már meglévő topic-ban.
bocs, de ez bullshit! :merges1:


Mint minden hozzaszolasod, ez is nagyon szakmai lett. Ha nem tudsz erdemben hozzaszolni, akkor inkabb sporold meg mindenkinek a hozzaszolasod, vagy inkabb hozzahanyasod.
Amennyiben moderator vagy, javitsd ki vagy torold, amennyiben nem, tartsd magad tavol tole. Vagy ennyire nincs mit csinalnod, hogy ezzel toltod az idod?


áhh ne! véletlen se ismerd be, hogy...
inkább támadj helyette. ha meg szó nélkül törölve lenne, akkor fel lennél háborodva.
tudod az ilyen árulkodik pár dologról. ha nincs ékezetes billentyűm, akkor nem nyitok topic-ot, mikor van ajtónyitással kapcsolatos topic, de még csomagtérajtóval is.
ha meg nyitok valamit, akkor alap, hogy visszaolvasom. jah, nem vagyunk egyformák... ;)
ez pedig nem szakmai fórum, hanem rajongói ;)


Honnan tudod, hogyan reagalnek ra, ha bezarnak? Engem is olyan "profin" ismersz, mint a BMW-ket?
En elismerem, hogy hibasan nyitottam meg a topikot. Letagadtam valahol? Nem tudom javitani utolag, egyutt kell elnem vele. A problema ott lakozik, hogy Te minden topikba odaronditasz valamit, ami 99% ban nem segitokesz. A hallottam valahol, meg ugy tudom, meg mi egymas nem hianyzik ide, megsem torkollak le, pedig elhiheted, hogy sok topikot vegig olvastam es botlottam bele ilyen esetekbe.
Engem is sok minden zavar, de nem teszem szova, mert ennek a tapasztalatcsererol kellene szolni es nem a masik korrigalasarol. Ha helyesiras lenne a cel, akkor nem ide irnek.
Mindenkitol elnezest kerek, akinek a lelki vilagab a gyalogoltam a helytelen topik cimmel. Egyebkent ugy tunik, csak Te akadtal fenn ezen.


csak én adok ennek hangot.
igazad van, nekem is szó nélkül kellene hagyni, mint másoknak.
más nem szól, de nem is reagál semmit. tudod láttam már ezt-azt. aztán jön az, hogy nyit másik 20 topic-ot, felteszi másik 20 helyen a kérdést, és megy a vergődés miért nem kap választ.
igen nem helyesírási verseny, csak ezzel és hasonlókkal már így is szét van cseszve a fórum. nem miattam. tudod ha nem lenne ez, én sem tudnék mit szóvá tenni. OK -> OKOZAT
majd ha tudod összesen mennyi felesleges topic van, és mondjuk neked kellett volna egy nagy táblázatba összefésülni, és rendet tenni, akkor lehet nem így reagálnál. egyszer megírta a góré, 9 vagy 19ezer topic van összesen. sajnos emiatt sem jön az új fórum.
a tiéddel az a baj, hogy bárki keresne rá, a kereső sem találna rá, csak az E90-re.
ha már nyitunk egy topic-ot, akkor úgy kellene, hogy más számára is kereshető legyen.
neked pedig ennyit kellett volna, hogy: "bocs, benéztem"
de legalább pörög a topic-od, nem tűnik el (bár már jeleztem), és valaki hátha válaszol.
én megtettem volna másik helyen, adtam volna jó "nem szakmai" választ, amivel sokra mentél volna. én vágom, hogy ideges vagy az eset miatt, a probléma miatt.

szerk.: azért mert odateszem, hogy szerintem, vagy úgy hallottam, még mindig jobb. szerintem kevesen vannak, akik látatlanban, keszekusza írásokból 100%-ra meg mondják mi a baja. sőt ha helyben lenne a gép sem biztos, és nem is szokott biztos lenni, hogy az a baja, amit először gondol, akár egy hivatásos szerelő is. ezzel én azt fejezem ki, hogy a tévedés jogát fenntartom. ha biztosat akarsz, akkor konkrétan vidd el szervizbe, és ne rajongói oldalon kérj tanácsot. ez kb. bárkire vonatkozik.


Hogy nem lehet rakeresni, az igaz. A problema nem az, hogy "zorog a motor, mitol"?, aminek ezer oka lehet, hanem hogy a zar tobbszor kattan, mire kinyilik. Ez gondolom nem annyira összetett, mint egy motorterbol jovo csorges.
Nem, nem idgesit az eset, mert vagy a masik biztositoja fizet, vagy elviszem es EURO+-ra megcsinaltatom, vagy visszaviszem oda, ahol vettem a kocsit es megcsinaltatom ott, van meg fel ev jotallas.
A problema az, hogy a ko..og nem jelentette az esetet a biztositonal, nekem kellett az o fa..agat jelentenem es szakertoi velemenyt kernem. Mivel nem vagyok biztos benne, hogy a baleset miatt van ez a fenomen, de furcsa mod azota jelentkezik, ezert mertem itt megkerdezni, hogy lehet-e ettol, vagy valami baromi nagy veletlen folytan most adta meg ,magat az elektromotor.
"Bocs beneztem" akkor lett volna, ha :
1 te vagy a forum tulaj
2 te vagy az admin
3 ha adsz egy valaszt, ami vagy jo vagy nem, aztan kedvesen felhivod a figyelmem a hibamra.
De ha nekem ugrasz ne varj mast. Azt irtad az elsoben, hogy "egybol tamadok". Akkor a te hozzaszolasod mi volt?
Nem akarom porgetni a topikot, csak egy velemenyt szerettem volna hozzaertotol, vagy csak egyszeruen egy olyantol, akinek mar volt ilyenje.
De ahelyett itt fecserlem az idomet rad, holott ezer mas jobb dolgom is lenne.
Pl megtudni, hogy mitol csinalja ezt a hatso zaram.:vazze:

KermanN Elküldve: 2016-11-22 15:08 Remeg az autó

YELLOW írta:
KermanN írta:
YELLOW írta:
KermanN írta:
YELLOW írta:
KermanN írta: Szia! Sajnos hasonlóval küzdöm egy ideje, 2011'E91LCI automata 318D.
120-nál indul, és felette többé kevésbé folyamatosan remeg, ráz az autó.
Néha annyira, hogy az anyósülés fejtámlája szemmel láthatóan mozog, napellenzőkkel egyetemben, de néha csak annyira, hogy rajtam kívül más nem is érzi.
Folyamatos autópálya sebességen tartva(130) hol előjön, hol elmúlik.

Jelenleg 18"-os BMW M-es felnik vannak fent (nem replika).
Amiket eddig csináltam, és NEM segített:
- többszöri, több helyen való centírozás
- futómű állítás többször, több helyen
- vadi új nyári + téli garnítúra, Bridgestone, Goodyear
- szakadt váltó tartó bakok cseréje
- a gyári 16"-os felniket visszarakattam
- sebességfokozattól független a remegés intenzitása, üresben szintén nem változik
Amik meg lettek nézve, és *elvileg* rendben vannak:
- motor tartó bakok, futómű alkatrészek, kardán, difi

Több mint egy évnyi szenvedés alatt az tűnt fel, hogy minden egyes kerékcsere után változik a remegés intenzitása, és némileg az a tartomány is ahol előjön. Pl. 120-140 között intenzív remegés, 140-160 nagyon enyhe vagy semmi, 160felett megint erősebb.

Szerelők tanácstalanok...csak úgy mint én. BMW szakszervíz (Szombathely) visszaadta az autót, hogy nem tudták reprodukálni a hibát (értsd. szerintük nem remeg :D ),hozzam vissza ha rosszabb lesz. A helyi maszek BMW specialista állítása szerint mindent átnézett, nem talált hibát, de aláírta, hogy remeg az autó. Ha valakinek van tippje, hogy hova lehetne elvinni az autót ahol kinyomozzák a jelenség okát, legyen kedves megosztani, mert már olyannyira felb*sz a dolog, hogy legszívesebben felgyújtanám az autót.

Köszi előre is, üdv!


- megnézném a kerékcsavarok hosszát... nem-e túl hosszúak
- oké, hogy M-es felni, de azon belül? nem lehet hogy más típusra való és nagyobb a középső furat, és a felni nem fekszik fel a tehermentesítőre, csak a csavarok fogják, emiatt nem központos, azaz üt a kerék. mondjuk ezt észre kellett volna venniük. de a kerékcserék alkalmával változó dolog is erre következtet.
- beragadó féknyereg. ezeknél nem jellemző, de régebbi típusoknál előfordul sokszor.


Szia! Köszi a választ!
A szóban forgó M-es felni Doppelspeiche 135 ( 36117896470 ), míg a gyári felnim Vielspeiche 282 ( 36116783628 ).
Én is arra gondoltam, lehet hogy nem központos...
Mivel az ET szám nem stimmel, H&R nyomtávszélesítővel vannak fenn (40/60mm).
Nyilván mindenki már 0. körben a nyomtávszélesítőket nevezte meg mint hibaforrás, de amikor levettük, és felraktuk a gyári 16-os kerekeket távtartók nélkül, akkor is rázott, igaz enyhébben.

Arra gondolok még, hogy lehet valami enyhe alaphiba, amit a nagyobb(+nehezebb!) felnik és a nyomtávszélesítők csak felerősítenek. Gondolom az sem segít, hogy a gyári felnik súlyánál felninként 2-2,4kg-al többet nyomnak az M-es felnik, ezáltal nő a rugózatlan tömeg? (remélem nem írtam túl nagy hülyeséget, csak hangosan gondolkodom)

A féknyerget, és a csavarokat megnézetem, köszi!
Üdv.


ugye a stylin 135 volt E46-ra való is illetve Z4-re ET47 és ET50-es méretben. ET20 pedig E60-ra. én úgy tudom annak még nagyobb a közepe. viszont ha nyomtáv van fent, akkor gyanítom az E90 esetében, akkor pedig ET47-50 lehet neked, mert E90, ha minden igaz ET30-35 a gyári vagy e körüli. tehát indokolt a nyomtáv.
viszont ha a gyári styling 282 is olyan, akkor nem tudom.
honnan érezni jobban a rezgést? előlről vagy hátulról? lehet kardán, féltengely ütés is.


Hátulról érezni, leginkább az ülések "mozognak" alattad. A kormány nem remeg.
Ha kardán lenne, az folyamatosan fenn állna, nem csak 120 felett, nem?
Féltengelyt hogy lehetne kiszűrni?


az attól függ milyen ütése van a tengelynek.
én úgy szűrném ki, hogy:

1. kardántengely: a fordulatszámot kell nézni. ha mondjuk 130-nál jelentkezik 5.-ben, akkor megnézed a fordulatszámot. ugyanezt a fordulatot megnézed, 3-4. fokozatban is. a sebesség alacsonyabb lesz, de a fordulat azonos. ugyanazoknál a fordulatnál jelentkezik, akkor kardán.
2. féltengely: na ez sebességfüggő. ha 130-nál rezeg, akkor nézd meg 4. fokozatban is 130-nál. ha annál a sebességnél kezdi mindkét fokozatban, akkor féltengely.

illetve még eszembe jutott a hátsó lengőkar szilent, ami a kasztni szélső oldalához csatlakozik be, ugye a hossz lengőkarra gondolok, ilyen kacskaringós. az a szilent is okozhat ilyet.
de ha biztosra átnézték az egészet, akkor feltűnt volna nekik egy szilent probléma, futómű kiszakadás.


Azt gondolom, hogy fordulatszámtól független a dolog. Kipróbáltam, azonos sebességet tartottam autópályán (pl. 130km/h), miközben visszaváltogattam 6-ból 5-be, 4-be, és nem múlt el a remegés. Amint 120 km/h alá lassultam, elmúlt.

Egyébként az autó bal hátulja sérült volt, lehet hogy ennek a hozománya ez a szarság, el tudom képzelni, hogy a bal féltengely is kapott :-/