Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


petshopboy Elküldve: 2016-10-14 20:07 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

zkomaromi írta: Szia SPepe, mi lett a vége? Ugyanezzel küzdök :(

spepe írta:
szicsu írta:
spepe írta: Sziasztok!

Egy ideje nálam is probléma van az alapjárattal. A hibajelenség városi használatban alacsony sebességnél szokott előjönni, de nem állandóan. Pl. érkezek egy kereszteződéshez, és lassítok, majd amikor a kuplungot kinyomom leesik a fordulat olyan 500 környékére és berezonál az autó. (Kanyarodáskor, kereszteződéseknél, de parkoláskor, tolatáskor is előfordul) Olyan mintha le akarna fulladni.(Mint amikor gáz nélkül akarnék elindulni) Ezt követően amint megállok, visszaáll a normál alapjáratra. Előfordul olyan is hogy mikor indítom, elindul rendesen madj álló helyzetben leesik 500-ra. Kicsit ingadozik majd helyreáll és utána stabil.
Többször jártam már szerelőnél. Alapjárati motor kitakarítva (géppel vezérelve tökéletesen működik), fojtószelep kitakarítva, légtömegmérő rendben, új NGK platina gyertyákat kapott, új benzinszűrő, friss olaj, új olajszűrő, új légszűrő, valamint át lett nézve az egész szívóoldal, a vákumcsövek (hogy nem e lukas), fékrásegítő (hátha ott szökik a vákum), de semmi. Hibakód nincs.
Még a fojtószelep pótméterre gondoltam, hátha az rakoncátlankodik, de kicsit tanácstalan vagyok, és nem szeretném a költségvetést alkatrészek random vásárolgatására költeni.
Van esetleg ötletetek, vagy járt e ugyanebben a cipőben valaki közületek?
Köszi előre is.


Néha nekem is csinálja,de ritkán...
Úgyhogy megpróbálok együtt élni a jelenséggel.:lol:


Sajnos nekem minden nap előjön és eszméletlen idegesítő. Külföldi fórumokban is olvasgattam már, hátha valakinek pontosan ugyanezek a tünetei. A szokásos javaslatokon kívül még 1 srácnak volt más a probléma. Nála az üzemanyag nyomásszabályzó szelep cseréje oldotta meg a gondot. Szóval azt hiszem marad az alkatrész csere próbálgatása sorban. Előbb utóbb csak kiderül mitől van. :?
Főként mivel nem volt ilyen baja korábban. Egyszer csak elkezdte. Úgyhogy oka biztos van.


Sziasztok, nekem egy 1,6os Mini Cooper-em van és nekem is ez a problemam.
Most volt vezérlés cserém is és az sem oldotta meg az alapjárat ingadozást... kikészit ez a hiba... nagyon zavaro:((


Jumper Elküldve: 2016-10-07 22:12 Közép konzol,Klíma panel

YELLOW írta:
Jumper írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Kár volt, nem kellett volna új topikot nyitnod ezért!!! Ez a fórum úgy szét van már cseszve, hogy szinte kedvem sincs az olvasásához.
Bocs véleményemért!


sajnos hiába az egész, hiába jelzem. szomorú, de úgy érzem bele van sz@rva az egészbe.
direkt nem írtam, ne én legyek már megint az első.
éppen nem lenne rossz a topic, mert a cím oké, de maga a téma már számtalanszor ki lett tárgyalva. csak a keresőt komment részre is lehetne használni.
persze kényelmesebb így, mint órákat keresni esetleg. de úgy látszik a törzs tag már tudja, nem is reagál a felesleges nyitásokra semmit.
szóval 1-2 óra keresés, vagy kényelmes topic nyitás, nuku válasz? lehet választani.


Srácok,mar elnézést kerek elore es utólag,de nem találtam semmit errol lehet en voltam a fasz es azert vagy nem voltam eleg korul tekintő termeszetesen ez meg esik!de ketten is reagáltatok amiből egyik sem volt építő jellegű!ertem en hogy ti mint törzs gárda tagok mar unjátok az uj topik nyitásokat amik számotokra mar 100x vegig tárgyalt tortenet de szamomra ez most jött el!elso BMW-m es most szembesülök olyan dolgokkal problémákkal amiert hozzatok fordulok segítségért mert a "nagy öregek" tudjak a jarast!kerdezem en hogy ez baj?kitol kérdezzek ha nem tőletek?ha tudnám hogy mas ért hozza nem ide írtam volna!de ti az vagy mi segitoink/tanáraink vagytok!mert ti sem ugy születettek hogy mindent tudtatok!szoval ha azt az energiát amit arra fordítottatok hogy vázoljatok hogy fasz módon uj topicot nyitottam mert (es megegyszer elnézést érte)Nem találtam semmit.. Ha be linkelte volna az info elérési útvonalat mar mindenki boldog lenne!ti mert segitettetek egy "ujoncnak" en pedig hogy megoldást találtam általatok egy problémára!ha majd en annyi szakmai tudással rendelkezem mint is most en is szivesen segítek majd az uj BMW tulajdonosnak!mert tudom milyen nehez volt a kezdet!de elobb vagy utobb ezen mindannyian at esünk mert szeretjük az autónkat es hiaba minden probléma es kétségbeesés bele állunk es csinaljuk meg ha tisztaban vagyunk azzal anyagilag rohadtul nem éri meg!de a miénk a mi autónk!szeretem az enyém es addig csinálom amig regi fényében fog ragyogni!ha pedig rossz helyen jarok ha segítségért fordulok itt/hozzatok en kerem hogy valaki jelezze es uj információ forrást keresek!
Udv Gyuri



pont ez a gond. nem egyedül vagy új, hanem sokan. ebben nincs semmi, hisz mindenki kezdi valahol. csak gondolj bele, hogy a többség azért talál ide, és hasonló oldalakra, mert kérdése van újdonsült szerelméről. általában aki nem új az internet világában, vagy van némi gógyi (ez nem sértés akar lenni) az tanulmányozza az oldalt, elkezdi átnyálazni, stb. a legtöbben megtalálják amit akarnak. ezért van több ezer felhasználó, amiből nagyon kis % ír csak. az új aki ír, azok is relatíve sokan vannak. de gondold el, ha mindenki új topic-ot nyit, mert nagyon sürgős gondja van és azonnal kell a segítség, vagy mert nem képes a keresőt használni, lusta hazsnálni, akkor nagy lesz a káosz. így is az van a sok év alatt. én magam is nyitottam felesleges topic-ot, bár tény, hogy korábban volt valaki, aki hülye címmel látta el a témát. erre utaltam nálad is, hogy neked legalább konkrét a cím, de amire kíváncsi vagy, legalább 3 topic-ban felvetődött már, és legalább 100x volt téma. már csak a google kersőt hazsnálva is kidobná ezt az oldalt is, merre van amit keresel. azzal van gond, hogy x nyit egy topic-ot Váltóolaj néven, aztán a másik nem találja nyit egyet Váltó olaj néven,a harmadik nem tud helyesen írni, nyit Válto olaly néven, stb. vagy nyit Kardán tengely néven, a másik Gardán tengely néven. és lehetne sorolni. hidd el marhára megértelek, de sok év után ez már bosszantó. lehet te is leszel így idővel. az becsülendő, hogy később lennél mások segítségére. iylenből van egyre kevesebb itt. sokan elfelejtik honnan kezdték, vagy már csak kérdezni járnak fel, de amit tudnak azt úgy őrzik, mint valami féltett titkot és már csak anyagiak ellenében adnak ki dolgokat. csak abba nem gondolnak bele, ha az oldal nem lett volna, valószínű most nem ott vannak, ahol.
megfogadtam már párszor nem akadok ki, ha más is lesz@rja a felesleges topic nyitást, de az a megfigyelés, hogy csak azért sem fogsz választ kapni. részben egyet értek vele. lehetünk azért bunkók, mert nem kapsz választ, segítséget, vagy lehetünk azért, amiért ezt most itt megírtuk. de a hiba ami miatt bármelyik eset kialakul, rajtad is függött. nem tudom érted-e? ez nem ellened szól, ezt kell megértened.
peace!


Minden oke mindent értek nem vagyok hülye!
Csak mar faradt vagyok es nem találom es mar ki vagyok es szeretnek es kis infót egy használható linket ahol a pontos nevet meg tudom az alkatrésznek ahol meg tudom venni!
Ha valakinek van ne tartsa magaban!

YELLOW Elküldve: 2016-10-07 21:55 Közép konzol,Klíma panel

Jumper írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Kár volt, nem kellett volna új topikot nyitnod ezért!!! Ez a fórum úgy szét van már cseszve, hogy szinte kedvem sincs az olvasásához.
Bocs véleményemért!


sajnos hiába az egész, hiába jelzem. szomorú, de úgy érzem bele van sz@rva az egészbe.
direkt nem írtam, ne én legyek már megint az első.
éppen nem lenne rossz a topic, mert a cím oké, de maga a téma már számtalanszor ki lett tárgyalva. csak a keresőt komment részre is lehetne használni.
persze kényelmesebb így, mint órákat keresni esetleg. de úgy látszik a törzs tag már tudja, nem is reagál a felesleges nyitásokra semmit.
szóval 1-2 óra keresés, vagy kényelmes topic nyitás, nuku válasz? lehet választani.


Srácok,mar elnézést kerek elore es utólag,de nem találtam semmit errol lehet en voltam a fasz es azert vagy nem voltam eleg korul tekintő termeszetesen ez meg esik!de ketten is reagáltatok amiből egyik sem volt építő jellegű!ertem en hogy ti mint törzs gárda tagok mar unjátok az uj topik nyitásokat amik számotokra mar 100x vegig tárgyalt tortenet de szamomra ez most jött el!elso BMW-m es most szembesülök olyan dolgokkal problémákkal amiert hozzatok fordulok segítségért mert a "nagy öregek" tudjak a jarast!kerdezem en hogy ez baj?kitol kérdezzek ha nem tőletek?ha tudnám hogy mas ért hozza nem ide írtam volna!de ti az vagy mi segitoink/tanáraink vagytok!mert ti sem ugy születettek hogy mindent tudtatok!szoval ha azt az energiát amit arra fordítottatok hogy vázoljatok hogy fasz módon uj topicot nyitottam mert (es megegyszer elnézést érte)Nem találtam semmit.. Ha be linkelte volna az info elérési útvonalat mar mindenki boldog lenne!ti mert segitettetek egy "ujoncnak" en pedig hogy megoldást találtam általatok egy problémára!ha majd en annyi szakmai tudással rendelkezem mint is most en is szivesen segítek majd az uj BMW tulajdonosnak!mert tudom milyen nehez volt a kezdet!de elobb vagy utobb ezen mindannyian at esünk mert szeretjük az autónkat es hiaba minden probléma es kétségbeesés bele állunk es csinaljuk meg ha tisztaban vagyunk azzal anyagilag rohadtul nem éri meg!de a miénk a mi autónk!szeretem az enyém es addig csinálom amig regi fényében fog ragyogni!ha pedig rossz helyen jarok ha segítségért fordulok itt/hozzatok en kerem hogy valaki jelezze es uj információ forrást keresek!
Udv Gyuri



pont ez a gond. nem egyedül vagy új, hanem sokan. ebben nincs semmi, hisz mindenki kezdi valahol. csak gondolj bele, hogy a többség azért talál ide, és hasonló oldalakra, mert kérdése van újdonsült szerelméről. általában aki nem új az internet világában, vagy van némi gógyi (ez nem sértés akar lenni) az tanulmányozza az oldalt, elkezdi átnyálazni, stb. a legtöbben megtalálják amit akarnak. ezért van több ezer felhasználó, amiből nagyon kis % ír csak. az új aki ír, azok is relatíve sokan vannak. de gondold el, ha mindenki új topic-ot nyit, mert nagyon sürgős gondja van és azonnal kell a segítség, vagy mert nem képes a keresőt használni, lusta hazsnálni, akkor nagy lesz a káosz. így is az van a sok év alatt. én magam is nyitottam felesleges topic-ot, bár tény, hogy korábban volt valaki, aki hülye címmel látta el a témát. erre utaltam nálad is, hogy neked legalább konkrét a cím, de amire kíváncsi vagy, legalább 3 topic-ban felvetődött már, és legalább 100x volt téma. már csak a google kersőt hazsnálva is kidobná ezt az oldalt is, merre van amit keresel. azzal van gond, hogy x nyit egy topic-ot Váltóolaj néven, aztán a másik nem találja nyit egyet Váltó olaj néven,a harmadik nem tud helyesen írni, nyit Válto olaly néven, stb. vagy nyit Kardán tengely néven, a másik Gardán tengely néven. és lehetne sorolni. hidd el marhára megértelek, de sok év után ez már bosszantó. lehet te is leszel így idővel. az becsülendő, hogy később lennél mások segítségére. iylenből van egyre kevesebb itt. sokan elfelejtik honnan kezdték, vagy már csak kérdezni járnak fel, de amit tudnak azt úgy őrzik, mint valami féltett titkot és már csak anyagiak ellenében adnak ki dolgokat. csak abba nem gondolnak bele, ha az oldal nem lett volna, valószínű most nem ott vannak, ahol.
megfogadtam már párszor nem akadok ki, ha más is lesz@rja a felesleges topic nyitást, de az a megfigyelés, hogy csak azért sem fogsz választ kapni. részben egyet értek vele. lehetünk azért bunkók, mert nem kapsz választ, segítséget, vagy lehetünk azért, amiért ezt most itt megírtuk. de a hiba ami miatt bármelyik eset kialakul, rajtad is függött. nem tudom érted-e? ez nem ellened szól, ezt kell megértened.
peace!

Kabi Elküldve: 2016-10-05 14:56 alufelni

Sziasztok,
már egy ideje nézegetek felniket 18" és 19" méretben. Találtam most egy 19-es BBS CH felni garnitúrát a következő méretekben, gumikkal együtt:
8,5x19 et35 235/35/19
9,5x19 et40 265/30/19
Kérdésem az lenne, hogy milyen méretű nyomtávszélesítőket kell felraknom, hogy jól elférjenek a kerekek? A hirdető azt írja, elől 20mm-es, hátul 25mm-es pogácsákat használt az E91-hez, amit én sokallok.

zkomaromi Elküldve: 2016-09-21 16:46 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

Szia SPepe, mi lett a vége? Ugyanezzel küzdök :(

spepe írta:
szicsu írta:
spepe írta: Sziasztok!

Egy ideje nálam is probléma van az alapjárattal. A hibajelenség városi használatban alacsony sebességnél szokott előjönni, de nem állandóan. Pl. érkezek egy kereszteződéshez, és lassítok, majd amikor a kuplungot kinyomom leesik a fordulat olyan 500 környékére és berezonál az autó. (Kanyarodáskor, kereszteződéseknél, de parkoláskor, tolatáskor is előfordul) Olyan mintha le akarna fulladni.(Mint amikor gáz nélkül akarnék elindulni) Ezt követően amint megállok, visszaáll a normál alapjáratra. Előfordul olyan is hogy mikor indítom, elindul rendesen madj álló helyzetben leesik 500-ra. Kicsit ingadozik majd helyreáll és utána stabil.
Többször jártam már szerelőnél. Alapjárati motor kitakarítva (géppel vezérelve tökéletesen működik), fojtószelep kitakarítva, légtömegmérő rendben, új NGK platina gyertyákat kapott, új benzinszűrő, friss olaj, új olajszűrő, új légszűrő, valamint át lett nézve az egész szívóoldal, a vákumcsövek (hogy nem e lukas), fékrásegítő (hátha ott szökik a vákum), de semmi. Hibakód nincs.
Még a fojtószelep pótméterre gondoltam, hátha az rakoncátlankodik, de kicsit tanácstalan vagyok, és nem szeretném a költségvetést alkatrészek random vásárolgatására költeni.
Van esetleg ötletetek, vagy járt e ugyanebben a cipőben valaki közületek?
Köszi előre is.


Néha nekem is csinálja,de ritkán...
Úgyhogy megpróbálok együtt élni a jelenséggel.:lol:


Sajnos nekem minden nap előjön és eszméletlen idegesítő. Külföldi fórumokban is olvasgattam már, hátha valakinek pontosan ugyanezek a tünetei. A szokásos javaslatokon kívül még 1 srácnak volt más a probléma. Nála az üzemanyag nyomásszabályzó szelep cseréje oldotta meg a gondot. Szóval azt hiszem marad az alkatrész csere próbálgatása sorban. Előbb utóbb csak kiderül mitől van. :?
Főként mivel nem volt ilyen baja korábban. Egyszer csak elkezdte. Úgyhogy oka biztos van.



Joey1974 Elküldve: 2016-09-20 18:38 Műszerfal kijelzés

Sziasztok tudna nekem valaki abban segiteni ,hogy mi lehet a problema ? Van egy 2002 es 745i e 65 -ösöm es nem mindig müködik a közepsö kijelzöm ott ahol a navi is van , van hogy napközben többször is megällok vele meg ujra inditom es ha eppen kedve van akkor bejön a kep ha meg nem akkor semmi. valaki esetleg tudnä a hiba okät? ui: bocs a helyesiräsert nemet billentyüzetet hasznälok

codenamelaci Elküldve: 2016-09-18 10:07 Egyenetlen alapjárat

Sziasztok!

A következő lenne a problémám:
Nagyon egyenetlen az alapjáratom hidegen és melegen is. Régebben előfordult már ez, de csak meleg üzemállapotban. Azt a hibát az IAC szelep tisztítása megoldotta. De sajnos most nem segített a dolgon. IAC tiszta, DISA tiszta és nem lötyög, nem kotyog. Gyertyák kb. 15000- el ezelőtt cserélve. Fontos különbség most, hogy gázelvétel esetén többször is, de nem minden esetben nem áll vissza alapjárati fordulatra, hanem még kicsit túl is vezérli az aktuális állapotot és csak azt követően áll vissza. Alapjáraton kihagy egy- egy henger és nagyon berezonál, esetenként le is áll. Viszont minden üzemállapotban tökéletes. Menet közben nem hagy ki még alacsony fordulaton sem. Jól gyorsul és nincs többletfogyasztás. MIL nem világít soha, be sem villan. Fojtószelep tiszta, tiszta is volt, könnyen mozog, nincs akadás. A fexi szívócsövet átnéztem, nincs szakadás. Menet közben sem hallani réshangot sehonnét.

Ötlet, tapasztalat valakinek? Netán Győrben valaki?
Ha nincs, nem ismer valaki egy jó BMW szerelőt Győrben?

Előre is köszönet

YELLOW Elküldve: 2016-09-05 12:43 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

lantika írta:
YELLOW írta:
guzli írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Egy 2001-es E46 320 D sedan-ról lenne szó. Ugyan ez lenne a problémám, hogy a dsc kikapcsolt állapotát jelző lámpa és a kézifék visszajelző sárgán világítanak, a dsc gombra nem reagál. Rádugtuk gépre ott az 5e26 power supply sensors hibakódot írja. Magyarul tápegység érzékelő. Próbáltuk a kormányszög kalibrációt, de azt valamiért nem engedte. Esetleg valakinek ötlet, hogy mi lehet a megoldás? Olvastam, hogy sokaknak az illatos úton tudtak segíteni esetleg oda egy elérhetőséget tudna valaki?
A válaszokat előre is köszönöm!


szerintem készülj fel rá, hogy ABS tömb csere lesz. ha a biztosítékok jók, akkor kb biztos. nézd meg az összes biztit, most nincs kedvem kiválogatni melyik tartozik hozzá. ha a biztik jók, akkor ABS tömb elektronikája. valószínű elengedett bent pár forrasztás, mert szokása.
fater off autójánál ez 45ezer km-nél előjött, eléggé hasonlatos hibát írt.
viszont gyanítom neked valami univerzális valamivel lett kiolvasva a hiba. INPA, BMW Scanner-rel közelebb lennél a valósághoz.


Nekem is volt ilyen hiba es mindig csak esös vagy hideg idöben. ABS jeladok csatlakozoi a kerekeknel el voltak koszolodva. WD40 megjavitotta.


lehet.
de így kezdte H Astrában, aztán már az egységgel sem kommunikált. szerencsére egy másik elektronika rá lett téve a tömbre és csókolom. majd szétszedem az eredetit, csak ugye vágni kell. bár lehet megröntgenezem előtte. de gyanítom vezeték szakadás lesz odabent. az is ATE akárcsak a BMW-nél.

szerk.: mi is kontakt hibára gyanakodtunk, vagyis én, többször szét lett szedve az összes csatlakozásnál. jah aztán már a km óra sem mért. meg is lett rendelve komplett kerékaggyal együtt, de szerencsére rosszat rendeltek.

Coyote Elküldve: 2016-08-21 15:38 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Annak ellenére, hogy szerintem sincs logika az írás sebessége és az írás minősége között (hiszen digitális adatról beszélünk, ami vagy ott van, vagy nincs), a tapasztalat azt mutatja, hogy tényleg érzékeny rá. Ahogy lenn is írtam, a 4x-nél gyorsabban írt DVD-ket fel sem ismerte az olvasó, a 4x-est igen, de többször hibát írt ki, és egy egyszerű útvonal (Siófok-Székesfehérvár) kalkulációja is 3-4 percig tartott neki.

Na, tele lett a f.szom az egésszel, bementem a Rackhoz, kicsengettem 28ezret, és megvettem az eredeti szettet - megígérték, hogy ha ez is lassú lesz (tehát az olvasó lenne szar) akkor visszaboltoljuk.

Betoltam a lemezt, és voilá, hibamentesen és gyorsan üzemel. Valószínűleg tényleg akadnak olyan bitek, amit gyárilag megadott helyre írnak, és ez otthon nem reprodukálható.

Nem bántam meg a döntést, 1-2 évig jó lesz ez, és ha kétévente vennék navit akkor is csak 15ezer lenne évente - dobtam én már ki sokkal feleslegesebb dologra is ennyi pénzt (pl. tegnap Palaceban, hogy ma másnapos lehessek :-) )

Javaslom másnak is a megoldást, ha már tele a tökötök a torrenttel.

Robin68 Elküldve: 2016-08-13 00:05 Differenciálmû

User01 írta: Üdv mindenkinek!
Difi csere előtt állok viszont nem nagyon vagyok otthon a témában.
118D 122Le M47204D4 motorkódú BMW-be kéne.
Nem igazán tudom, hogy milyen áttételezésű difit keressek bele. Esetleg bele megy e egy másik fajta. Nézegettem több weboldalon, de többségében az N motorkódú-hoz láttam.
Esetleg egy 3-as e46-os vagy e90-snek a difi-je jó lehet e bele?


A Reaolem-ben a VIN kódod alapján (alvázszám utolsó 7 karaktere) pontosan meg tudod nézni milyen kell bele.