Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


Bitu79 Elküldve: 2016-06-09 22:15 M-packet

YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta: hála istennek, az ember végre elmegy moziba, kicsit kizökken a mindennapos dolgokból, erre a retkes teszkóban nem leszakad az első lökös? :D :ijed: :vazze: :levele:
két BMW közé álltam be, sajnos mind a kettő úgy állt, hogy a fehér vonalon, és egymáshoz közel, tehát egyik mellé sem tudtam volna beállni normálisan, amúgy is szeretek két helyen parkolni. hát utolért. direkt nem középre raktam be a fával szembe a vonalra. hiba volt.
egyébként beálláskor semmi hangja nem volt, vagy jelenség. mikor kiszálltunk, még meg is néztem, vagy 1cm biztos volt a tetves rombusz padka felett. másik bömcsivel haver volt egyszerre jöttünk ki. aztán ahogy tolatok ki, reccs, reszelés, meg ilyenek. két patent a földön, egy lökös darab az aljából, lóg a jobb oldala, még a merevítőn tartotta a patent. ez volt tegnap előtt, hétfőn. pedig csak 3db Hell-t vettünk... qrvára megérte...
ma neki álltam a dolognak (egy laza 12 órás éjszakai műszak után, jelenleg 32 órája ébren), és sajnos a belső tartórésze műanyag oldalt és alul full letört. anno a másik oldalon még új állapotában én törtem le :D de megragasztottuk.
hát most is így tettem. Loctite pillanatragasztó (erős) és fekete melegragasztóval.
sajnos a Loctite kifolyt a lökös külső részére is, nem is kcsit, mire lekapargatom.

valaki esetleg valami tipp, hogy lakkozott felületről valahogy el lehet-e távolítani egyszerűbben? majd böngészem a netet azért.

így újra felrakva, kb olyan mint volt.
hát nem egy szerencsés szériában vagyok most... :evil:


Hát tiszta szívből sajnálom.Ilyenkor jön az ideg,aztán a gondolkodás, majd az örökös kisördög ami mindig oda húzza a tekinteted...


hát köszi. az a bosszantó, hogy tényleg próbál az ember vigyázni, és annál rosszabb...
a Loctite eltávolításra találtam direkt oldószert, bár csak külföldön. forróvizet és körömlakklemosót ajánlották még. bár a lemosó lehet a fényezést is bántaná.
annyiból valóban az én hibám, hogy állhattam volna máshova, vagy ahogy szoktam totál két helyre :D lehet ez a bünti miatta.


Most már ne ostorozd magad, megtörtént, elmúlt...majd máskor máshogy.. Mennyivel idegesítőbb mikor kijössz és már rajta a csík,horzsolás,karc...
A hétvégén egy üzlet parkolójában vártam a nejem ,hát kétségbe estem a parkolóban való közlekedőkön. Ez még megoldódott,tanulsz belőle. Én ( pedig nem M-es vagyok) még sem merek a padkákhoz,szegélyekhez állni. Egyes építők,kivitelezők szerintem szerződésben vannak az alkatrész kereskedőkkel.


én amúgy lemértem anno, pont ugyanannyira van lent, mint a gyári volt. az is leért egyszer, amikor jöttem le tolatva egy ilyen ferde padkáról, vagy minek mondják azt., ami beállóknál szokik lenni. de az legalább nem szakadt le. lehet ez is csak azért történt, mert után gyártott lökös.
az az érdekes, hogy fater a gyári H Astra-val is akadt már fent. sok helyen valóban túl magas, pedig nekem valami olyasmi rémlik, hogy 14cm magas lehet. és abba elvileg gyárilag minden autó belefér.
igazából akkor annyira ideges voltam, hogy el is kezdtem új autót nézni :D aztán rájöttem, hogy azzal is felakadhatok :D az meg még jobban fájna :D
amúgy most eléggé érzem, hogy váltanék valami nagyobb motorosra, nem azért mert nem elég ez, csak nem tudom. néha van ilyen időszakom.


Szerintem nem egyformák,vagy ha azok akkor más módon vannak lerakva...vagy a fene tudja.
A clióm anno mindig felakadt, le is szaggatta folymatos az alsó műanyagot. Volt egy mercim is, az is többször rászaladt,de ott csak lemezhang volt.. nem látszott csak a padkán :)


hát az más dolog, hogy történik a kivitelezés... :evil:
de van rá valami jogszabály a magasságra az biztos.


Ilyen pill. ragasztó eltávolítót én sem tudtam szerezni amúgy.Akartam anno.Csak a festékkel együtt lehet sajnos leszedni.Vagyis újra kell fényezni ott.Spotfényezéssel meg lehet csinálni simán,azt utána meg egybepolírozzák.

YELLOW Elküldve: 2016-06-09 12:47 M-packet

Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta: hála istennek, az ember végre elmegy moziba, kicsit kizökken a mindennapos dolgokból, erre a retkes teszkóban nem leszakad az első lökös? :D :ijed: :vazze: :levele:
két BMW közé álltam be, sajnos mind a kettő úgy állt, hogy a fehér vonalon, és egymáshoz közel, tehát egyik mellé sem tudtam volna beállni normálisan, amúgy is szeretek két helyen parkolni. hát utolért. direkt nem középre raktam be a fával szembe a vonalra. hiba volt.
egyébként beálláskor semmi hangja nem volt, vagy jelenség. mikor kiszálltunk, még meg is néztem, vagy 1cm biztos volt a tetves rombusz padka felett. másik bömcsivel haver volt egyszerre jöttünk ki. aztán ahogy tolatok ki, reccs, reszelés, meg ilyenek. két patent a földön, egy lökös darab az aljából, lóg a jobb oldala, még a merevítőn tartotta a patent. ez volt tegnap előtt, hétfőn. pedig csak 3db Hell-t vettünk... qrvára megérte...
ma neki álltam a dolognak (egy laza 12 órás éjszakai műszak után, jelenleg 32 órája ébren), és sajnos a belső tartórésze műanyag oldalt és alul full letört. anno a másik oldalon még új állapotában én törtem le :D de megragasztottuk.
hát most is így tettem. Loctite pillanatragasztó (erős) és fekete melegragasztóval.
sajnos a Loctite kifolyt a lökös külső részére is, nem is kcsit, mire lekapargatom.

valaki esetleg valami tipp, hogy lakkozott felületről valahogy el lehet-e távolítani egyszerűbben? majd böngészem a netet azért.

így újra felrakva, kb olyan mint volt.
hát nem egy szerencsés szériában vagyok most... :evil:


Hát tiszta szívből sajnálom.Ilyenkor jön az ideg,aztán a gondolkodás, majd az örökös kisördög ami mindig oda húzza a tekinteted...


hát köszi. az a bosszantó, hogy tényleg próbál az ember vigyázni, és annál rosszabb...
a Loctite eltávolításra találtam direkt oldószert, bár csak külföldön. forróvizet és körömlakklemosót ajánlották még. bár a lemosó lehet a fényezést is bántaná.
annyiból valóban az én hibám, hogy állhattam volna máshova, vagy ahogy szoktam totál két helyre :D lehet ez a bünti miatta.


Most már ne ostorozd magad, megtörtént, elmúlt...majd máskor máshogy.. Mennyivel idegesítőbb mikor kijössz és már rajta a csík,horzsolás,karc...
A hétvégén egy üzlet parkolójában vártam a nejem ,hát kétségbe estem a parkolóban való közlekedőkön. Ez még megoldódott,tanulsz belőle. Én ( pedig nem M-es vagyok) még sem merek a padkákhoz,szegélyekhez állni. Egyes építők,kivitelezők szerintem szerződésben vannak az alkatrész kereskedőkkel.


én amúgy lemértem anno, pont ugyanannyira van lent, mint a gyári volt. az is leért egyszer, amikor jöttem le tolatva egy ilyen ferde padkáról, vagy minek mondják azt., ami beállóknál szokik lenni. de az legalább nem szakadt le. lehet ez is csak azért történt, mert után gyártott lökös.
az az érdekes, hogy fater a gyári H Astra-val is akadt már fent. sok helyen valóban túl magas, pedig nekem valami olyasmi rémlik, hogy 14cm magas lehet. és abba elvileg gyárilag minden autó belefér.
igazából akkor annyira ideges voltam, hogy el is kezdtem új autót nézni :D aztán rájöttem, hogy azzal is felakadhatok :D az meg még jobban fájna :D
amúgy most eléggé érzem, hogy váltanék valami nagyobb motorosra, nem azért mert nem elég ez, csak nem tudom. néha van ilyen időszakom.


Szerintem nem egyformák,vagy ha azok akkor más módon vannak lerakva...vagy a fene tudja.
A clióm anno mindig felakadt, le is szaggatta folymatos az alsó műanyagot. Volt egy mercim is, az is többször rászaladt,de ott csak lemezhang volt.. nem látszott csak a padkán :)


hát az más dolog, hogy történik a kivitelezés... :evil:
de van rá valami jogszabály a magasságra az biztos.

Hektor Elküldve: 2016-06-09 12:35 M-packet

YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta: hála istennek, az ember végre elmegy moziba, kicsit kizökken a mindennapos dolgokból, erre a retkes teszkóban nem leszakad az első lökös? :D :ijed: :vazze: :levele:
két BMW közé álltam be, sajnos mind a kettő úgy állt, hogy a fehér vonalon, és egymáshoz közel, tehát egyik mellé sem tudtam volna beállni normálisan, amúgy is szeretek két helyen parkolni. hát utolért. direkt nem középre raktam be a fával szembe a vonalra. hiba volt.
egyébként beálláskor semmi hangja nem volt, vagy jelenség. mikor kiszálltunk, még meg is néztem, vagy 1cm biztos volt a tetves rombusz padka felett. másik bömcsivel haver volt egyszerre jöttünk ki. aztán ahogy tolatok ki, reccs, reszelés, meg ilyenek. két patent a földön, egy lökös darab az aljából, lóg a jobb oldala, még a merevítőn tartotta a patent. ez volt tegnap előtt, hétfőn. pedig csak 3db Hell-t vettünk... qrvára megérte...
ma neki álltam a dolognak (egy laza 12 órás éjszakai műszak után, jelenleg 32 órája ébren), és sajnos a belső tartórésze műanyag oldalt és alul full letört. anno a másik oldalon még új állapotában én törtem le :D de megragasztottuk.
hát most is így tettem. Loctite pillanatragasztó (erős) és fekete melegragasztóval.
sajnos a Loctite kifolyt a lökös külső részére is, nem is kcsit, mire lekapargatom.

valaki esetleg valami tipp, hogy lakkozott felületről valahogy el lehet-e távolítani egyszerűbben? majd böngészem a netet azért.

így újra felrakva, kb olyan mint volt.
hát nem egy szerencsés szériában vagyok most... :evil:


Hát tiszta szívből sajnálom.Ilyenkor jön az ideg,aztán a gondolkodás, majd az örökös kisördög ami mindig oda húzza a tekinteted...


hát köszi. az a bosszantó, hogy tényleg próbál az ember vigyázni, és annál rosszabb...
a Loctite eltávolításra találtam direkt oldószert, bár csak külföldön. forróvizet és körömlakklemosót ajánlották még. bár a lemosó lehet a fényezést is bántaná.
annyiból valóban az én hibám, hogy állhattam volna máshova, vagy ahogy szoktam totál két helyre :D lehet ez a bünti miatta.


Most már ne ostorozd magad, megtörtént, elmúlt...majd máskor máshogy.. Mennyivel idegesítőbb mikor kijössz és már rajta a csík,horzsolás,karc...
A hétvégén egy üzlet parkolójában vártam a nejem ,hát kétségbe estem a parkolóban való közlekedőkön. Ez még megoldódott,tanulsz belőle. Én ( pedig nem M-es vagyok) még sem merek a padkákhoz,szegélyekhez állni. Egyes építők,kivitelezők szerintem szerződésben vannak az alkatrész kereskedőkkel.


én amúgy lemértem anno, pont ugyanannyira van lent, mint a gyári volt. az is leért egyszer, amikor jöttem le tolatva egy ilyen ferde padkáról, vagy minek mondják azt., ami beállóknál szokik lenni. de az legalább nem szakadt le. lehet ez is csak azért történt, mert után gyártott lökös.
az az érdekes, hogy fater a gyári H Astra-val is akadt már fent. sok helyen valóban túl magas, pedig nekem valami olyasmi rémlik, hogy 14cm magas lehet. és abba elvileg gyárilag minden autó belefér.
igazából akkor annyira ideges voltam, hogy el is kezdtem új autót nézni :D aztán rájöttem, hogy azzal is felakadhatok :D az meg még jobban fájna :D
amúgy most eléggé érzem, hogy váltanék valami nagyobb motorosra, nem azért mert nem elég ez, csak nem tudom. néha van ilyen időszakom.


Szerintem nem egyformák,vagy ha azok akkor más módon vannak lerakva...vagy a fene tudja.
A clióm anno mindig felakadt, le is szaggatta folymatos az alsó műanyagot. Volt egy mercim is, az is többször rászaladt,de ott csak lemezhang volt.. nem látszott csak a padkán :)

hil Elküldve: 2016-06-06 19:43 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

szicsu írta:
spepe írta:
szicsu írta:
spepe írta: Sziasztok!

Egy ideje nálam is probléma van az alapjárattal. A hibajelenség városi használatban alacsony sebességnél szokott előjönni, de nem állandóan. Pl. érkezek egy kereszteződéshez, és lassítok, majd amikor a kuplungot kinyomom leesik a fordulat olyan 500 környékére és berezonál az autó. (Kanyarodáskor, kereszteződéseknél, de parkoláskor, tolatáskor is előfordul) Olyan mintha le akarna fulladni.(Mint amikor gáz nélkül akarnék elindulni) Ezt követően amint megállok, visszaáll a normál alapjáratra. Előfordul olyan is hogy mikor indítom, elindul rendesen madj álló helyzetben leesik 500-ra. Kicsit ingadozik majd helyreáll és utána stabil.
Többször jártam már szerelőnél. Alapjárati motor kitakarítva (géppel vezérelve tökéletesen működik), fojtószelep kitakarítva, légtömegmérő rendben, új NGK platina gyertyákat kapott, új benzinszűrő, friss olaj, új olajszűrő, új légszűrő, valamint át lett nézve az egész szívóoldal, a vákumcsövek (hogy nem e lukas), fékrásegítő (hátha ott szökik a vákum), de semmi. Hibakód nincs.
Még a fojtószelep pótméterre gondoltam, hátha az rakoncátlankodik, de kicsit tanácstalan vagyok, és nem szeretném a költségvetést alkatrészek random vásárolgatására költeni.
Van esetleg ötletetek, vagy járt e ugyanebben a cipőben valaki közületek?
Köszi előre is.


Néha nekem is csinálja,de ritkán...
Úgyhogy megpróbálok együtt élni a jelenséggel.:lol:


Sajnos nekem minden nap előjön és eszméletlen idegesítő. Külföldi fórumokban is olvasgattam már, hátha valakinek pontosan ugyanezek a tünetei. A szokásos javaslatokon kívül még 1 srácnak volt más a probléma. Nála az üzemanyag nyomásszabályzó szelep cseréje oldotta meg a gondot. Szóval azt hiszem marad az alkatrész csere próbálgatása sorban. Előbb utóbb csak kiderül mitől van. :?
Főként mivel nem volt ilyen baja korábban. Egyszer csak elkezdte. Úgyhogy oka biztos van.


Ha megvan a hiba oka,légyszíves írd meg.Engem is érdekelne...

Szia!
Milyen motorról van szó:M43? Nekem hasonló jelenséget a kartergáz szelep és a hozzá tartózó cső csere oldotta meg. Az M43 motor volt még.

szicsu Elküldve: 2016-06-06 16:13 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

spepe írta:
szicsu írta:
spepe írta: Sziasztok!

Egy ideje nálam is probléma van az alapjárattal. A hibajelenség városi használatban alacsony sebességnél szokott előjönni, de nem állandóan. Pl. érkezek egy kereszteződéshez, és lassítok, majd amikor a kuplungot kinyomom leesik a fordulat olyan 500 környékére és berezonál az autó. (Kanyarodáskor, kereszteződéseknél, de parkoláskor, tolatáskor is előfordul) Olyan mintha le akarna fulladni.(Mint amikor gáz nélkül akarnék elindulni) Ezt követően amint megállok, visszaáll a normál alapjáratra. Előfordul olyan is hogy mikor indítom, elindul rendesen madj álló helyzetben leesik 500-ra. Kicsit ingadozik majd helyreáll és utána stabil.
Többször jártam már szerelőnél. Alapjárati motor kitakarítva (géppel vezérelve tökéletesen működik), fojtószelep kitakarítva, légtömegmérő rendben, új NGK platina gyertyákat kapott, új benzinszűrő, friss olaj, új olajszűrő, új légszűrő, valamint át lett nézve az egész szívóoldal, a vákumcsövek (hogy nem e lukas), fékrásegítő (hátha ott szökik a vákum), de semmi. Hibakód nincs.
Még a fojtószelep pótméterre gondoltam, hátha az rakoncátlankodik, de kicsit tanácstalan vagyok, és nem szeretném a költségvetést alkatrészek random vásárolgatására költeni.
Van esetleg ötletetek, vagy járt e ugyanebben a cipőben valaki közületek?
Köszi előre is.


Néha nekem is csinálja,de ritkán...
Úgyhogy megpróbálok együtt élni a jelenséggel.:lol:


Sajnos nekem minden nap előjön és eszméletlen idegesítő. Külföldi fórumokban is olvasgattam már, hátha valakinek pontosan ugyanezek a tünetei. A szokásos javaslatokon kívül még 1 srácnak volt más a probléma. Nála az üzemanyag nyomásszabályzó szelep cseréje oldotta meg a gondot. Szóval azt hiszem marad az alkatrész csere próbálgatása sorban. Előbb utóbb csak kiderül mitől van. :?
Főként mivel nem volt ilyen baja korábban. Egyszer csak elkezdte. Úgyhogy oka biztos van.


Ha megvan a hiba oka,légyszíves írd meg.Engem is érdekelne...

spepe Elküldve: 2016-06-06 12:19 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

szicsu írta:
spepe írta: Sziasztok!

Egy ideje nálam is probléma van az alapjárattal. A hibajelenség városi használatban alacsony sebességnél szokott előjönni, de nem állandóan. Pl. érkezek egy kereszteződéshez, és lassítok, majd amikor a kuplungot kinyomom leesik a fordulat olyan 500 környékére és berezonál az autó. (Kanyarodáskor, kereszteződéseknél, de parkoláskor, tolatáskor is előfordul) Olyan mintha le akarna fulladni.(Mint amikor gáz nélkül akarnék elindulni) Ezt követően amint megállok, visszaáll a normál alapjáratra. Előfordul olyan is hogy mikor indítom, elindul rendesen madj álló helyzetben leesik 500-ra. Kicsit ingadozik majd helyreáll és utána stabil.
Többször jártam már szerelőnél. Alapjárati motor kitakarítva (géppel vezérelve tökéletesen működik), fojtószelep kitakarítva, légtömegmérő rendben, új NGK platina gyertyákat kapott, új benzinszűrő, friss olaj, új olajszűrő, új légszűrő, valamint át lett nézve az egész szívóoldal, a vákumcsövek (hogy nem e lukas), fékrásegítő (hátha ott szökik a vákum), de semmi. Hibakód nincs.
Még a fojtószelep pótméterre gondoltam, hátha az rakoncátlankodik, de kicsit tanácstalan vagyok, és nem szeretném a költségvetést alkatrészek random vásárolgatására költeni.
Van esetleg ötletetek, vagy járt e ugyanebben a cipőben valaki közületek?
Köszi előre is.


Néha nekem is csinálja,de ritkán...
Úgyhogy megpróbálok együtt élni a jelenséggel.:lol:


Sajnos nekem minden nap előjön és eszméletlen idegesítő. Külföldi fórumokban is olvasgattam már, hátha valakinek pontosan ugyanezek a tünetei. A szokásos javaslatokon kívül még 1 srácnak volt más a probléma. Nála az üzemanyag nyomásszabályzó szelep cseréje oldotta meg a gondot. Szóval azt hiszem marad az alkatrész csere próbálgatása sorban. Előbb utóbb csak kiderül mitől van. :?
Főként mivel nem volt ilyen baja korábban. Egyszer csak elkezdte. Úgyhogy oka biztos van.

szicsu Elküldve: 2016-06-06 07:53 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

spepe írta: Sziasztok!

Egy ideje nálam is probléma van az alapjárattal. A hibajelenség városi használatban alacsony sebességnél szokott előjönni, de nem állandóan. Pl. érkezek egy kereszteződéshez, és lassítok, majd amikor a kuplungot kinyomom leesik a fordulat olyan 500 környékére és berezonál az autó. (Kanyarodáskor, kereszteződéseknél, de parkoláskor, tolatáskor is előfordul) Olyan mintha le akarna fulladni.(Mint amikor gáz nélkül akarnék elindulni) Ezt követően amint megállok, visszaáll a normál alapjáratra. Előfordul olyan is hogy mikor indítom, elindul rendesen madj álló helyzetben leesik 500-ra. Kicsit ingadozik majd helyreáll és utána stabil.
Többször jártam már szerelőnél. Alapjárati motor kitakarítva (géppel vezérelve tökéletesen működik), fojtószelep kitakarítva, légtömegmérő rendben, új NGK platina gyertyákat kapott, új benzinszűrő, friss olaj, új olajszűrő, új légszűrő, valamint át lett nézve az egész szívóoldal, a vákumcsövek (hogy nem e lukas), fékrásegítő (hátha ott szökik a vákum), de semmi. Hibakód nincs.
Még a fojtószelep pótméterre gondoltam, hátha az rakoncátlankodik, de kicsit tanácstalan vagyok, és nem szeretném a költségvetést alkatrészek random vásárolgatására költeni.
Van esetleg ötletetek, vagy járt e ugyanebben a cipőben valaki közületek?
Köszi előre is.


Néha nekem is csinálja,de ritkán...
Úgyhogy megpróbálok együtt élni a jelenséggel.:lol:

spepe Elküldve: 2016-06-05 21:30 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

YELLOW írta:
spepe írta: Sziasztok!

Egy ideje nálam is probléma van az alapjárattal. A hibajelenség városi használatban alacsony sebességnél szokott előjönni, de nem állandóan. Pl. érkezek egy kereszteződéshez, és lassítok, majd amikor a kuplungot kinyomom leesik a fordulat olyan 500 környékére és berezonál az autó. (Kanyarodáskor, kereszteződéseknél, de parkoláskor, tolatáskor is előfordul) Olyan mintha le akarna fulladni.(Mint amikor gáz nélkül akarnék elindulni) Ezt követően amint megállok, visszaáll a normál alapjáratra. Előfordul olyan is hogy mikor indítom, elindul rendesen madj álló helyzetben leesik 500-ra. Kicsit ingadozik majd helyreáll és utána stabil.
Többször jártam már szerelőnél. Alapjárati motor kitakarítva (géppel vezérelve tökéletesen működik), fojtószelep kitakarítva, légtömegmérő rendben, új NGK platina gyertyákat kapott, új benzinszűrő, friss olaj, új olajszűrő, új légszűrő, valamint át lett nézve az egész szívóoldal, a vákumcsövek (hogy nem e lukas), fékrásegítő (hátha ott szökik a vákum), de semmi. Hibakód nincs.
Még a fojtószelep pótméterre gondoltam, hátha az rakoncátlankodik, de kicsit tanácstalan vagyok, és nem szeretném a költségvetést alkatrészek random vásárolgatására költeni.
Van esetleg ötletetek, vagy járt e ugyanebben a cipőben valaki közületek?
Köszi előre is.


vezérműtengely vagy főtengely jeladó lesz szerintem.


Én is gondoltam rá, de le még sosem állt. Ezeknél nem az szokott lenni, hogy olyankor le is állnak teljesen?

YELLOW Elküldve: 2016-06-05 20:47 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

spepe írta: Sziasztok!

Egy ideje nálam is probléma van az alapjárattal. A hibajelenség városi használatban alacsony sebességnél szokott előjönni, de nem állandóan. Pl. érkezek egy kereszteződéshez, és lassítok, majd amikor a kuplungot kinyomom leesik a fordulat olyan 500 környékére és berezonál az autó. (Kanyarodáskor, kereszteződéseknél, de parkoláskor, tolatáskor is előfordul) Olyan mintha le akarna fulladni.(Mint amikor gáz nélkül akarnék elindulni) Ezt követően amint megállok, visszaáll a normál alapjáratra. Előfordul olyan is hogy mikor indítom, elindul rendesen madj álló helyzetben leesik 500-ra. Kicsit ingadozik majd helyreáll és utána stabil.
Többször jártam már szerelőnél. Alapjárati motor kitakarítva (géppel vezérelve tökéletesen működik), fojtószelep kitakarítva, légtömegmérő rendben, új NGK platina gyertyákat kapott, új benzinszűrő, friss olaj, új olajszűrő, új légszűrő, valamint át lett nézve az egész szívóoldal, a vákumcsövek (hogy nem e lukas), fékrásegítő (hátha ott szökik a vákum), de semmi. Hibakód nincs.
Még a fojtószelep pótméterre gondoltam, hátha az rakoncátlankodik, de kicsit tanácstalan vagyok, és nem szeretném a költségvetést alkatrészek random vásárolgatására költeni.
Van esetleg ötletetek, vagy járt e ugyanebben a cipőben valaki közületek?
Köszi előre is.


vezérműtengely vagy főtengely jeladó lesz szerintem.

spepe Elküldve: 2016-06-05 19:55 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

Sziasztok!

Egy ideje nálam is probléma van az alapjárattal. A hibajelenség városi használatban alacsony sebességnél szokott előjönni, de nem állandóan. Pl. érkezek egy kereszteződéshez, és lassítok, majd amikor a kuplungot kinyomom leesik a fordulat olyan 500 környékére és berezonál az autó. (Kanyarodáskor, kereszteződéseknél, de parkoláskor, tolatáskor is előfordul) Olyan mintha le akarna fulladni.(Mint amikor gáz nélkül akarnék elindulni) Ezt követően amint megállok, visszaáll a normál alapjáratra. Előfordul olyan is hogy mikor indítom, elindul rendesen madj álló helyzetben leesik 500-ra. Kicsit ingadozik majd helyreáll és utána stabil.
Többször jártam már szerelőnél. Alapjárati motor kitakarítva (géppel vezérelve tökéletesen működik), fojtószelep kitakarítva, légtömegmérő rendben, új NGK platina gyertyákat kapott, új benzinszűrő, friss olaj, új olajszűrő, új légszűrő, valamint át lett nézve az egész szívóoldal, a vákumcsövek (hogy nem e lukas), fékrásegítő (hátha ott szökik a vákum), de semmi. Hibakód nincs.
Még a fojtószelep pótméterre gondoltam, hátha az rakoncátlankodik, de kicsit tanácstalan vagyok, és nem szeretném a költségvetést alkatrészek random vásárolgatására költeni.
Van esetleg ötletetek, vagy járt e ugyanebben a cipőben valaki közületek?
Köszi előre is.