Összesen 2901 találat
Jenei
Elküldve: 2016-02-12 19:58 Hibakód
Sziasztok!
Az a helyzet hogy bajok vannak! BMW 316i kombi 1,8 motor 2003-as e46
Munkába járás közben többször is(50km távon) félúton egyszer csak leállt a motor és felvillant a töltés lámpa.Ez olyan egy másodperc vagy annál is rövidebb intervallumú volt. Először azt hittem hogy elment a töltés. De ha csak a töltés ment volna el akkor nem kellet volna leállni a motornak!Remélem jól gondolom. Azt hittem hogy ez majd megjavul. Erre ma elmentem tankolni (mindig OMV-nél max motition-t tankolok)a Shell-be 95 nitro-t. Azóta azt csinálja hogy kivillan az EML hibakód a műszerfalon és elveszi a motor teljesítményét a vezérlő. Ha leállítom a motort és újraindítom akkor megszűnik a hiba majd visszajön kb 10km után.
Valami ötlete van valakinek?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv.
lantika
Elküldve: 2016-02-08 11:51 Mi lehet a baj?
118d20 írta:
118d20 írta:
lantika írta:
118d20 írta:
jrtom írta:
118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta:
Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.
jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.
Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?
Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.
Van benne PDC. 8O Jobb hátulját még megtalálom a kocsinak, de ott merre: Kívülről vagy a csomagtérből? Merre?
Csomagtarto. A link neve
Köszönöm szépen. Ha jól Googleztam le akkor nekem az akkumulátor előtti rekeszben középen kell lennie. Pótkerékhelyen van az akku nálam.
Mégegyszer köszi, széttúrom kicsit a hátulját és beszámolok, ha van eredmény.
Szóval nem bírtam magammal és még tegnap este szétkaptam meló után. A helyzet az, hogy nagyon nagyon köszönöm az itt kapott infókat. Kb 5cm mély (kacsa) PDC úsztató volt a jelzett helyen. PDC modul kb félig vízben. :( Csatlakozók lehúzása után egyből rend lett a műszerfalon. PDC dobozkát kiszárítottam, kedden tudom majd visszatenni, reményeim szerint megúszta (szó szerint), ha mégsem akkor keresnék is egyből ilyet.
Akkor most valahogyan meg is kellene azt a beäzäst szüntetni. Elvileg oldalt a csomagtarto szellözönek nevezett (egyebkent nyomäskiegyenlitö) alkatresznel äzik be. De biztosabb,ha elviszed mosoba,es nyomja rä valaki a vizet,te meg a csomiban ülve keresed,hogy hol szivärog be.
kzste
Elküldve: 2016-02-08 10:58 Társalgó
Bitu79 írta:
kzste írta:
Sziasztok! Nem találtam megfelelőbb fórumtémakört, így itt tenném fel a kérdésem. A kalaptartómat meglehetősen kifakította a nap, így szeretnék vele kezdeni valamit, mert így nagyon ronda. Elsődleges tervem az lenne, hogy bevonom valamilyen szövettel, ami bírja a napsütést is (nem szeretném egy év múlva megismételni). Ha esetleg valaki csinált már ilyet, szeretnék tőle tanácsot, segítséget kérni ezügyben. Ha van aki máshogy oldotta meg ezt a problémát, kérem az is írjon. Köszönöm!
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=51_3256
1-es alkatrész.Itt kiválasztod,melyik színű kell.Mondjuk elég drága.
ANTHRAZIT 51468289513
GRAU 51468289514
HELLBEIGE 51468289516
MINTGRUEN 51468289515 $139.44 az ára,ez olyan 45 000 ft márkaszervízben
Esetleg veszel használtat Kaszától a megfelelő színben olcsóért.Sztem 10-20 000 között biztos tud adni jó állapotút,vagy lehet még olcsóbban is.
http://www.powerfanatics.com/f...php?t=1282
Max 2 nap és küldi.Korrekt srác,ajánlom :kiraly:
Esetleg leszeded,és lekárpitoztatod újra.De az sztem közel annyiba fog kerülni,mintha újat vennél.
Hát szerintem a bontottból is fakót találnék. 20ért meg már rolósat lehet kapni. :) Kasza Mesterrel nekem is csak jó tapasztalataim vannak, többször vettem már tőle ezt azt, de azért köszönöm a tippet. A kárpit azért lenne jó, mert annak teljesen friss lenne s színe és ha műhellyel csináltatom akkor kb 10-15000ből megcsinálják - ami a bontott ára. Nyilván ezek a megoldások nekem is nyilvánvalóak, igazából arra lettem volna kíváncsi hogy csinált e már valaki kalaptartófelújítást és ha igen akkor miként.
Methos
Elküldve: 2016-02-08 09:34 316i leáll menet közben!
YELLOW írta:
Methos írta:
Methos írta:
YELLOW írta:
Methos írta:
Sziasztok,
e46 320i 2001.11 sedan automata.
Menet közben, pirosnál mindegy.. Már többször előfordult, hogy "karácsonyfa" és leáll a motor. Hideg/meleg mindegy.
Van ötlet merre induljunk el?
akkor áll le, amikor kinyomod a kuplungot?
ha igen, akkor vezérmű tengely jeladó, vagy esetleg főtengely jeladó. elvileg diaggal rá lehet olvasni.
automata, szóval nincs kuplung. :-)
A másik, hogy van INPA meg DIS és jó kábel, de nem tudom hol tudom kiolvasni, melyik menüben, hibakódok...
INPA-ban kiválasztod, hogy E46 (F3), majd Engine, kikeresed a motorod+vezérlőjét, aztán Error (F4), majd Read (F1). ezt most így fejből írom, sosem bírom megjegyezni ezeket a menüket, de ilyesmi.
a hiba az, hogy automata. add el. :D
OK, köszönöm, közben google a barátom segít, igyekszem nem hülyeségeket kérdezni.
Ez amugy a főnököm kocsija.
Én 320dben ülök, de ugynaugy automata :porgosnevetos:
Sebaj, azért próbálkozom....Ha valami egyéb ötlet beugrik azért örömmel fogadom ! :-)
YELLOW
Elküldve: 2016-02-08 09:32 316i leáll menet közben!
Methos írta:
Methos írta:
YELLOW írta:
Methos írta:
Sziasztok,
e46 320i 2001.11 sedan automata.
Menet közben, pirosnál mindegy.. Már többször előfordult, hogy "karácsonyfa" és leáll a motor. Hideg/meleg mindegy.
Van ötlet merre induljunk el?
akkor áll le, amikor kinyomod a kuplungot?
ha igen, akkor vezérmű tengely jeladó, vagy esetleg főtengely jeladó. elvileg diaggal rá lehet olvasni.
automata, szóval nincs kuplung. :-)
A másik, hogy van INPA meg DIS és jó kábel, de nem tudom hol tudom kiolvasni, melyik menüben, hibakódok...
INPA-ban kiválasztod, hogy E46 (F3), majd Engine, kikeresed a motorod+vezérlőjét, aztán Error (F4), majd Read (F1). ezt most így fejből írom, sosem bírom megjegyezni ezeket a menüket, de ilyesmi.
a hiba az, hogy automata. add el. :D
Methos
Elküldve: 2016-02-08 09:27 316i leáll menet közben!
Methos írta:
YELLOW írta:
Methos írta:
Sziasztok,
e46 320i 2001.11 sedan automata.
Menet közben, pirosnál mindegy.. Már többször előfordult, hogy "karácsonyfa" és leáll a motor. Hideg/meleg mindegy.
Van ötlet merre induljunk el?
akkor áll le, amikor kinyomod a kuplungot?
ha igen, akkor vezérmű tengely jeladó, vagy esetleg főtengely jeladó. elvileg diaggal rá lehet olvasni.
automata, szóval nincs kuplung. :-)
?
Methos
Elküldve: 2016-02-08 09:09 316i leáll menet közben!
YELLOW írta:
Methos írta:
Sziasztok,
e46 320i 2001.11 sedan automata.
Menet közben, pirosnál mindegy.. Már többször előfordult, hogy "karácsonyfa" és leáll a motor. Hideg/meleg mindegy.
Van ötlet merre induljunk el?
akkor áll le, amikor kinyomod a kuplungot?
ha igen, akkor vezérmű tengely jeladó, vagy esetleg főtengely jeladó. elvileg diaggal rá lehet olvasni.
automata, szóval nincs kuplung. :-)
YELLOW
Elküldve: 2016-02-08 09:05 316i leáll menet közben!
Methos írta:
Sziasztok,
e46 320i 2001.11 sedan automata.
Menet közben, pirosnál mindegy.. Már többször előfordult, hogy "karácsonyfa" és leáll a motor. Hideg/meleg mindegy.
Van ötlet merre induljunk el?
akkor áll le, amikor kinyomod a kuplungot?
ha igen, akkor vezérmű tengely jeladó, vagy esetleg főtengely jeladó. elvileg diaggal rá lehet olvasni.
Methos
Elküldve: 2016-02-08 09:03 316i leáll menet közben!
Sziasztok,
e46 320i 2001.11 sedan automata.
Menet közben, pirosnál mindegy.. Már többször előfordult, hogy "karácsonyfa" és leáll a motor. Hideg/meleg mindegy.
Van ötlet merre induljunk el?
118d20
Elküldve: 2016-02-08 07:49 Mi lehet a baj?
118d20 írta:
lantika írta:
118d20 írta:
jrtom írta:
118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta:
Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.
jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.
Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?
Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.
Van benne PDC. 8O Jobb hátulját még megtalálom a kocsinak, de ott merre: Kívülről vagy a csomagtérből? Merre?
Csomagtarto. A link neve
Köszönöm szépen. Ha jól Googleztam le akkor nekem az akkumulátor előtti rekeszben középen kell lennie. Pótkerékhelyen van az akku nálam.
Mégegyszer köszi, széttúrom kicsit a hátulját és beszámolok, ha van eredmény.
Szóval nem bírtam magammal és még tegnap este szétkaptam meló után. A helyzet az, hogy nagyon nagyon köszönöm az itt kapott infókat. Kb 5cm mély (kacsa) PDC úsztató volt a jelzett helyen. PDC modul kb félig vízben. :( Csatlakozók lehúzása után egyből rend lett a műszerfalon. PDC dobozkát kiszárítottam, kedden tudom majd visszatenni, reményeim szerint megúszta (szó szerint), ha mégsem akkor keresnék is egyből ilyet.