Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


118d20 Elküldve: 2016-02-07 13:45 Mi lehet a baj?

lantika írta:
118d20 írta:
jrtom írta:
118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.


Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?

Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.


Van benne PDC. 8O Jobb hátulját még megtalálom a kocsinak, de ott merre: Kívülről vagy a csomagtérből? Merre?


Csomagtarto. A link neve


Köszönöm szépen. Ha jól Googleztam le akkor nekem az akkumulátor előtti rekeszben középen kell lennie. Pótkerékhelyen van az akku nálam.
Mégegyszer köszi, széttúrom kicsit a hátulját és beszámolok, ha van eredmény.

lantika Elküldve: 2016-02-07 13:34 Mi lehet a baj?

118d20 írta:
jrtom írta:
118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.


Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?

Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.


Van benne PDC. 8O Jobb hátulját még megtalálom a kocsinak, de ott merre: Kívülről vagy a csomagtérből? Merre?


Csomagtarto. A link neve

118d20 Elküldve: 2016-02-07 13:23 Mi lehet a baj?

jrtom írta:
118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.


Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?

Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.


Van benne PDC. 8O Jobb hátulját még megtalálom a kocsinak, de ott merre: Kívülről vagy a csomagtérből? Merre?

jrtom Elküldve: 2016-02-07 12:34 Mi lehet a baj?

118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.


Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?

Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.

118d20 Elküldve: 2016-02-07 12:28 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.


Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?

YELLOW Elküldve: 2016-02-07 11:52 Mi lehet a baj?

118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.

118d20 Elküldve: 2016-02-07 11:43 Mi lehet a baj?

Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.

YELLOW Elküldve: 2016-01-29 09:19 Beázás!!!

b_imi írta:
Más. Miért nyomsz egy rakat entert minden hozzászólásod végére? :vazze:



hát ezt már többen felvetettük, magam is többször. szerintem direkt csinálja... :D (mást nem tudok elképzelni)

lantika Elküldve: 2016-01-23 20:35 Izzítás vezérlõ

YELLOW írta: jó az írás, bár erről írt már valaki (sejtem ki, de nem vagyok biztos benne, ezért nem írom a nevét) én azt hittem abból lett "Csináld magad" cikk, de nem találtam ott, pedig hasonlóan képek is voltak. több éve volt már.

mindenképp hasznos, hátha ezt is látja valaki, és kevesebbszer lesz ugyanaz a kérdés feltéve.


Ahogy ätkerül a 2-ik,3-ik,x-ik oldalra ismet felteszi valaki a kerdest ismet. Sokan nem szeretnek visszaolvasni.

YELLOW Elküldve: 2016-01-23 20:11 Izzítás vezérlõ

jó az írás, bár erről írt már valaki (sejtem ki, de nem vagyok biztos benne, ezért nem írom a nevét) én azt hittem abból lett "Csináld magad" cikk, de nem találtam ott, pedig hasonlóan képek is voltak. több éve volt már.

mindenképp hasznos, hátha ezt is látja valaki, és kevesebbszer lesz ugyanaz a kérdés feltéve.