Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


YELLOW Elküldve: 2019-08-01 14:16 Autóvásárlás

Takibacsi írta: Sziasztok!
E46 Cabrio iránt érzek egyre nagyobb vágyat, leginkább 325Ci, 330Ci érdekelne, automata. A hazai felhozatal "viszonylag csekély", azonban találtam egyet (330Ci, 2004-es), ami ígéretesnek tűnik. Egyelőre csak telefonon beszéltem a tulajjal, van egy dolog azonban ami kérdést vetett fel bennem: az autó korábban benzin-gáz üzemű volt, a jelenlegi tulaj vetette ki belőle kb. 15.000km-rel ezelőtt (most kb. 190.000km van benne), azt megelőzően nem tudom mióta volt gázos az autó. Jelenthet ez problémát a jövőre nézve, mármint a tény, hogy benzin-gázos volt? Olvastam pro és kontra is véleményeket, nem tudom mi az igazság.
Még egy kérdésem lenne: mennyire célszerű, vagy ajánlott a facelift előtti modelleket preferálni a motorok szempontjából? Valóban annyival több a gond a faceliftes verziókkal?

Köszönöm előre is,
Üdv.,
Zoli


szerintem nincs annyival több baj velük, ha ezeket a motorokat nézzük. szóval a FL nem rossz választás.
abból sincs probléma, hogy nem gázos már. Mondjuk nem értem minek vetette ki belőle. feltehetően elromlott a gázos rendszer így felesleges volt benne hagyni, vagy a tartály épp cserés lett volna, és nem akart rá költeni. különben mi indok lenne rá, ha már egyszer valaki gázosította?
problémát az tud okozni, ha valaki mindig csak gázosan használta. de az is olyan gond, hogy ha hirtelen benzinnel akarna menni az ember, akkor lehet viselkedhet furán az autó, hisz minden a gázos dolgokat tanulja be, ahhoz áll be.

Takibacsi Elküldve: 2019-08-01 14:10 Autóvásárlás

Sziasztok!
E46 Cabrio iránt érzek egyre nagyobb vágyat, leginkább 325Ci, 330Ci érdekelne, automata. A hazai felhozatal "viszonylag csekély", azonban találtam egyet (330Ci, 2004-es), ami ígéretesnek tűnik. Egyelőre csak telefonon beszéltem a tulajjal, van egy dolog azonban ami kérdést vetett fel bennem: az autó korábban benzin-gáz üzemű volt, a jelenlegi tulaj vetette ki belőle kb. 15.000km-rel ezelőtt (most kb. 190.000km van benne), azt megelőzően nem tudom mióta volt gázos az autó. Jelenthet ez problémát a jövőre nézve, mármint a tény, hogy benzin-gázos volt? Olvastam pro és kontra is véleményeket, nem tudom mi az igazság.
Még egy kérdésem lenne: mennyire célszerű, vagy ajánlott a facelift előtti modelleket preferálni a motorok szempontjából? Valóban annyival több a gond a faceliftes verziókkal?

Köszönöm előre is,
Üdv.,
Zoli

MattM325 Elküldve: 2019-06-03 22:21 Minimális hifi upgrade

mgergo200 írta: Kedves E46 tulajok!
Egy faceliftes touring e46-ban szeretném kicserélni az első hangszórókat. A hsz. készlet már meg van. Két kérdésem lenne:
1. Jártas-e valaki az ajtók bitumenlappal (vagy bármi mással) történő "szigetelésében"? Mi a menete, mit vegyek, mennyit, hova tegyem stb...
Van-e értelme/fölösleges pénzkidobás az egész?

2. Szerelt-e már be valaki mély-közép hangszórót mdf átalakítóval? Ez az --> https://caraudiosklepy.pl/bmw-...stanse-mdf
Van-e értelme/fölösleges pénzkidobás az egész?

A célom az lenne, hogy mélyláda nélkül élvezhető, dinamikus hangzást teremtsek az első utasok számára.(a csomagtartóban sajnos nem utaztatok senkit, így a hátsó hangszórók maradnak)
Nem hangnyomás versenyre készülök, illetve nem az a cél, hogy a szomszéd utcában is hallják, hanem, hogy a jelenlegi ipari hulladék hsz. készletet kicseréljem, és végigtudjak hallgatni egy tracket az autóban élvezettel.

Köszönök szépen minden építő jellegű hozzászólást, minden tanácsot szívesen fogadok!
[img]https://caraudiosklepy.pl/imag...9b1c27.jpg[/im
g]

Anno az E46-ban cseréltem hangszórókat jó minőségű Hertz szettekre.
Erősítő nélkül sokkal rosszabb hangzás várható, mondom ezt úgy, hogy kifejezetten érzékeny szetteket vettem. Ha komolyan gondolod, akkor erősítőre rákötöd az első szetteket, hátra, hogy mély is legyen teszel valami 3 utas szettet, mondjuk oválokat. Szigetelést gyárilag nagyon jól megoldották, de az csak az eredeti hangszórókhoz illeszkedik, negen találsz instrukciót képekkel. Van olyan erősítő, ami rendelkezik hangszóró jel kimenettel (ha jól emlékszem ez a neve), így maradhat a gyári rádió. Amúgy talán legjobb lenne egy gyári HK-t szerezni, nagyon kellemesen szól. Három E46-om volt, sima, hifi, és harman kardonos, utóbbi kettő gyárilag erősítős, nagyon nagy a differencia.


mgergo200 Elküldve: 2019-06-03 21:04 Minimális hifi upgrade

Kedves E46 tulajok!
Egy faceliftes touring e46-ban szeretném kicserélni az első hangszórókat. A hsz. készlet már meg van. Két kérdésem lenne:
1. Jártas-e valaki az ajtók bitumenlappal (vagy bármi mással) történő "szigetelésében"? Mi a menete, mit vegyek, mennyit, hova tegyem stb...
Van-e értelme/fölösleges pénzkidobás az egész?

2. Szerelt-e már be valaki mély-közép hangszórót mdf átalakítóval? Ez az --> https://caraudiosklepy.pl/bmw-...stanse-mdf
Van-e értelme/fölösleges pénzkidobás az egész?

A célom az lenne, hogy mélyláda nélkül élvezhető, dinamikus hangzást teremtsek az első utasok számára.(a csomagtartóban sajnos nem utaztatok senkit, így a hátsó hangszórók maradnak)
Nem hangnyomás versenyre készülök, illetve nem az a cél, hogy a szomszéd utcában is hallják, hanem, hogy a jelenlegi ipari hulladék hsz. készletet kicseréljem, és végigtudjak hallgatni egy tracket az autóban élvezettel.

Köszönök szépen minden építő jellegű hozzászólást, minden tanácsot szívesen fogadok!

mrdani Elküldve: 2019-04-13 15:18 E90 vásárlás

Sziasztok,

Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy nyáron szeretnék vásárolni egy e90 vagy e91 -es szériát.
Mivel csak e46- volt / van ezért vásárlás előtt egy kis felvilágosítás jól jönne.
Az elképzelés a következő lenne:

- Évjárat: 2008-tól felfele lehetőleg faceliftes
- Kivitel: sedan / touring
- Benzinből max 320i Dieselből 320d a plafon max 325d mivel második autó lesz!
- Keret: 2.2 - 3.1 millió

3 millio körül nézegettem 320d 163 le n46d20C motorkóddal. Km- 250e volt

Kérdésem az lenne, hogy melyik motorkódú autót érdemes megvenni mint benzin mint diesel választékból, mire érzékenyek, mik a típushibák mire figyeljek vásárláskor /használatkor stb.
Főként tapasztalatok érdekelnek.

Előre is köszönöm a válaszaitokat!

TomyMU Elküldve: 2019-03-22 13:26 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Bitu79 írta:
TomyMU írta: Sziasztok! Tudja valaki véletlenül, hogy faceliftes E46-hoz hol lehet rendelni index lámpa tömítést, mert nem nagyon találok? Az egyiket már sajnos elhagytam.:roll:
Sehol,mivel egyben van az index-el...Az indexbúra és a karosszéria között nincs semmi külön tömítés.Az indexbúrán van gyárilag rajta egy tömítőgumi,és ennyi.Amit elhagytál,az valami utólagos cuccos lehetett...


Igen ,pontosan azt a gumit keresem, csak azthittem hogy lehet külön kapni ilyet, mert félek nehogy beázzon vagy valami és szívjak vele.

Bitu79 Elküldve: 2019-03-21 18:09 E46 karosszéria, lámpák, indexek

TomyMU írta: Sziasztok! Tudja valaki véletlenül, hogy faceliftes E46-hoz hol lehet rendelni index lámpa tömítést, mert nem nagyon találok? Az egyiket már sajnos elhagytam.:roll:
Sehol,mivel egyben van az index-el...Az indexbúra és a karosszéria között nincs semmi külön tömítés.Az indexbúrán van gyárilag rajta egy tömítőgumi,és ennyi.Amit elhagytál,az valami utólagos cuccos lehetett...

TomyMU Elküldve: 2019-03-20 20:51 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Sziasztok! Tudja valaki véletlenül, hogy faceliftes E46-hoz hol lehet rendelni index lámpa tömítést, mert nem nagyon találok? Az egyiket már sajnos elhagytam.:roll:

Babuci1987 Elküldve: 2019-02-10 11:39 Mi lehet a baj?_

Adamyno írta:
Babuci1987 írta:
adams22 írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta: Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , 8O olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán


kicsit gyanús, hogy a Valvetronic egység rosszalkodik. maga a mechanika. excenter tengely, himbák. nem lesz egyszerű, olcsó.
az olajjal nincs gond, annak jónak kell lennie.


az szép lesz akkor , gondolom az olcsó alatt azt érted , hogy very expensive !


igen úgy értettem, hogy nem lesz egyszerű és nem lesz olcsó. bár lehet bontottan Valvetronic szettet venni. mert az a baj, hogy a motoron, vezérlőn kívül nagyon nem lehet cserélni külön mást. talán még az excentertengelyt, de abban sem vagyok biztos. sőt mindennek kijelölt helye van. tehát pl. a 2-es és 3-as henger himbáját nem cserélheted össze.
még azt tudom javasolni, hogy a valvetronic motorról, vagy az excenter tengely pozíció érzékelőről le kellene húzni a vezetéket (inkább utóbbiról) és akkor a motor beáll vészállásba. ez későbbi hibakód olvasás esetén hibát fog jelezni. tehát erre számítani kell. vagy a lehúzás előtt már célszerű ráolvasni. szóval lehúzva sima fojtószeleps módban lesz a motor. nem lesz rugalmas a motor, de a hangokat lehet figyelni. ha csend van így, akkor VT mechanika probléma erősen gyanús.


Okés , meg nézem ! Bár a pozíció érzékelőt a kipufogó oldaol ki cseréltem , elvileg az új 8O


amiről te beszélsz az a Vanos. ;)
én a Valvetronic-ról beszélek. annak egy érzékelője van. az olajbetöltő sapka alatti műanyag burkolatot le kell venni, és a betöltő után lesz felül egy szenzor, ami az excenter tengely pozícióját figyeli. azt húzd le, mert akkor még megy a motor, csak kilép a program a VT üzemmódból. ergó nem akar majd állítani azon a részen semmit. a Vanos attól megy.
a Vanos mechanikus vezérlésű, a VT, meg a nevében benne a tronic, amiből következtethető, hogy elektromos vezérlésű. tehát egy vezérlő, egy elektromos motoron keresztül mozgatja a mechanikát.


Értem már mit tetszik mondani :vazze:
akkor amiket en cseréltema a kipufogo oldalon illetve a szivó oldalan azoknak a vanoshoz van köze , és még cseréltem olyat is hogy camshaft sensor !
Bocsika ha hülyeséget beszélek de most van elősszörör benzines BMW-m eddig csak diesel volt !:porgosnevetos:


camshaft az a vezérműtengely, akkor annak a jeladóját cserélted. de az is van szívó és kipuff oldalon is. hogy ne legyen egyszerű. :D
közben én is elolvastam még1x a dolgot. még az jutott eszembe, hogy az olaj milyen benne? meg kicsit olyan, mintha a vezérműlánc feszítő patron nem jól dolgozna. Ami vagy az olaj miatt van, vagy maga a patron miatt (az is típushiba, hogy a gyári nem az igazi, amivel kiadták), vagy az olajszivattyú esetleg. de most olvasom közben párhuzamosan, ezeket cserélted a szivattyú kivételével. vagy lehet valami iszap van az alján és néha felkapja, nagyobb fordulaton meg átpréseli magán. nem tudom néztétek-e olajcserekor, esetleg endoszkóppal milyen a karter alja belül.


Tegnap este megyek dolgozni , elfordítom a kulcsot egyszer csak az olaj visszajelző sargán majd pirosan világít az aksival együtt , majd be indítom / első indítás / az autó jár simán , egyszer csak le áll 8O majd ujra indítom semmi baja sincs! Be érek a munka helyre kerreg mint a hét fajdalom! Le vettem az erzékelőt de nenm változott semmi sem, az olaj csere nem néztem meg , ugyan is a kocsi németből van és akitől vettem azt mondta hogy kb 6 hónapja áll az autó nem ment vele senki sem ! De amit le engettem belőle inkább ví állagú volt mint olaj és ilyen habos volt. Most MOBIL 1 5w30 van benne ! 8O
Kicsit már bosszant a kerregés !:merges1:


Abban biztos vagyok hogy ha a valvetronic érzékelő csatlakozóját le húzod üzemmeleg motornál akkor le kell állnia a motornak! Mert nekem amikor kopott volt az excenter tengelyem akkor lehúztam a csatit és járt tovább vész üzemben a motor. Most ha lehúzom leáll és csak újraindításkor vált vészüzemre (persze ha nem dugom vissza a csatit).
És a szerelőm is ezt mondta.


Az király mert nekem nem áll le jár tovább!:merges1::merges1:
És a kerregő hang ugyna úgy meg van
:merges1:


Nem lehet, hogy az olajpumpában vagy valahol a járatokban elakadt valami? A láncvezető műanyagok megvannak egyben? Van amikor letörik egy darabka és beleesik az olajba, aztán bekerül a keringésbe... Kerregés, olajnyomás jelző.. gyanús, hogy van benne valami, ami nem úgy vagy nem oda való.


Nah meg oldódot a dolog ! A láncvezető csúszkák 3 db ra voltak törve a lánc meg volt nyúlva ráadásul a kipufogó oladli vanos kerék szét ment ! a szent lélek és a német teknika hajtotta eddig a kocsit ! Most csere minden és tökély a kocsi !:D

Adamyno Elküldve: 2019-01-11 08:12 Mi lehet a baj?_

Babuci1987 írta:
adams22 írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta:
YELLOW írta:
Babuci1987 írta: Sziasztok !

Vanekem egy e46 318i facelift n46b20a motorkódú autóm, a következőt csinálja : első reggeli indításskor kb.15-20 másodpercig tökély minden , utánna a fordulatom le esik és el kezd dadogni az autó ,majd adok egy gáz fröccsöt neki és ki simul , azonban jelentkezik egy kerregő hang utánna , olyan mintha nem kapna olajt ! Majd amikor elindulok vele eléri az üzemi hőfokot akkor pedig fogja magát le áll majd kb a 3-4-ik indítózásra ujra indul , azomban a kerregő hang meg marad , és lomha az autó ! A kerregés olyan 1200-2000 -es forulatig van utánna nem.

Már cseréltem benne 4 db gyertyát / Beru / , trafót , ccv egységet , a vanos mágnes szelepek ultrahanggal tisztítva vannnak tesztelve és mennek , kipufogó oldali sensor , láncfeszítő patron gyári BMW , 8O olaj , olajszűrő , érzékelő!!!!

Lehet hogy az olaj rosssz ? MOBIL 1 5w30 ?

Ha valaki tud akkor kérem segítsen !

Üdv: Milán


kicsit gyanús, hogy a Valvetronic egység rosszalkodik. maga a mechanika. excenter tengely, himbák. nem lesz egyszerű, olcsó.
az olajjal nincs gond, annak jónak kell lennie.


az szép lesz akkor , gondolom az olcsó alatt azt érted , hogy very expensive !


igen úgy értettem, hogy nem lesz egyszerű és nem lesz olcsó. bár lehet bontottan Valvetronic szettet venni. mert az a baj, hogy a motoron, vezérlőn kívül nagyon nem lehet cserélni külön mást. talán még az excentertengelyt, de abban sem vagyok biztos. sőt mindennek kijelölt helye van. tehát pl. a 2-es és 3-as henger himbáját nem cserélheted össze.
még azt tudom javasolni, hogy a valvetronic motorról, vagy az excenter tengely pozíció érzékelőről le kellene húzni a vezetéket (inkább utóbbiról) és akkor a motor beáll vészállásba. ez későbbi hibakód olvasás esetén hibát fog jelezni. tehát erre számítani kell. vagy a lehúzás előtt már célszerű ráolvasni. szóval lehúzva sima fojtószeleps módban lesz a motor. nem lesz rugalmas a motor, de a hangokat lehet figyelni. ha csend van így, akkor VT mechanika probléma erősen gyanús.


Okés , meg nézem ! Bár a pozíció érzékelőt a kipufogó oldaol ki cseréltem , elvileg az új 8O


amiről te beszélsz az a Vanos. ;)
én a Valvetronic-ról beszélek. annak egy érzékelője van. az olajbetöltő sapka alatti műanyag burkolatot le kell venni, és a betöltő után lesz felül egy szenzor, ami az excenter tengely pozícióját figyeli. azt húzd le, mert akkor még megy a motor, csak kilép a program a VT üzemmódból. ergó nem akar majd állítani azon a részen semmit. a Vanos attól megy.
a Vanos mechanikus vezérlésű, a VT, meg a nevében benne a tronic, amiből következtethető, hogy elektromos vezérlésű. tehát egy vezérlő, egy elektromos motoron keresztül mozgatja a mechanikát.


Értem már mit tetszik mondani :vazze:
akkor amiket en cseréltema a kipufogo oldalon illetve a szivó oldalan azoknak a vanoshoz van köze , és még cseréltem olyat is hogy camshaft sensor !
Bocsika ha hülyeséget beszélek de most van elősszörör benzines BMW-m eddig csak diesel volt !:porgosnevetos:


camshaft az a vezérműtengely, akkor annak a jeladóját cserélted. de az is van szívó és kipuff oldalon is. hogy ne legyen egyszerű. :D
közben én is elolvastam még1x a dolgot. még az jutott eszembe, hogy az olaj milyen benne? meg kicsit olyan, mintha a vezérműlánc feszítő patron nem jól dolgozna. Ami vagy az olaj miatt van, vagy maga a patron miatt (az is típushiba, hogy a gyári nem az igazi, amivel kiadták), vagy az olajszivattyú esetleg. de most olvasom közben párhuzamosan, ezeket cserélted a szivattyú kivételével. vagy lehet valami iszap van az alján és néha felkapja, nagyobb fordulaton meg átpréseli magán. nem tudom néztétek-e olajcserekor, esetleg endoszkóppal milyen a karter alja belül.


Tegnap este megyek dolgozni , elfordítom a kulcsot egyszer csak az olaj visszajelző sargán majd pirosan világít az aksival együtt , majd be indítom / első indítás / az autó jár simán , egyszer csak le áll 8O majd ujra indítom semmi baja sincs! Be érek a munka helyre kerreg mint a hét fajdalom! Le vettem az erzékelőt de nenm változott semmi sem, az olaj csere nem néztem meg , ugyan is a kocsi németből van és akitől vettem azt mondta hogy kb 6 hónapja áll az autó nem ment vele senki sem ! De amit le engettem belőle inkább ví állagú volt mint olaj és ilyen habos volt. Most MOBIL 1 5w30 van benne ! 8O
Kicsit már bosszant a kerregés !:merges1:


Abban biztos vagyok hogy ha a valvetronic érzékelő csatlakozóját le húzod üzemmeleg motornál akkor le kell állnia a motornak! Mert nekem amikor kopott volt az excenter tengelyem akkor lehúztam a csatit és járt tovább vész üzemben a motor. Most ha lehúzom leáll és csak újraindításkor vált vészüzemre (persze ha nem dugom vissza a csatit).
És a szerelőm is ezt mondta.


Az király mert nekem nem áll le jár tovább!:merges1::merges1:
És a kerregő hang ugyna úgy meg van
:merges1:


Nem lehet, hogy az olajpumpában vagy valahol a járatokban elakadt valami? A láncvezető műanyagok megvannak egyben? Van amikor letörik egy darabka és beleesik az olajba, aztán bekerül a keringésbe... Kerregés, olajnyomás jelző.. gyanús, hogy van benne valami, ami nem úgy vagy nem oda való.