Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


hil Elküldve: 2014-03-13 20:13 Valaki segítsen

gronholm írta: Sziasztok,

Sikerült lecserélni a "régi" E46 coupe-mat egy faceliftes M-esre. Minden ok a géppel egy dolog kivételével.

Az észrevett tünetek:

1. Alapjárat alacsony 600-700 de nem inog és szépen jár csak szerintem kicsit feljebb kéne lennie olyan 800-900 körül szerintem.

2. Sokat eszik. Tul sokat. 12.5 litert mutat a computer. Tudom BMW meg minden de ez sok az előző 318ci-m 8-10 körül megállt és nem tatás vezetés mellett.

3. Gondolkozik gázadásnál. Ezt ugy értem, hogy 3000-res fordulatig semmi. De abszolut. Utca végén van egy kis emelkedő és szinte padlógázt kell nyomni hogy felmenjen. Eléri a 3000-ret és szinte mint rakéta.

4. 60-70km/h 5.ben gázadásnál érezhető a dadogo hezitálása a motornak. Mintha nem tudná, hogy mit kell csinálni.

Kiolvastuk a hibát és KOPOGÁSERZEKELŐ SZENZOR 1-es és 2-es hibát dobott ki.
Műszerfalon természetesen semmi hiba nem utal semmire.


Motor nem kopog mint egy 2-es Golf 1.6d

Szinte nem is észrevehető a hiba alapjáraton csak ha beülsz és vezeted.

Csak azért merültem bele, hogy valami gáz van vele, mert az előző 318ci-m 1.9l kb 113 lóerejével jobban ment mint ez. Nem gondolkozott gázadásnál...stb

Bárkinek van használható ötlete szeretettel várom. Köszönöm

Szia!
Javaslom a kopogás érzékelő közös csatlakozójának széthúzását és össze tolását többször, kontakt sprayal kezelve. (a két szenzor ebben a csatlakozóban van közösítve)Talán elmúlik a baj, nálam legalábbis ez volt. A két kopogás érzékelő egyszerre ritkán romlik el. Az a csatlakozó igen rossz helyen van elérhetőség szempontjából. Az Általad felsorolt tünetek is a diag eredményt támasztják alá.

Ha szembe állsz az autóval, akkor a motor jobb oldalon található, illetve tapogatható ki.
hil



szotakdavid Elküldve: 2014-03-13 19:21 Mi lehet a baj?

gronholm írta: Sziasztok,

Sikerült lecserélni a "régi" E46 coupe-mat egy faceliftes M-esre. Minden ok a géppel egy dolog kivételével.

Az észrevett tünetek:

1. Alapjárat alacsony 600-700 de nem inog és szépen jár csak szerintem kicsit feljebb kéne lennie olyan 800-900 körül szerintem.

2. Sokat eszik. Tul sokat. 12.5 litert mutat a computer. Tudom BMW meg minden de ez sok az előző 318ci-m 8-10 körül megállt és nem tatás vezetés mellett.

3. Gondolkozik gázadásnál. Ezt ugy értem, hogy 3000-res fordulatig semmi. De abszolut. Utca végén van egy kis emelkedő és szinte padlógázt kell nyomni hogy felmenjen. Eléri a 3000-ret és szinte mint rakéta.

4. 60-70km/h 5.ben gázadásnál érezhető a dadogo hezitálása a motornak. Mintha nem tudná, hogy mit kell csinálni.

Kiolvastuk a hibát és KOPOGÁSERZEKELŐ SZENZOR 1-es és 2-es hibát dobott ki.
Műszerfalon természetesen semmi hiba nem utal semmire.

Motor nem kopog mint egy 2-es Golf 1.6d

Szinte nem is észrevehető a hiba alapjáraton csak ha beülsz és vezeted.

Csak azért merültem bele, hogy valami gáz van vele, mert az előző 318ci-m 1.9l kb 113 lóerejével jobban ment mint ez. Nem gondolkozott gázadásnál...stb

Bárkinek van használható ötlete szeretettel várom. Köszönöm


mondjuk kopogásérzékelő??!!!

gronholm Elküldve: 2014-03-13 19:18 Mi lehet a baj?

Sziasztok,

Sikerült lecserélni a "régi" E46 coupe-mat egy faceliftes M-esre. Minden ok a géppel egy dolog kivételével.

Az észrevett tünetek:

1. Alapjárat alacsony 600-700 de nem inog és szépen jár csak szerintem kicsit feljebb kéne lennie olyan 800-900 körül szerintem.

2. Sokat eszik. Tul sokat. 12.5 litert mutat a computer. Tudom BMW meg minden de ez sok az előző 318ci-m 8-10 körül megállt és nem tatás vezetés mellett.

3. Gondolkozik gázadásnál. Ezt ugy értem, hogy 3000-res fordulatig semmi. De abszolut. Utca végén van egy kis emelkedő és szinte padlógázt kell nyomni hogy felmenjen. Eléri a 3000-ret és szinte mint rakéta.

4. 60-70km/h 5.ben gázadásnál érezhető a dadogo hezitálása a motornak. Mintha nem tudná, hogy mit kell csinálni.

Kiolvastuk a hibát és KOPOGÁSERZEKELŐ SZENZOR 1-es és 2-es hibát dobott ki.
Műszerfalon természetesen semmi hiba nem utal semmire.

Motor nem kopog mint egy 2-es Golf 1.6d

Szinte nem is észrevehető a hiba alapjáraton csak ha beülsz és vezeted.

Csak azért merültem bele, hogy valami gáz van vele, mert az előző 318ci-m 1.9l kb 113 lóerejével jobban ment mint ez. Nem gondolkozott gázadásnál...stb

Bárkinek van használható ötlete szeretettel várom. Köszönöm

gronholm Elküldve: 2014-03-13 19:15 Valaki segítsen

Sziasztok,

Sikerült lecserélni a "régi" E46 coupe-mat egy faceliftes M-esre. Minden ok a géppel egy dolog kivételével.

Az észrevett tünetek:

1. Alapjárat alacsony 600-700 de nem inog és szépen jár csak szerintem kicsit feljebb kéne lennie olyan 800-900 körül szerintem.

2. Sokat eszik. Tul sokat. 12.5 litert mutat a computer. Tudom BMW meg minden de ez sok az előző 318ci-m 8-10 körül megállt és nem tatás vezetés mellett.

3. Gondolkozik gázadásnál. Ezt ugy értem, hogy 3000-res fordulatig semmi. De abszolut. Utca végén van egy kis emelkedő és szinte padlógázt kell nyomni hogy felmenjen. Eléri a 3000-ret és szinte mint rakéta.

4. 60-70km/h 5.ben gázadásnál érezhető a dadogo hezitálása a motornak. Mintha nem tudná, hogy mit kell csinálni.

Kiolvastuk a hibát és KOPOGÁSERZEKELŐ SZENZOR 1-es és 2-es hibát dobott ki.
Műszerfalon természetesen semmi hiba nem utal semmire.

Motor nem kopog mint egy 2-es Golf 1.6d

Szinte nem is észrevehető a hiba alapjáraton csak ha beülsz és vezeted.

Csak azért merültem bele, hogy valami gáz van vele, mert az előző 318ci-m 1.9l kb 113 lóerejével jobban ment mint ez. Nem gondolkozott gázadásnál...stb

Bárkinek van használható ötlete szeretettel várom. Köszönöm

stamas Elküldve: 2014-03-13 11:06 LED-es hátsólámpa

lloydb írta: Sziasztok!
Van egy vadonat új, használatlan LED-es e46 coupe hátsó lámpa szettem, a facelift előttikbe jó. iár:32e
http://kepfeltoltes.hu/view/13...es.hu_.jpg


Szia! Engem érdekelne a hátsó lámpa ,amennyiben még megvan. Kicsit kaphatnék róla több infót?

YELLOW Elküldve: 2014-03-11 15:27 Ajtónyítási Gondok!

Sziszi113 írta: Sziasztok!
November óta vagyok egy 2002-es faceliftes E46 boldog tulajdonosa (320d). Múlt héten elkezdett viccesen működni a központi zár, először a kulcs nem mindig nyitotta távirányítással. Bal első ajtó mechanikusan gond nélkül nyílik kulccsal bármikor. Amikor a távirányjtó nem zárja ki a kocsit, a másik gombbal a csomagtartó nyitható gond nélkül.
Pár nap után aztán a központizár belső gombja is elkezdett furán működni, néha nem zárja ki az autót. Rázár még egyszer, vagy épp icipicit megmozdulnak a pöckök az ajtókon, de zárva maradnak. A bal első ajtó ilyenkor szintén simán nyílik belülről, viszont a jobb első már nem nyílik ilyenkor belülről sem. 3-4 perces próbálgatás után végül sikerült a kocsit kizárni.
Mi lehet a gond vele? Először azt hittem, elem kell a kulcsba, de a belső záró gomb se működik mindig. :(
Megszerelni biztosan nem én fogom, de lehet ezt javítani? Hogyan? Mennyiért?
Előre is köszönöm a válaszokat! :)

Sziszka


relé csere a GM-en. kettőt biztos kell cserélni. áruk változó. jobb ez mint vadászni egy bontott, ugyanolyan GM-et, mint a tiéd. relé a 2db 4-8ezer körül, bár valahol 1 db-ot 5-ért is adnak, plussz a javítás, szerelés, amivel számolni lehet.

Sziszi113 Elküldve: 2014-03-11 15:23 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok!
November óta vagyok egy 2002-es faceliftes E46 boldog tulajdonosa (320d). Múlt héten elkezdett viccesen működni a központi zár, először a kulcs nem mindig nyitotta távirányítással. Bal első ajtó mechanikusan gond nélkül nyílik kulccsal bármikor. Amikor a távirányjtó nem zárja ki a kocsit, a másik gombbal a csomagtartó nyitható gond nélkül.
Pár nap után aztán a központizár belső gombja is elkezdett furán működni, néha nem zárja ki az autót. Rázár még egyszer, vagy épp icipicit megmozdulnak a pöckök az ajtókon, de zárva maradnak. A bal első ajtó ilyenkor szintén simán nyílik belülről, viszont a jobb első már nem nyílik ilyenkor belülről sem. 3-4 perces próbálgatás után végül sikerült a kocsit kizárni.
Mi lehet a gond vele? Először azt hittem, elem kell a kulcsba, de a belső záró gomb se működik mindig. :(
Megszerelni biztosan nem én fogom, de lehet ezt javítani? Hogyan? Mennyiért?
Előre is köszönöm a válaszokat! :)

Sziszka

nickname Elküldve: 2014-03-11 14:26 330D

MattM325 írta:
nickname írta:
krissz írta:
si3rrabravo írta:
krissz írta: Urak, mi a megoldás akkor? :iszunkra:


Símaszk, fegyvernek látszó tárgy és egy közeli posta vagy bank! Ki kell egészíteni az 1,3 milliót! :kiraly:


Jójó! :neszorakozz:
De mégis mennyit? Mi a reális ára szerintetek egy rendes 30d-nek (184ló)?


Facelift esetén 2 milla alatt csak oltàri szerencsével.


Facelift előttit találsz talán 2 körül ami jó.
Felejtsétek el a használt Suzuki árban BMW-t vásárolok történetet.



Végül is ha megveszel 1.3 millióért egy 330D -t és ráköltesz még elején becsülettel egy 500-800e forint körüli összeget akkor, van rá esélyed hogy meg leszel vele elégedve hosszútávon.



MattM325 Elküldve: 2014-03-11 12:40 330D

nickname írta:
krissz írta:
si3rrabravo írta:
krissz írta: Urak, mi a megoldás akkor? :iszunkra:


Símaszk, fegyvernek látszó tárgy és egy közeli posta vagy bank! Ki kell egészíteni az 1,3 milliót! :kiraly:


Jójó! :neszorakozz:
De mégis mennyit? Mi a reális ára szerintetek egy rendes 30d-nek (184ló)?


Facelift esetén 2 milla alatt csak oltàri szerencsével.


Facelift előttit találsz talán 2 körül ami jó.
Felejtsétek el a használt Suzuki árban BMW-t vásárolok történetet.

nickname Elküldve: 2014-03-11 12:12 330D

krissz írta:
si3rrabravo írta:
krissz írta: Urak, mi a megoldás akkor? :iszunkra:


Símaszk, fegyvernek látszó tárgy és egy közeli posta vagy bank! Ki kell egészíteni az 1,3 milliót! :kiraly:


Jójó! :neszorakozz:
De mégis mennyit? Mi a reális ára szerintetek egy rendes 30d-nek (184ló)?


Facelift esetén 2 milla alatt csak oltàri szerencsével.