Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


anubisz Elküldve: 2014-03-10 22:17 330D

nickname írta:
anubisz írta:
krissz írta: Ma voltam megnézni pár autót, nem voltam lenyűgözve. Közelben lévő autókat választottam. Az első szörnyű volt, épphogy beindult, csörgött a motor, kerékívnél kezdődött a rozsda, sok apró hiba kormány és a belső eléggé kopott. Nekem gyanús például, hogy annak ellenére, hogy faceliftes, a pótféklámpa mégis piros.. A kereskedő annyit tudott a kocsiról, mint én. Azt hajtogatta, hogy a tulaj nagyon sokat ráköltött.. sajnos erre lenne még bőven mit költeni :D

A második sokkal szimpatikusabb volt, pöccre indult, szépen járt a motor, kicsit büdös volt a kipufógóból a cucc (?). Kisebb horpadások, apró javítások lennének vele. Szervízkönyve 70ezerig van csak vezetve, ez a legnagyobb bajom. Mit gondoltok?



Biztos 300 felett van benne, ha kifogsz egy legyilkoltat,a gatyád rámegy !! az utak zabálják a futóművet, ha kula a motor véged lesz egy dizelnél, egy fél millád azért legyen a számlán tartalékba!!


1.2 - 1.3 Millióért hibátlan és még szervizkönyves is legyen, te tényleg valami rózsaszín álmot kergetsz. :D :D :D


Kicsoda, én? Nekem ne mutasd be. Neki írtam, nem véletlen a minimum fél milla, de jobb ha 1 guriga van tartalékba, de biztos nincs, azért néz 13 ért kocsit. Csak tudja mire számíthat!

nickname Elküldve: 2014-03-10 22:14 330D

anubisz írta:
krissz írta: Ma voltam megnézni pár autót, nem voltam lenyűgözve. Közelben lévő autókat választottam. Az első szörnyű volt, épphogy beindult, csörgött a motor, kerékívnél kezdődött a rozsda, sok apró hiba kormány és a belső eléggé kopott. Nekem gyanús például, hogy annak ellenére, hogy faceliftes, a pótféklámpa mégis piros.. A kereskedő annyit tudott a kocsiról, mint én. Azt hajtogatta, hogy a tulaj nagyon sokat ráköltött.. sajnos erre lenne még bőven mit költeni :D

A második sokkal szimpatikusabb volt, pöccre indult, szépen járt a motor, kicsit büdös volt a kipufógóból a cucc (?). Kisebb horpadások, apró javítások lennének vele. Szervízkönyve 70ezerig van csak vezetve, ez a legnagyobb bajom. Mit gondoltok?



Biztos 300 felett van benne, ha kifogsz egy legyilkoltat,a gatyád rámegy !! az utak zabálják a futóművet, ha kula a motor véged lesz egy dizelnél, egy fél millád azért legyen a számlán tartalékba!!


1.2 - 1.3 Millióért hibátlan és még szervizkönyves is legyen, te tényleg valami rózsaszín álmot kergetsz. :D :D :D

anubisz Elküldve: 2014-03-10 22:09 330D

krissz írta: Ma voltam megnézni pár autót, nem voltam lenyűgözve. Közelben lévő autókat választottam. Az első szörnyű volt, épphogy beindult, csörgött a motor, kerékívnél kezdődött a rozsda, sok apró hiba kormány és a belső eléggé kopott. Nekem gyanús például, hogy annak ellenére, hogy faceliftes, a pótféklámpa mégis piros.. A kereskedő annyit tudott a kocsiról, mint én. Azt hajtogatta, hogy a tulaj nagyon sokat ráköltött.. sajnos erre lenne még bőven mit költeni :D

A második sokkal szimpatikusabb volt, pöccre indult, szépen járt a motor, kicsit büdös volt a kipufógóból a cucc (?). Kisebb horpadások, apró javítások lennének vele. Szervízkönyve 70ezerig van csak vezetve, ez a legnagyobb bajom. Mit gondoltok?



Biztos 300 felett van benne, ha kifogsz egy legyilkoltat,a gatyád rámegy !! az utak zabálják a futóművet, ha kula a motor véged lesz egy dizelnél, egy fél millád azért legyen a számlán tartalékba!!

Ja, és nincs az Országban 200 ezer körüli E46 dizelbe, ha van azt nem adják oda 1 milláért, 14 éves és 200 ezer. 5,6 éves bömcsiket látok D 250 ezrekkel, tonnaszám. Amibe meg kevés van,és igazolható,azt arany árban mérik.:kiraly:

krissz Elküldve: 2014-03-10 21:43 330D

Ma voltam megnézni pár autót, nem voltam lenyűgözve. Közelben lévő autókat választottam. Az első szörnyű volt, épphogy beindult, csörgött a motor, kerékívnél kezdődött a rozsda, sok apró hiba kormány és a belső eléggé kopott. Nekem gyanús például, hogy annak ellenére, hogy faceliftes, a pótféklámpa mégis piros.. A kereskedő annyit tudott a kocsiról, mint én. Azt hajtogatta, hogy a tulaj nagyon sokat ráköltött.. sajnos erre lenne még bőven mit költeni :D

A második sokkal szimpatikusabb volt, pöccre indult, szépen járt a motor, kicsit büdös volt a kipufógóból a cucc (?). Kisebb horpadások, apró javítások lennének vele. Szervízkönyve 70ezerig van csak vezetve, ez a legnagyobb bajom. Mit gondoltok?

nickname Elküldve: 2014-03-10 14:33 XENON utólag

tibee01 írta:
nickname írta:
tibee01 írta: Sziasztok!

E46 facelift esetében maga a lámpaház az megegyezik a xenonossal? Gyárilag xenonos foncsort tudnék venni az állítómotorjával, de nem tudom, hogy bele lehet-e tenni a nem xenonos házba!

Sürgős lenne a válasz!

Segítségeteket köszönöm szépen!



Az attol függ hogy a két alkatrészt ki gyàrtotta.

Na meg kell még elögxujtó és xenon trafó , meg egyéb aprosàgok




Xenon trafó, gyújtó, LSZ, meg potméterek a stabrúdra vannak. Csak azt nem tudom, hogy ház nélkül érdemes-e megvenni?

Milyen gyártók vannak a fényszóróknál? Melyiket melyikkel lehet összeszerelni?

Illetve kábelezés miben más? Kábelköteget is kell cserélni, vagy minimál módosítás elegendő?

Előre is köszönöm a segítséget!



ZKW és AL jelzéssel ellátott, lámpák vannak

tibee01 Elküldve: 2014-03-10 13:25 XENON utólag

nickname írta:
tibee01 írta: Sziasztok!

E46 facelift esetében maga a lámpaház az megegyezik a xenonossal? Gyárilag xenonos foncsort tudnék venni az állítómotorjával, de nem tudom, hogy bele lehet-e tenni a nem xenonos házba!

Sürgős lenne a válasz!

Segítségeteket köszönöm szépen!



Az attol függ hogy a két alkatrészt ki gyàrtotta.

Na meg kell még elögxujtó és xenon trafó , meg egyéb aprosàgok




Xenon trafó, gyújtó, LSZ, meg potméterek a stabrúdra vannak. Csak azt nem tudom, hogy ház nélkül érdemes-e megvenni?

Milyen gyártók vannak a fényszóróknál? Melyiket melyikkel lehet összeszerelni?

Illetve kábelezés miben más? Kábelköteget is kell cserélni, vagy minimál módosítás elegendő?

Előre is köszönöm a segítséget!

nickname Elküldve: 2014-03-10 12:52 XENON utólag

tibee01 írta: Sziasztok!

E46 facelift esetében maga a lámpaház az megegyezik a xenonossal? Gyárilag xenonos foncsort tudnék venni az állítómotorjával, de nem tudom, hogy bele lehet-e tenni a nem xenonos házba!

Sürgős lenne a válasz!

Segítségeteket köszönöm szépen!



Az attol függ hogy a két alkatrészt ki gyàrtotta.

Na meg kell még elögxujtó és xenon trafó , meg egyéb aprosàgok


tibee01 Elküldve: 2014-03-10 10:03 XENON utólag

Sziasztok!

E46 facelift esetében maga a lámpaház az megegyezik a xenonossal? Gyárilag xenonos foncsort tudnék venni az állítómotorjával, de nem tudom, hogy bele lehet-e tenni a nem xenonos házba!

Sürgős lenne a válasz!

Segítségeteket köszönöm szépen!

YELLOW Elküldve: 2014-03-07 07:38 BMW autókulcs

nickname írta:
YELLOW írta:
MattM325 írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
Totyasrac írta:
elgeri írta:
Használt BMW vásárlásnál kulcs ügyileg mire kellene figyelni? Ha jól sejtem két, teljesen megegyező gyári kulcs tartozik a kocsikhoz, és ennyi? Van hozzá valami papír, igazolás, seria number... ami alapján pl. ha tönkremegy, elveszítem, akkor lehet újat venni a márkaszerviztől? Van hozzá úgynevezett mester kulcs?


Amennyire én tudom, alapból 3 kulcs járt az autóhoz: két távirányítós és egy szervizkulcs. Többek meséltek egy úgynevezett levélkulcsról (vagy valami ilyesmi neve van) ami lapos, simán elfér a pénztárcában végszükség esetére.

Amit még érdemes tudni: a kocsi "agyában" max. 10 kulcs adatai tárolhatóak, programozással lehet az elvesztett kulcso(ka)t kitörölni és úja(ka)t aktiválni.

Tehát ha tutira akar menni az ember, mindenképp érdemes kiolvastatni, hogy csak a kocsival kapott kulcsoknak legyen jogosultsága indítani/nyitni az autót.

Én ezt olvastam ki az eddigi kereséseim során.


4db jár, de nem E46-ról van szó.
ezeknél az újaknál én mindig csak 2 távosat látok. szerintem érdemes felhívni egy szervízt, vagy hivatalos kereskedést, aztán ők megmondják, mennyi jár az E87-hez.


E46 esetében 3 db járt, a negyedik kulcs csak opciós lehetőség volt vagy ajándék.




Elvileg facelift előttihez járt a 4, frissítéstől meg 3.


nekem FL és 4 db van. opciós listán nem szerepel a plusz kulcs. (erről csináltam már videót korábban, de nem töltöttem fel, újra kell venni, mert kihagytam valamit, nem annyira lényeges, csak... van aki tutti nem gondolna rá. kulcs téma egyébként)


Akkor a gyári használati útmutatóból miért hagyták ki, ha 4 db van alapban ?

Később megkeresem az autóm átvételi jegyzőkönyvet, amit az első tulajdonos közvetlen a BMW -töl vásárolt abban is 3 kulcs van feltüntetve 2003 "Fscelift" - röl beszélek.






nem tom, az én könyvemben mind a 4 kulcs benne van, ha jól emlékszem, majd megnézem, most döglés lesz éjszakás után.

szerk.: gyorsan egy PDF-ből kiszedtem, de nekem ugyanilyen. lehet 2003-tól nem jár, vagy volt külön régió szerint 3 vagy 4 kulcs.

nickname Elküldve: 2014-03-07 07:31 BMW autókulcs

YELLOW írta:
MattM325 írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
Totyasrac írta:
elgeri írta:
Használt BMW vásárlásnál kulcs ügyileg mire kellene figyelni? Ha jól sejtem két, teljesen megegyező gyári kulcs tartozik a kocsikhoz, és ennyi? Van hozzá valami papír, igazolás, seria number... ami alapján pl. ha tönkremegy, elveszítem, akkor lehet újat venni a márkaszerviztől? Van hozzá úgynevezett mester kulcs?


Amennyire én tudom, alapból 3 kulcs járt az autóhoz: két távirányítós és egy szervizkulcs. Többek meséltek egy úgynevezett levélkulcsról (vagy valami ilyesmi neve van) ami lapos, simán elfér a pénztárcában végszükség esetére.

Amit még érdemes tudni: a kocsi "agyában" max. 10 kulcs adatai tárolhatóak, programozással lehet az elvesztett kulcso(ka)t kitörölni és úja(ka)t aktiválni.

Tehát ha tutira akar menni az ember, mindenképp érdemes kiolvastatni, hogy csak a kocsival kapott kulcsoknak legyen jogosultsága indítani/nyitni az autót.

Én ezt olvastam ki az eddigi kereséseim során.


4db jár, de nem E46-ról van szó.
ezeknél az újaknál én mindig csak 2 távosat látok. szerintem érdemes felhívni egy szervízt, vagy hivatalos kereskedést, aztán ők megmondják, mennyi jár az E87-hez.


E46 esetében 3 db járt, a negyedik kulcs csak opciós lehetőség volt vagy ajándék.




Elvileg facelift előttihez járt a 4, frissítéstől meg 3.


nekem FL és 4 db van. opciós listán nem szerepel a plusz kulcs. (erről csináltam már videót korábban, de nem töltöttem fel, újra kell venni, mert kihagytam valamit, nem annyira lényeges, csak... van aki tutti nem gondolna rá. kulcs téma egyébként)


Akkor a gyári használati útmutatóból miért hagyták ki, ha 4 db van alapban ?

Később megkeresem az autóm átvételi jegyzőkönyvet, amit az első tulajdonos közvetlen a BMW -töl vásárolt abban is 3 kulcs van feltüntetve 2003 "Fscelift" - röl beszélek.