Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


YELLOW Elküldve: 2014-03-07 07:13 BMW autókulcs

MattM325 írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
Totyasrac írta:
elgeri írta:
Használt BMW vásárlásnál kulcs ügyileg mire kellene figyelni? Ha jól sejtem két, teljesen megegyező gyári kulcs tartozik a kocsikhoz, és ennyi? Van hozzá valami papír, igazolás, seria number... ami alapján pl. ha tönkremegy, elveszítem, akkor lehet újat venni a márkaszerviztől? Van hozzá úgynevezett mester kulcs?


Amennyire én tudom, alapból 3 kulcs járt az autóhoz: két távirányítós és egy szervizkulcs. Többek meséltek egy úgynevezett levélkulcsról (vagy valami ilyesmi neve van) ami lapos, simán elfér a pénztárcában végszükség esetére.

Amit még érdemes tudni: a kocsi "agyában" max. 10 kulcs adatai tárolhatóak, programozással lehet az elvesztett kulcso(ka)t kitörölni és úja(ka)t aktiválni.

Tehát ha tutira akar menni az ember, mindenképp érdemes kiolvastatni, hogy csak a kocsival kapott kulcsoknak legyen jogosultsága indítani/nyitni az autót.

Én ezt olvastam ki az eddigi kereséseim során.


4db jár, de nem E46-ról van szó.
ezeknél az újaknál én mindig csak 2 távosat látok. szerintem érdemes felhívni egy szervízt, vagy hivatalos kereskedést, aztán ők megmondják, mennyi jár az E87-hez.


E46 esetében 3 db járt, a negyedik kulcs csak opciós lehetőség volt vagy ajándék.




Elvileg facelift előttihez járt a 4, frissítéstől meg 3.


nekem FL és 4 db van. opciós listán nem szerepel a plusz kulcs. (erről csináltam már videót korábban, de nem töltöttem fel, újra kell venni, mert kihagytam valamit, nem annyira lényeges, csak... van aki tutti nem gondolna rá. kulcs téma egyébként)

hil Elküldve: 2014-03-07 06:55 Autóvásárlás

Sziasztok!
Ez az autó ugye ültetve van:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7712075(számomra sajnos)
Egyébként mi a véleményetek, bár ezt a kereskedőt messze kerülném, tapasztalatból.
hil

MattM325 Elküldve: 2014-03-06 22:17 BMW autókulcs

nickname írta:
YELLOW írta:
Totyasrac írta:
elgeri írta:
Használt BMW vásárlásnál kulcs ügyileg mire kellene figyelni? Ha jól sejtem két, teljesen megegyező gyári kulcs tartozik a kocsikhoz, és ennyi? Van hozzá valami papír, igazolás, seria number... ami alapján pl. ha tönkremegy, elveszítem, akkor lehet újat venni a márkaszerviztől? Van hozzá úgynevezett mester kulcs?


Amennyire én tudom, alapból 3 kulcs járt az autóhoz: két távirányítós és egy szervizkulcs. Többek meséltek egy úgynevezett levélkulcsról (vagy valami ilyesmi neve van) ami lapos, simán elfér a pénztárcában végszükség esetére.

Amit még érdemes tudni: a kocsi "agyában" max. 10 kulcs adatai tárolhatóak, programozással lehet az elvesztett kulcso(ka)t kitörölni és úja(ka)t aktiválni.

Tehát ha tutira akar menni az ember, mindenképp érdemes kiolvastatni, hogy csak a kocsival kapott kulcsoknak legyen jogosultsága indítani/nyitni az autót.

Én ezt olvastam ki az eddigi kereséseim során.


4db jár, de nem E46-ról van szó.
ezeknél az újaknál én mindig csak 2 távosat látok. szerintem érdemes felhívni egy szervízt, vagy hivatalos kereskedést, aztán ők megmondják, mennyi jár az E87-hez.


E46 esetében 3 db járt, a negyedik kulcs csak opciós lehetőség volt vagy ajándék.




Elvileg facelift előttihez járt a 4, frissítéstől meg 3.

nickname Elküldve: 2014-03-03 14:05 Autóvásárlás

Pocses írta:
vargadre írta:
nickname írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok :) ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő :D A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak. :mrgreen: :kiraly:

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal. :kiraly:


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre. 8O


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



A 16i motor szerintem kevés az e46 sedanhoz,touringhoz

200e km -nél még a kormánynak sem nagyon szabad megkopni, a megkímélt belső meg szinte új hatású.

Amennyiben pesti, vagy gyere el nézd meg az autómat, hogy legyen viszonyítási alapod az állapotra vonatkozóan (200e km futott autó esetében) :D

Én is úgy gondolom, hogy kevés ahhoz a kasznihoz az 1.6. Nekem egy Ford Focusom van 1.6os motorral nincs benne még 100.000 km és hát tényleg olyan mintha új lenne belülről. Köszönöm az ajánlatod, alkalomadtán élni fogok vele :D A vásárlást egyébként áprilisában tervezem. Ám mennyire sok egy ilyen autóban a 200.000 km? (318i)





Itt a bratyóm, Ő 211ezerrel vette ha van kérdésed írj neki biztosan fog válaszolni.:

http://www.bmwfanatics.hu/tagok/egair.html :kiraly:


Szerintem ö is a belső térre gondolt, kívülről nem sok gond van ezekkel egy polír után (általában)

vargadre Elküldve: 2014-03-03 14:03 Autóvásárlás

nickname írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok :) ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő :D A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak. :mrgreen: :kiraly:

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal. :kiraly:


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre. 8O


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



Jól húzza magát a 143 LE és nagyon szépen szól a motor, a nyomatékot nagyobb fordulaton adja le mint az enyém de persze így is dinamikusabb jóval. A belterén meg semmi nem látszik a 200több ezer km miatt, mint ahogy az enyém sincs kiülve és eredeti benne a kárpit az ülésekkel együtt. 316 1.6 motorral azt kerüld el én sem választottam volna azt semmiképpen sem.


Igen a 2.0 literes motorban gondolkodok már csak a hang és a teljesítmény miatt is :D Németben elég sok 318-as van 150 km körüli futásteljesítménnyel. Elég elgondolkodtató, hogy mennyire valósak ezek, van szervizkönyv is nem egyhez de azért azt is tudjuk, hogy nem túl ördöngös feladat ezeket meghamisítani...


Ha nem balkáni népektől veszed, akkor kint nem divat a szerviz könyv hamisítás.

Próbálom nem tőlük venni, hallottam a hírüket nem csak mi vagyunk megáldva a svédekkel :D


vargadre Elküldve: 2014-03-03 14:02 Autóvásárlás

Pocses írta:
vargadre írta:
nickname írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok :) ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő :D A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak. :mrgreen: :kiraly:

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal. :kiraly:


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre. 8O


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



A 16i motor szerintem kevés az e46 sedanhoz,touringhoz

200e km -nél még a kormánynak sem nagyon szabad megkopni, a megkímélt belső meg szinte új hatású.

Amennyiben pesti, vagy gyere el nézd meg az autómat, hogy legyen viszonyítási alapod az állapotra vonatkozóan (200e km futott autó esetében) :D

Én is úgy gondolom, hogy kevés ahhoz a kasznihoz az 1.6. Nekem egy Ford Focusom van 1.6os motorral nincs benne még 100.000 km és hát tényleg olyan mintha új lenne belülről. Köszönöm az ajánlatod, alkalomadtán élni fogok vele :D A vásárlást egyébként áprilisában tervezem. Ám mennyire sok egy ilyen autóban a 200.000 km? (318i)





Itt a bratyóm, Ő 211ezerrel vette ha van kérdésed írj neki biztosan fog válaszolni.:

http://www.bmwfanatics.hu/tagok/egair.html :kiraly:
ű

Köszönöm! Felveszem vele a kapcsolatot akkor :D

Pocses Elküldve: 2014-03-03 13:56 Autóvásárlás

vargadre írta:
nickname írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok :) ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő :D A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak. :mrgreen: :kiraly:

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal. :kiraly:


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre. 8O


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



A 16i motor szerintem kevés az e46 sedanhoz,touringhoz

200e km -nél még a kormánynak sem nagyon szabad megkopni, a megkímélt belső meg szinte új hatású.

Amennyiben pesti, vagy gyere el nézd meg az autómat, hogy legyen viszonyítási alapod az állapotra vonatkozóan (200e km futott autó esetében) :D

Én is úgy gondolom, hogy kevés ahhoz a kasznihoz az 1.6. Nekem egy Ford Focusom van 1.6os motorral nincs benne még 100.000 km és hát tényleg olyan mintha új lenne belülről. Köszönöm az ajánlatod, alkalomadtán élni fogok vele :D A vásárlást egyébként áprilisában tervezem. Ám mennyire sok egy ilyen autóban a 200.000 km? (318i)





Itt a bratyóm, Ő 211ezerrel vette ha van kérdésed írj neki biztosan fog válaszolni.:

http://www.bmwfanatics.hu/tagok/egair.html :kiraly:

nickname Elküldve: 2014-03-03 13:55 Autóvásárlás

vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok :) ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő :D A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak. :mrgreen: :kiraly:

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal. :kiraly:


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre. 8O


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



Jól húzza magát a 143 LE és nagyon szépen szól a motor, a nyomatékot nagyobb fordulaton adja le mint az enyém de persze így is dinamikusabb jóval. A belterén meg semmi nem látszik a 200több ezer km miatt, mint ahogy az enyém sincs kiülve és eredeti benne a kárpit az ülésekkel együtt. 316 1.6 motorral azt kerüld el én sem választottam volna azt semmiképpen sem.


Igen a 2.0 literes motorban gondolkodok már csak a hang és a teljesítmény miatt is :D Németben elég sok 318-as van 150 km körüli futásteljesítménnyel. Elég elgondolkodtató, hogy mennyire valósak ezek, van szervizkönyv is nem egyhez de azért azt is tudjuk, hogy nem túl ördöngös feladat ezeket meghamisítani...


Ha nem balkáni népektől veszed, akkor kint nem divat a szerviz könyv hamisítás.

vargadre Elküldve: 2014-03-03 13:54 Autóvásárlás

nickname írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok :) ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő :D A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak. :mrgreen: :kiraly:

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal. :kiraly:


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre. 8O


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



A 16i motor szerintem kevés az e46 sedanhoz,touringhoz

200e km -nél még a kormánynak sem nagyon szabad megkopni, a megkímélt belső meg szinte új hatású.

Amennyiben pesti, vagy gyere el nézd meg az autómat, hogy legyen viszonyítási alapod az állapotra vonatkozóan (200e km futott autó esetében) :D

Én is úgy gondolom, hogy kevés ahhoz a kasznihoz az 1.6. Nekem egy Ford Focusom van 1.6os motorral nincs benne még 100.000 km és hát tényleg olyan mintha új lenne belülről. Köszönöm az ajánlatod, alkalomadtán élni fogok vele :D A vásárlást egyébként áprilisában tervezem. Ám mennyire sok egy ilyen autóban a 200.000 km? (318i)



vargadre Elküldve: 2014-03-03 13:51 Autóvásárlás

Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok :) ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő :D A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak. :mrgreen: :kiraly:

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal. :kiraly:


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre. 8O


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



Jól húzza magát a 143 LE és nagyon szépen szól a motor, a nyomatékot nagyobb fordulaton adja le mint az enyém de persze így is dinamikusabb jóval. A belterén meg semmi nem látszik a 200több ezer km miatt, mint ahogy az enyém sincs kiülve és eredeti benne a kárpit az ülésekkel együtt. 316 1.6 motorral azt kerüld el én sem választottam volna azt semmiképpen sem.


Igen a 2.0 literes motorban gondolkodok már csak a hang és a teljesítmény miatt is :D Németben elég sok 318-as van 150 km körüli futásteljesítménnyel. Elég elgondolkodtató, hogy mennyire valósak ezek, van szervizkönyv is nem egyhez de azért azt is tudjuk, hogy nem túl ördöngös feladat ezeket meghamisítani...