gzu11 Elküldve: 2014-02-18 16:42 Autóvásárlás
leroyclub írta:Superpippo írta:leroyclub írta: Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok és hosszas tanakodás után úgy dönöttem hogy BMW lesz. Passat és A4, A6 között vaciláltam még de van már a családban BMW és egyébként is nagyon szeretem ugyhogy 320D (E46)lesz. Amilyet szeretnék: Automata, gyári xenon és sedan, face lift utáni. Ami még jó lenne, de nem létkérdés: bör, tempomat, ülésfűtés és napfénytető (sajnos az utóbbi elég kevésben van.) Tudnátok mondani pár infót hogy mire kell figyelni ennél a tipusnál? Melyik alkatrészek érzékenyek.
Árban maximum 1,3-1,5 millió forintig tudok elmenni. Amit kinéztem elsőkörben:1. találat, 2.találat
Szia! Napokban volt egy jó kis e46 320d használt teszt ajánlom figyelmedbe!
http://totalcar.hu/tesztek/201...uring_e46/
Ez a cikk elég jó. Hasznos volt! Köszönöm!
Az ezüstöt kipróbálom szombaton.
Ez a pillangószelepes dolog elég veszélyes. Az első lesz amit megnézetek vásárlás után.
Én csak azt tudom tanácsolni neked, amit tettem én is, ezen típus vásárlása előtt: nézésd át!!!
BMW-nél 32eFt az átvizsgálás, maszek szerelőnél meg 3-10eFt között mennek ezek a megbintás nélküli bevizsgálasok.
Szerintem ennyit megér, hogy kapj egy képet az autóról...
Pillangószelepekről olvasd el még ezt a cikket:
http://totalcar.hu/tanacsok/ne...l/?rnd=540
A váltót meg teszteld ezen leírás alapján:
http://www.vezess.hu/hasznalt_...e39/44692/
Én pl. nem dugóztatom le, most fogom kicseréltetni a komplett szívósort újra, igaz még semmi baja az enyémnek, de az anyagfáradás miatt 10 éves korban már aktuális lehet...
Jah + az automata váltót álítólag jobban eszi, ha le van dugózva...
Nem olcsó, de bízok benne, hogy ezzel a cserével ez a hibalehetőség megint 10 évre letudva...
Még amire érdemes figyelni: ha a turbó fütyül (olyan érzetre lehúzott ablaknál, mintha gázadásnál jönne utánad egy mentő-, vagy rendőrautó), akkor vagy cserélni vagy felújítani kell (120-150eFt körüli összeg).
Ha nehezen indul be, nem pöcre, akkor porlasztó probléma lehet, ami szintén 100+-os tétel...
Illetve a rozsdásodás, de asszem ezt a CsontiCar-os teszt cikkben jól leírják, hogy hol lehetnek a gyenge pontok...
Kb. ennyi, meg egy nagy kalap szerencse...:kiraly: