Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


YELLOW Elküldve: 2014-01-27 12:39 Autóvásárlás

duend írta: Sziasztok!

Kerlek mondjatok velemenyt erröl az autorol. Szerintetek, ha a kormänykerek multifunkcios, az automatikusas magäval hordozza azt, hogy az auto tempomatos? Mert ezt en igy gondoltam, de ez mär a mäsodik auto, ahol nem irjäk oda ennel a tipusu kormänynäl a tempomatot. Szerintetek tenyleg nincs benne?
A mäsik kerdesem pedig az, hogy 130e km-nel mi gond fordulhat elö egy automata vältoval, mennyit birhatnak ezek a szerkezetek ätlagosan?
Köszönöm, ha segitetek!
Endre


az a helyzet, hogy nem jó a link.
ha facelift-es, azaz 2001.09 utáni az autó, akkor valószínű tempomat is van benne. az hogy mit pipálgatnak be a hirdetés feladók, az nem jelent semmit, annyiszor beigazolódott már. viszont ha korábbi autó, és M43-as motorkódú, akkor nem biztos a tempomat, mert ennél más egység is kell.

verebke20 Elküldve: 2014-01-26 20:11 Autóvásárlás

Sziasztok!!
Jelenleg autóvásárlás elött állok ugy gondolom az igényeimet egy 2002-es 318 D 116 lovas maximálisan kielégiti! Mit kell tudni erről a motorról megbizható e ,vannak e hibái,a motor láncos vagy szijas?? Ha hozzám kerül az autó a kötelezö szürök olaj stb mellett kell e még valamire figyelni . . pl turbotisztitás vagy bármi??

Várom válaszotok!!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...574504---a hirdetés el van irva 320 nak irja de318-as

hancurozo Elküldve: 2014-01-24 18:20 Autóvásárlás

Pocses írta:
hil írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, :)) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat :) ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni! :)
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm! :kiraly:



Szia!
Kb 1 éve akarok autót cserélni. Megrögzött benzines párti vagyok, így az öngyújtós szóba sem jöhet nálam. Már több 318-at megnéztem, majdnem megvettem, de a szerelők (mind BMW, vagy arra szakosodott szerelők voltak)nagyon lebeszélnek az N42 motorról. Én is olvasgattam ezekről nem keveset, a Valvetronik rendszer túlzottan el van bonyolítva, nagyon precízen megmunkált alkatrészekből épül fel, rengeteg a hiba lehetőség és azt mondták, ez a rendszer úgy 130000Km-t bír, után aranyárban csere szükséges. Ennél a motornál szokott a vezérlés átugrani még az utólagosan beépített, gyári átugrás gátló ellenére is. Láttam kiszerelt láncokat (nem keveset), láncvezetőket, hát bizony elég hitvány anyagból vannak. Egy jobb kerékpáron komolyabb láncot lehet látni, valamint nagyon hosszú is az a lánc. YouTubon sok videó található a lánc problémáról. Például:
YouTube videó
Itt a fórumon is kérdeztem a tapasztalatokról, de senki sem válaszolt, bár nem gondolnám, hogy nincs itt senkinek sem N42b20 motorja. Nem tettem le a cseréről, továbbra is erre az autóra várok, de nem merem rászánni magam a nem kevés negatív tapasztalat miatt.
hil



Hú ez elég durva.
Anno még az 1.4 Twinport motoros Astrámról olvastam a neten, hogy gyárilag laza lehet a kipu felőli vez.tengyely lefogató csavarjai.
Leszedtük a szelepfedelet a vőmmel, és láss csodát a 20 db csavarból csak kettő volt lehúzva rendesen :vazze: szívó oldal felőlin. Ha elszabadult volna... ( 44ezer km volt benne ) :levele:


Azért egy kicsit csalóka a videó. Ha nézitek 4 alkalommal lazul fel a lánc egy körbeforgatás alkalmával. (vezérműtengelyen értve) Nem laza a lánc, csak akkor, amikor a kipufogó szelepek fordítanak a vezérmű tengelyen egy picit. Aki rakott már össze vezérlést (vezérmű tengely rögzítő nélkül) az nagyon jól tudja.


Pocses Elküldve: 2014-01-24 18:15 Autóvásárlás

Darius írta:
hil írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, :)) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat :) ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni! :)
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm! :kiraly:



Szia!
Kb 1 éve akarok autót cserélni. Megrögzött benzines párti vagyok, így az öngyújtós szóba sem jöhet nálam. Már több 318-at megnéztem, majdnem megvettem, de a szerelők (mind BMW, vagy arra szakosodott szerelők voltak)nagyon lebeszélnek az N42 motorról. Én is olvasgattam ezekről nem keveset, a Valvetronik rendszer túlzottan el van bonyolítva, nagyon precízen megmunkált alkatrészekből épül fel, rengeteg a hiba lehetőség és azt mondták, ez a rendszer úgy 130000Km-t bír, után aranyárban csere szükséges. Ennél a motornál szokott a vezérlés átugrani még az utólagosan beépített, gyári átugrás gátló ellenére is. Láttam kiszerelt láncokat (nem keveset), láncvezetőket, hát bizony elég hitvány anyagból vannak. Egy jobb kerékpáron komolyabb láncot lehet látni, valamint nagyon hosszú is az a lánc. YouTubon sok videó található a lánc problémáról. Például:
YouTube videó
Itt a fórumon is kérdeztem a tapasztalatokról, de senki sem válaszolt, bár nem gondolnám, hogy nincs itt senkinek sem N42b20 motorja. Nem tettem le a cseréről, továbbra is erre az autóra várok, de nem merem rászánni magam a nem kevés negatív tapasztalat miatt.
hil




Kérdezd Yellow-t ő ugyis mindenhez ért,és neki is N kezdetű motorja van (igaz nem N42b20-hanem N42b18) mert ugyanaz a láncszakadós-nyúlós-átugrós kivitel...(nekem volt compactban,és egy rakás szar,rengeteg bajom volt vele).Persze van akinek tökéletes...


Darius

Az én "matuzsálemi láncosomról" tudsz valami infót esetleg ez ügyben?

Üdv.: Pocses

Darius Elküldve: 2014-01-24 18:12 Autóvásárlás

hil írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, :)) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat :) ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni! :)
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm! :kiraly:



Szia!
Kb 1 éve akarok autót cserélni. Megrögzött benzines párti vagyok, így az öngyújtós szóba sem jöhet nálam. Már több 318-at megnéztem, majdnem megvettem, de a szerelők (mind BMW, vagy arra szakosodott szerelők voltak)nagyon lebeszélnek az N42 motorról. Én is olvasgattam ezekről nem keveset, a Valvetronik rendszer túlzottan el van bonyolítva, nagyon precízen megmunkált alkatrészekből épül fel, rengeteg a hiba lehetőség és azt mondták, ez a rendszer úgy 130000Km-t bír, után aranyárban csere szükséges. Ennél a motornál szokott a vezérlés átugrani még az utólagosan beépített, gyári átugrás gátló ellenére is. Láttam kiszerelt láncokat (nem keveset), láncvezetőket, hát bizony elég hitvány anyagból vannak. Egy jobb kerékpáron komolyabb láncot lehet látni, valamint nagyon hosszú is az a lánc. YouTubon sok videó található a lánc problémáról. Például:
YouTube videó
Itt a fórumon is kérdeztem a tapasztalatokról, de senki sem válaszolt, bár nem gondolnám, hogy nincs itt senkinek sem N42b20 motorja. Nem tettem le a cseréről, továbbra is erre az autóra várok, de nem merem rászánni magam a nem kevés negatív tapasztalat miatt.
hil




Kérdezd Yellow-t ő ugyis mindenhez ért,és neki is N kezdetű motorja van (igaz nem N42b20-hanem N42b18) mert ugyanaz a láncszakadós-nyúlós-átugrós kivitel...(nekem volt compactban,és egy rakás szar,rengeteg bajom volt vele).Persze van akinek tökéletes...

Pocses Elküldve: 2014-01-24 18:10 Autóvásárlás

hil írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, :)) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat :) ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni! :)
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm! :kiraly:



Szia!
Kb 1 éve akarok autót cserélni. Megrögzött benzines párti vagyok, így az öngyújtós szóba sem jöhet nálam. Már több 318-at megnéztem, majdnem megvettem, de a szerelők (mind BMW, vagy arra szakosodott szerelők voltak)nagyon lebeszélnek az N42 motorról. Én is olvasgattam ezekről nem keveset, a Valvetronik rendszer túlzottan el van bonyolítva, nagyon precízen megmunkált alkatrészekből épül fel, rengeteg a hiba lehetőség és azt mondták, ez a rendszer úgy 130000Km-t bír, után aranyárban csere szükséges. Ennél a motornál szokott a vezérlés átugrani még az utólagosan beépített, gyári átugrás gátló ellenére is. Láttam kiszerelt láncokat (nem keveset), láncvezetőket, hát bizony elég hitvány anyagból vannak. Egy jobb kerékpáron komolyabb láncot lehet látni, valamint nagyon hosszú is az a lánc. YouTubon sok videó található a lánc problémáról. Például:
YouTube videó
Itt a fórumon is kérdeztem a tapasztalatokról, de senki sem válaszolt, bár nem gondolnám, hogy nincs itt senkinek sem N42b20 motorja. Nem tettem le a cseréről, továbbra is erre az autóra várok, de nem merem rászánni magam a nem kevés negatív tapasztalat miatt.
hil



Hú ez elég durva.
Anno még az 1.4 Twinport motoros Astrámról olvastam a neten, hogy gyárilag laza lehet a kipu felőli vez.tengyely lefogató csavarjai.
Leszedtük a szelepfedelet a vőmmel, és láss csodát a 20 db csavarból csak kettő volt lehúzva rendesen :vazze: szívó oldal felőlin. Ha elszabadult volna... ( 44ezer km volt benne ) :levele:

hil Elküldve: 2014-01-24 17:56 Autóvásárlás

duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, :)) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat :) ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni! :)
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm! :kiraly:



Szia!
Kb 1 éve akarok autót cserélni. Megrögzött benzines párti vagyok, így az öngyújtós szóba sem jöhet nálam. Már több 318-at megnéztem, majdnem megvettem, de a szerelők (mind BMW, vagy arra szakosodott szerelők voltak)nagyon lebeszélnek az N42 motorról. Én is olvasgattam ezekről nem keveset, a Valvetronik rendszer túlzottan el van bonyolítva, nagyon precízen megmunkált alkatrészekből épül fel, rengeteg a hiba lehetőség és azt mondták, ez a rendszer úgy 130000Km-t bír, után aranyárban csere szükséges. Ennél a motornál szokott a vezérlés átugrani még az utólagosan beépített, gyári átugrás gátló ellenére is. Láttam kiszerelt láncokat (nem keveset), láncvezetőket, hát bizony elég hitvány anyagból vannak. Egy jobb kerékpáron komolyabb láncot lehet látni, valamint nagyon hosszú is az a lánc. YouTubon sok videó található a lánc problémáról. Például:
YouTube videó
Itt a fórumon is kérdeztem a tapasztalatokról, de senki sem válaszolt, bár nem gondolnám, hogy nincs itt senkinek sem N42b20 motorja. Nem tettem le a cseréről, továbbra is erre az autóra várok, de nem merem rászánni magam a nem kevés negatív tapasztalat miatt.
hil

duend Elküldve: 2014-01-24 16:47 Autóvásárlás

Szemy írta:
csbalu írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, :)) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat :) ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni! :)
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm! :kiraly:



Szia!

Jó hogy jöttél!
20d-t vegyél!
azt írod hogy 650 Euro a különbség éves szinten, ez cirka 195.000Ft egy évben
Turbó teljes felújítás magyarországon 2 nap alatt 100.000Ft
Teljesen felújított porlasztók odakint kb 100euro/db (adod a tiéd cserébe) ebből 4 van benne.
Lengőkarokat, féket, egyéb ilyen dolgokat kint minimális pénzért lehethozzá venni, ha megkeresel privátban megadom az elérhetőséget.
250 eurobol felújítod a teljes futóművet első hátsó fékekkel együtt.
Olajat szintén minimál árban kint lehet vásárolni, a hozzá tartozó szűrőkkel.
Ha mondjuk legalább 2 évre tervezed az autót, és mindent meg akarsz rajta csináltatni. Turbó + porlasztók, akkor is olcsóbban jössz ki vele.
Én viszont kizártnak tartom hogy mindent meg kelljen rajta csinálnod.
Ha vásárlásnál jó a lendkerék, akkor az az autópályázással nem fog tönkremenni (nekem picit érződött, azóta mentem 55.000-t napi 70km pálya, most egy ici picit jobban érződik)
Én dieselt vennék.

Vagy LPG-set ;) Egy gázinjektoros rendszer első osztályú! Ne hallgass olyanok tapasztalatára és véleményére akiknek nem volt modern, jól beállított gázrendszerük. És azt se felejtsük el hogy nem a magyarországon beépített rendszerekről beszélünk!

Hajrá!


Szia!

Bizony nagyon jo, hogy megkerdezted.

Elsö körben nagyon fontos azt megemliteni, hogy a dizel autoknak magasabb az adoja es a biztositasi költsegei is altalaban. Kb. 200-220 euroval dragabb a 2 literes dizel eves adoja, valamint a biztositasi dija is olyan 200 euroval volt dragabb (SF1 kategoriaban) annak idejen, amikor nekem is E46-osom volt. Tehat evi 400-420 euroval kapasbol többe kerül a 2 literes dizel, mint a 2 literes benzines.

A meghibasodasi valoszinüsege egyertelmüen nagyobb a dizel motornak, de a benzin motor is el tud romlani. Ezen felül pedig szamos mas alkatresz is tönkre tud menni, ami motorfüggetlen. Hogy a javitas mennyibe kerül, az bizony Töled is függ: eredeti alkatresz/felujitott alkatresz/utangyartott alkatresz es hogy hol javittatod meg, illetve milyen gyorsan van szükseged az autora. Alapvetöen ajanlatos az atlagos karbantartasokat Magyarorszagon elvegeztetni, de ha valami fontos egyseg tönkrement pl. Münchenben, akkor bizony azt ott kell megcsinaltatni. Marpedig ilynekor röpködnek a 100 vagy akar 1000 eurok.

Viszont jo hir, hogy barmilyen autot is veszel, mindig piszok draga lesz a hivatalos javittatasa Nemetorszagban. :)

Szemy


Kedves Szemy!
Igen, pontosan!!! Ezt a különbséget már belekalkuláltam. Fogyasztásbeli különbség csak 250-300 euró, a többi eltérést az adó és a kötelező viszi el! Tudom, hogy piszok drága, pontosan ezert is az a tervem, hogy amikor márciusban megyek haza, szépen mindent megcsináltatok rajta, ami nagy valószínűséggel el szokott romlani, nekem csak az a fontos, hogy a pályán ne hagyjon ott, mert egy autómentés szerelősdivel együtt minden spórolt pénzem elvinné, ha nemcsak vmi "bizbasz" ment tönkre. Ezért húzok inkább a benzines felé, úgy értesültem tapasztalt kollégáktól, hogy kevésbé elromlós.
Kedves Csbalu!
Igen, látom a számaid, és teljesen igazad van, ha a turbófelújítást megúszom egy 100-asból, a szívósorcserét 120ezer+munkadijjból, máris ottvagyok az egy éves megtakarításnál, és a következő évben is ottvan a 600 euró, ami megmarad. Ahhoz, hogy bemerjem vállalni, nem a 2002-03-as 320d-k (min.230e km-el) között kéne nézelődnöm, hanem a 04-05-ösök közt (100ekm), de a keretem ezt nem engedi meg, az ilyen autók már majdnem kétszer annyiba fájnának, úgyvélem. És tudom, hogy 300-400-at is elmennek, de ha pont alattam esik bele a pillangószelep, akkor az autó teljes árát is rákölthetem mégegyszer szívósor+turbó+motorfelújításra.

Szemy Elküldve: 2014-01-24 16:21 Autóvásárlás

csbalu írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, :)) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat :) ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni! :)
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm! :kiraly:



Szia!

Jó hogy jöttél!
20d-t vegyél!
azt írod hogy 650 Euro a különbség éves szinten, ez cirka 195.000Ft egy évben
Turbó teljes felújítás magyarországon 2 nap alatt 100.000Ft
Teljesen felújított porlasztók odakint kb 100euro/db (adod a tiéd cserébe) ebből 4 van benne.
Lengőkarokat, féket, egyéb ilyen dolgokat kint minimális pénzért lehethozzá venni, ha megkeresel privátban megadom az elérhetőséget.
250 eurobol felújítod a teljes futóművet első hátsó fékekkel együtt.
Olajat szintén minimál árban kint lehet vásárolni, a hozzá tartozó szűrőkkel.
Ha mondjuk legalább 2 évre tervezed az autót, és mindent meg akarsz rajta csináltatni. Turbó + porlasztók, akkor is olcsóbban jössz ki vele.
Én viszont kizártnak tartom hogy mindent meg kelljen rajta csinálnod.
Ha vásárlásnál jó a lendkerék, akkor az az autópályázással nem fog tönkremenni (nekem picit érződött, azóta mentem 55.000-t napi 70km pálya, most egy ici picit jobban érződik)
Én dieselt vennék.

Vagy LPG-set ;) Egy gázinjektoros rendszer első osztályú! Ne hallgass olyanok tapasztalatára és véleményére akiknek nem volt modern, jól beállított gázrendszerük. És azt se felejtsük el hogy nem a magyarországon beépített rendszerekről beszélünk!

Hajrá!


Szia!

Bizony nagyon jo, hogy megkerdezted.

Elsö körben nagyon fontos azt megemliteni, hogy a dizel autoknak magasabb az adoja es a biztositasi költsegei is altalaban. Kb. 200-220 euroval dragabb a 2 literes dizel eves adoja, valamint a biztositasi dija is olyan 200 euroval volt dragabb (SF1 kategoriaban) annak idejen, amikor nekem is E46-osom volt. Tehat evi 400-420 euroval kapasbol többe kerül a 2 literes dizel, mint a 2 literes benzines.

A meghibasodasi valoszinüsege egyertelmüen nagyobb a dizel motornak, de a benzin motor is el tud romlani. Ezen felül pedig szamos mas alkatresz is tönkre tud menni, ami motorfüggetlen. Hogy a javitas mennyibe kerül, az bizony Töled is függ: eredeti alkatresz/felujitott alkatresz/utangyartott alkatresz es hogy hol javittatod meg, illetve milyen gyorsan van szükseged az autora. Alapvetöen ajanlatos az atlagos karbantartasokat Magyarorszagon elvegeztetni, de ha valami fontos egyseg tönkrement pl. Münchenben, akkor bizony azt ott kell megcsinaltatni. Marpedig ilynekor röpködnek a 100 vagy akar 1000 eurok.

Viszont jo hir, hogy barmilyen autot is veszel, mindig piszok draga lesz a hivatalos javittatasa Nemetorszagban. :)

Szemy

nickname Elküldve: 2014-01-24 16:10 Autóvásárlás

Totyasrac írta: Sziasztok!

Pár napja írtam, hogy én is E46-okat nézegetek, automatát, 318i vagy 320i érdekel (a limuzin vagy kombi közül mindegy, kupét annyira nem akarok).

Namost párnál belefutottam abba (mint pl. ennél, meg ennél is), hogy a leírás alapján tempomatos, de a kormányon nem találok gombokat ehhez. Elég sok ilyen van, lehet hogy bizonyos verzióknál máshonnét lehet szabályozni? Ha igen: honnét?

Előre is köszi a válaszokat!



Ezeknél kb 20 ezer forint a tempomat aktiválása "kábelköteg+gombsor+munkadíj"

Minden facelift E46 elektromos gázpedálos ha jól tudom