Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


DeeEvil Elküldve: 2013-11-17 21:07 Mi lehet a baj?

kbalint írta:
Pocses írta:
nickname írta:
Pocses írta:
nickname írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta:
Hello! Azt tudja mindenki hogy nem márka szervíz, de segítséget lehet kérni. Most adtam ki párnapja rengeteg pénzt és nem jó. Nincs gondoma poénnal, de lehetőleg a segítség/tanács/tipp jobban jön.
Köszi mindenkinek aki tanácsokat ad. Üdv


Pár napja vetted..miért nem viszed vissza?!
csak egy pici érdekesség még 170 pár ezer km-el railnyomás hiba?!



Ez az amit állandóan irok, Márka specifikus szerelő nélkül NEM VESZÜNK BMW-t ha nincs kellő ismeretünk és műszaki hátterünk hozzá.

Nem azért olcsók ezek az autók mert hibátlanok.


Sajnálják az emberek a 10-20-30 ezer forintot egy bevizsgálásra, meg is van az eredménye.

Nem rossz indulatból írom, hanem tapasztaltból.





Pont ezt írtam én is, ha megnézeti biztos nem veszi meg, mert ez a hiba tuti nem 3 nap alatt jött elő. Minimum egy rövid út után legalább kiolvastatom,be ír e valami hibát. Főleg a D nél ahol egy közepes motor hiba is súlyos több 100 ezrekbe kerül.


E46-okat 700-900ezeré akarnak venni, mikro a 10 évvel öregebb BMW-k, is 600-800ezerbe kerülnek, de egy full fapad 800 cm3 matiz ami egy idős az E46-tal ugyanannyiba kerül. nem furcsa? nem gonbdolkozik el ezen senki? nem nem, a matiz, meg golf, vagy 307-es pözsó van túlárazva, hanem az a kibebaxott E46 egy rakás szar, egy bontószökevény.

de az is durva, hogy munkatársam sógora vett egy behozott e46-ot, nem nézett ki rosszul, de pár nap után árokba borult vele, olcsón vette, de így egy szar lett. légzsákot visszanyomkodták, nem számít, hogy jelez. a sok kis majom megveszi, mert balalgásra kapnak annyi pénzt, hogy esetleg egy jobb darabot megvesznek kintről, de azt is pár nap alatt leamortizálják. ilyenkor van az, amikor valaki arcoskodásból vesz BMW-t nem fanatikusság miatt.


Minden második E46 egy pénztemető az első évben,amit itthon veszel, na meg amit kintről hoznak, utána már azon múlik menyire vigyáz rá az ember.


Szerinted egy Facelift E46 reálisan 1.600.000 Ft ért vagy az alatt mit tud ? "elárulom semmit. Ami Németországban is kvázi költségmentes az reálisan 4.500- 7000 ezer euro közt mozog" Amit kintről eladásra hoznak be az mind egy bontószökevény szemét, ami egy picit meg van kozmetikázva. Mindenki álmokat kerget, és mire rájön rémálom lesz belőle.

Persze azzal fog véget érni a történet hogy a BMW az egy pénztemető szar.



Sajnos totál igazad van!
Szerelőm is ezt mondta a múltkor.
Sokan megveszik aztán jönnek "ez is szar @ az is szar".
Kérdezi mért csodálkoznak az emberek egy több százezer km-t futott verdán???
Sajnos ezeken is elkopik elhasználódik minden. Ez ilyen fajta ez a jármű.:mrgreen:
De ha nem ling-long alkatrészt veszel hozzá, akkor az olyan mint az új.
Nagyon kocka a srác, nekem és barátomnak is mindig mondja had szerezze be Ő az alkatrészt mert nem akar cseng jüan cinget beletenni..... ( tudom minden szerelő fog az alkatrészen is ):kiraly:


Amíg az ilyen hirdetésekre ugranak az emberek addig nincs miről beszélni.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...va-7401240

Fog ez még nemsokára panaszkodni, hogy leesett a turbó, pedig alig van benne kilométer :D :D :D :D





Nevetséges a megtett km!:biglol: Pl.: a digóknál a dízel BMW-k átlagosan 5 éves korára a 300 ezret simán futották már. Akkor meg miről beszélünk...


Egészen addig amíg nem lesz komoly büntetési tétele a csalásoknak, lásd a km óra tekergetéseket, valamint bizonyos KOMOLY problémák eltitkolása, stb.
addig nem fog semmit változni a helyzet. A szervizkönyv mizéria már okirat hamisításba lépett, így azzal már kevesebben mernek játszani.
Sajnos a legjellemzőbb az hogy a magyar ember minden szart megvesz ha kicsivel olcsóbb de sokkal szarabb mint azt ami relatív drága de sokkal jobb. :)
A kereskedők pedig ezt ki fogják használni amíg csak lehet. Behoznak minden vackot, összedobálják és eladják, nem kevés haszonnal "filléres" áron a normálisabb autókhoz képest.



Hello!

Látom jó kis beszélgetést indítottam. :)
Ezek szerint sikerült bevásárolnom...
Úgy mellékesen megjegyezném hogy nem 1,5M-ért vettem nem kereskedőtől. Szép állapotban van átnéztük a karoszzériáját kivül-belül, gyönyörű szép egyenletes alapjárata van. Szép hangja van a motorjának, belseje is szép, minden extra működik rajta. Az ülés alatti szivattyú a ludas a nem indulásért 99%, de majd holnap talán eljutok odáig hogy bebizonyosodik. A turbo az meg ennek a szériának az egyik típusproblémája. Számoltam vele hogy előbb utóbb gond lesz vele, ez ezzel a típussal jár.
Az átvizsgálásról meg csak annyit, hogy nem 1 ember járt már úgy hogy bevizsgálták márka szervízben, zsebre raktáka pénzt és a következő mondattal fejezték a műveletet: "MInden jó rajta nem is törték" És sorban rohadnak meg olyan hibák miatt amik már akkor is megvoltak.
Ha nincs ismeretséged ilyen helyeken, mind1 nekik mit mondanak. A lényeg a pénz.
Tudom hogy nem fiatal és lesznek vele gondok, de nekem ez kellett 3-as BMW. :D
Köszönöm mindenkinek aki írt és aki segített.
Asszonynak bejelentettem már hogy ne számítson nagy karácsonyra, csak egy csokit kap :P
Üdv mindenkinek.

culkin Elküldve: 2013-11-17 20:48 Tetöcsomagtartó_

Hali!

A facelift előtti és utáni touringra való tetősín megegyezik, tehát kompatibilisek egymással? Mert nekem fl van, de a tetősín egy fl előttiről származik. Felszereléssel kapcsolatban(még nem kezdtem neki): láttam a tetőn, hogy van 4 kis "ajtó", amit felnyitottam és alatta van az anya! odacsavarozom és ennyi az egész? vagy van még valami "rejtett trükk" ?:)

Tano Elküldve: 2013-11-17 18:59 Felni csere

hil írta: Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: az FL e46-ra felmegy-e a 15"-os felni?
Azért kérdezem, mert itt a fórumon olvastam a napokban, hogy arra bizony minimum 16" megy fel. Nem tévedés volt az az írás?
A RealOM-ből kikopiztam az alábbi adatokat:

felni/ féktárcsa méretek
Fle(1999.02.) Fl (2003.06.)

felni lemez 61/2JX15 ET:42 61/2JX15 ET:42
felni Al 7JX15 ET:47 7JX15 ET:47
e féktárcsa 286X22 286X22
h féktárcsa 280X10 -
276X19 vent 276X19 vent

Az ott talált adatok alapján akár jó is lehet rá, de szeretnék biztosat tudni!

Előre is köszi választ,
hil


A kissebb motorosokra, amiken az általad belinkelt méretű fék van, azokra rámegy a 15-ös. A 20d-nél van pl. az, hogy a faceliftesre már nem megy rá, mert arra már nagyobb 300-as fékeket raktak, míg a FL előttin még kissebb van.

kbalint Elküldve: 2013-11-17 17:37 Mi lehet a baj?

Pocses írta:
nickname írta:
Pocses írta:
nickname írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta:
Hello! Azt tudja mindenki hogy nem márka szervíz, de segítséget lehet kérni. Most adtam ki párnapja rengeteg pénzt és nem jó. Nincs gondoma poénnal, de lehetőleg a segítség/tanács/tipp jobban jön.
Köszi mindenkinek aki tanácsokat ad. Üdv


Pár napja vetted..miért nem viszed vissza?!
csak egy pici érdekesség még 170 pár ezer km-el railnyomás hiba?!



Ez az amit állandóan irok, Márka specifikus szerelő nélkül NEM VESZÜNK BMW-t ha nincs kellő ismeretünk és műszaki hátterünk hozzá.

Nem azért olcsók ezek az autók mert hibátlanok.


Sajnálják az emberek a 10-20-30 ezer forintot egy bevizsgálásra, meg is van az eredménye.

Nem rossz indulatból írom, hanem tapasztaltból.





Pont ezt írtam én is, ha megnézeti biztos nem veszi meg, mert ez a hiba tuti nem 3 nap alatt jött elő. Minimum egy rövid út után legalább kiolvastatom,be ír e valami hibát. Főleg a D nél ahol egy közepes motor hiba is súlyos több 100 ezrekbe kerül.


E46-okat 700-900ezeré akarnak venni, mikro a 10 évvel öregebb BMW-k, is 600-800ezerbe kerülnek, de egy full fapad 800 cm3 matiz ami egy idős az E46-tal ugyanannyiba kerül. nem furcsa? nem gonbdolkozik el ezen senki? nem nem, a matiz, meg golf, vagy 307-es pözsó van túlárazva, hanem az a kibebaxott E46 egy rakás szar, egy bontószökevény.

de az is durva, hogy munkatársam sógora vett egy behozott e46-ot, nem nézett ki rosszul, de pár nap után árokba borult vele, olcsón vette, de így egy szar lett. légzsákot visszanyomkodták, nem számít, hogy jelez. a sok kis majom megveszi, mert balalgásra kapnak annyi pénzt, hogy esetleg egy jobb darabot megvesznek kintről, de azt is pár nap alatt leamortizálják. ilyenkor van az, amikor valaki arcoskodásból vesz BMW-t nem fanatikusság miatt.


Minden második E46 egy pénztemető az első évben,amit itthon veszel, na meg amit kintről hoznak, utána már azon múlik menyire vigyáz rá az ember.


Szerinted egy Facelift E46 reálisan 1.600.000 Ft ért vagy az alatt mit tud ? "elárulom semmit. Ami Németországban is kvázi költségmentes az reálisan 4.500- 7000 ezer euro közt mozog" Amit kintről eladásra hoznak be az mind egy bontószökevény szemét, ami egy picit meg van kozmetikázva. Mindenki álmokat kerget, és mire rájön rémálom lesz belőle.

Persze azzal fog véget érni a történet hogy a BMW az egy pénztemető szar.



Sajnos totál igazad van!
Szerelőm is ezt mondta a múltkor.
Sokan megveszik aztán jönnek "ez is szar @ az is szar".
Kérdezi mért csodálkoznak az emberek egy több százezer km-t futott verdán???
Sajnos ezeken is elkopik elhasználódik minden. Ez ilyen fajta ez a jármű.:mrgreen:
De ha nem ling-long alkatrészt veszel hozzá, akkor az olyan mint az új.
Nagyon kocka a srác, nekem és barátomnak is mindig mondja had szerezze be Ő az alkatrészt mert nem akar cseng jüan cinget beletenni..... ( tudom minden szerelő fog az alkatrészen is ):kiraly:


Amíg az ilyen hirdetésekre ugranak az emberek addig nincs miről beszélni.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...va-7401240

Fog ez még nemsokára panaszkodni, hogy leesett a turbó, pedig alig van benne kilométer :D :D :D :D





Nevetséges a megtett km!:biglol: Pl.: a digóknál a dízel BMW-k átlagosan 5 éves korára a 300 ezret simán futották már. Akkor meg miről beszélünk...


Egészen addig amíg nem lesz komoly büntetési tétele a csalásoknak, lásd a km óra tekergetéseket, valamint bizonyos KOMOLY problémák eltitkolása, stb.
addig nem fog semmit változni a helyzet. A szervizkönyv mizéria már okirat hamisításba lépett, így azzal már kevesebben mernek játszani.
Sajnos a legjellemzőbb az hogy a magyar ember minden szart megvesz ha kicsivel olcsóbb de sokkal szarabb mint azt ami relatív drága de sokkal jobb. :)
A kereskedők pedig ezt ki fogják használni amíg csak lehet. Behoznak minden vackot, összedobálják és eladják, nem kevés haszonnal "filléres" áron a normálisabb autókhoz képest.

Pocses Elküldve: 2013-11-17 14:22 Mi lehet a baj?

nickname írta:
Pocses írta:
nickname írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta:
Hello! Azt tudja mindenki hogy nem márka szervíz, de segítséget lehet kérni. Most adtam ki párnapja rengeteg pénzt és nem jó. Nincs gondoma poénnal, de lehetőleg a segítség/tanács/tipp jobban jön.
Köszi mindenkinek aki tanácsokat ad. Üdv


Pár napja vetted..miért nem viszed vissza?!
csak egy pici érdekesség még 170 pár ezer km-el railnyomás hiba?!



Ez az amit állandóan irok, Márka specifikus szerelő nélkül NEM VESZÜNK BMW-t ha nincs kellő ismeretünk és műszaki hátterünk hozzá.

Nem azért olcsók ezek az autók mert hibátlanok.


Sajnálják az emberek a 10-20-30 ezer forintot egy bevizsgálásra, meg is van az eredménye.

Nem rossz indulatból írom, hanem tapasztaltból.





Pont ezt írtam én is, ha megnézeti biztos nem veszi meg, mert ez a hiba tuti nem 3 nap alatt jött elő. Minimum egy rövid út után legalább kiolvastatom,be ír e valami hibát. Főleg a D nél ahol egy közepes motor hiba is súlyos több 100 ezrekbe kerül.


E46-okat 700-900ezeré akarnak venni, mikro a 10 évvel öregebb BMW-k, is 600-800ezerbe kerülnek, de egy full fapad 800 cm3 matiz ami egy idős az E46-tal ugyanannyiba kerül. nem furcsa? nem gonbdolkozik el ezen senki? nem nem, a matiz, meg golf, vagy 307-es pözsó van túlárazva, hanem az a kibebaxott E46 egy rakás szar, egy bontószökevény.

de az is durva, hogy munkatársam sógora vett egy behozott e46-ot, nem nézett ki rosszul, de pár nap után árokba borult vele, olcsón vette, de így egy szar lett. légzsákot visszanyomkodták, nem számít, hogy jelez. a sok kis majom megveszi, mert balalgásra kapnak annyi pénzt, hogy esetleg egy jobb darabot megvesznek kintről, de azt is pár nap alatt leamortizálják. ilyenkor van az, amikor valaki arcoskodásból vesz BMW-t nem fanatikusság miatt.


Minden második E46 egy pénztemető az első évben,amit itthon veszel, na meg amit kintről hoznak, utána már azon múlik menyire vigyáz rá az ember.


Szerinted egy Facelift E46 reálisan 1.600.000 Ft ért vagy az alatt mit tud ? "elárulom semmit. Ami Németországban is kvázi költségmentes az reálisan 4.500- 7000 ezer euro közt mozog" Amit kintről eladásra hoznak be az mind egy bontószökevény szemét, ami egy picit meg van kozmetikázva. Mindenki álmokat kerget, és mire rájön rémálom lesz belőle.

Persze azzal fog véget érni a történet hogy a BMW az egy pénztemető szar.



Sajnos totál igazad van!
Szerelőm is ezt mondta a múltkor.
Sokan megveszik aztán jönnek "ez is szar @ az is szar".
Kérdezi mért csodálkoznak az emberek egy több százezer km-t futott verdán???
Sajnos ezeken is elkopik elhasználódik minden. Ez ilyen fajta ez a jármű.:mrgreen:
De ha nem ling-long alkatrészt veszel hozzá, akkor az olyan mint az új.
Nagyon kocka a srác, nekem és barátomnak is mindig mondja had szerezze be Ő az alkatrészt mert nem akar cseng jüan cinget beletenni..... ( tudom minden szerelő fog az alkatrészen is ):kiraly:


Amíg az ilyen hirdetésekre ugranak az emberek addig nincs miről beszélni.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...va-7401240

Fog ez még nemsokára panaszkodni, hogy leesett a turbó, pedig alig van benne kilométer :D :D :D :D





Nevetséges a megtett km!:biglol: Pl.: a digóknál a dízel BMW-k átlagosan 5 éves korára a 300 ezret simán futották már. Akkor meg miről beszélünk...

nickname Elküldve: 2013-11-17 14:10 Mi lehet a baj?

Pocses írta:
nickname írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta:
Hello! Azt tudja mindenki hogy nem márka szervíz, de segítséget lehet kérni. Most adtam ki párnapja rengeteg pénzt és nem jó. Nincs gondoma poénnal, de lehetőleg a segítség/tanács/tipp jobban jön.
Köszi mindenkinek aki tanácsokat ad. Üdv


Pár napja vetted..miért nem viszed vissza?!
csak egy pici érdekesség még 170 pár ezer km-el railnyomás hiba?!



Ez az amit állandóan irok, Márka specifikus szerelő nélkül NEM VESZÜNK BMW-t ha nincs kellő ismeretünk és műszaki hátterünk hozzá.

Nem azért olcsók ezek az autók mert hibátlanok.


Sajnálják az emberek a 10-20-30 ezer forintot egy bevizsgálásra, meg is van az eredménye.

Nem rossz indulatból írom, hanem tapasztaltból.





Pont ezt írtam én is, ha megnézeti biztos nem veszi meg, mert ez a hiba tuti nem 3 nap alatt jött elő. Minimum egy rövid út után legalább kiolvastatom,be ír e valami hibát. Főleg a D nél ahol egy közepes motor hiba is súlyos több 100 ezrekbe kerül.


E46-okat 700-900ezeré akarnak venni, mikro a 10 évvel öregebb BMW-k, is 600-800ezerbe kerülnek, de egy full fapad 800 cm3 matiz ami egy idős az E46-tal ugyanannyiba kerül. nem furcsa? nem gonbdolkozik el ezen senki? nem nem, a matiz, meg golf, vagy 307-es pözsó van túlárazva, hanem az a kibebaxott E46 egy rakás szar, egy bontószökevény.

de az is durva, hogy munkatársam sógora vett egy behozott e46-ot, nem nézett ki rosszul, de pár nap után árokba borult vele, olcsón vette, de így egy szar lett. légzsákot visszanyomkodták, nem számít, hogy jelez. a sok kis majom megveszi, mert balalgásra kapnak annyi pénzt, hogy esetleg egy jobb darabot megvesznek kintről, de azt is pár nap alatt leamortizálják. ilyenkor van az, amikor valaki arcoskodásból vesz BMW-t nem fanatikusság miatt.


Minden második E46 egy pénztemető az első évben,amit itthon veszel, na meg amit kintről hoznak, utána már azon múlik menyire vigyáz rá az ember.


Szerinted egy Facelift E46 reálisan 1.600.000 Ft ért vagy az alatt mit tud ? "elárulom semmit. Ami Németországban is kvázi költségmentes az reálisan 4.500- 7000 ezer euro közt mozog" Amit kintről eladásra hoznak be az mind egy bontószökevény szemét, ami egy picit meg van kozmetikázva. Mindenki álmokat kerget, és mire rájön rémálom lesz belőle.

Persze azzal fog véget érni a történet hogy a BMW az egy pénztemető szar.



Sajnos totál igazad van!
Szerelőm is ezt mondta a múltkor.
Sokan megveszik aztán jönnek "ez is szar @ az is szar".
Kérdezi mért csodálkoznak az emberek egy több százezer km-t futott verdán???
Sajnos ezeken is elkopik elhasználódik minden. Ez ilyen fajta ez a jármű.:mrgreen:
De ha nem ling-long alkatrészt veszel hozzá, akkor az olyan mint az új.
Nagyon kocka a srác, nekem és barátomnak is mindig mondja had szerezze be Ő az alkatrészt mert nem akar cseng jüan cinget beletenni..... ( tudom minden szerelő fog az alkatrészen is ):kiraly:


Amíg az ilyen hirdetésekre ugranak az emberek addig nincs miről beszélni.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...va-7401240

Fog ez még nemsokára panaszkodni, hogy leesett a turbó, pedig alig van benne kilométer :D :D :D :D



Pocses Elküldve: 2013-11-17 13:29 Mi lehet a baj?

nickname írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta:
Hello! Azt tudja mindenki hogy nem márka szervíz, de segítséget lehet kérni. Most adtam ki párnapja rengeteg pénzt és nem jó. Nincs gondoma poénnal, de lehetőleg a segítség/tanács/tipp jobban jön.
Köszi mindenkinek aki tanácsokat ad. Üdv


Pár napja vetted..miért nem viszed vissza?!
csak egy pici érdekesség még 170 pár ezer km-el railnyomás hiba?!



Ez az amit állandóan irok, Márka specifikus szerelő nélkül NEM VESZÜNK BMW-t ha nincs kellő ismeretünk és műszaki hátterünk hozzá.

Nem azért olcsók ezek az autók mert hibátlanok.


Sajnálják az emberek a 10-20-30 ezer forintot egy bevizsgálásra, meg is van az eredménye.

Nem rossz indulatból írom, hanem tapasztaltból.





Pont ezt írtam én is, ha megnézeti biztos nem veszi meg, mert ez a hiba tuti nem 3 nap alatt jött elő. Minimum egy rövid út után legalább kiolvastatom,be ír e valami hibát. Főleg a D nél ahol egy közepes motor hiba is súlyos több 100 ezrekbe kerül.


E46-okat 700-900ezeré akarnak venni, mikro a 10 évvel öregebb BMW-k, is 600-800ezerbe kerülnek, de egy full fapad 800 cm3 matiz ami egy idős az E46-tal ugyanannyiba kerül. nem furcsa? nem gonbdolkozik el ezen senki? nem nem, a matiz, meg golf, vagy 307-es pözsó van túlárazva, hanem az a kibebaxott E46 egy rakás szar, egy bontószökevény.

de az is durva, hogy munkatársam sógora vett egy behozott e46-ot, nem nézett ki rosszul, de pár nap után árokba borult vele, olcsón vette, de így egy szar lett. légzsákot visszanyomkodták, nem számít, hogy jelez. a sok kis majom megveszi, mert balalgásra kapnak annyi pénzt, hogy esetleg egy jobb darabot megvesznek kintről, de azt is pár nap alatt leamortizálják. ilyenkor van az, amikor valaki arcoskodásból vesz BMW-t nem fanatikusság miatt.


Minden második E46 egy pénztemető az első évben,amit itthon veszel, na meg amit kintről hoznak, utána már azon múlik menyire vigyáz rá az ember.


Szerinted egy Facelift E46 reálisan 1.600.000 Ft ért vagy az alatt mit tud ? "elárulom semmit. Ami Németországban is kvázi költségmentes az reálisan 4.500- 7000 ezer euro közt mozog" Amit kintről eladásra hoznak be az mind egy bontószökevény szemét, ami egy picit meg van kozmetikázva. Mindenki álmokat kerget, és mire rájön rémálom lesz belőle.

Persze azzal fog véget érni a történet hogy a BMW az egy pénztemető szar.



Sajnos totál igazad van!
Szerelőm is ezt mondta a múltkor.
Sokan megveszik aztán jönnek "ez is szar @ az is szar".
Kérdezi mért csodálkoznak az emberek egy több százezer km-t futott verdán???
Sajnos ezeken is elkopik elhasználódik minden. Ez ilyen fajta ez a jármű.:mrgreen:
De ha nem ling-long alkatrészt veszel hozzá, akkor az olyan mint az új.
Nagyon kocka a srác, nekem és barátomnak is mindig mondja had szerezze be Ő az alkatrészt mert nem akar cseng jüan cinget beletenni..... ( tudom minden szerelő fog az alkatrészen is ):kiraly:

nickname Elküldve: 2013-11-17 11:40 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta:
Hello! Azt tudja mindenki hogy nem márka szervíz, de segítséget lehet kérni. Most adtam ki párnapja rengeteg pénzt és nem jó. Nincs gondoma poénnal, de lehetőleg a segítség/tanács/tipp jobban jön.
Köszi mindenkinek aki tanácsokat ad. Üdv


Pár napja vetted..miért nem viszed vissza?!
csak egy pici érdekesség még 170 pár ezer km-el railnyomás hiba?!



Ez az amit állandóan irok, Márka specifikus szerelő nélkül NEM VESZÜNK BMW-t ha nincs kellő ismeretünk és műszaki hátterünk hozzá.

Nem azért olcsók ezek az autók mert hibátlanok.


Sajnálják az emberek a 10-20-30 ezer forintot egy bevizsgálásra, meg is van az eredménye.

Nem rossz indulatból írom, hanem tapasztaltból.





Pont ezt írtam én is, ha megnézeti biztos nem veszi meg, mert ez a hiba tuti nem 3 nap alatt jött elő. Minimum egy rövid út után legalább kiolvastatom,be ír e valami hibát. Főleg a D nél ahol egy közepes motor hiba is súlyos több 100 ezrekbe kerül.


E46-okat 700-900ezeré akarnak venni, mikro a 10 évvel öregebb BMW-k, is 600-800ezerbe kerülnek, de egy full fapad 800 cm3 matiz ami egy idős az E46-tal ugyanannyiba kerül. nem furcsa? nem gonbdolkozik el ezen senki? nem nem, a matiz, meg golf, vagy 307-es pözsó van túlárazva, hanem az a kibebaxott E46 egy rakás szar, egy bontószökevény.

de az is durva, hogy munkatársam sógora vett egy behozott e46-ot, nem nézett ki rosszul, de pár nap után árokba borult vele, olcsón vette, de így egy szar lett. légzsákot visszanyomkodták, nem számít, hogy jelez. a sok kis majom megveszi, mert balalgásra kapnak annyi pénzt, hogy esetleg egy jobb darabot megvesznek kintről, de azt is pár nap alatt leamortizálják. ilyenkor van az, amikor valaki arcoskodásból vesz BMW-t nem fanatikusság miatt.


Minden második E46 egy pénztemető az első évben,amit itthon veszel, na meg amit kintről hoznak, utána már azon múlik menyire vigyáz rá az ember.


Szerinted egy Facelift E46 reálisan 1.600.000 Ft ért vagy az alatt mit tud ? "elárulom semmit. Ami Németországban is kvázi költségmentes az reálisan 4.500- 7000 ezer euro közt mozog" Amit kintről eladásra hoznak be az mind egy bontószökevény szemét, ami egy picit meg van kozmetikázva. Mindenki álmokat kerget, és mire rájön rémálom lesz belőle.

Persze azzal fog véget érni a történet hogy a BMW az egy pénztemető szar.

ganja71 Elküldve: 2013-11-16 11:57 316 1.6 motor

YELLOW írta:
ganja71 írta:
YELLOW írta:
ganja71 írta:
YELLOW írta:
lehet elektromos... milyen motorkódod van?


Sajna nem tudom :oops:
Már nézegettem a kommentekben,meg a leírásokat,de én semmi hasonló "kódot" nem találtam a motorszámban ( az előző autóimon az tartalmazta) mit amit ti használtok. Nem tudom hol szerepel. :oops:


facelift-es az autó? mert én annyit látok, hogy 2001-es ai ha szeptember utáni, akkor valószínű FL-es de ebben is lehet a régi motor. ha mostanában hozták be az országba, akkor már a forgalmiban sem úgy van a motorszám... mint régen. azért nézd meg a forgalmiban a motorszámnál, az utolsó karaktereknek kell lennie, vagy ahogy írták a bal tornyon. ilyet keress ami így kezdődik (3 eset lehet nálad): M43, N42, N40 így kezdődik a motorkód. vagy megadod az alvázszámod utolsó 7 karakterét (VIN code) és abból meg tudjuk nézni.


Hello.
Magyarországi az autó,nem faceliftes,de a motorszámban nem szerepel semmi olyan szám,amit írtál.Még hasonló sem:( az alv. sz. utolsó 7 karaktere: KH07374.
sajna a bal tornyon sem találtam ilyen kódot. (van ott egy számsor,de ilyesmi amit
írtál nem szerepel abban sem :(


M43-as a tiéd, tehát bowdenes, és amúgy 2000/11. havi :wink:

Köszönö szépen az infót. Most már ezt is tudom. Azért a gyártási éven elcsodálkoztam.
De az alvázszám nem hazudik.
:iszunkra: Üdv: G

YELLOW Elküldve: 2013-11-16 11:52 316 1.6 motor

ganja71 írta:
YELLOW írta:
ganja71 írta:
YELLOW írta:
lehet elektromos... milyen motorkódod van?


Sajna nem tudom :oops:
Már nézegettem a kommentekben,meg a leírásokat,de én semmi hasonló "kódot" nem találtam a motorszámban ( az előző autóimon az tartalmazta) mit amit ti használtok. Nem tudom hol szerepel. :oops:


facelift-es az autó? mert én annyit látok, hogy 2001-es ai ha szeptember utáni, akkor valószínű FL-es de ebben is lehet a régi motor. ha mostanában hozták be az országba, akkor már a forgalmiban sem úgy van a motorszám... mint régen. azért nézd meg a forgalmiban a motorszámnál, az utolsó karaktereknek kell lennie, vagy ahogy írták a bal tornyon. ilyet keress ami így kezdődik (3 eset lehet nálad): M43, N42, N40 így kezdődik a motorkód. vagy megadod az alvázszámod utolsó 7 karakterét (VIN code) és abból meg tudjuk nézni.


Hello.
Magyarországi az autó,nem faceliftes,de a motorszámban nem szerepel semmi olyan szám,amit írtál.Még hasonló sem:( az alv. sz. utolsó 7 karaktere: KH07374.
sajna a bal tornyon sem találtam ilyen kódot. (van ott egy számsor,de ilyesmi amit
írtál nem szerepel abban sem :(


M43-as a tiéd, tehát bowdenes, és amúgy 2000/11. havi :wink: