YELLOW írta:
lehet elektromos... milyen motorkódod van?
Sajna nem tudom :oops: Már nézegettem a kommentekben,meg a leírásokat,de én semmi hasonló "kódot" nem találtam a motorszámban ( az előző autóimon az tartalmazta) mit amit ti használtok. Nem tudom hol szerepel. :oops:
facelift-es az autó? mert én annyit látok, hogy 2001-es ai ha szeptember utáni, akkor valószínű FL-es de ebben is lehet a régi motor. ha mostanában hozták be az országba, akkor már a forgalmiban sem úgy van a motorszám... mint régen. azért nézd meg a forgalmiban a motorszámnál, az utolsó karaktereknek kell lennie, vagy ahogy írták a bal tornyon. ilyet keress ami így kezdődik (3 eset lehet nálad): M43, N42, N40 így kezdődik a motorkód. vagy megadod az alvázszámod utolsó 7 karakterét (VIN code) és abból meg tudjuk nézni.
Hello. Magyarországi az autó,nem faceliftes,de a motorszámban nem szerepel semmi olyan szám,amit írtál.Még hasonló sem:( az alv. sz. utolsó 7 karaktere: KH07374. sajna a bal tornyon sem találtam ilyen kódot. (van ott egy számsor,de ilyesmi amit írtál nem szerepel abban sem :(
YELLOW írta:
lehet elektromos... milyen motorkódod van?
Sajna nem tudom :oops: Már nézegettem a kommentekben,meg a leírásokat,de én semmi hasonló "kódot" nem találtam a motorszámban ( az előző autóimon az tartalmazta) mit amit ti használtok. Nem tudom hol szerepel. :oops:
facelift-es az autó? mert én annyit látok, hogy 2001-es ai ha szeptember utáni, akkor valószínű FL-es de ebben is lehet a régi motor. ha mostanában hozták be az országba, akkor már a forgalmiban sem úgy van a motorszám... mint régen. azért nézd meg a forgalmiban a motorszámnál, az utolsó karaktereknek kell lennie, vagy ahogy írták a bal tornyon. ilyet keress ami így kezdődik (3 eset lehet nálad): M43, N42, N40 így kezdődik a motorkód. vagy megadod az alvázszámod utolsó 7 karakterét (VIN code) és abból meg tudjuk nézni.
Attiladiver írta:
Sziasztok, van egy 320d touringom. Elvileg e46-ként vettem, de alvázszám alapján e91 amerikai... A problémám, hogy a kormányon van kihangosító gomb, de nem találom a párosító gombot. A könyöktámasz alatt nincs. Elképzelhető, hogy nincs benne Bt kihangosító? Az autó 2003-as, de facelift utáni. Alvázszám: WBAAP71020P156410 Köszi
Érdemes visszaolvasnod. Pont az én esetemben kerestük és oldottunk meg hasonló esetet. Felmerülő kérdés: - Van e kiirva a kijelzőn, hogy telefon funkcio. Ha van akkor nem kell keresned csak párosítani, ha nincs akkor nincs és a kérdésedre választ kaptál. - ha van akkor olvass vissza a hogyan kell párosítani részhez.
Attiladiver írta:
Sziasztok, van egy 320d touringom. Elvileg e46-ként vettem, de alvázszám alapján e91 amerikai... A problémám, hogy a kormányon van kihangosító gomb, de nem találom a párosító gombot. A könyöktámasz alatt nincs. Elképzelhető, hogy nincs benne Bt kihangosító? Az autó 2003-as, de facelift utáni. Alvázszám: WBAAP71020P156410 Köszi
Nem szeretnélek elkeseríteni de ha az adatlapodon feltüntet autóról van szó , akkor vidd vissza az autót mert valami nincs rendbe.
Vagy nézd meg az autón is hogy egyezik e forgalmiba levő VIN számmal.
Sziasztok, van egy 320d touringom. Elvileg e46-ként vettem, de alvázszám alapján e91 amerikai... A problémám, hogy a kormányon van kihangosító gomb, de nem találom a párosító gombot. A könyöktámasz alatt nincs. Elképzelhető, hogy nincs benne Bt kihangosító? Az autó 2003-as, de facelift utáni. Alvázszám: WBAAP71020P156410 Köszi
Sziasztok, van egy 320d touringom. Elvileg e46-ként vettem, de alvázszám alapján e91 amerikai... A problémám, hogy a kormányon van kihangosító gomb, de nem találom a párosító gombot. A könyöktámasz alatt nincs. Elképzelhető, hogy nincs benne Bt kihangosító? Az autó 2003-as, de facelift utáni. Alvázszám: WBAAP71020P156410 Köszi
Valószínűleg az lesz, mert most előjött a hiba és indítózásnál meg sem mozdul a fordulatszámmérő, sőt ha beállítom digitális fordulatszámmérőt akkor is stabilan áll a nullán mikor próbálom indítani.
Egy kérdés hol található a főtengely jeladó a motortéren belül ezen a típusú autón? E46 316i 2002 facelift. Köszönöm
Hali! Ugyanez a probléma fordult meg velem is, bár nálam az AC is már gyenge volt. A hiba kiolvasásánál jelezte az üzemanyagszint jeladó hibáját, a főtengely jeladót. AC-t cseréltem (gyári ment bele), főtengely jeladót cseréltem (gyári ment bele). A probléma ki lett küszöbölve. VISZONT! Új probléma, hogy megint megáll egy pillanatra menet közben az autó (kb 1-2 mp - mivel pörög a motor beindul újra!), ilyenkor lemegy a fordulatszám mint a főtengely jeladó hibánál. De ha a gyári újat raktam bele, akkor mi a franc lehet vele???? Valami ötlet valakinek????
Az például, hogy ha menet közben leáll az többnyire a vezérműtengely jeladó hibája, ( persze ha nincs más gond a kocsival ) nekem is leállt volt hogy kanyarodás közben, elment a szervóm, majdnem padkát fogtam. Meg a lámpánál mikor indultam volna mikor zöldre váltott számtalanszor.
CSak azt nem értem, hogy ez a csodálatos német technológia, ami mindent érzékel meg mindent kijelez, meg mindent regisztrál az agyába, akkor miért nem tudja ezt? ... más gond már nincs elvileg. Köszi a segítséget, de ha valakinek van más tippje, kérem jelezze. Köszike
Megvan a hiba! A két jeladó azonos a típusnál. A szerelő a jó vezérműtengely jeladót cserélte egy új jóra a főtengelyé helyett.
Valószínűleg az lesz, mert most előjött a hiba és indítózásnál meg sem mozdul a fordulatszámmérő, sőt ha beállítom digitális fordulatszámmérőt akkor is stabilan áll a nullán mikor próbálom indítani.
Egy kérdés hol található a főtengely jeladó a motortéren belül ezen a típusú autón? E46 316i 2002 facelift. Köszönöm
Hali! Ugyanez a probléma fordult meg velem is, bár nálam az AC is már gyenge volt. A hiba kiolvasásánál jelezte az üzemanyagszint jeladó hibáját, a főtengely jeladót. AC-t cseréltem (gyári ment bele), főtengely jeladót cseréltem (gyári ment bele). A probléma ki lett küszöbölve. VISZONT! Új probléma, hogy megint megáll egy pillanatra menet közben az autó (kb 1-2 mp - mivel pörög a motor beindul újra!), ilyenkor lemegy a fordulatszám mint a főtengely jeladó hibánál. De ha a gyári újat raktam bele, akkor mi a franc lehet vele???? Valami ötlet valakinek????
Az például, hogy ha menet közben leáll az többnyire a vezérműtengely jeladó hibája, ( persze ha nincs más gond a kocsival ) nekem is leállt volt hogy kanyarodás közben, elment a szervóm, majdnem padkát fogtam. Meg a lámpánál mikor indultam volna mikor zöldre váltott számtalanszor.
CSak azt nem értem, hogy ez a csodálatos német technológia, ami mindent érzékel meg mindent kijelez, meg mindent regisztrál az agyába, akkor miért nem tudja ezt? ... más gond már nincs elvileg. Köszi a segítséget, de ha valakinek van más tippje, kérem jelezze. Köszike
Megvan a hiba! A két jeladó azonos a típusnál. A szerelő a jó vezérműtengely jeladót cserélte egy új jóra a főtengelyé helyett.