Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


anubisz Elküldve: 2013-09-09 19:40 kormánymû

bmwszabi írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
bmwszabi írta: Köszönöm a segítséget, csak sajnos nem újítható fel. hívtuk már ezeket a szervizeket, nagyon segítőkészek, de kopogó, ropogó kormányművet nem tudnak felújítani sajnos.
Ha csak szivárogna, folyna, azon tudnának segíteni.
Max állítani tudnak még rajta valamennyit, és úgy még használható egy darabig.
Szóval új kell, ez már tuti, kérdésem az lenne, honnan lehetne a legolcsóbban beszerezni?


Azért érdekes, néztem régen én is párat, fogaslécet mindent cserélnek, akkor minek a felújító műhely, a többség nem azért megy ilyenhez mert kicsit szivárog, szarik rá. Akkor megy, ha már kopog, zörög, és nem lehet úton tartani a kocsit.
Ezekre kérdezz rá, elég komolynak látszik a cég, ha itt sem akkor úgy néz ki tényleg csak tömítéseket cserélnek, csak azt nem tudom akkor minek vannak.
http://www.kormanymu.hu/
botóba tudsz nézni, a gyári aranyárba van, de máshol megvásárolva se olcsóbb 100, 150 ezernél, legalábbis E46 nál.
újat semmiképpen még itt is 170 ezer
http://www.schmiedmann.hu/hu/3...spx?ppp=10
azért nézzétek meg biztos a központi egység ropog e, mert itt van még pár alkatrész
http://bmwfans.info/parts/cata..._tie_rods/




szervokormánymű
- tömítetlenségi javítás
- mechanikai javítás
- elektro-hidraulikus szervoszivattyú javítás
- ékszíj hajtású szervoszivattyú javítás
- alkatrész ki- beszerelés

mechanikai javítás nálam nem a tömítés javítást jelenti, mivel azt külön kiemelték


Anibusz!

kormanymu.hu-val én is beszéltem, de haver már korábban is, meg más ilyen cégekkel, nem tudják felújítani. Én sem értem egyáltalán az egészet... e39, sőt e60 felújított kormányművet is láttam már. De több forrásból azt mondták, hogy FACELIFT e46 kormányműve gyorsabb, kevesebbet fordul, mint a facelift előttiek, vagyis jobb, modernebb, de nem is tudják ezek a műhelyek felújítani... csak pislogok én is, nem értem. Nekem e36-om van, nincs ilyen problémám szerencsére még 270 ezer km-nél sem.


Hát ők a mesterek. Azt hittem neked kell E36 ba. Mindenesetre érdekes.Már a nagy különbség a Facelift kormányműben, nem gondoltam volna.

bmwszabi Elküldve: 2013-09-09 15:38 kormánymû

anubisz írta:
anubisz írta:
bmwszabi írta: Köszönöm a segítséget, csak sajnos nem újítható fel. hívtuk már ezeket a szervizeket, nagyon segítőkészek, de kopogó, ropogó kormányművet nem tudnak felújítani sajnos.
Ha csak szivárogna, folyna, azon tudnának segíteni.
Max állítani tudnak még rajta valamennyit, és úgy még használható egy darabig.
Szóval új kell, ez már tuti, kérdésem az lenne, honnan lehetne a legolcsóbban beszerezni?


Azért érdekes, néztem régen én is párat, fogaslécet mindent cserélnek, akkor minek a felújító műhely, a többség nem azért megy ilyenhez mert kicsit szivárog, szarik rá. Akkor megy, ha már kopog, zörög, és nem lehet úton tartani a kocsit.
Ezekre kérdezz rá, elég komolynak látszik a cég, ha itt sem akkor úgy néz ki tényleg csak tömítéseket cserélnek, csak azt nem tudom akkor minek vannak.
http://www.kormanymu.hu/
botóba tudsz nézni, a gyári aranyárba van, de máshol megvásárolva se olcsóbb 100, 150 ezernél, legalábbis E46 nál.
újat semmiképpen még itt is 170 ezer
http://www.schmiedmann.hu/hu/3...spx?ppp=10
azért nézzétek meg biztos a központi egység ropog e, mert itt van még pár alkatrész
http://bmwfans.info/parts/cata..._tie_rods/




szervokormánymű
- tömítetlenségi javítás
- mechanikai javítás
- elektro-hidraulikus szervoszivattyú javítás
- ékszíj hajtású szervoszivattyú javítás
- alkatrész ki- beszerelés

mechanikai javítás nálam nem a tömítés javítást jelenti, mivel azt külön kiemelték


Anibusz!

kormanymu.hu-val én is beszéltem, de haver már korábban is, meg más ilyen cégekkel, nem tudják felújítani. Én sem értem egyáltalán az egészet... e39, sőt e60 felújított kormányművet is láttam már. De több forrásból azt mondták, hogy FACELIFT e46 kormányműve gyorsabb, kevesebbet fordul, mint a facelift előttiek, vagyis jobb, modernebb, de nem is tudják ezek a műhelyek felújítani... csak pislogok én is, nem értem. Nekem e36-om van, nincs ilyen problémám szerencsére még 270 ezer km-nél sem.

haka Elküldve: 2013-09-09 13:29 váltó

zuziq írta: Sziasztok.

E46 coupe 3 liter benzin 2004 facelift.
1esből kuplungoláskor amikor benyomom enyhe zörgő hangot hallok. Csak 1esben van. Konkrétan akkor amikor a kuplung leveszi a terhet a futóműről. Ötlet esetleg hogy miért lehet?

Köszi, üdv Zsolt


Nekem is van ilyen, kettesnél is mintha lenne. Nálam csak kicsit érzékelhető, de valami van :) Egy hét múlva legkésőbb kiderül, amikor megyek szervizelni.

YELLOW Elküldve: 2013-09-09 13:11 kormánymû

bmwszabi írta: Helló Urak!

Segítséget szeretnék kérni: haver 2002-es 318d autójában tönkre ment a kormánymű, 212.000 van benne, várható volt. Körbetelefonálta már a kormánymű-felújítókat, de azt mondták, hogy ezt a fajta kormányművet nem tudják felújítani.:( Ő eddig azt hitte, hogy majd felújíttatja, aztán max egy 100asból megússza)
Kérdésem lenne, hogy honnan lehetne a legolcsóbban beszerezni egy újat?(bontott ugye lutri, meddig megy el)
Kaszától volt eddig a legjobb ajánlat, ő 140 ezer körülre mondott, úgy, hogy a régit le kell adni. Egyébként 180.000, vagy felette.
Illetve akár beszerelhető lenne facelift előtti is? Azok többet fordulnak tudom, de legalább olcsóbbak, felújíthatóak.

Előre is köszi!


az árakról inkább csak annyit, amikor valaki konkrétan keres meg valakit, ergó marhára kell neki, akkor az árak az egekbe tudnak ám szökni. azt nem tudom FL előtti vagy utániakat láttam, de amikor hirdetve láttam őket több bontósnál, ilyen 45-60ezer között mozogtak, lógás és folyásmentes állapotban. legalábbis így írták. persze lehet ha odamász 200-300km-ről, akkor hirtelen az ára is több lesz, aztán vagy viszed vagy mész haza, oszt kocsikáztál egy jót. sajnos hallottam ilyet, az egyik BMW talin.

zuziq Elküldve: 2013-09-09 11:14 váltó

Sziasztok.

E46 coupe 3 liter benzin 2004 facelift.
1esből kuplungoláskor amikor benyomom enyhe zörgő hangot hallok. Csak 1esben van. Konkrétan akkor amikor a kuplung leveszi a terhet a futóműről. Ötlet esetleg hogy miért lehet?

Köszi, üdv Zsolt

hil Elküldve: 2013-09-09 10:50 kormánymû

bmwszabi írta: Helló Urak!

Segítséget szeretnék kérni: haver 2002-es 318d autójában tönkre ment a kormánymű, 212.000 van benne, várható volt. Körbetelefonálta már a kormánymű-felújítókat, de azt mondták, hogy ezt a fajta kormányművet nem tudják felújítani.:( Ő eddig azt hitte, hogy majd felújíttatja, aztán max egy 100asból megússza)
Kérdésem lenne, hogy honnan lehetne a legolcsóbban beszerezni egy újat?(bontott ugye lutri, meddig megy el)
Kaszától volt eddig a legjobb ajánlat, ő 140 ezer körülre mondott, úgy, hogy a régit le kell adni. Egyébként 180.000, vagy felette.
Illetve akár beszerelhető lenne facelift előtti is? Azok többet fordulnak tudom, de legalább olcsóbbak, felújíthatóak.

Előre is köszi!


Szia!
A TeamTwork is jó (tapasztalat), ott mást csináltattam. http://www.kormanymu.hu/elerhetosegek/ ezt az NT Autónál javasolták, ők ide küldenek mindenkit kormánymű felújítással kapcsolatban, én még nem próbáltam, de jókat hallottam róluk.

hil

andree Elküldve: 2013-09-09 08:57 kormánymû

bmwszabi írta: Helló Urak!

Segítséget szeretnék kérni: haver 2002-es 318d autójában tönkre ment a kormánymű, 212.000 van benne, várható volt. Körbetelefonálta már a kormánymű-felújítókat, de azt mondták, hogy ezt a fajta kormányművet nem tudják felújítani.:( Ő eddig azt hitte, hogy majd felújíttatja, aztán max egy 100asból megússza)
Kérdésem lenne, hogy honnan lehetne a legolcsóbban beszerezni egy újat?(bontott ugye lutri, meddig megy el)
Kaszától volt eddig a legjobb ajánlat, ő 140 ezer körülre mondott, úgy, hogy a régit le kell adni. Egyébként 180.000, vagy felette.
Illetve akár beszerelhető lenne facelift előtti is? Azok többet fordulnak tudom, de legalább olcsóbbak, felújíthatóak.

Előre is köszi!


Szia,
Team-t work Budapest. Neten fent vannak, nagyon jo munkat vegeznek' tapasztalat.

bmwszabi Elküldve: 2013-09-09 08:37 kormánymû

Helló Urak!

Segítséget szeretnék kérni: haver 2002-es 318d autójában tönkre ment a kormánymű, 212.000 van benne, várható volt. Körbetelefonálta már a kormánymű-felújítókat, de azt mondták, hogy ezt a fajta kormányművet nem tudják felújítani.:( Ő eddig azt hitte, hogy majd felújíttatja, aztán max egy 100asból megússza)
Kérdésem lenne, hogy honnan lehetne a legolcsóbban beszerezni egy újat?(bontott ugye lutri, meddig megy el)
Kaszától volt eddig a legjobb ajánlat, ő 140 ezer körülre mondott, úgy, hogy a régit le kell adni. Egyébként 180.000, vagy felette.
Illetve akár beszerelhető lenne facelift előtti is? Azok többet fordulnak tudom, de legalább olcsóbbak, felújíthatóak.

Előre is köszi!

Milan11 Elküldve: 2013-09-06 21:00 316i leáll menet közben!

anubisz írta:
YouTube videó



Valószínűleg az lesz, mert most előjött a hiba és indítózásnál meg sem mozdul a fordulatszámmérő, sőt ha beállítom digitális fordulatszámmérőt akkor is stabilan áll a nullán mikor próbálom indítani.

Egy kérdés hol található a főtengely jeladó a motortéren belül ezen a típusú autón?
E46 316i 2002 facelift.
Köszönöm

aeroengine89 Elküldve: 2013-09-01 21:39 sárvédõ

YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
aeroengine89 írta: Sziasztok!
Akinek van egy kis ideje és kedve az tehet a rozsda elleni harcba, mivel nem tudom hányan tudják nálam a faceliftes e46-nál de szerintem a facelift előtiekbe is kritikus pont az elsősárvédő alja a küszöb felőli rész és a pereme! Minap szedtem szét mind a kettő sárvédőt és a doblemezeket és rá kellet jönnöm hogy így 11 év után nagyon sok kosz por de leginkább sártenger gyülemlett össze a sárvédő küszöbb felöli részén és a peremén ahol természetesen a rozsda is felütötte a fejét! Hála istennek csak kezdődő rozsda volt de a sárvédő alsó részében egy szó szerint 10-15 cm-es sár fal volt beszorulva!!!! Nos ezt én kiszedtem kimostam sőt az egész váz szerkezetet és a sárvédő pereme alatt is teljesen kimostam az oda tapadt sarat mivel hogy ez a sár réteg szerintem soha sem tudott kiszáradni és nedvesen tartotta a fém részeket ami ugyebár elkezdett korodálóni a karosszéria pasztával gyárilag is lekent fémen! Ezután teljes száradás után kifújtam a sárvédő belsejét teljesen és maga a nyúlványokat is rücsivel vastagon és természetesen a dobbetéteket is lefújtam matt fekete festékkel a kinézet miatt. így most már biztos hogy egy 10-15 évig nem kezdi ott meg semmi. Most jó érzés bekukkantani az első kerékjárati ívbe mivel most tiszta és rozsdamentes fekete rész fogad:D Remélem tudtam segíteni egy picit és ötletet adni.


azt a 10-15 évet nyugodtan tedd idézőjelbe. ahol egyszer megjelent a rozsda, hiába tisztítod, hiába zárod el a levegő útját, ugye ami az oxidáció egyik feltétele, az anyag belsejében még mehet végbe kémiai reakció. persze csökkentetted az esélyét, de a 15 év sok szerintem, bár nem tom konkrétan, hogy nézett ki.


Yellow ezt neked is ajánlom amit a srác csinált, ha mág nem szedted le az első dobbetéteket. Tuti rozsdás már a tied is. Sajna elvan cseszve gyárilag. A műanyag és a sárvédő közötti mocsok dörzsöli a lemezt és bentről kifele rohad szét.


nekem nuku sár van ott, nem igazán járok eleve olyan helyen ahol sár mehetne bele. esőben is ritkán járok, max, ha elkap, agyonmmosva sincs az autó.
ettől függetlenül megnézem majd.


Én ugyan ezt megcsináltam a Tigrámmal és az Astrámmal ezelőt 6 az astránál 4-éve és azóta sincs semmi jele a rozsdának pedig azok már rosszabb állapotba volta mint a bmw amit csak meg is csiszoltam és a tiszta fémre szortam a rücsit! A másik meg az hogy az 1 éves auton is van már rozsda szóval olyan autó nincs amin nincs kezdődő rozsda!! Én csak segíteni akartam mivel hiába ez egy BMW itt is vannak olyan részek amiket balfaszúl csináltak meg sőt nem is gondolná hogy a lényegében gyenge Opel -nál vannak jobb megoldások karosszéria ügybe mint egy BMW-nél!