Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


YELLOW Elküldve: 2013-09-01 21:27 sárvédõ

jrtom írta:
YELLOW írta:
aeroengine89 írta: Sziasztok!
Akinek van egy kis ideje és kedve az tehet a rozsda elleni harcba, mivel nem tudom hányan tudják nálam a faceliftes e46-nál de szerintem a facelift előtiekbe is kritikus pont az elsősárvédő alja a küszöb felőli rész és a pereme! Minap szedtem szét mind a kettő sárvédőt és a doblemezeket és rá kellet jönnöm hogy így 11 év után nagyon sok kosz por de leginkább sártenger gyülemlett össze a sárvédő küszöbb felöli részén és a peremén ahol természetesen a rozsda is felütötte a fejét! Hála istennek csak kezdődő rozsda volt de a sárvédő alsó részében egy szó szerint 10-15 cm-es sár fal volt beszorulva!!!! Nos ezt én kiszedtem kimostam sőt az egész váz szerkezetet és a sárvédő pereme alatt is teljesen kimostam az oda tapadt sarat mivel hogy ez a sár réteg szerintem soha sem tudott kiszáradni és nedvesen tartotta a fém részeket ami ugyebár elkezdett korodálóni a karosszéria pasztával gyárilag is lekent fémen! Ezután teljes száradás után kifújtam a sárvédő belsejét teljesen és maga a nyúlványokat is rücsivel vastagon és természetesen a dobbetéteket is lefújtam matt fekete festékkel a kinézet miatt. így most már biztos hogy egy 10-15 évig nem kezdi ott meg semmi. Most jó érzés bekukkantani az első kerékjárati ívbe mivel most tiszta és rozsdamentes fekete rész fogad:D Remélem tudtam segíteni egy picit és ötletet adni.


azt a 10-15 évet nyugodtan tedd idézőjelbe. ahol egyszer megjelent a rozsda, hiába tisztítod, hiába zárod el a levegő útját, ugye ami az oxidáció egyik feltétele, az anyag belsejében még mehet végbe kémiai reakció. persze csökkentetted az esélyét, de a 15 év sok szerintem, bár nem tom konkrétan, hogy nézett ki.


Yellow ezt neked is ajánlom amit a srác csinált, ha mág nem szedted le az első dobbetéteket. Tuti rozsdás már a tied is. Sajna elvan cseszve gyárilag. A műanyag és a sárvédő közötti mocsok dörzsöli a lemezt és bentről kifele rohad szét.


nekem nuku sár van ott, nem igazán járok eleve olyan helyen ahol sár mehetne bele. esőben is ritkán járok, max, ha elkap, agyonmmosva sincs az autó.
ettől függetlenül megnézem majd.

jrtom Elküldve: 2013-09-01 21:17 sárvédõ

YELLOW írta:
aeroengine89 írta: Sziasztok!
Akinek van egy kis ideje és kedve az tehet a rozsda elleni harcba, mivel nem tudom hányan tudják nálam a faceliftes e46-nál de szerintem a facelift előtiekbe is kritikus pont az elsősárvédő alja a küszöb felőli rész és a pereme! Minap szedtem szét mind a kettő sárvédőt és a doblemezeket és rá kellet jönnöm hogy így 11 év után nagyon sok kosz por de leginkább sártenger gyülemlett össze a sárvédő küszöbb felöli részén és a peremén ahol természetesen a rozsda is felütötte a fejét! Hála istennek csak kezdődő rozsda volt de a sárvédő alsó részében egy szó szerint 10-15 cm-es sár fal volt beszorulva!!!! Nos ezt én kiszedtem kimostam sőt az egész váz szerkezetet és a sárvédő pereme alatt is teljesen kimostam az oda tapadt sarat mivel hogy ez a sár réteg szerintem soha sem tudott kiszáradni és nedvesen tartotta a fém részeket ami ugyebár elkezdett korodálóni a karosszéria pasztával gyárilag is lekent fémen! Ezután teljes száradás után kifújtam a sárvédő belsejét teljesen és maga a nyúlványokat is rücsivel vastagon és természetesen a dobbetéteket is lefújtam matt fekete festékkel a kinézet miatt. így most már biztos hogy egy 10-15 évig nem kezdi ott meg semmi. Most jó érzés bekukkantani az első kerékjárati ívbe mivel most tiszta és rozsdamentes fekete rész fogad:D Remélem tudtam segíteni egy picit és ötletet adni.


azt a 10-15 évet nyugodtan tedd idézőjelbe. ahol egyszer megjelent a rozsda, hiába tisztítod, hiába zárod el a levegő útját, ugye ami az oxidáció egyik feltétele, az anyag belsejében még mehet végbe kémiai reakció. persze csökkentetted az esélyét, de a 15 év sok szerintem, bár nem tom konkrétan, hogy nézett ki.


Yellow ezt neked is ajánlom amit a srác csinált, ha mág nem szedted le az első dobbetéteket. Tuti rozsdás már a tied is. Sajna elvan cseszve gyárilag. A műanyag és a sárvédő közötti mocsok dörzsöli a lemezt és bentről kifele rohad szét.

hil Elküldve: 2013-09-01 21:09 316i leáll menet közben!

Milan11 írta:
szotakdavid írta:
Milan11 írta: Helló!

Az autó(e46 316i 2002 facelift)
A probléma, hogy menet közben egyszercsak leállt a motor, félreálltam újrainditottam és ment gond nélkül. Pár kilométer múlva észrevettem, hogy nagyobb bukkanonál felvillan a DSC jelző. Majd mikor hosszabb állás után el akartam indulni már nem indult a motor. Inditozott, de a motor nem indult be. Kis idő múlva megprobáltam és egyből elindult. Épp haza értem mikor újra megállt a motor és utánna megint nem akarat indulni. Olvastam ac-pumpa hibát, fötengely jeladót, kormányszög jeladót, légtömegmérőt, kérdésem, hogy pontosan ilyenkor mi lehet a baj, akinek már volt ugyanilyen problémája, talán konkrétan tudja mi lehet a baj, megköszönnném, ha megirná, vagy ötleteket még ha van.
Köszönöm


Egy hibatároló kiolvasása segítene!


Tudtok ajánlani egyet budapesten. Esetleg otthoni megoldáshoz, mik kellenek, vagy hozzá se kezdjek, ha nincs semmi felszerelésem?




Szia!
A leírtak alapján vezérműtengely jeladó hiba tipikus esete, de egy diag nem ártana, bár ez ritkán írja be magát hibának, lehet, hogy nem lesz semmi!
hil

YELLOW Elküldve: 2013-09-01 21:02 sárvédõ

aeroengine89 írta: Sziasztok!
Akinek van egy kis ideje és kedve az tehet a rozsda elleni harcba, mivel nem tudom hányan tudják nálam a faceliftes e46-nál de szerintem a facelift előtiekbe is kritikus pont az elsősárvédő alja a küszöb felőli rész és a pereme! Minap szedtem szét mind a kettő sárvédőt és a doblemezeket és rá kellet jönnöm hogy így 11 év után nagyon sok kosz por de leginkább sártenger gyülemlett össze a sárvédő küszöbb felöli részén és a peremén ahol természetesen a rozsda is felütötte a fejét! Hála istennek csak kezdődő rozsda volt de a sárvédő alsó részében egy szó szerint 10-15 cm-es sár fal volt beszorulva!!!! Nos ezt én kiszedtem kimostam sőt az egész váz szerkezetet és a sárvédő pereme alatt is teljesen kimostam az oda tapadt sarat mivel hogy ez a sár réteg szerintem soha sem tudott kiszáradni és nedvesen tartotta a fém részeket ami ugyebár elkezdett korodálóni a karosszéria pasztával gyárilag is lekent fémen! Ezután teljes száradás után kifújtam a sárvédő belsejét teljesen és maga a nyúlványokat is rücsivel vastagon és természetesen a dobbetéteket is lefújtam matt fekete festékkel a kinézet miatt. így most már biztos hogy egy 10-15 évig nem kezdi ott meg semmi. Most jó érzés bekukkantani az első kerékjárati ívbe mivel most tiszta és rozsdamentes fekete rész fogad:D Remélem tudtam segíteni egy picit és ötletet adni.


azt a 10-15 évet nyugodtan tedd idézőjelbe. ahol egyszer megjelent a rozsda, hiába tisztítod, hiába zárod el a levegő útját, ugye ami az oxidáció egyik feltétele, az anyag belsejében még mehet végbe kémiai reakció. persze csökkentetted az esélyét, de a 15 év sok szerintem, bár nem tom konkrétan, hogy nézett ki.

aeroengine89 Elküldve: 2013-09-01 20:54 sárvédõ

Sziasztok!
Akinek van egy kis ideje és kedve az tehet a rozsda elleni harcba, mivel nem tudom hányan tudják nálam a faceliftes e46-nál de szerintem a facelift előtiekbe is kritikus pont az elsősárvédő alja a küszöb felőli rész és a pereme! Minap szedtem szét mind a kettő sárvédőt és a doblemezeket és rá kellet jönnöm hogy így 11 év után nagyon sok kosz por de leginkább sártenger gyülemlett össze a sárvédő küszöbb felöli részén és a peremén ahol természetesen a rozsda is felütötte a fejét! Hála istennek csak kezdődő rozsda volt de a sárvédő alsó részében egy szó szerint 10-15 cm-es sár fal volt beszorulva!!!! Nos ezt én kiszedtem kimostam sőt az egész váz szerkezetet és a sárvédő pereme alatt is teljesen kimostam az oda tapadt sarat mivel hogy ez a sár réteg szerintem soha sem tudott kiszáradni és nedvesen tartotta a fém részeket ami ugyebár elkezdett korodálóni a karosszéria pasztával gyárilag is lekent fémen! Ezután teljes száradás után kifújtam a sárvédő belsejét teljesen és maga a nyúlványokat is rücsivel vastagon és természetesen a dobbetéteket is lefújtam matt fekete festékkel a kinézet miatt. így most már biztos hogy egy 10-15 évig nem kezdi ott meg semmi. Most jó érzés bekukkantani az első kerékjárati ívbe mivel most tiszta és rozsdamentes fekete rész fogad:D Remélem tudtam segíteni egy picit és ötletet adni.

YELLOW Elküldve: 2013-09-01 20:36 316i leáll menet közben!

Milan11 írta:
szotakdavid írta:
Milan11 írta: Helló!

Az autó(e46 316i 2002 facelift)
A probléma, hogy menet közben egyszercsak leállt a motor, félreálltam újrainditottam és ment gond nélkül. Pár kilométer múlva észrevettem, hogy nagyobb bukkanonál felvillan a DSC jelző. Majd mikor hosszabb állás után el akartam indulni már nem indult a motor. Inditozott, de a motor nem indult be. Kis idő múlva megprobáltam és egyből elindult. Épp haza értem mikor újra megállt a motor és utánna megint nem akarat indulni. Olvastam ac-pumpa hibát, fötengely jeladót, kormányszög jeladót, légtömegmérőt, kérdésem, hogy pontosan ilyenkor mi lehet a baj, akinek már volt ugyanilyen problémája, talán konkrétan tudja mi lehet a baj, megköszönnném, ha megirná, vagy ötleteket még ha van.
Köszönöm


Egy hibatároló kiolvasása segítene!


Tudtok ajánlani egyet budapesten. Esetleg otthoni megoldáshoz, mik kellenek, vagy hozzá se kezdjek, ha nincs semmi felszerelésem?



szerintem Hantos Ricsihez vidd. szervízértékelésnél és az ott lévő kommentekben van cím, telefonszám. szerintem magadnak azért ne kezdj bele, mert sok összefüggést is látni kell, ahhoz meg tapasztalat kell. illetve ha magad akarod, akkor olvass bele az OBD-II topic-ba, ott mindent megtalálsz kb. de lehet elmegy a kedved tőle :wink:

Milan11 Elküldve: 2013-09-01 20:31 316i leáll menet közben!

szotakdavid írta:
Milan11 írta: Helló!

Az autó(e46 316i 2002 facelift)
A probléma, hogy menet közben egyszercsak leállt a motor, félreálltam újrainditottam és ment gond nélkül. Pár kilométer múlva észrevettem, hogy nagyobb bukkanonál felvillan a DSC jelző. Majd mikor hosszabb állás után el akartam indulni már nem indult a motor. Inditozott, de a motor nem indult be. Kis idő múlva megprobáltam és egyből elindult. Épp haza értem mikor újra megállt a motor és utánna megint nem akarat indulni. Olvastam ac-pumpa hibát, fötengely jeladót, kormányszög jeladót, légtömegmérőt, kérdésem, hogy pontosan ilyenkor mi lehet a baj, akinek már volt ugyanilyen problémája, talán konkrétan tudja mi lehet a baj, megköszönnném, ha megirná, vagy ötleteket még ha van.
Köszönöm


Egy hibatároló kiolvasása segítene!


Tudtok ajánlani egyet budapesten. Esetleg otthoni megoldáshoz, mik kellenek, vagy hozzá se kezdjek, ha nincs semmi felszerelésem?

szotakdavid Elküldve: 2013-09-01 19:14 316i leáll menet közben!

Milan11 írta: Helló!

Az autó(e46 316i 2002 facelift)
A probléma, hogy menet közben egyszercsak leállt a motor, félreálltam újrainditottam és ment gond nélkül. Pár kilométer múlva észrevettem, hogy nagyobb bukkanonál felvillan a DSC jelző. Majd mikor hosszabb állás után el akartam indulni már nem indult a motor. Inditozott, de a motor nem indult be. Kis idő múlva megprobáltam és egyből elindult. Épp haza értem mikor újra megállt a motor és utánna megint nem akarat indulni. Olvastam ac-pumpa hibát, fötengely jeladót, kormányszög jeladót, légtömegmérőt, kérdésem, hogy pontosan ilyenkor mi lehet a baj, akinek már volt ugyanilyen problémája, talán konkrétan tudja mi lehet a baj, megköszönnném, ha megirná, vagy ötleteket még ha van.
Köszönöm


Egy hibatároló kiolvasása segítene!

Milan11 Elküldve: 2013-09-01 15:46 316i leáll menet közben!

Helló!

Az autó(e46 316i 2002 facelift)
A probléma, hogy menet közben egyszercsak leállt a motor, félreálltam újrainditottam és ment gond nélkül. Pár kilométer múlva észrevettem, hogy nagyobb bukkanonál felvillan a DSC jelző. Majd mikor hosszabb állás után el akartam indulni már nem indult a motor. Inditozott, de a motor nem indult be. Kis idő múlva megprobáltam és egyből elindult. Épp haza értem mikor újra megállt a motor és utánna megint nem akarat indulni. Olvastam ac-pumpa hibát, fötengely jeladót, kormányszög jeladót, légtömegmérőt, kérdésem, hogy pontosan ilyenkor mi lehet a baj, akinek már volt ugyanilyen problémája, talán konkrétan tudja mi lehet a baj, megköszönnném, ha megirná, vagy ötleteket még ha van.
Köszönöm

culkin Elküldve: 2013-08-30 08:58 Mi lehet a baj?

MattM325 írta:
culkin írta: Hello Mindenki!

Most járok itt először! A szaktudásotokra lenne szükségem!
Van egy e46 kombim, 2001/10. havi(facelift,150le)! Amikor elindulok vele, 1-es,2-esben nem adja le a normál teljesítményt, tehát nem indul meg úgy az autó, ahogy azt kellene! Majd jön a 3-dik és akkor sem indul meg, csak akkor, ha elkezdem "pumpálni" a gázt, de nem tövig benyomva, hanem csak "felül" kicsi úton, és után elkap valamit, vagy nem tudom, és megindul az autó, turbó is jó, és jól húz! Remélem érthető voltam, ha nem akkor sry!

a válaszokat előre is köszönöm!


Több hasonló hibával lehet találkozni, gyakorlatilag bármi lehet, aminek köze van a turbóhoz és a motorvezérléshez. Amit gond nélkül megtehetsz, nézd át a vákuumcsöveket és pucold ki az agr szelepet. Googliban van sokféle segítség ezekkel kapcsolatban.


Még annyi, hogy a fent leírtakon kívül szerintem ne találgass, vidd el kiolvastatni a hibát, ennyiből senki sem fogja megmondani mi a baja.

Eszembe jutott még valami: A turbó nyomásszabályzó szelepet cseréld fel az agr vezérlővel és ha van különbség a menetteljesítményben, akár meg is lehet a hiba.



Köszönöm a segítséget! Majd írok, ha kiderült, hogy mi is az!!!