Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


Atilla Elküldve: 2013-06-14 22:46 Elsõ lámpák

Nolti írta: Sziasztok Nolti vagyok!
Segítségetek kérném!
320d facelift utáni projektoros xenon lámpámba elvileg kiégett a foncsor!
A fényerősége szinte nulla.
Lehet-e foncsort cserélni benne, vagy lámpát kell cserélnem?
Tudtok-e segíteni, cserélt-e-már valaki foncsort benne?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv:Nolti

Változott-e a fény színe, pl a fehérből, sárgából lila lett?

YELLOW Elküldve: 2013-06-09 19:32 Kasza mester 0670-5799225

Gabesz1701 írta: Üdv!
Érdeklődnék, hogy egy 2000-es évjáratú (facelift előtti) E46 sedan-hoz, van-e króm ajtókeret mind2 oldalra, illetve belülre faberakás vagyis fa színű díszlécek (a 4 ajtóra, a műszerfalra és a sebváltó körül lévő keret helyére - ami csak elől elektromos ablakos)
Ha igen egy árat itt vagy e-mailben had kérjek már ha van rá lehetőség.
Előre is köszönöm!


hívd fel, itt nem valószínű, hogy fog válaszólni... (bár tévedhetek)

Gabesz1701 Elküldve: 2013-06-09 19:30 Kasza mester 0670-5799225

Üdv!
Érdeklődnék, hogy egy 2000-es évjáratú (facelift előtti) E46 sedan-hoz, van-e króm ajtókeret mind2 oldalra, illetve belülre faberakás vagyis fa színű díszlécek (a 4 ajtóra, a műszerfalra és a sebváltó körül lévő keret helyére - ami csak elől elektromos ablakos)
Ha igen egy árat itt vagy e-mailben had kérjek már ha van rá lehetőség.
Előre is köszönöm!

Vendég Elküldve: 2013-06-07 13:07 Bontásból

Bmw e46 318i kombi face lift bontódik!

Eladó egy angol facelift kombi (touring) 318i alkatrészei!
A motorja a hirdetéseim közt megtalálható.
Futómű, karosszéria, váltó minden van!

KATALIZÁTOR AZ VISZONT NINCS!

http://aprod.hu/hirdetes/bmw-e...15j1b.html

Pocses Elküldve: 2013-06-06 06:45 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta: Akkor sorban:
ELM: nem BMW-hez való elsődlegesen. A facelift előtti modellekben csak a motort tudod vele nézni. A progik elég általánosak, általános obd nézelődéshez jó lehet. Specifikus hibakódokat nem ismer.

Carsoft 6.5: jobb már, mint az előző, gyorsabb a kommunikáció, egyszerű windowsos felület hibakódokat illetően sokszor hazudik. Specifikus hibakódokat nem ismer.

Bmwscanner: Amire tervezték, arra nem igazán lehet használni. Hibakód olvasást el kell felejteni, mert egyrészt az is írja ami nincs is, illetve a hexa kódokat a mai napig nem sikerült megfejteni. Elvileg CKM funkciókat lehet vele állítani, inspekciót nullázni ilyesmi.
Amire igazán jó lehet óracsoport km óra állást állítani, de e46-nál csak m35080-as chip-ig tudja írni az EEPROMOT. Utólagos extrázásnál lehet hasznát venni, de elég bonyolult a kezelése, nem nehéz marhaságot csinálni...

DIS V44: gyári program. Diagnosztikára, élőadatra és az utólagos extrázásra, tökéletes, hiszen erre találták ki.
DIS V57: gyári program. Diagnosztikára, élőadatra való mert extrázásra már ott az SSS.

INPA: gyors diagnosztikára, hibatörlésre, élőadat nézésre a legjobb, én legtöbbször ezt használom. Hibahatároknál tud marhaságot mutatni, néha fenntartással kell hozzáállni. Utána kell nézni mit is lát az ember és mi fér bele abba a tűrésbe.

NCS utólagos extrázásra, CKM állítgatásra, funkciók ki, be kapcsolására tökéletes.

A leírás korántsem tökéletes. Elsődlegesen bmw320d4 tudna egy esszét kerekíteni, hiszen neki ez a szakmája. De Tano is vágja mit hogy. Szotakdavid-hoz is lehet fordulni, ha arról van szó.


Nagyon köszönöm a válaszod, igazán teljes körű, főleg nekem ki nem ért hozzá. Mindenképp felhajtok egy "normálisabb" progit mert hosszútávon gondolkodok BMW-ben.:kiraly:
Ha van a vőmnek "fówágen" konszernhez akkor lesz ehhez is tuti.:wink:

jons Elküldve: 2013-06-05 21:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Akkor sorban:
ELM: nem BMW-hez való elsődlegesen. A facelift előtti modellekben csak a motort tudod vele nézni. A progik elég általánosak, általános obd nézelődéshez jó lehet. Specifikus hibakódokat nem ismer.

Carsoft 6.5: jobb már, mint az előző, gyorsabb a kommunikáció, egyszerű windowsos felület hibakódokat illetően sokszor hazudik. Specifikus hibakódokat nem ismer.

Bmwscanner: Amire tervezték, arra nem igazán lehet használni. Hibakód olvasást el kell felejteni, mert egyrészt az is írja ami nincs is, illetve a hexa kódokat a mai napig nem sikerült megfejteni. Elvileg CKM funkciókat lehet vele állítani, inspekciót nullázni ilyesmi.
Amire igazán jó lehet óracsoport km óra állást állítani, de e46-nál csak m35080-as chip-ig tudja írni az EEPROMOT. Utólagos extrázásnál lehet hasznát venni, de elég bonyolult a kezelése, nem nehéz marhaságot csinálni...

DIS V44: gyári program. Diagnosztikára, élőadatra és az utólagos extrázásra, tökéletes, hiszen erre találták ki.
DIS V57: gyári program. Diagnosztikára, élőadatra való mert extrázásra már ott az SSS.

INPA: gyors diagnosztikára, hibatörlésre, élőadat nézésre a legjobb, én legtöbbször ezt használom. Hibahatároknál tud marhaságot mutatni, néha fenntartással kell hozzáállni. Utána kell nézni mit is lát az ember és mi fér bele abba a tűrésbe.

NCS utólagos extrázásra, CKM állítgatásra, funkciók ki, be kapcsolására tökéletes.

A leírás korántsem tökéletes. Elsődlegesen bmw320d4 tudna egy esszét kerekíteni, hiszen neki ez a szakmája. De Tano is vágja mit hogy. Szotakdavid-hoz is lehet fordulni, ha arról van szó.

squierbandi Elküldve: 2013-06-01 18:17 Turbo

YELLOW írta:
ute107 írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
squierbandi írta: szeva


mi a különbség a 2001-es 320D és a 150 lovas facelift turbója közt?

tehát ha találok olcsón facelift turbót,akkor akár azt is bele tudom tenni a gépba és működni fog vele?


az egyik mechanikus állítású, a másik elektromos. mármint a geometria állítása. ha jól tudom.


E46-on belül,az eu3-asoké vákuumos állítású,az eu4-eseké elektromos.



Így van ember84 írta jól, de nem ez a válasz rá. Yellow te most mellényúltál.

Facelift előtti és utáni vákumos vezérlésű turbók között van különbség.
Egyik GT15 a másik GT17....
Nagyobb méretű turbóval szerelték a facelifteseket. Ha jól tudom GT1746VA a faceliftes típus jelzése.



mint általában mindig :D
én emígy tudtam, hogy az adagolósok mech. (vákuum-os), CR-meg már elektronyosak. na megen tanultunk valamit. a méret is igaz, de azt a működési téma miatt meg sem említettem. de akkor ezekszerint az EU besorolásnak is van jelentősége... :kiraly:



Tehát a kérdésem lényegét tekintve,nem jó a face lift turbó az én gépembe?

Az elektromos biztos nem. Ezt vágtam eddig is.
de a vákumos stimmelhet?
illetve 2002-es 530 -ból való származó jó lehet?

pillanatnyilag ezeket találom olcsón a neten

...de ha beliknkelne nekem valaki egy oldalt ahol magam is tudnám ellenőrizni az is király lenne

köszi






YELLOW Elküldve: 2013-05-26 21:19 Turbo

ute107 írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
squierbandi írta: szeva


mi a különbség a 2001-es 320D és a 150 lovas facelift turbója közt?

tehát ha találok olcsón facelift turbót,akkor akár azt is bele tudom tenni a gépba és működni fog vele?


az egyik mechanikus állítású, a másik elektromos. mármint a geometria állítása. ha jól tudom.


E46-on belül,az eu3-asoké vákuumos állítású,az eu4-eseké elektromos.



Így van ember84 írta jól, de nem ez a válasz rá. Yellow te most mellényúltál.

Facelift előtti és utáni vákumos vezérlésű turbók között van különbség.
Egyik GT15 a másik GT17....
Nagyobb méretű turbóval szerelték a facelifteseket. Ha jól tudom GT1746VA a faceliftes típus jelzése.



mint általában mindig :D
én emígy tudtam, hogy az adagolósok mech. (vákuum-os), CR-meg már elektronyosak. na megen tanultunk valamit. a méret is igaz, de azt a működési téma miatt meg sem említettem. de akkor ezekszerint az EU besorolásnak is van jelentősége... :kiraly:

ute107 Elküldve: 2013-05-26 21:16 Turbo

ember84 írta:
YELLOW írta:
squierbandi írta: szeva


mi a különbség a 2001-es 320D és a 150 lovas facelift turbója közt?

tehát ha találok olcsón facelift turbót,akkor akár azt is bele tudom tenni a gépba és működni fog vele?


az egyik mechanikus állítású, a másik elektromos. mármint a geometria állítása. ha jól tudom.


E46-on belül,az eu3-asoké vákuumos állítású,az eu4-eseké elektromos.



Így van ember84 írta jól, de nem ez a válasz rá. Yellow te most mellényúltál.

Facelift előtti és utáni vákumos vezérlésű turbók között van különbség.
Egyik GT15 a másik GT17....
Nagyobb méretű turbóval szerelték a facelifteseket. Ha jól tudom GT1746VA a faceliftes típus jelzése.

ember84 Elküldve: 2013-05-26 17:30 Turbo

YELLOW írta:
squierbandi írta: szeva


mi a különbség a 2001-es 320D és a 150 lovas facelift turbója közt?

tehát ha találok olcsón facelift turbót,akkor akár azt is bele tudom tenni a gépba és működni fog vele?


az egyik mechanikus állítású, a másik elektromos. mármint a geometria állítása. ha jól tudom.


E46-on belül,az eu3-asoké vákuumos állítású,az eu4-eseké elektromos.