Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


veszkoo85 Elküldve: 2013-03-23 10:26 Autóvásárlás

jlaci74 írta:
veszkoo85 írta:
jlaci74 írta:
nickname írta:
veszkoo85 írta:
xlzx írta: automata miatt beszélnek le róla sokan... pedig gyönyörű. individual belsős. minden létező extra benne van, még a hátsó ülés is fűthető stb stb


mi bajod van az automatával.
nekem is az van,csinálja rendesen a dolgát!!!!!!!!!most léptem át több mint 3OOezer kilométer fölött vagyok.........
manuálisnál 2tömegű lendkerék és társai is árban ott van mint az automata.
haveromnak E6O 535D facelift váltófelújítás 25Oezer volt....


Az E46 GM váltoja tényleg kerülendö, nem egy jó konstrokció



A GM nem egy sikertörténet.
Nekem volt/van e46 mindkét váltóval, de az automatától hamar elment a kedvem .
( elnézést minden hykomat tulajtól :mrgreen: )
Állandóan bőg a motor, nem érzed a nyomatékot, amiből egyébként van bőven.
Ja, és egy GM teljes felújítás 300-350 körül mozog, ennek a feléből megvan a lendkerék kuplunggal és pár óra alatt ki van cserélve, plusz nem kell trélerezni mert nincs getreibe not program ...
Az E90 / E60 ZF váltója már más dimenzió, az zsííír .

ezt kimondta neked hogy ennyibe kerül a váltó felújítás.ha elszáll a kuplung akkor is tréler van.


Neked ki mondta hogy nem ennyi? Felújítást írtam és nem javítást, tehát egy kb. 250-300e. km-t ( persze használat függő , van akinek ennyit se, van akinek többet ) futott váltó felújítása nagyságrendileg 3 kiló.
Hogy ki mondta, sokan. Pl. a bátyám pár hete vett egy 530d-t amiben fel kellett újítani a váltót az előző tulajnak és az pl. 350 volt...
Ja , azért a kuplung nem szokott úgy elszállni, hogy trélerezés legyen belőle.


Hali.nem akarok vitába keveredni veled hogy mi mennyibe kerül..Pest megyében lakom van itt egy szerelő aki automata váltókat rak rendbe ő mondta ezeket az összegeket.Amúgy is egy több mint 1o éves technikáról van szó. azóta kijött már egy pár generáció ami jó lenyomta az árakat.abban az időben szerintem hibátlan volt nem úgy mint egy tipptronic az audinál.

Jonerto Elküldve: 2013-03-22 22:45 DSC

YELLOW írta:
xlzx írta:
YELLOW írta:
xlzx írta:
Jonerto írta: Köszönöm midenkinek a jótanácsokat.
Először a biztikkel fogom kezdeni,menézam azéert a fékfolyadék szintet is aztán ha semmi akkor jöhet a diag.Gyanus lehet még hogy pár héttel ezelött rakattam bele riasztrót és a visszajelző ledet a DSC gomb mellé rakták.
Majd leírom hogy mi lett a vége a történetnek.


szia! abs jeladó lesz a baj. Ha nem megy a km órád akkor a bal oldali, ha megy akkor a jobb oldali hátul. Faceliftes autóhoz van itthon jeladóm, 5000ért a tied!

üdv


de ezt miből gondolod? addig nem volt baja, amíg ki nem kapcsolta, meg nem kezdte el kapcsolgatni. itt vagy egy relé maradt bent, vagy a biztije szállt el.


mert leállítja, és utána 50méter után visszadobja.


akár lehetne... de ugye tudod pl az ABS nem aktív bizonyos sebesség alatt. lehet az 50m pont. aztán mikor bekapcsolna, nem tud, mert bizti hibás.

km órája csak jó különben írta volna. mondjuk lehet még attól a jobbos szar. hát nem tom.

Üdv.
Km óra jó,DSC-t érintő biztiket átnéztem jók.
Fékfolyadék nincs amin alatt.
Voltam egy helyen diagolni de sajnos nem volt valami faxa programjuk,úgyhogy előrébb nem jutottam.Holnap megyek egy másik helyre,remélem ott pesz valami eredmény.
Ha nem itt fórumon is vannak diagolós kollégák lehet megkeresem valamelyiket.

Vendég Elküldve: 2013-03-22 19:53 Autóvásárlás

veszkoo85 írta:
jlaci74 írta:
nickname írta:
veszkoo85 írta:
xlzx írta: automata miatt beszélnek le róla sokan... pedig gyönyörű. individual belsős. minden létező extra benne van, még a hátsó ülés is fűthető stb stb


mi bajod van az automatával.
nekem is az van,csinálja rendesen a dolgát!!!!!!!!!most léptem át több mint 3OOezer kilométer fölött vagyok.........
manuálisnál 2tömegű lendkerék és társai is árban ott van mint az automata.
haveromnak E6O 535D facelift váltófelújítás 25Oezer volt....


Az E46 GM váltoja tényleg kerülendö, nem egy jó konstrokció



A GM nem egy sikertörténet.
Nekem volt/van e46 mindkét váltóval, de az automatától hamar elment a kedvem .
( elnézést minden hykomat tulajtól :mrgreen: )
Állandóan bőg a motor, nem érzed a nyomatékot, amiből egyébként van bőven.
Ja, és egy GM teljes felújítás 300-350 körül mozog, ennek a feléből megvan a lendkerék kuplunggal és pár óra alatt ki van cserélve, plusz nem kell trélerezni mert nincs getreibe not program ...
Az E90 / E60 ZF váltója már más dimenzió, az zsííír .

ezt kimondta neked hogy ennyibe kerül a váltó felújítás.ha elszáll a kuplung akkor is tréler van.


Neked ki mondta hogy nem ennyi? Felújítást írtam és nem javítást, tehát egy kb. 250-300e. km-t ( persze használat függő , van akinek ennyit se, van akinek többet ) futott váltó felújítása nagyságrendileg 3 kiló.
Hogy ki mondta, sokan. Pl. a bátyám pár hete vett egy 530d-t amiben fel kellett újítani a váltót az előző tulajnak és az pl. 350 volt...
Ja , azért a kuplung nem szokott úgy elszállni, hogy trélerezés legyen belőle.

veszkoo85 Elküldve: 2013-03-22 19:37 Autóvásárlás

jlaci74 írta:
nickname írta:
veszkoo85 írta:
xlzx írta: automata miatt beszélnek le róla sokan... pedig gyönyörű. individual belsős. minden létező extra benne van, még a hátsó ülés is fűthető stb stb


mi bajod van az automatával.
nekem is az van,csinálja rendesen a dolgát!!!!!!!!!most léptem át több mint 3OOezer kilométer fölött vagyok.........
manuálisnál 2tömegű lendkerék és társai is árban ott van mint az automata.
haveromnak E6O 535D facelift váltófelújítás 25Oezer volt....


Az E46 GM váltoja tényleg kerülendö, nem egy jó konstrokció



A GM nem egy sikertörténet.
Nekem volt/van e46 mindkét váltóval, de az automatától hamar elment a kedvem .
( elnézést minden hykomat tulajtól :mrgreen: )
Állandóan bőg a motor, nem érzed a nyomatékot, amiből egyébként van bőven.
Ja, és egy GM teljes felújítás 300-350 körül mozog, ennek a feléből megvan a lendkerék kuplunggal és pár óra alatt ki van cserélve, plusz nem kell trélerezni mert nincs getreibe not program ...
Az E90 / E60 ZF váltója már más dimenzió, az zsííír .

ezt kimondta neked hogy ennyibe kerül a váltó felújítás.ha elszáll a kuplung akkor is tréler van.

Vendég Elküldve: 2013-03-22 19:30 Autóvásárlás

nickname írta:
veszkoo85 írta:
xlzx írta: automata miatt beszélnek le róla sokan... pedig gyönyörű. individual belsős. minden létező extra benne van, még a hátsó ülés is fűthető stb stb


mi bajod van az automatával.
nekem is az van,csinálja rendesen a dolgát!!!!!!!!!most léptem át több mint 3OOezer kilométer fölött vagyok.........
manuálisnál 2tömegű lendkerék és társai is árban ott van mint az automata.
haveromnak E6O 535D facelift váltófelújítás 25Oezer volt....


Az E46 GM váltoja tényleg kerülendö, nem egy jó konstrokció



A GM nem egy sikertörténet.
Nekem volt/van e46 mindkét váltóval, de az automatától hamar elment a kedvem .
( elnézést minden hykomat tulajtól :mrgreen: )
Állandóan bőg a motor, nem érzed a nyomatékot, amiből egyébként van bőven.
Ja, és egy GM teljes felújítás 300-350 körül mozog, ennek a feléből megvan a lendkerék kuplunggal és pár óra alatt ki van cserélve, plusz nem kell trélerezni mert nincs getreibe not program ...
Az E90 / E60 ZF váltója már más dimenzió, az zsííír .

YELLOW Elküldve: 2013-03-22 19:29 DSC

xlzx írta:
YELLOW írta:
xlzx írta:
Jonerto írta: Köszönöm midenkinek a jótanácsokat.
Először a biztikkel fogom kezdeni,menézam azéert a fékfolyadék szintet is aztán ha semmi akkor jöhet a diag.Gyanus lehet még hogy pár héttel ezelött rakattam bele riasztrót és a visszajelző ledet a DSC gomb mellé rakták.
Majd leírom hogy mi lett a vége a történetnek.


szia! abs jeladó lesz a baj. Ha nem megy a km órád akkor a bal oldali, ha megy akkor a jobb oldali hátul. Faceliftes autóhoz van itthon jeladóm, 5000ért a tied!

üdv


de ezt miből gondolod? addig nem volt baja, amíg ki nem kapcsolta, meg nem kezdte el kapcsolgatni. itt vagy egy relé maradt bent, vagy a biztije szállt el.


mert leállítja, és utána 50méter után visszadobja.


akár lehetne... de ugye tudod pl az ABS nem aktív bizonyos sebesség alatt. lehet az 50m pont. aztán mikor bekapcsolna, nem tud, mert bizti hibás.

km órája csak jó különben írta volna. mondjuk lehet még attól a jobbos szar. hát nem tom.

xlzx Elküldve: 2013-03-22 19:25 DSC

YELLOW írta:
xlzx írta:
Jonerto írta: Köszönöm midenkinek a jótanácsokat.
Először a biztikkel fogom kezdeni,menézam azéert a fékfolyadék szintet is aztán ha semmi akkor jöhet a diag.Gyanus lehet még hogy pár héttel ezelött rakattam bele riasztrót és a visszajelző ledet a DSC gomb mellé rakták.
Majd leírom hogy mi lett a vége a történetnek.


szia! abs jeladó lesz a baj. Ha nem megy a km órád akkor a bal oldali, ha megy akkor a jobb oldali hátul. Faceliftes autóhoz van itthon jeladóm, 5000ért a tied!

üdv


de ezt miből gondolod? addig nem volt baja, amíg ki nem kapcsolta, meg nem kezdte el kapcsolgatni. itt vagy egy relé maradt bent, vagy a biztije szállt el.


mert leállítja, és utána 50méter után visszadobja.

nickname Elküldve: 2013-03-22 19:19 Autóvásárlás

veszkoo85 írta:
xlzx írta: automata miatt beszélnek le róla sokan... pedig gyönyörű. individual belsős. minden létező extra benne van, még a hátsó ülés is fűthető stb stb


mi bajod van az automatával.
nekem is az van,csinálja rendesen a dolgát!!!!!!!!!most léptem át több mint 3OOezer kilométer fölött vagyok.........
manuálisnál 2tömegű lendkerék és társai is árban ott van mint az automata.
haveromnak E6O 535D facelift váltófelújítás 25Oezer volt....


Az E46 GM váltoja tényleg kerülendö, nem egy jó konstrokció

veszkoo85 Elküldve: 2013-03-22 19:15 Autóvásárlás

xlzx írta: automata miatt beszélnek le róla sokan... pedig gyönyörű. individual belsős. minden létező extra benne van, még a hátsó ülés is fűthető stb stb


mi bajod van az automatával.
nekem is az van,csinálja rendesen a dolgát!!!!!!!!!most léptem át több mint 3OOezer kilométer fölött vagyok.........
manuálisnál 2tömegű lendkerék és társai is árban ott van mint az automata.
haveromnak E6O 535D facelift váltófelújítás 25Oezer volt....

YELLOW Elküldve: 2013-03-22 19:01 DSC

xlzx írta:
Jonerto írta: Köszönöm midenkinek a jótanácsokat.
Először a biztikkel fogom kezdeni,menézam azéert a fékfolyadék szintet is aztán ha semmi akkor jöhet a diag.Gyanus lehet még hogy pár héttel ezelött rakattam bele riasztrót és a visszajelző ledet a DSC gomb mellé rakták.
Majd leírom hogy mi lett a vége a történetnek.


szia! abs jeladó lesz a baj. Ha nem megy a km órád akkor a bal oldali, ha megy akkor a jobb oldali hátul. Faceliftes autóhoz van itthon jeladóm, 5000ért a tied!

üdv


de ezt miből gondolod? addig nem volt baja, amíg ki nem kapcsolta, meg nem kezdte el kapcsolgatni. itt vagy egy relé maradt bent, vagy a biztije szállt el.