Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


negativ0001 Elküldve: 2013-02-23 21:57 Motorolaj

jrtom írta:
negativ0001 írta:
jrtom írta:
negativ0001 írta: MA megvolt a nagy XAdo mazo ekson. Motorolaj lecserelve, de elotte Vitaflush beleteve es ugy mentem 50 km-t, aztan leeresztve es Xado 5w-40 SM kerult bele. Lebontottam az egesz generator hazat, a spanolot es a szervo pompat ahoz, hogy hozza jussak az olajszuro haz csavarjaihoz. Igy kicsereltem az O gyurut, ami total meg volt kemenyedve es nem tomitett ezert omlott az olaj.
Valtobol is leengedtem az olajat, pedig sarga cimkes, ez allitolag lifetime. Na, de en nem hiszek a lifetime olajakban. A szaga teljesen mas volt, mint a jellegzetes valto szag.
A difibol is lecsereltem, na ennek valtoolaj szaga volt.
Mindkettobe Xado szintetikus 75w-90 GL 3/4/5 olaj kerult es az AMC Maximum Transmission
( http://xado.us/new-product-in-xado-e-store-amc )
revitalizalobol 10-10 ml.
Ezutan beszeltem a szerelommel s mondta, hogy nem szabadott volna lecserelni az olajat, mert ami benne volt az szpecialis lifetime es inkabb csak az adalekot kellett volna beletegyem, na meg a difibe nem 75-90 olaj jar, hanem 75w-140 , mert nagyobb a hoterheles es a 90es olajjal tul fog hevulni es a szimeringeket megsuti s majd folyni fog.
Na erre varjak gombot.
Volt erre meg precedens?


Nem tettél semmi rosszat a váltóolajcserével, ez az örökélet olaj egy blabla.
A difibe meg tényleg 140-es megy, az sokkal büdösebb is.


ja ja, most keresgelek a netten es latom, hogy 90est irnak, meg 140est is, utobbit az LSD (limited slip differential) tipusu difikbe, amiket allitolag 2002 (facelift) utan csinaltak, de meg nem vagyok meggyozodve....



Én is úgylátom, hogy jó a 90-es is, de nem ugyan az mint ami a váltóba megy.

A castrol oldalán van egy tipusválasztó, ott a sperr difihez hozza a 140-est, de szerintem a simába mind a kettő jó akkor, csak ugye az mégse váltóolaj.


en itt neztem
http://www.redlineoil.com/news_article.aspx?id=13

jrtom Elküldve: 2013-02-23 21:46 Motorolaj

negativ0001 írta:
jrtom írta:
negativ0001 írta: MA megvolt a nagy XAdo mazo ekson. Motorolaj lecserelve, de elotte Vitaflush beleteve es ugy mentem 50 km-t, aztan leeresztve es Xado 5w-40 SM kerult bele. Lebontottam az egesz generator hazat, a spanolot es a szervo pompat ahoz, hogy hozza jussak az olajszuro haz csavarjaihoz. Igy kicsereltem az O gyurut, ami total meg volt kemenyedve es nem tomitett ezert omlott az olaj.
Valtobol is leengedtem az olajat, pedig sarga cimkes, ez allitolag lifetime. Na, de en nem hiszek a lifetime olajakban. A szaga teljesen mas volt, mint a jellegzetes valto szag.
A difibol is lecsereltem, na ennek valtoolaj szaga volt.
Mindkettobe Xado szintetikus 75w-90 GL 3/4/5 olaj kerult es az AMC Maximum Transmission
( http://xado.us/new-product-in-xado-e-store-amc )
revitalizalobol 10-10 ml.
Ezutan beszeltem a szerelommel s mondta, hogy nem szabadott volna lecserelni az olajat, mert ami benne volt az szpecialis lifetime es inkabb csak az adalekot kellett volna beletegyem, na meg a difibe nem 75-90 olaj jar, hanem 75w-140 , mert nagyobb a hoterheles es a 90es olajjal tul fog hevulni es a szimeringeket megsuti s majd folyni fog.
Na erre varjak gombot.
Volt erre meg precedens?


Nem tettél semmi rosszat a váltóolajcserével, ez az örökélet olaj egy blabla.
A difibe meg tényleg 140-es megy, az sokkal büdösebb is.


ja ja, most keresgelek a netten es latom, hogy 90est irnak, meg 140est is, utobbit az LSD (limited slip differential) tipusu difikbe, amiket allitolag 2002 (facelift) utan csinaltak, de meg nem vagyok meggyozodve....



Én is úgylátom, hogy jó a 90-es is, de nem ugyan az mint ami a váltóba megy.

A castrol oldalán van egy tipusválasztó, ott a sperr difihez hozza a 140-est, de szerintem a simába mind a kettő jó akkor, csak ugye az mégse váltóolaj.

negativ0001 Elküldve: 2013-02-23 21:42 Motorolaj

jrtom írta:
negativ0001 írta: MA megvolt a nagy XAdo mazo ekson. Motorolaj lecserelve, de elotte Vitaflush beleteve es ugy mentem 50 km-t, aztan leeresztve es Xado 5w-40 SM kerult bele. Lebontottam az egesz generator hazat, a spanolot es a szervo pompat ahoz, hogy hozza jussak az olajszuro haz csavarjaihoz. Igy kicsereltem az O gyurut, ami total meg volt kemenyedve es nem tomitett ezert omlott az olaj.
Valtobol is leengedtem az olajat, pedig sarga cimkes, ez allitolag lifetime. Na, de en nem hiszek a lifetime olajakban. A szaga teljesen mas volt, mint a jellegzetes valto szag.
A difibol is lecsereltem, na ennek valtoolaj szaga volt.
Mindkettobe Xado szintetikus 75w-90 GL 3/4/5 olaj kerult es az AMC Maximum Transmission
( http://xado.us/new-product-in-xado-e-store-amc )
revitalizalobol 10-10 ml.
Ezutan beszeltem a szerelommel s mondta, hogy nem szabadott volna lecserelni az olajat, mert ami benne volt az szpecialis lifetime es inkabb csak az adalekot kellett volna beletegyem, na meg a difibe nem 75-90 olaj jar, hanem 75w-140 , mert nagyobb a hoterheles es a 90es olajjal tul fog hevulni es a szimeringeket megsuti s majd folyni fog.
Na erre varjak gombot.
Volt erre meg precedens?


Nem tettél semmi rosszat a váltóolajcserével, ez az örökélet olaj egy blabla.
A difibe meg tényleg 140-es megy, az sokkal büdösebb is.


ja ja, most keresgelek a netten es latom, hogy 90est irnak, meg 140est is, utobbit az LSD (limited slip differential) tipusu difikbe, amiket allitolag 2002 (facelift) utan csinaltak, de meg nem vagyok meggyozodve....

zolfek Elküldve: 2013-02-22 14:06 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
zolfek írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
zolfek írta:
Jonerto írta:
zolfek írta: Sziasztok!


Olyan problémát észleltem a kocsimmal, hogy kb 2000-es fordulatszámnál meg - meg torpan. Hidegen és melegen is csinálja, de van olyan is, hogy nem csinálja.
Szerintetek mi lehet a probléma ok? Légtömegmérőre és turbó nyomásszabályzóra tippelek.

E46 320D Facelift 2003 touring.

Köszönöm a segítséget.

Üdv: Zoli

Üdv.
Diag mit mond?
Legelőször ezt nézesd meg.


Sziasztok!

Rátettük diagnosztikai műszerre a kocsit.
Hiba: Kipufogógáz visszakeringetés szabályzás

Jövőhéten kitisztítják az EGR szelepet és a Lambda szondát.
Közben kiderült az is, hogy chiptunning is van benne.
A hibát törölni lehet, de gázadásra visszahozza. Hátha a takarítás segít rajta.

Szerintetek a tisztítás megoldja a probélmát?
Volt valakinek hasonló esete?


Egy próbát megér,lehet segít lehet nem!


vagy dobd ki a csipszet belőle...


a chippel eddig nem volt gond. 10 hónap alatt 40.000km-t tettem a kocsiba. Már németből úgy hoztam be, hogy benne volt.


jah azt hittem most vetted... akkor azt másnál olvastam... sorry


Megkérdeztem az EGR szelep és a légtömegmérő árát.
EGR szelep csak gyáriban van: 48.677.- Ft
Légtömegmérő: Bosch: 86.000.- Ft de az Unixnál van 40% kedvezményem így 50.000.- Ft-ra jön ki. Kedden kiderül, hogy kell e bele valamelyik.

YELLOW Elküldve: 2013-02-22 13:57 Mi lehet a baj?

zolfek írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
zolfek írta:
Jonerto írta:
zolfek írta: Sziasztok!


Olyan problémát észleltem a kocsimmal, hogy kb 2000-es fordulatszámnál meg - meg torpan. Hidegen és melegen is csinálja, de van olyan is, hogy nem csinálja.
Szerintetek mi lehet a probléma ok? Légtömegmérőre és turbó nyomásszabályzóra tippelek.

E46 320D Facelift 2003 touring.

Köszönöm a segítséget.

Üdv: Zoli

Üdv.
Diag mit mond?
Legelőször ezt nézesd meg.


Sziasztok!

Rátettük diagnosztikai műszerre a kocsit.
Hiba: Kipufogógáz visszakeringetés szabályzás

Jövőhéten kitisztítják az EGR szelepet és a Lambda szondát.
Közben kiderült az is, hogy chiptunning is van benne.
A hibát törölni lehet, de gázadásra visszahozza. Hátha a takarítás segít rajta.

Szerintetek a tisztítás megoldja a probélmát?
Volt valakinek hasonló esete?


Egy próbát megér,lehet segít lehet nem!


vagy dobd ki a csipszet belőle...


a chippel eddig nem volt gond. 10 hónap alatt 40.000km-t tettem a kocsiba. Már németből úgy hoztam be, hogy benne volt.


jah azt hittem most vetted... akkor azt másnál olvastam... sorry

zolfek Elküldve: 2013-02-22 13:50 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
szotakdavid írta:
zolfek írta:
Jonerto írta:
zolfek írta: Sziasztok!


Olyan problémát észleltem a kocsimmal, hogy kb 2000-es fordulatszámnál meg - meg torpan. Hidegen és melegen is csinálja, de van olyan is, hogy nem csinálja.
Szerintetek mi lehet a probléma ok? Légtömegmérőre és turbó nyomásszabályzóra tippelek.

E46 320D Facelift 2003 touring.

Köszönöm a segítséget.

Üdv: Zoli

Üdv.
Diag mit mond?
Legelőször ezt nézesd meg.


Sziasztok!

Rátettük diagnosztikai műszerre a kocsit.
Hiba: Kipufogógáz visszakeringetés szabályzás

Jövőhéten kitisztítják az EGR szelepet és a Lambda szondát.
Közben kiderült az is, hogy chiptunning is van benne.
A hibát törölni lehet, de gázadásra visszahozza. Hátha a takarítás segít rajta.

Szerintetek a tisztítás megoldja a probélmát?
Volt valakinek hasonló esete?


Egy próbát megér,lehet segít lehet nem!


vagy dobd ki a csipszet belőle...


a chippel eddig nem volt gond. 10 hónap alatt 40.000km-t tettem a kocsiba. Már németből úgy hoztam be, hogy benne volt.

YELLOW Elküldve: 2013-02-22 12:48 Mi lehet a baj?

szotakdavid írta:
zolfek írta:
Jonerto írta:
zolfek írta: Sziasztok!


Olyan problémát észleltem a kocsimmal, hogy kb 2000-es fordulatszámnál meg - meg torpan. Hidegen és melegen is csinálja, de van olyan is, hogy nem csinálja.
Szerintetek mi lehet a probléma ok? Légtömegmérőre és turbó nyomásszabályzóra tippelek.

E46 320D Facelift 2003 touring.

Köszönöm a segítséget.

Üdv: Zoli

Üdv.
Diag mit mond?
Legelőször ezt nézesd meg.


Sziasztok!

Rátettük diagnosztikai műszerre a kocsit.
Hiba: Kipufogógáz visszakeringetés szabályzás

Jövőhéten kitisztítják az EGR szelepet és a Lambda szondát.
Közben kiderült az is, hogy chiptunning is van benne.
A hibát törölni lehet, de gázadásra visszahozza. Hátha a takarítás segít rajta.

Szerintetek a tisztítás megoldja a probélmát?
Volt valakinek hasonló esete?


Egy próbát megér,lehet segít lehet nem!


vagy dobd ki a csipszet belőle...

szotakdavid Elküldve: 2013-02-22 12:45 Mi lehet a baj?

zolfek írta:
Jonerto írta:
zolfek írta: Sziasztok!


Olyan problémát észleltem a kocsimmal, hogy kb 2000-es fordulatszámnál meg - meg torpan. Hidegen és melegen is csinálja, de van olyan is, hogy nem csinálja.
Szerintetek mi lehet a probléma ok? Légtömegmérőre és turbó nyomásszabályzóra tippelek.

E46 320D Facelift 2003 touring.

Köszönöm a segítséget.

Üdv: Zoli

Üdv.
Diag mit mond?
Legelőször ezt nézesd meg.


Sziasztok!

Rátettük diagnosztikai műszerre a kocsit.
Hiba: Kipufogógáz visszakeringetés szabályzás

Jövőhéten kitisztítják az EGR szelepet és a Lambda szondát.
Közben kiderült az is, hogy chiptunning is van benne.
A hibát törölni lehet, de gázadásra visszahozza. Hátha a takarítás segít rajta.

Szerintetek a tisztítás megoldja a probélmát?
Volt valakinek hasonló esete?


Egy próbát megér,lehet segít lehet nem!

zolfek Elküldve: 2013-02-22 12:38 Mi lehet a baj?

Jonerto írta:
zolfek írta: Sziasztok!


Olyan problémát észleltem a kocsimmal, hogy kb 2000-es fordulatszámnál meg - meg torpan. Hidegen és melegen is csinálja, de van olyan is, hogy nem csinálja.
Szerintetek mi lehet a probléma ok? Légtömegmérőre és turbó nyomásszabályzóra tippelek.

E46 320D Facelift 2003 touring.

Köszönöm a segítséget.

Üdv: Zoli

Üdv.
Diag mit mond?
Legelőször ezt nézesd meg.


Sziasztok!

Rátettük diagnosztikai műszerre a kocsit.
Hiba: Kipufogógáz visszakeringetés szabályzás

Jövőhéten kitisztítják az EGR szelepet és a Lambda szondát.
Közben kiderült az is, hogy chiptunning is van benne.
A hibát törölni lehet, de gázadásra visszahozza. Hátha a takarítás segít rajta.

Szerintetek a tisztítás megoldja a probélmát?
Volt valakinek hasonló esete?

Jonerto Elküldve: 2013-02-19 22:11 Mi lehet a baj?

zolfek írta: Sziasztok!


Olyan problémát észleltem a kocsimmal, hogy kb 2000-es fordulatszámnál meg - meg torpan. Hidegen és melegen is csinálja, de van olyan is, hogy nem csinálja.
Szerintetek mi lehet a probléma ok? Légtömegmérőre és turbó nyomásszabályzóra tippelek.

E46 320D Facelift 2003 touring.

Köszönöm a segítséget.

Üdv: Zoli

Üdv.
Diag mit mond?
Legelőször ezt nézesd meg.