Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


YELLOW Elküldve: 2018-04-08 05:21 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Adriano98 írta: Sziasztok!

Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. :?: :?:

Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?:-o:-o


én már láttam olyat, ami át volt alakítva. és magyar volt. E46 facelift előtti coupe lámpák és sárvédők. ha jól emlékszem.
amúgy nekem sem tetszettek a compact-ok, de már most egyre jobban nem zavarnak, ahogy kinéznek, sőt...
szerk.: sőt a gyári sárvédők maradnak,csak a lámpa és a lökös cserélődik FL előtti coupe-ra.

csabigyerek26 Elküldve: 2018-04-03 16:03 Autóvásárlás

YELLOW írta:
csabigyerek26 írta:
YELLOW írta:
csabigyerek26 írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta:
csabigyerek26 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele :D
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!


Szia! Sok tapasztalatom nincs,de én az E46-ot választanám,abból is a Facelift-est. Hallottam és olvastam is róla,hogy a Facelift elóttinek ki szokott szakadni a hátsó futóműve.Egy barátom már hegesztett ilyet,mert el volt repedve. A hathengeres motorok fenntartása nem sokkal több a négyeseknél a komolyabb tudás ellenére és szerintem megbízhatóbbak!Alkatrész van bőven új és bontott is. Találsz cikkeket,videókat a Youtube-is,vagy Totalcar Népítéletben.


annyi pénzből inkább ne akarjon, vagy legyen még egy 500ezer a zsebben :D


Yellow! Ezt ki tudnád nekem fejteni bővebben kérlek?


én szerintem normális állapotú, költségmentes E46-ot, főleg FaceLift-eset 1,2-ért nem lehet venni. azok leve 2.2-es motorosak. E36-ot lehet találni, de azok mind kasznizva lehetnek már. de lassan E46-ok is. az FL előttieknél tényleg jellemzőbb a futómű kiszakadás is. illetve elég koros autók már ezek, a legtöbb 4 tulajon már túl van vagy akár többön is. én már most nem nagyon vennék E46-ot sem, ha most kellene. vagy ha vennék nagyon a zsebbe kellene nyúlni. mert a jó állapotúak drágábbak, sőt állítólag most kezdenek bedrágulni is, most érték el azt a kort, hogy a jó állapotúak kezdenek érni is valamit.


Értem. Akkor még gyüjtögetek és nézelődök. Vagy adjam kicsit alább az igényeket és keressek 1.6 vagy 1.8 motorral?


olyat vegyél amilyet szeretnél. ilyen idős korban már nem a motoron fog múlni az ára. 11 éve, mikor én vettem a 2.2-es sor6 már 1,5 millával drágább volt, mint a sor4. tehát nekem részben azért anyagi megfontolása is volt, de nekem elég a sor4 is. nekem BMW volt a vágyam, igaz nem első autónak akartam.
ha sor6-ra vágysz, akkor vegyél olyat. már a motorizáltság nem sokat dob, sőt a dízelek még olcsóbbak is, nem úgy mint mikor 3-4 évesek voltak ezek az autók. ha tartod magad, akkor sajnos az állapotban kell lentebb adnod az igényeket. vagy külföldön kell nézelődni. én ezeket tudom javasolni, de a döntés a tiéd.


Rendben. Köszönöm szépen a korrekt válaszokat.

YELLOW Elküldve: 2018-04-03 12:20 Autóvásárlás

csabigyerek26 írta:
YELLOW írta:
csabigyerek26 írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta:
csabigyerek26 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele :D
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!


Szia! Sok tapasztalatom nincs,de én az E46-ot választanám,abból is a Facelift-est. Hallottam és olvastam is róla,hogy a Facelift elóttinek ki szokott szakadni a hátsó futóműve.Egy barátom már hegesztett ilyet,mert el volt repedve. A hathengeres motorok fenntartása nem sokkal több a négyeseknél a komolyabb tudás ellenére és szerintem megbízhatóbbak!Alkatrész van bőven új és bontott is. Találsz cikkeket,videókat a Youtube-is,vagy Totalcar Népítéletben.


annyi pénzből inkább ne akarjon, vagy legyen még egy 500ezer a zsebben :D


Yellow! Ezt ki tudnád nekem fejteni bővebben kérlek?


én szerintem normális állapotú, költségmentes E46-ot, főleg FaceLift-eset 1,2-ért nem lehet venni. azok leve 2.2-es motorosak. E36-ot lehet találni, de azok mind kasznizva lehetnek már. de lassan E46-ok is. az FL előttieknél tényleg jellemzőbb a futómű kiszakadás is. illetve elég koros autók már ezek, a legtöbb 4 tulajon már túl van vagy akár többön is. én már most nem nagyon vennék E46-ot sem, ha most kellene. vagy ha vennék nagyon a zsebbe kellene nyúlni. mert a jó állapotúak drágábbak, sőt állítólag most kezdenek bedrágulni is, most érték el azt a kort, hogy a jó állapotúak kezdenek érni is valamit.


Értem. Akkor még gyüjtögetek és nézelődök. Vagy adjam kicsit alább az igényeket és keressek 1.6 vagy 1.8 motorral?


olyat vegyél amilyet szeretnél. ilyen idős korban már nem a motoron fog múlni az ára. 11 éve, mikor én vettem a 2.2-es sor6 már 1,5 millával drágább volt, mint a sor4. tehát nekem részben azért anyagi megfontolása is volt, de nekem elég a sor4 is. nekem BMW volt a vágyam, igaz nem első autónak akartam.
ha sor6-ra vágysz, akkor vegyél olyat. már a motorizáltság nem sokat dob, sőt a dízelek még olcsóbbak is, nem úgy mint mikor 3-4 évesek voltak ezek az autók. ha tartod magad, akkor sajnos az állapotban kell lentebb adnod az igényeket. vagy külföldön kell nézelődni. én ezeket tudom javasolni, de a döntés a tiéd.

csabigyerek26 Elküldve: 2018-04-03 10:19 Autóvásárlás

YELLOW írta:
csabigyerek26 írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta:
csabigyerek26 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele :D
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!


Szia! Sok tapasztalatom nincs,de én az E46-ot választanám,abból is a Facelift-est. Hallottam és olvastam is róla,hogy a Facelift elóttinek ki szokott szakadni a hátsó futóműve.Egy barátom már hegesztett ilyet,mert el volt repedve. A hathengeres motorok fenntartása nem sokkal több a négyeseknél a komolyabb tudás ellenére és szerintem megbízhatóbbak!Alkatrész van bőven új és bontott is. Találsz cikkeket,videókat a Youtube-is,vagy Totalcar Népítéletben.


annyi pénzből inkább ne akarjon, vagy legyen még egy 500ezer a zsebben :D


Yellow! Ezt ki tudnád nekem fejteni bővebben kérlek?


én szerintem normális állapotú, költségmentes E46-ot, főleg FaceLift-eset 1,2-ért nem lehet venni. azok leve 2.2-es motorosak. E36-ot lehet találni, de azok mind kasznizva lehetnek már. de lassan E46-ok is. az FL előttieknél tényleg jellemzőbb a futómű kiszakadás is. illetve elég koros autók már ezek, a legtöbb 4 tulajon már túl van vagy akár többön is. én már most nem nagyon vennék E46-ot sem, ha most kellene. vagy ha vennék nagyon a zsebbe kellene nyúlni. mert a jó állapotúak drágábbak, sőt állítólag most kezdenek bedrágulni is, most érték el azt a kort, hogy a jó állapotúak kezdenek érni is valamit.


Értem. Akkor még gyüjtögetek és nézelődök. Vagy adjam kicsit alább az igényeket és keressek 1.6 vagy 1.8 motorral?

YELLOW Elküldve: 2018-04-03 09:57 Autóvásárlás

csabigyerek26 írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta:
csabigyerek26 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele :D
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!


Szia! Sok tapasztalatom nincs,de én az E46-ot választanám,abból is a Facelift-est. Hallottam és olvastam is róla,hogy a Facelift elóttinek ki szokott szakadni a hátsó futóműve.Egy barátom már hegesztett ilyet,mert el volt repedve. A hathengeres motorok fenntartása nem sokkal több a négyeseknél a komolyabb tudás ellenére és szerintem megbízhatóbbak!Alkatrész van bőven új és bontott is. Találsz cikkeket,videókat a Youtube-is,vagy Totalcar Népítéletben.


annyi pénzből inkább ne akarjon, vagy legyen még egy 500ezer a zsebben :D


Yellow! Ezt ki tudnád nekem fejteni bővebben kérlek?


én szerintem normális állapotú, költségmentes E46-ot, főleg FaceLift-eset 1,2-ért nem lehet venni. azok leve 2.2-es motorosak. E36-ot lehet találni, de azok mind kasznizva lehetnek már. de lassan E46-ok is. az FL előttieknél tényleg jellemzőbb a futómű kiszakadás is. illetve elég koros autók már ezek, a legtöbb 4 tulajon már túl van vagy akár többön is. én már most nem nagyon vennék E46-ot sem, ha most kellene. vagy ha vennék nagyon a zsebbe kellene nyúlni. mert a jó állapotúak drágábbak, sőt állítólag most kezdenek bedrágulni is, most érték el azt a kort, hogy a jó állapotúak kezdenek érni is valamit.

csabigyerek26 Elküldve: 2018-04-03 09:37 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Jani69 írta:
csabigyerek26 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele :D
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!


Szia! Sok tapasztalatom nincs,de én az E46-ot választanám,abból is a Facelift-est. Hallottam és olvastam is róla,hogy a Facelift elóttinek ki szokott szakadni a hátsó futóműve.Egy barátom már hegesztett ilyet,mert el volt repedve. A hathengeres motorok fenntartása nem sokkal több a négyeseknél a komolyabb tudás ellenére és szerintem megbízhatóbbak!Alkatrész van bőven új és bontott is. Találsz cikkeket,videókat a Youtube-is,vagy Totalcar Népítéletben.


annyi pénzből inkább ne akarjon, vagy legyen még egy 500ezer a zsebben :D


Yellow! Ezt ki tudnád nekem fejteni bővebben kérlek?

mopar Elküldve: 2018-04-02 14:39 Multikormány beszerelése utólag...

Udvozlet!
Szeretnem a segitsegeteket kerni,hatha valaki tud errol valamit.
2007-es facelift e60-ban szeretnem a gyari kormanyt kicserelni M-es verziora.
Az ebay-on talaltam is ami 2007-2010 ig van feltuntetve.
Az elado nem tud valaszt adni hogy ez illik-e az en automba,igy toletek kerdeznem meg.
Lehetseges minden macera nelkul (egyszeru csere)lecserelnem a kormanyt?
Koszonom a valaszokat!

YELLOW Elküldve: 2018-04-01 22:32 Autóvásárlás

Jani69 írta:
csabigyerek26 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele :D
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!


Szia! Sok tapasztalatom nincs,de én az E46-ot választanám,abból is a Facelift-est. Hallottam és olvastam is róla,hogy a Facelift elóttinek ki szokott szakadni a hátsó futóműve.Egy barátom már hegesztett ilyet,mert el volt repedve. A hathengeres motorok fenntartása nem sokkal több a négyeseknél a komolyabb tudás ellenére és szerintem megbízhatóbbak!Alkatrész van bőven új és bontott is. Találsz cikkeket,videókat a Youtube-is,vagy Totalcar Népítéletben.


annyi pénzből inkább ne akarjon, vagy legyen még egy 500ezer a zsebben :D

Jani69 Elküldve: 2018-04-01 22:30 Autóvásárlás

csabigyerek26 írta: Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Első autó vásárlása előtt állok, a rokoni/baráti körben több BMW is van, és be kell valljam, megfertőztek vele :D
Nagyjából 1,2 millió pénzt tudnék rá szánni, kicsivel többet is ha feltétlenül szükséges. Benzinest szeretnék, mivel ahogy számolgattam, nagyjából kb évi max 15 ezer kilométert mennék vele, úgy gondolom ezért nem éri meg dízelt venni. Ezen belül a hathengeres kétliteresre gondoltam.
A dilemma viszont a következő: E36 vagy E46?
Formavilágra ez a kettő tetszik nagyon, az ötösök valahogy nem.
Fogyasztás, hibalehetőségek, alkatrész ellátottság, szervizek hozzáértése, vezetési élmény, fenntarthatóság, szóval minden érdekel amit fel tudnátok hozni valamelyik típus mellet vagy ellen.
Előre is köszönöm!


Szia! Sok tapasztalatom nincs,de én az E46-ot választanám,abból is a Facelift-est. Hallottam és olvastam is róla,hogy a Facelift elóttinek ki szokott szakadni a hátsó futóműve.Egy barátom már hegesztett ilyet,mert el volt repedve. A hathengeres motorok fenntartása nem sokkal több a négyeseknél a komolyabb tudás ellenére és szerintem megbízhatóbbak!Alkatrész van bőven új és bontott is. Találsz cikkeket,videókat a Youtube-is,vagy Totalcar Népítéletben.

NOGRP Elküldve: 2018-03-20 20:16 Chip tuning

rezso írta: Üdv mindenki!

2015 F20 facelift 1.6 4 henger Turbo 136LE
(sajnos ilyet nem lehet választani a forumba regisztráláskor)

Az 1.6-ost lehetett kapni 170 majd 177 lóerővel is, amég meg nem jött helyette a 3 hengeres,nem sokkal a facelift után.
Szerintetek hardverileg miben különböznek a 136 lóerőstől?
Mekkora az esély, hogy a turbó tönkremegy, ha ez esetleg más?

Melyik chiptuning céget javasoljátok?
A netes keresgélés alapján az Autokorbel a legmeggyőzőbb.
Természetesen alacsony fordulaton is kell az erő, nem szeretem bőgetni.


Sziasztok!

Nekem is hasonló jellegű kérdésem van azzal a különbséggel, hogy nekem nem 116i-m van hanem 114i. Minden porcikájában ugyan az mint a 116i. Szerintetek van bármilyen lehetőség arra, hogy a 116i-vel megegyező motorvezérlőt szoftvert megkapja?