Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3743 találat


xlzx Elküldve: 2012-11-27 11:58 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Most már valaki tényleg segítsen rajtam!

Adott az autóm, 2003/2.havi faceliftes,150lovas,5sebes 320d.
2éve van nálam, amikor elhoztam egyből blokkcsere volt benne, ugyanis pillangósan vettem az autót. Belekerült egy saccper 150ezret futott blokk. Tök jó is volt, nem is fogyaszott sokat..

Majd az utóbbi hónapokban nagyon kibabrál velem az autó. Megy ugyanúgy, semmi változás nincs a teljesítményben. Élőadat mérésen is hibátlanul muzsikált. Minden stimmel, 2 porlasztócsúcs tér el egy kicsit,de a -5 és 5közötti skálán -1 ill 1et mutat az első illetve harmadik hengerem,szóval bőven határon belül vannak(értelemszerűen a másik 2 csúcs 0-t mutat,szóval hibátlanok). Légtömegmérő is,turbó is, nyomásszabályzó, minden...

Nem mindig csak én használom az autót. Városban most a 16os téli felnikkel megeszi a 8-9litert. Országúton és pályán jó a fogyi, 6liter. Mármint mihez képest jó.. amikor elhoztam az autót 2 év akkor pályán elment 4,5tel városban pedig 6tal. Nem, nem a lábam lett nehezebb! (omwnél tankolok)

Ma aláfeküdtem az autónak,lebontottam mindent, turbócsövek rendben pedig mintha kis porszívó hangot hallanék gyorsításnál.
Ami még nagyon nem tetszik nekem, hogy ha járó motornál leveszem a betöltő nyílás kupakját akkor nagyon veri ki az olajat és rengeteg a kartergáz is. Ülepítős szűrő van benne és tökéletes a membrán.

Ha valakinek van valami ötlete a fogyasztásomra és a kartergáz jelenségemre, szívesen hallgatom!

köszi

YELLOW Elküldve: 2012-11-24 18:52 Autóvásárlás

szotakdavid írta:
nickname írta: BMW E46 320D ben melyik évjárattól volt széria felszereltség a DSC ?


Úgy emlékszem faceliftesben már dsc van.


én is azt hitetm sokáig, de meggyőztek. az tény, hogy FL-ben már ritka az ASC, viszont FL előttiben a DSC ritka, de mindenhol fel lelhető ez is az is. De talán 2000-től lehetett már igényelni.

szotakdavid Elküldve: 2012-11-24 16:52 Autóvásárlás

nickname írta: BMW E46 320D ben melyik évjárattól volt széria felszereltség a DSC ?


Úgy emlékszem faceliftesben már dsc van.

vivaladiesel Elküldve: 2012-11-23 16:11 Autóvásárlás

Xerox írta: Sziasztok,

Először is abszolút laikus vagyok BMW téren, ezt nézzétek el nekem. Régóta gondolkodom egy BMW vásárlásán, de csak most jött el az alkalom, hogy esetleg vegyek egyet. Kíváncsi lennék a tulajok véleményére úgy általában. Az E46-osokból szeretnék választani magamnak 3-as szériából. Elsősorban dízel érdekelne, nem pörögni venném az autót :), de ha meggyőznek benzines is lehet. Egy átlagos autónak lenne használva, munkába járás, hétvégén utazgatás, semmi extrém, azért a fogyasztás is lényeges. Melyik típust ajánlanátok, milyen üzemanyaggal, mik a típushibák ezeknél az autóknál, mire figyeljek vásárláskor, milyen áron reális ma egy ilyen autó stb. Sokat olvasgatok fórumokat, "óratekergetésről" elszálló turbókról, és egyéb riasztgatásokról, ezért is érdekelne a véleményetek. Minden infó érdekel. Válaszaitokat előre is köszönöm!


Szia! Üdv a fórumon.

Dízelest akkor érdemes venni ha sokat mész.(értsd: 30-40 000km felett/év) Ez esetben a dízelspecifikus költségekért "kárpótol" az alacsony fogyasztás.
Vegyünk alapul egy faceliftes 320d-t (150le): Porlasztók, turbó, AC. Ezek mind nagyon komoly tételek. Arról nem is beszélve, hogy jó eséllyel belefuthatsz egy alsó hangon 350 000km-t futott példányba. Ilyen futásteljesítmény mellett a magyar viszonyokat ismerve mindig legyen a zsebedben 150-200.000ft amit bármikor az autóra tudsz fordítani (futómű rendberakás, motorikus gondok stb)

Ha relatíve keveset közlekedsz akkor jobb ésszerűbb választás egy benzines. 318i-től felfelé... Egyszerűbb technika, kevesebb hibalehetőség. Nyilván többletfogyasztással kell számolnod egy dízelhez képest.

Vásárlás előtt nem árt megnézetned a kiszemelt autót egy Bmw-re szakosodott szerelővel (a márkaszervizeket nem ajánlom) hiszen könnyen felszállhat az ember a szopórollerre ha nem körültekintően vásárol. Ez benzin/dízel motor esetén egyaránt érvényes. :kiraly:
Sok sikert és türelmet a vásárláshoz. Ne szeress bele az első autóba amit megnézel, tehát 3-4 autót feltétlenül nézz meg.

YELLOW Elküldve: 2012-11-21 17:19 kormánymû

E46 FACELIFT ELŐTTI KORMÁNYMŰ.LÓGÁS ÉS FOLYÁSMENTES ÁLLAPOTBAN!
ÖSSZEKÖTŐKKEL KOMPLETTEN.

Ár:60.000 Ft

Tel.:20/5696748 E-mail: bamowe@freemail.hu

anubisz Elküldve: 2012-11-20 19:35 N42B18A valami zakatol a motorban

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
tuzko84 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy 2004-es 318ci (N46B20A)faceliftes coupét. 185 ezer van most benn. Annyi gond lenne, hogy néha(ritkábban, nem mindig)hidegindításkor mikor a szivató kezd visszaállni előjön az a bizonyos csettegő hang pár másodpercig vagy az első 100 méterig ha egyszerre elindulok.Álló helyzetben mikor produkálja a hangot ha megemelem a fordulatot akkor megszűnik.Amúgy tökéletesen megy, szinte meg sem lehet hallani az alapjáratot, hibaüzenet semmi, füst nulla. Aki eladta, mondta hogy a feszítő patront vagy mit cseréljem ki (kb.10ezer forintos alkatrész). olvastam már azt is hogy a vanos o-gyűrű tömítéseket kell kicserélni, mert enged az olajnyomás, vagy eldugult, nem kap rendesen olajat az elején. Esetleg tapasztalat vagy tanács, ötlet?


nézd meg a videót kettővel lentebb. 3:10 perc környékén van valami fura hang nekem is.
ha iylen, akkor nincs probléma elvileg.


Hát én nem aludnák nyugodtan, ha ilyen kerregő hang jönne ki a motorból. Mintha valami beleverne a műanyagba, vagy a fémbe. Szerinted ez normális, hogy ilyen hangot ad ki egy motor, csak úgy ? nem is nézetted soha?
Most végig néztem, hát nagyon zakatol, valami ott nem stimmel. Mikor oldalt állsz rendesen kerreg. Ha nem tudom, hogy benzines, azt hinném diesel. Meg azért mikor leállítod, azért furcsa csattogó hangot ad. Lehet hogy a videó csalóka, de ennyire nem hiszem. Nem gondolom, hogy ilyen kevés kilométerrel így kéne csattognia.


sajnos csalóka... fura hangok verődnek. igazából élőben nem is hallani enniyt és is meglepődtem mikor visszanéztem, ezt le is írtam. a térdem olyat roppan, hogy szörnyű :D fényképező ezt tudja.
amúgy kérdeztem, akkor senki nem írt semmit. vagy csak mert engem leszartok, vagy mert senki nem hallott érdekeset.


az a csattogás 3.10 nél az brutál, az nem ok nélkül történik.


Az enyém így jár.

YouTube videó

Még ez a ciripelő hang is idegesített, rákérdeztem,kiderült az injektorok hangja.


YouTube videó

anubisz Elküldve: 2012-11-20 19:30 N42B18A valami zakatol a motorban

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
tuzko84 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy 2004-es 318ci (N46B20A)faceliftes coupét. 185 ezer van most benn. Annyi gond lenne, hogy néha(ritkábban, nem mindig)hidegindításkor mikor a szivató kezd visszaállni előjön az a bizonyos csettegő hang pár másodpercig vagy az első 100 méterig ha egyszerre elindulok.Álló helyzetben mikor produkálja a hangot ha megemelem a fordulatot akkor megszűnik.Amúgy tökéletesen megy, szinte meg sem lehet hallani az alapjáratot, hibaüzenet semmi, füst nulla. Aki eladta, mondta hogy a feszítő patront vagy mit cseréljem ki (kb.10ezer forintos alkatrész). olvastam már azt is hogy a vanos o-gyűrű tömítéseket kell kicserélni, mert enged az olajnyomás, vagy eldugult, nem kap rendesen olajat az elején. Esetleg tapasztalat vagy tanács, ötlet?


nézd meg a videót kettővel lentebb. 3:10 perc környékén van valami fura hang nekem is.
ha iylen, akkor nincs probléma elvileg.


Hát én nem aludnák nyugodtan, ha ilyen kerregő hang jönne ki a motorból. Mintha valami beleverne a műanyagba, vagy a fémbe. Szerinted ez normális, hogy ilyen hangot ad ki egy motor, csak úgy ? nem is nézetted soha?
Most végig néztem, hát nagyon zakatol, valami ott nem stimmel. Mikor oldalt állsz rendesen kerreg. Ha nem tudom, hogy benzines, azt hinném diesel. Meg azért mikor leállítod, azért furcsa csattogó hangot ad. Lehet hogy a videó csalóka, de ennyire nem hiszem. Nem gondolom, hogy ilyen kevés kilométerrel így kéne csattognia.


sajnos csalóka... fura hangok verődnek. igazából élőben nem is hallani enniyt és is meglepődtem mikor visszanéztem, ezt le is írtam. a térdem olyat roppan, hogy szörnyű :D fényképező ezt tudja.
amúgy kérdeztem, akkor senki nem írt semmit. vagy csak mert engem leszartok, vagy mert senki nem hallott érdekeset.


az a csattogás 3.10 nél az brutál, az nem ok nélkül történik.

YELLOW Elküldve: 2012-11-20 19:23 N42B18A valami zakatol a motorban

anubisz írta:
YELLOW írta:
tuzko84 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy 2004-es 318ci (N46B20A)faceliftes coupét. 185 ezer van most benn. Annyi gond lenne, hogy néha(ritkábban, nem mindig)hidegindításkor mikor a szivató kezd visszaállni előjön az a bizonyos csettegő hang pár másodpercig vagy az első 100 méterig ha egyszerre elindulok.Álló helyzetben mikor produkálja a hangot ha megemelem a fordulatot akkor megszűnik.Amúgy tökéletesen megy, szinte meg sem lehet hallani az alapjáratot, hibaüzenet semmi, füst nulla. Aki eladta, mondta hogy a feszítő patront vagy mit cseréljem ki (kb.10ezer forintos alkatrész). olvastam már azt is hogy a vanos o-gyűrű tömítéseket kell kicserélni, mert enged az olajnyomás, vagy eldugult, nem kap rendesen olajat az elején. Esetleg tapasztalat vagy tanács, ötlet?


nézd meg a videót kettővel lentebb. 3:10 perc környékén van valami fura hang nekem is.
ha iylen, akkor nincs probléma elvileg.


Hát én nem aludnák nyugodtan, ha ilyen kerregő hang jönne ki a motorból. Mintha valami beleverne a műanyagba, vagy a fémbe. Szerinted ez normális, hogy ilyen hangot ad ki egy motor, csak úgy ? nem is nézetted soha?
Most végig néztem, hát nagyon zakatol, valami ott nem stimmel. Mikor oldalt állsz rendesen kerreg. Ha nem tudom, hogy benzines, azt hinném diesel. Meg azért mikor leállítod, azért furcsa csattogó hangot ad. Lehet hogy a videó csalóka, de ennyire nem hiszem. Nem gondolom, hogy ilyen kevés kilométerrel így kéne csattognia.


sajnos csalóka... fura hangok verődnek. igazából élőben nem is hallani enniyt és is meglepődtem mikor visszanéztem, ezt le is írtam. a térdem olyat roppan, hogy szörnyű :D fényképező ezt tudja.
amúgy kérdeztem, akkor senki nem írt semmit. vagy csak mert engem leszartok, vagy mert senki nem hallott érdekeset.

anubisz Elküldve: 2012-11-20 18:30 N42B18A valami zakatol a motorban

YELLOW írta:
tuzko84 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy 2004-es 318ci (N46B20A)faceliftes coupét. 185 ezer van most benn. Annyi gond lenne, hogy néha(ritkábban, nem mindig)hidegindításkor mikor a szivató kezd visszaállni előjön az a bizonyos csettegő hang pár másodpercig vagy az első 100 méterig ha egyszerre elindulok.Álló helyzetben mikor produkálja a hangot ha megemelem a fordulatot akkor megszűnik.Amúgy tökéletesen megy, szinte meg sem lehet hallani az alapjáratot, hibaüzenet semmi, füst nulla. Aki eladta, mondta hogy a feszítő patront vagy mit cseréljem ki (kb.10ezer forintos alkatrész). olvastam már azt is hogy a vanos o-gyűrű tömítéseket kell kicserélni, mert enged az olajnyomás, vagy eldugult, nem kap rendesen olajat az elején. Esetleg tapasztalat vagy tanács, ötlet?


nézd meg a videót kettővel lentebb. 3:10 perc környékén van valami fura hang nekem is.
ha iylen, akkor nincs probléma elvileg.


Hát én nem aludnák nyugodtan, ha ilyen kerregő hang jönne ki a motorból. Mintha valami beleverne a műanyagba, vagy a fémbe. Szerinted ez normális, hogy ilyen hangot ad ki egy motor, csak úgy ? nem is nézetted soha?
Most végig néztem, hát nagyon zakatol, valami ott nem stimmel. Mikor oldalt állsz rendesen kerreg. Ha nem tudom, hogy benzines, azt hinném diesel. Meg azért mikor leállítod, azért furcsa csattogó hangot ad. Lehet hogy a videó csalóka, de ennyire nem hiszem. Nem gondolom, hogy ilyen kevés kilométerrel így kéne csattognia.

tuzko84 Elküldve: 2012-11-20 10:59 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

YELLOW írta:
tuzko84 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy 2004-es 318ci (N46B20A)faceliftes coupét. 185 ezer van most benn. Annyi gond lenne, hogy néha(ritkábban, nem mindig)hidegindításkor mikor a szivató kezd visszaállni előjön az a bizonyos csettegő hang pár másodpercig vagy az első 100 méterig ha egyszerre elindulok.Álló helyzetben mikor produkálja a hangot ha megemelem a fordulatot akkor megszűnik.Amúgy tökéletesen megy, szinte meg sem lehet hallani az alapjáratot, hibaüzenet semmi, füst nulla. Aki eladta, mondta hogy a feszítő patront vagy mit cseréljem ki (kb.10ezer forintos alkatrész). olvastam már azt is hogy a vanos o-gyűrű tömítéseket kell kicserélni, mert enged az olajnyomás, vagy eldugult, nem kap rendesen olajat az elején. Esetleg tapasztalat vagy tanács, ötlet?


kár több helyre beírni


Most nem tudom meghallgatni a videódat, munkahelyen nincs hangfal, majd otthon remélem igazad lesz